Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges forlater Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 20 9

fredrikstad1903

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11
Innlegg: 30

Lagt til: 19 jul 11, 15:56

Opprinnelig postet av hasse33

Det er vel ikke mange norske klubber som har mye kroner på bok?? Sitter ikke RBK med en ganske stor gjeld? VIF kan vel muligens hente noen kroner fra Skeidar , men de sitter på en Moa på utlån til Tromsø, som de vil vel hente tilbake snarest mulig, MFK... ja der er jo Gjeldsten og Røkke som sikkert er villige til å hoste opp noen mill, samtidig som de har meget bra spillere i Borges posisjoner....

Brann er vel i samme situasjon som oss dvs nesten konk??

er vi nesten konk ? hakke jeg fått med meg..


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 jul 11, 17:23

Opprinnelig postet av hasse33

Det er vel ikke mange norske klubber som har mye kroner på bok?? Sitter ikke RBK med en ganske stor gjeld? VIF kan vel muligens hente noen kroner fra Skeidar , men de sitter på en Moa på utlån til Tromsø, som de vil vel hente tilbake snarest mulig, MFK... ja der er jo Gjeldsten og Røkke som sikkert er villige til å hoste opp noen mill, samtidig som de har meget bra spillere i Borges posisjoner....

Brann er vel i samme situasjon som oss dvs nesten konk??

 

RBK har ikke mye gjeld, men de har spytta nesten alle kr de har inn å kvitte seg med gjeld og invistere i stadion. Så de har en sykt bra EK men lite penger i omløp så det sliter de med. Enga kan ikke hente Mos tilbake. Tromsø gikk vist ikke med på den klausulen

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 jul 11, 17:23

Opprinnelig postet av fredrikstad1903

Opprinnelig postet av hasse33

Det er vel ikke mange norske klubber som har mye kroner på bok?? Sitter ikke RBK med en ganske stor gjeld? VIF kan vel muligens hente noen kroner fra Skeidar , men de sitter på en Moa på utlån til Tromsø, som de vil vel hente tilbake snarest mulig, MFK... ja der er jo Gjeldsten og Røkke som sikkert er villige til å hoste opp noen mill, samtidig som de har meget bra spillere i Borges posisjoner....

Brann er vel i samme situasjon som oss dvs nesten konk??

er vi nesten konk ? hakke jeg fått med meg..

Ut fra denne tråden/overtsikten ligger vi ikke spesielt bra ann..... nesten konk er vi vel ikkeCool

http://ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=14220


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 jul 11, 12:35

VG fokuserte på Borges i gårsdagens papiravis og hadde med blandt annet dette:

Cafe-besøk

Nylig ble også gårsdagens store helt i Fredrikstad obervert i Oslo på café sammen med Bjørn Tore Kvarme, mannen som sto bak overgangen til Vadim Demidov fra Rosenborg til Real Sociedad. Borges sier til VG at han har ingen kommentar om han er neste eliteseriespiller på vei til den spanske storklubben. - Jeg og Kvarme tok bare en vennlig prat og en kopp med kaffe. Vi diskuterte litt fremtiden min, sier Borges, som forklarer at Kvarme er en god venn og støttespiller til hans agent Javier Cordon. - Så du er ikke i samtaler om en overgang til Spania? Borges smiler bredt og takker for intervjuet.

Før dette hevder VG å vite at FFK ønsker seg to seiere til før de slipper Borges. På den måten er vi "sikret" ny eliteseriekontrakt.

Unner virkelig denne mannen suksess.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 20 jul 11, 13:54

Tror spansk fotball vil passe Celso bra. Tipper også det er et av stedene han aller helst ønsker å spille også.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 11, 21:50

Terje Høili sier Spiller-invest ikke blander seg i hva FFK gjør med Celso Borges

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 jul 11, 22:18

Opprinnelig postet av keiko99

Terje Høili sier Spiller-invest ikke blander seg i hva FFK gjør med Celso Borges

Jeg gleder meg til den dagen FSI er historie, og at de ikke har noen eierandeler i noen av FFK-spillerne.

Slik klubben drives nå om dagen er den aller beste synes jeg. 

FFK bør eie spillerne sine 100%, og derfor sitte igjen med pengene ved et evt salg. Elendig klubbstyring før Kosten og gjengen tok over gjør at FSI har interesser i altfor mange av FFKs spillere.

Igjen - jeg digger Kosten, Jocke og resten av gutta boys i klubben om dagen. Laughing


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 31 jul 11, 21:14
Endret: 31 jul 11, 21:16
Endret av: FleXUS

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/agenten-til-borges-har-snakket-med-rosenborg-3549292.html

 

Er dette et spill for å få andre klubber på banen?

Om Borges går til RBK er det utrolig skuffende. Å se han i noen annen tippeligaklubb enn FFK ødelegger hele inntrykket jeg har av han.

Kan ikke forstå annet enn at han blir værende i tippeligaen i flere år om han velger RBK, men kan komme ut raskt om han eventuelt skulle resignere med FFK(eller gå til en annen  klubb med en gang).

