Husk meg
Brukernavn
Passord

Plasseringstips i TL 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 19 jan 11, 15:34

Hvor tror folk at FFK havner i år?

Jeg håper og tror på en sesong med luft til nedryksstriden, og at vi havner på en 8-10 plass er et realistiskt tips.

Vi har i mine øyne, med Mads Hansen, Tarik, Horn og Tveter fått spennende forsterkninger foran returen til tippeligaen. Sammen med de vi har fra før håper jeg på noen gode kamper i 2011, men tror og det blir mange tøffe oppgjør.

Nå må bare Borges signere en forlengelse og avklare situasjonen til Amundsen (håper vi beholder han), så er jeg utrolig fornøyd med den jobben klubben har gjort foran 2011 sesongen


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 jan 11, 16:11

Får vi en spiller til, et defensivt midtbaneanker, så er jeg såpass optimistisk av natur at jeg tipper plassering mellom 3 og 8.

Stallen begynner å se fryktelig sterk ut, forutsetningen for mitt tips er at trenerapparatet får spillerne til å opptre som et godt kollektiv.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 jan 11, 16:18

Opprinnelig postet av Willy René

Får vi en spiller til, et defensivt midtbaneanker, så er jeg såpass optimistisk av natur at jeg tipper plassering mellom 3 og 8.

Stallen begynner å se fryktelig sterk ut, forutsetningen for mitt tips er at trenerapparatet får spillerne til å opptre som et godt kollektiv.

Om trenerene klarer det så blir det øvre halvdel :-)

Helt enig med deg;-)

---------------------------

Heia FFK


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 19 jan 11, 16:27

5 plass.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jan 11, 16:29
Endret: 19 jan 11, 16:30
Endret av: Per Egil

Vi vinner selvsagt hele greia.

Brann får null poeng og rykker ned sammen med Stabæk som går konk i løpet av høstsesongen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 jan 11, 16:35

Hmmmmmmmm.........

Kunne passe med et seriegull egentlig, 50 år siden forrige gang.Smile

Jeg må bøye meg i støvet egentlig, hvordan klubben bygges og "gjenoppstår" nå, da tenker jeg både på det administrative og sportslige.

Vi har en meget spennende tropp, med mange meget lovende unge norske spillere, dette gjør at vi supportere virkelig vil føle identitet med laget.

Og atter en gang kan varme tanker sendes Brynild som framstår som klubbens gode velgjører.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 jan 11, 16:41

FFK vinner selvfølgelig hele skiten

**** 08 røkker ned sammen med brann. Enga, RBK og stabukk går konk og degraderes også Laughing For en sesong det hadde blitt hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 jan 11, 17:37

Jeg går for stjerne på drakta. Men litt nøktern må jeg nok si mellom 4 og 8 plass Laughing

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jan 11, 22:01

a er vel jeg ganske pestimist da. fra 14 plass og over er bra og jeg vill være godt fornøydWink

jeg har ikke trua på Sarsborg, songdal, hauesund,brann, viking og Stabæk. havner alle disse bak FFK, vill jeg ha vært kjempe fornøyd.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jan 11, 22:46

Har ikke lyst til å skru forventinger om årets plassering så høyt.Men ja jeg tipper 8-10 plass på tabellen.Alt bedre en det får bli en positiv overaskelse og ja jeg håper virkelig det skjerSmileSå lenge ikke vi rykker ned og særp havner bak oss i serien er jeg kjempe fornøyd.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 jan 11, 11:47

Dette blir spennende. Jeg tror RBK og Enga vil være der oppe.

Ned går Brann,Aalesund.Start,Viking,Godset eller Sogndal.

Jeg går for en 3.plass......men alt fra 3. til 10 plass ....er egentlig fornøyd bare vi holder oss,og gir noen herlige opplevelser iløpet av sesongen.

Mye avhenger av åssen treningskampene blir....viser seg gang på gang at det er viktig å vinne treningskamper,for å få inn en vinner-kultur i laget. Det laget som taper alle treningskamper,vil slite i starten av serien også...viser seg gang på gang.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 20 jan 11, 13:20
Jeg tror på en plassering rundt 10.plass. Jeg tror at Sogndal kommer til å slite,ellers er det ganske åpent. Når det gjelder verdensmesterene oppe ved fossen er jeg litt usikker. Får de en god start kan de ende oppp rundt 8. plass,mens med en dårlig start er sirkuset igang til ferien. Det at dem sier dem er fornøyde selv om dem rykker ned er jo såklart bare tull. Har man fått smaken på det å spille med de store gutta gjør man det meste for å holde seg der.

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 jan 11, 18:05

Alt jeg ber om er en rolig og dramafri sesong, 10-7 plass, uten nedrykksnerver og interne stridigheter.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 jan 11, 19:20

Vi skal være med der oppe når det drar seg til! Wink Neida, er fornøyd med alt fra 8 plass og opp, dårligere enn det vil jeg ikke være helt fornøyd med.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 jan 11, 19:50
Endret: 20 jan 11, 19:53
Endret av: Knuty

Vi er nyopprykka, og har fortsatt en relativt tynn stall med mange spillere vi ikke aner om slår til.

Jeg er fornøyd så lenge vi holder plassen i eliten. Det er langt fra sikkert det er går så lett som mange synes å tro.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 jan 11, 20:34

Vi kan godt si at vi er fornøyd med feks en 10. plass før sesongen, men så snart sesongen kommer igang settes det andre målsetninger.

I fjor på denne tiden var flere her inne nesten fornøyd om vi ikke rykket ned fra Adecco, mens i løpet av sesongen krevde "alle" at vi skulle rykke lett opp igjen med stilkarakter 3x20.

Jeg tipper FFK blir mellom nr 6 og nr 10. Jeg håper bare de ikke rykker ned.


Dexter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jan 11
Innlegg: 13

Lagt til: 20 jan 11, 23:25
Endret: 20 jan 11, 23:25
Endret av: Dexter

Med Ramberg og Aune = 16. plass. Fjernes disse tipper jeg 12. plass


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 21 jan 11, 01:34

Opprinnelig postet av Dexter

Med Ramberg og Aune = 16. plass. Fjernes disse tipper jeg 12. plass

Ja det var jaggu seriøst! Noe av det dummeste jeg har lest.Er ikke Ramberg god nok.så blir han vel benket,så han kan man vel strengt tatt ikke skylde på hvis det skulle bli 16 plass.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jan 11, 15:20

Et sted mellom 7. og 11. plass vil jeg tro. Hvis vi ikke får en flytsesong a la Haugesund. Er som regel et nyopprykket lag som overrasker, men tror i grunn det blir Smurf 08 siden de aldri har vært der oppe. Det fine med det er at slike lag gjør det ræva året etter og forsvinner.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 24 jan 11, 15:41
Jeg blir veldig happy hvis vi ikke blir en del av nedrykkstriden. Jeg håper også veldig at vi "tar tilbake Fort Fredrikstad" og blir et godt hjemmelag.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3