Husk meg
Brukernavn
Passord

Alle mann til Telenor Arena!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 apr 11, 09:43

Opprinnelig postet av endre

I tillegg så må man jo kjøpe bussbillett i Oslo til Telenor som også går til StorOslo, og det blir vel kjapt en 100-120 kr t/r. Så dette kombinert med togbillett, så er uansett PHs priser ikke helt urimelige. Men ser jo absolutt at de kunne vært billigere.

Det er vel bedre å ta toget til Lysaker og gå til gymsalen derfra, det tar ikke mer enn drøyt ti minutter. Men man kommer vel ikke ned i 350,- for tur-retur uansett.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 20 apr 11, 16:01
Endret: 20 apr 11, 16:02
Endret av: hedvalen

Jeg syns 200/350 kr er en stiv pris for en organisert tur til Oslo område.

 Hvis man har har full buss så går man greit i null hvis man tar 150 kr.  Da har jeg tatt høyde for at man leier av et selskap.

. Trur de kjører 50 kr dyrere med vilje for at de skal ha billigere langturer. 450 kr for en langtur er veldig billig syns jeg .. Syns ikke folk skal klage så mye på Plankehaugen om dagen , de jobber hardt for å komme på "riktig vei" igjen :)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 24 apr 11, 20:04

Dyrt eller billig, kampen nærmer seg!
Håper mange tar turen imorra.
Buss, tog eller privatbil, bryr meg fint lite hvordan folk kommer seg inn.
Det eneste jeg ønsker av alle som kommer seg inn er at de yter MAKS på tribunen, med flere spillere ute trenger laget vårt dette, kjør på!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 apr 11, 04:59

Opprinnelig postet av hedvalen

. Trur de kjører 50 kr dyrere med vilje for at de skal ha billigere langturer. 450 kr for en langtur er veldig billig syns jeg .. Syns ikke folk skal klage så mye på Plankehaugen om dagen , de jobber hardt for å komme på "riktig vei" igjen :)

Det høres fornuftig ut. Det blir lettere å få med folk til kamper mot RBK, Molde, Viking og andre åttetimersturer om man får bussturen for under fem hundre kroner.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3