Husk meg
Brukernavn
Passord

Bluss avfyrt i Telenor Arena

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 25 apr 11, 17:07

En eller annen fyr fyrte av et bluss INNE på Telenor Arena, og når folk som stod rundt sa ifra om dette så ble personen som sa ifra slått ned.. Hva er dette for slags oppførsel? ANer dere hvor farlig det er med bluss innendørs?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 apr 11, 17:11

FFK-supportere eller Stabæk-supportere?


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 25 apr 11, 17:15
Endret: 25 apr 11, 17:22
Endret av: RG

1 kamps karantene på supras !!!

Blussing er ikke bra.

Samma faen hvem det var, kollektive bør ta ansvar.

Hæ vi så ingenting sier dem bare.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 apr 11, 17:45
Endret: 25 apr 11, 17:50
Endret av: Supreme NTM

Ganske stor forskjell på et bluss, og ... hva nå enn det var som lagde den lille røyken som var på Fornebu. Må si jeg ikke så røyken sjøl som mange andre selv om jeg stod ca 6-7 meter fra hvor det skjedde. Men én ting er sikkert, det var hvertfall ikke et bluss.

Og trådstarter kan bare drite i å skrive løgn. Ingen ble slått ned, det kokte over for en dame jeg ikke behøver å nevne ved navn som tydeligvis fikk slengt en veldig provoserende kommentar mot seg. Når man skriker og drar i folk som ikke aner hva som har skjedd løser man ingenting, det sier seg selv at det blir opphetet da.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 apr 11, 17:50

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Må si jeg ikke så røyken sjøl som mange andre selv om jeg stod ca 6-7 meter fra hvor det skjedde. Men én ting er sikkert, det var hvertfall ikke et bluss.

Det kom noe som minnet opp blusselys rett før, men det så i grunn mer ut som en rød lampe som blinket. Like etter steg det opp en rimelig svak røyk opp fra samme sted. Etter røyken å dømme var det mer en Marlboro Light enn bluss.

Men... Det er ikke sååå moro med bluss at det er greit klubben får bot for dette. Hvis det er så moro, så får dem ta den regningen selv.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 apr 11, 17:56

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Må si jeg ikke så røyken sjøl som mange andre selv om jeg stod ca 6-7 meter fra hvor det skjedde. Men én ting er sikkert, det var hvertfall ikke et bluss.

Det kom noe som minnet opp blusselys rett før, men det så i grunn mer ut som en rød lampe som blinket. Like etter steg det opp en rimelig svak røyk opp fra samme sted. Etter røyken å dømme var det mer en Marlboro Light enn bluss.

Men... Det er ikke sååå moro med bluss at det er greit klubben får bot for dette. Hvis det er så moro, så får dem ta den regningen selv.

Høres ut som en defekt blinker. Ekstremt merkelig tidspunkt også. Jeg har ikke hørt om noe bøter for blinkers før, men kommer det bot bør selvsagt den ansvarlige betale. Når det er sagt, har FFK noen gang fått bøter før?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 apr 11, 17:57

ufff unger ass... ikke så rart jeg ikke har respekt for dem

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 apr 11, 18:05

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jeg har ikke hørt om noe bøter for blinkers før, men kommer det bot bør selvsagt den ansvarlige betale. Når det er sagt, har FFK noen gang fått bøter før?

Nei, om det var en blinker (som vel er harmløs?), så er det vel neppe noen bot. Om det var et bluss så blir det vel det. Trodde FFK fikk bot for et par år siden på grunn av blussing?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 apr 11, 18:31

Du tenker ikke på sølvkampen mot Lyn hvor det blusset en tjue minutter etter kampen? Da fikk vel bare Lyn-supporterne bot for røykbombene deres, men FFK slapp unna pga at det offisielt var utenom NFFs regi.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 25 apr 11, 19:00

Det var bluss, og det var på PHfeltet. Det var en dame som ble slått til da hun pent sa fra om det.


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 25 apr 11, 19:03

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Det var bluss, og det var på PHfeltet. Det var en dame som ble slått til da hun pent sa fra om det.

Bluss?! Har du sett et bluss blitt tent før eller? 


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 25 apr 11, 19:04
Det skakke værra mulig!

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 25 apr 11, 19:09
hahaha bluss faktisk....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 25 apr 11, 19:11

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Det var bluss, og det var på PHfeltet. Det var en dame som ble slått til da hun pent sa fra om det.

1. Det var ikke et bluss, det var en blinker.

2. Det var ingen dame som ble slått til.

3. Det var ingen dame som sa pent fra om det.


rhesusbarnet

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 13

Lagt til: 25 apr 11, 19:18
Uansett unødvendig å bråke innad i Plankehaugen syns nå jeg... Hadde også vært gøy om hele feltet synger samme sang, blir litt feil hvis Supras har sin greie og resten har sin..

---------------------------

"Whoever invented soccer should be worshipped as a God"


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 apr 11, 19:54
Endret: 25 apr 11, 19:57
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Det var bluss, og det var på PHfeltet. Det var en dame som ble slått til da hun pent sa fra om det.

Pussig. Ho "dama" stod ca rett ved siden av meg i løpet av hele kampen. Er ingen vits i nevne navn her. Den eneste som angrep var henne, ho dro jo i skjorter og skrek etter noe som ingen visste noe om. Etterpå ble det fortalt når det roet seg ned at det hadde vært røyk på andre siden av feltet. Jeg snakka med henne i pausa og da fortalte hun at noen hadde sagt noe veldig provoserende til henne. Da skjønner jeg at det koker over, men likevel en veldig feil måte å gjøre det på. Det innrømte hun selv og sa noe sånn som at man ikke lar seg pelle på nesa da.


Flekre Marvnes

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 apr 11, 21:43

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Det var bluss, og det var på PHfeltet. Det var en dame som ble slått til da hun pent sa fra om det.
 

Huff, du kan umulig ha vært der. 

Forøvrig tror jeg det ingen er grunn til å få panikk med tanke på bøter, kan ikke ha vært mange som la merke til det. Satt noen meter unna og jeg la ikke merke til noen ting. 


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 26 apr 11, 06:49

Forøvrig herlig stemning i går.. er så sykt lei av at 14 år gamle gutter synger sanger om sin lille gruppering,


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 26 apr 11, 07:03
du mener altså at vi synger om oss selv for mye ??

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 26 apr 11, 07:14

Mener at hovedfokuset bak det dere driver med er å fremme deres egen gruppering.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24