Husk meg
Brukernavn
Passord

8. Serierunde: Molde - FFK. Tors. 19. mai, kl 19:00.

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 19 mai 11, 21:58

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av oleoleole

Jeg lurer fortsatt på hvorfor Ramberg får tillit... han gjør alt for mange feil i første omgang at han ikke burde deltat i andre omgang i det hele tatt. Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor Ramberg er viktig på noen måte, han har et par bra kamper i løpet av året, men det er ikke godt nok. I dag hadde det holdt med 15 minutters spill..

Slutt med gnålet.

Ramberg var strålende borte mot både Aalesund og Brann.

Får han noe kreditt for det?? NEI!!

 

Hvis du leser hva jeg skriver, så står det at jeg syns han har spilt bra et par ganger i løpet av året. Og jeg gir han den kreditten han fortjener, det var tross alt Rambergs feil at ballen kom igjennom forsvaret som resulterte i måla. Er passe blind om man ikke fikk med seg det.

At en mann er bra to og en halv kamp på 8 spilte, så er man ikke bra. Og Ramberg er det svakeste leddet vi har akkurat nå, særlig i sin posisjon som han er alt for svak i, da både på løp og pasningsspill (ballen kommer aldri frem til mottaker).

Si hva dere vil, men min mening er at Ramberg kan tenke på 4. divisjonsspill istedet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 mai 11, 22:10

Opprinnelig postet av oleoleole

Si hva dere vil, men min mening er at Ramberg kan tenke på 4. divisjonsspill istedet.

Og med dette kan vi vel egentlig legge diskusjonen død. Foot in mouth 


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 19 mai 11, 22:59

Mener Borges, ut i fra forventningene, ikke var noe bedre enn Ramberg i dag!

Men det jeg irritererer meg over, er den forbanna analysen av FFK-matchene i Fotball-kveld på TV2. Fokuserte kun på Molde og Solskjær. Viste alle 4 sjansene til Molde og kun 2 av FFK`s 9 (ifølge TV2`s egen kampstatistikk)

De nevnte ikke med ett jævla ord, at FFK minst fortjente 1 poeng i denne matchen. Det at Solskjær kaller AF for sjefen, var viet mer diskusjonstid... Makan!!

Gleder meg til å knuse Haugesund på søndag! :D

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 mai 11, 00:00

Syns Ramberg får overdrevet mye kritikk. Han var dårlig i dag, men kritikken mot ham blir ofte unyansert. Det er fantastisk deilig å ha syndebukker, men noen ganger må man rett og slett spørre seg om kommentarene man skriver er velbegrunnede.

På 1-0 er klareringen dårlig, og slik jeg ser det kommer det blant annet av at han slurver med returløpet og kommer for sent i duellen. Har riktignok ikke sett mange nok repriser her.

På 2-0 tar han posisjonen til Horn, fordi Horn må ta høyrebacken. I det hele tatt er vi litt uorganiserte defensivt på kontringen. Ramberg legger seg på feil side av Chuma, og da kommer han på etterskudd hele veien. Samtidig tar Borges noen uforståelige skritt til venstre før pasningen går, og hadde han blitt stående hadde han stengt ballbanen. Dårlig valg, spesielt ettersom Molde er gode til å spille i disse rommene.

Som flere er inne på, tar Ramberg seg opp i 2.omgang, selv om jeg forsåvidt ikke syns han spiller bra da heller. Allikevel har Ramberg innledet sesongen greit, og man må få lov til å ha en kamp under pari i ny og ne. Det var flere som underpresterte i dag.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 mai 11, 00:42

Byttet Ramberg og Borges posisjon på et tidspunkt? At Ramberg startet som den defensive mens Borges overtok den rollen etterhvert? Eller fantaserte jeg bare litt i halvsøvne på sofaen?

---------------------------

Svaberget for alltid!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 mai 11, 06:03

Opprinnelig postet av General Gardener

Syns Ramberg får overdrevet mye kritikk. Han var dårlig i dag, men kritikken mot ham blir ofte unyansert. Det er fantastisk deilig å ha syndebukker, men noen ganger må man rett og slett spørre seg om kommentarene man skriver er velbegrunnede.

 

Syns Ramberg spilte elendig i hele fjor, men i år har han vist seg som en klassespiller. At han av og til kan ha dårlige kamper, som alle andre, kan vi ikke komme bort i fra, og det var flere enn ham som spilte dårlig i . omgang

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 mai 11, 12:01

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av oleoleole

Si hva dere vil, men min mening er at Ramberg kan tenke på 4. divisjonsspill istedet.

Og med dette kan vi vel egentlig legge diskusjonen død. Foot in mouth 

Det verste er at det er en god del folk som oppriktig mener det her. Ramberg og Aune blir skyteskiver for alt hvis de gjør noe gærent. "Tilfeldig" at de begge er Fredrikstad-gutter og at dette skjer i denne byen? Jantelov...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 mai 11, 15:29
I denne kampen overtok vel Ramberg rollen til Jabbie som defensiv midtbaneanker. Og det er her Aune gjorde en feil etter min mening. Ramberg har ikke noe å gjøre på første tredjedel av banen. Han er best på midten og øvre tredjedel (nærmest motstandermålet). Så det er ikke rart at han blir syndebukk når han prøver å være midtstopper foran eget mål. For han har mye mer offensive enn defensive fibre i seg.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3