Noen burde forklare Borges(og agenten) at overgang til RBK etter sesongen er et svært dårlig alternativ.

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


fredrikstad1903

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11
Innlegg: 30

Lagt til: 31 jul 11, 21:15

Opprinnelig postet av FleXUS

 


Om Borges går til FFK er det utrolig skuffende.

:)


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 31 jul 11, 22:10

Pr dags dato er FFK bedre en RBK, så jeg kan ikke helt se hvorfor Borges vil velge og gå til den klubben,

Ville blit veldig skuffet om han gikk til en annen klubb i norge, men vi kan ikke påvirke celcos valg,

 Det vi kan er og støtte han 100% mens han spiller i FFK.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 11, 22:15

Agenten har snakket med RBK

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 jul 11, 22:15

Opprinnelig postet av RG

Pr dags dato er FFK bedre en RBK, så jeg kan ikke helt se hvorfor Borges vil velge og gå til den klubben,

 

Dagens.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 jul 11, 23:05

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av RG

Pr dags dato er FFK bedre en RBK, så jeg kan ikke helt se hvorfor Borges vil velge og gå til den klubben,

 

Dagens.

Pr dags dato er vi faktisk bedre. Vi ligger på 8 og de på 9 ;) Men spørs neste uke da hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 jul 11, 23:22

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av RG

Pr dags dato er FFK bedre en RBK, så jeg kan ikke helt se hvorfor Borges vil velge og gå til den klubben,

 

Dagens.

Pr dags dato er vi faktisk bedre. Vi ligger på 8 og de på 9 ;) Men spørs neste uke da hehe

Tja, i følge fotball.no som vel er fotballforbundet sine sider så ligger vi ikke foran RBK!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 jul 11, 23:33

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av RG

Pr dags dato er FFK bedre en RBK, så jeg kan ikke helt se hvorfor Borges vil velge og gå til den klubben,

 

Dagens.

Pr dags dato er vi faktisk bedre. Vi ligger på 8 og de på 9 ;) Men spørs neste uke da hehe

Tja, i følge fotball.no som vel er fotballforbundet sine sider så ligger vi ikke foran RBK!

 

Vi har en kamp mere spilt og da skal vi vel rankes forran. Er jo samme diskusjon her inne vært år hehe :P Men håper uansett ikke at Borges går til en norsk klubb

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 jul 11, 23:36

Ja ikke vet jeg, men trodde fotballforbundet hadde peil på hva de driver med! Tongue out

Uansett har jeg ingen problemer med å forstå at Borges evt. går til RBK.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jul 11, 23:59

Opprinnelig postet av solano2
Ja ikke vet jeg, men trodde fotballforbundet hadde peil på hva de driver med!

Da får de sjekke sine egne regler litt mer nøye:

§ 5-3  Plassering på tabellen

(1) Lagene i en serie rangeres ved en tabell der rekkefølgen bestemmes av poengtallet.

(2) Har to eller flere lag like mange poeng, går det lag foran som har møtt til flest kamper.

(3) Står to eller flere lag fortsatt likt etter at antall oppmøter er tatt i betraktning, går det lag foran som har best målforskjell. Har noen av lagene fått registrert 0-0 etter §§ 13-2, 13-6 eller 14-10, skal resultatene mot de motstandere det gjelder regnes for 0-0 også for de øvrige lag som står likt.

(4) Står to eller flere lag fortsatt likt etter at målforskjellen er tatt i betraktning, går det lag foran som har scoret flest mål. Bestemmelsen i (3) annen setning gjelder tilsvarende.

(5) Står to lag fortsatt likt etter at antall scorede mål er tatt i betraktning, er resultatet av innbyrdes kamper avgjørende. Ved likhet i dobbel serie teller scorede mål på bortebane dobbelt. Står tre eller flere lag fortsatt likt etter at antall scorede mål er tatt i betraktning, avgjøres rekkefølgen av en tabell satt opp etter de innbyrdes oppgjør mellom disse lagene.

(6) Dersom rekkefølgen fortsatt ikke er avgjort etter (5), og det gjelder mesterskap eller opp- /nedrykking, skal den avgjøres ved kvalifiseringsspill.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 01 aug 11, 00:06

Må bare si meg enig med dem som blir skuffet,hvis han går til en annen norsk klubb. Hvorfor skal han gjøre det?Det han selv har sakt i følge aviser,er at han går til den klubben hvor han utvikler seg mest som menneske og som spiller. Ser ikke hvorfor han skal utvikle seg noe mer f,eks. i rbk enn han eventuelt gjør i FFK.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 11, 07:37

Borges: - Rosenborg er en attraktiv klubb

Borges er ikke god i hodet sitt stakars... kan ikke fatte  hvorfor han kommer med noe sånt

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 aug 11, 08:26


Går han til RBK blir jeg rett og slett forbannet. Han kan gå hvor som helst bare ikke til de klysene.



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 20 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24