Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik som filmer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 07 mai 11, 11:26

Ja ja Dagbladet. Da har jeg kjøpt mitt siste eksemplar! Patetisk å henge ut en person på den måten! "Fikk gult for filming av en meget god Øvrebø??" Hvor var dere?? Den meget gode dommeren så ikke frisparket før målet og han så heller ikke filmingen til Ujah og Nosa gang på gang!!! Skandale!!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 07 mai 11, 11:31

Opprinnelig postet av Bærra

 Patetisk å henge ut en person på den måten! "Fikk gult for filming av en meget god Øvrebø??" Hvor var dere?? Den meget gode dommeren så ikke frisparket før målet og han så heller ikke filmingen til Ujah og Nosa gang på gang!!! Skandale!!

Filming enten den kommer fra Tarik eller andre burde slås ned på med rødt kort. Det er mer ødeleggende for fotballen enn taklingen til Martinsen.

Og den som filmer seg til straffe og ler av det i etterkant burde vært ute i flere kamper Yell

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 mai 11, 11:33

Den dommeren kostet oss poeng desverre, latterlig av Dagbladet å kalle han god. Jeg trodde dommere som avgjorde kamper ved å ikke gjøre jobben sin burde få andre betegner enn "meget god".


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 07 mai 11, 11:42
At dommeren var dårlig skjuler ikke faktumet at det var en del filming ut på banen.... (Både fra FFK og LSK spillere...) Vi burde heller henge oss opp i at det skjer filming, enn at dommeren er dårlig. For la oss innse det, dommeren vil alltid være dårlig.

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 mai 11, 11:53

Øvrebø la lista lavt for frispark, så det var svakt å plutselig heve lista i situasjonen som førte til målet. Men filmingen til Tarik kan vi ikke nekte for. Det var flaut. Jeg var provosert over at Ondo gjorde det mot oss forrige runde, og jeg er skuffet over at en av våre egne gjør det samme. Det er juks. En kynisk feling er ikke noe forsøk på å lure noen, men det er det å legge seg når man ikke blir felt.

At Nosa og Ujah hiver seg får Henning Berg ta seg av, han som er så forbannet opptatt av fair play (ja, særlig).

PS: Har du kjøpt dagblabla hetl fram til nå er du en tålmodig mann. Den avisa har vært søppel helt siden årtusenskiftet.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 07 mai 11, 15:07
Endret: 07 mai 11, 15:08
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Tøfflus

Øvrebø la lista lavt for frispark, så det var svakt å plutselig heve lista i situasjonen som førte til målet. Men filmingen til Tarik kan vi ikke nekte for. Det var flaut. Jeg var provosert over at Ondo gjorde det mot oss forrige runde, og jeg er skuffet over at en av våre egne gjør det samme. Det er juks. En kynisk feling er ikke noe forsøk på å lure noen, men det er det å legge seg når man ikke blir felt.

At Nosa og Ujah hiver seg får Henning Berg ta seg av, han som er så forbannet opptatt av fair play (ja, særlig).

PS: Har du kjøpt dagblabla hetl fram til nå er du en tålmodig mann. Den avisa har vært søppel helt siden årtusenskiftet.

Greit nok at det Tarik faller lett, og har en ripe i lakken fra dette; men det er faktisk kontakt og Tarik reiser seg med en gang for å gå etter ballen. En dommer med fotballforståelse gir ikke gult for den. At Tarik faller lett er vel ingen nyhet? Han tøyer grensen for hva som er tillat, men jeg kan ikke huske at Tarik har filmet uten at det har vært kontakt.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 mai 11, 19:51

Syns det er litt synd det her egentlig, og jeg mener faktisk det er et problem trenerteamet skal ta tak i. Ekstra synd er det at det føles ut som at Tarik hadde mulighet til å komme alene med keeper eller faktisk bli felt, dersom han fortsatte. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 08 mai 11, 01:55
Enig. Syns Tarik bør prøve å holde seg mere på beina. Han detter alt for lett.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 mai 11, 08:13

Synes han bør roe seg ned også, nå har han fått sitt fjerde gule kort på seks kamper. Dette har vi råd til, et gult til, så må han stå over igjen. Vi har ikke så mange spisser å ta av, så ro ned Tarik. Eller sparer du på kort?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 11, 09:14

akkurat nå likte jeg ikke ditt spørsmål patrioten... så du hvordan begge LSK spillerene filma som dommeren bare over så ?

lot du merke til han ene som dommeren var borte og snakket til ang prøve og jukse eller filme til seg frispark og det var lenge føre tarik filma straffe... Det er ikke noe bedre og filme frispark en straffe

 

Tarik vet helt sikkert at dette skader laget og han sparer nok ikke på gule kort..

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 mai 11, 09:32

Opprinnelig postet av keiko99

lot du merke til han ene som dommeren var borte og snakket til ang prøve og jukse eller filme til seg frispark og det var lenge føre tarik filma straffe... Det er ikke noe bedre og filme frispark en straffe

Vi er i mot alle som filmer, den type fotball får de drive med på teaterskolen.

Jeg var sint i lang tid etterpå av Stabæk spilleren som filmet seg til straffe mot oss og attpå til lo av det etterpå.

Forsøk på filme i hvert fall gult kort. Forsøk på å filme straffe bør bli automatisk rødt med 2 kamper ute.

HÅPER FFK KAN BLI ET STED HVOR SPILLERNE FÅR PRENTET INN AT DET IKKE SKAL FILMES

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 mai 11, 13:06

Opprinnelig postet av keiko99

akkurat nå likte jeg ikke ditt spørsmål patrioten... så du hvordan begge LSK spillerene filma som dommeren bare over så ?

lot du merke til han ene som dommeren var borte og snakket til ang prøve og jukse eller filme til seg frispark og det var lenge føre tarik filma straffe... Det er ikke noe bedre og filme frispark en straffe

 

Tarik vet helt sikkert at dette skader laget og han sparer nok ikke på gule kort..

 

Faktisk enig med deg Keiko. Jo vi har et problem, men takk faen for at vi ikke er LSK.Tongue out


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 11, 06:07

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 mai 11, 10:56
Endret: 09 mai 11, 11:03
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten

Er vist ikke bare Tarik som filmer. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10085499

Definitivt ikke. Nå er media godt i gang også - to profiler på få dager. Stabæk-spilleren kun kort tid før. 

Regner med de vil fortsette å ha fokus på dette framover. Det behøves.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3