Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg signerer veldig god spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 jan 11, 18:14

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Noik

En av forumets egne vaktbikkjer sier at problemet med forumet er at det er for mange idioter her inne. Jeg er nok regnet for å være en av dem, og det er jeg såååå lei meg for Cool. Det hadde vært interessant å vite hvem alle de andre idiotene er...

Jeg foretrekker å holde kjeft og får da heller bli tatt for å være en idiot fremfor å åpne munnen og fjerne all tvil.Wink

Den skål`ær vi for dere ...

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 jan 11, 19:01

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Noik

En av forumets egne vaktbikkjer sier at problemet med forumet er at det er for mange idioter her inne. Jeg er nok regnet for å være en av dem, og det er jeg såååå lei meg for Cool. Det hadde vært interessant å vite hvem alle de andre idiotene er...

Jeg foretrekker å holde kjeft og får da heller bli tatt for å være en idiot fremfor å åpne munnen og fjerne all tvil.Wink

Haha. Godt sagt. Den tvilen er som du sier fjernet for lenge siden. Laughing

Jeg er forresten ikke for å støte bort herr Foyn, men jeg kan godt være med på å støte bort en viss annen.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 18 jan 11, 21:06
Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av foyn

Hva er det du vaser med at 08 har støtt fra seg de andre klubbene i sarpsborg

Hva med å lese innlegget mitt en gang til Foyn? Les spesiellt nøye det som står om småklubbenes STØTTE til S08 i siste avsnitt. Legger det her så du slipper å lete:

 Sitat: Er det det faktum at dere har støtte fra de fleste 4de, 5te og 6te divisjonsklubbene i Særp som gjør at S-08 skal klare livet som toppklubb bedre enn Sparta, en klubb med lange og gode tradisjoner i norsk fotball? sitat slutt.

 Noe om å STØTE BORT her Foyn?

Ikke har jeg dysleksi og ikke var jeg drita, så her har jeg ingen ting å si til mitt forsvar. En gigantisk feilkobling. beklager den

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 jan 11, 21:26

Opprinnelig postet av Willy René

 Jeg foretrekker å holde kjeft og får da heller bli tatt for å være en idiot fremfor å åpne munnen og fjerne all tvil.Wink

He he, god den Willy Laughing


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 jan 11, 21:31

Opprinnelig postet av foyn

Ikke har jeg dysleksi og ikke var jeg drita, så her har jeg ingen ting å si til mitt forsvar. En gigantisk feilkobling. beklager den

Det er helt greit.

 Kanskje du kan hjelpe meg med svar på spørsmålet? Hva er det med S08 som gjør at de skal klare livet som norsk toppklubb bedre enn Sparta som jo eide plassen i Adeccoligaen? Hva er det de andre har bidrat eller bidrar med idag som hjelper S08 til et liv som toppklubb?


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 jan 11, 21:50

Gi nå faen og snakk om noe annet eller ta det på PM !!!!!

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Dagoberto

Knøttespiller
Ble medlem: 19 feb 09
Innlegg: 28

Lagt til: 18 jan 11, 21:53

Den store forskjellen er at alle klubbene i Sarpsborg støtter denne klubben, i motsetning til gamle Sparta, som mange hadde et forhold til  som tilsvarte et forhold til Yven, Varteig, Skjeberg.. Med dannelsen av en toppklubb, så kunne alle enes om hvilken klubb man ønsket skulle lykkes som toppfotballklubb..     Dette vil jeg si er en stooor  forskjell til at S08 har bedre forutsetninger for å lykkes bedre enn Sparta.. De fleste i Sarpsborg ønsket en samarbeidsklubb som skulle være et flaggskip.. Vil si at det er bedre med flertallet i særp bak seg, enn bare befolkninga på Brevik + de som slengte seg på når suksessen kom.. Det var mange som heller dro på Hafslundkamp i stedet for Sparta, da de anså dette som svik mot egen klubb.. Ved dannelsen av toppklubben S08 kunne man trygt innrømme hvem man holdt med i toppfotballen og i tillegg ha et lag i breddefotballen.. Dette er bare en av flere grunner til at S08 har bedre forutsetninger for å lykkes, enn om Sparta hadde vært flaggskipet.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 jan 11, 22:09
Endret: 18 jan 11, 22:13
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Dagoberto

Den store forskjellen er at alle klubbene i Sarpsborg støtter denne klubben, i motsetning til gamle Sparta, som mange hadde et forhold til  som tilsvarte et forhold til Yven, Varteig, Skjeberg.. Med dannelsen av en toppklubb, så kunne alle enes om hvilken klubb man ønsket skulle lykkes som toppfotballklubb..     Dette vil jeg si er en stooor  forskjell til at S08 har bedre forutsetninger for å lykkes bedre enn Sparta.. De fleste i Sarpsborg ønsket en samarbeidsklubb som skulle være et flaggskip.. Vil si at det er bedre med flertallet i særp bak seg, enn bare befolkninga på Brevik + de som slengte seg på når suksessen kom.. Det var mange som heller dro på Hafslundkamp i stedet for Sparta, da de anså dette som svik mot egen klubb.. Ved dannelsen av toppklubben S08 kunne man trygt innrømme hvem man holdt med i toppfotballen og i tillegg ha et lag i breddefotballen.. Dette er bare en av flere grunner til at S08 har bedre forutsetninger for å lykkes, enn om Sparta hadde vært flaggskipet.

Takk for svar.

Det betyr vel også at om ulykken skulle skje og S08 skulle ramle ned et par divisjoner så forsvinner mesteparten av støtten fra "hele Særp" og satsingen på toppfotball står i fare for å sprekke?


Dagoberto

Knøttespiller
Ble medlem: 19 feb 09
Innlegg: 28

Lagt til: 18 jan 11, 22:47

S08 vil selvsagt miste en del folk hvis man hadde røkka ned i 2. divisjon, men hvilken klubb hadde ikke det?? Nå er man enige om toppfotballsatsningen i særp, og hvilken klubb som skal prioriteres når man snakker om hvilken klubb som ska ha det beste Jr. laget, trenerkompetanse, kontakter, sponsorer, treningsanlegg osv. Alle er enige om SAMS-spillerutviklingen, som er en del av samarbeidsprosjektet, som igjen distribuerer talenter til 08 på løpende bånd.. Jeg mener og tror at MANGE i særp har fått et eieforhold til Sarp 08 som satsningsklubb, som i freksta. Der heier man vel også på Trosvik selvom man er ffker?  Tror forøvrig fremtidsutsiktene er såpass lyse at man nesten kan utelukke 2.divfotball, hvertfall de neste 5 årene.. Men man vet aldri i fotball..


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 19 jan 11, 15:02

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av foyn

Og ja, det vil alltid være diskusjon rundt spesielt gutte/junior-satsingen og i hvilken klubb og hvor tidlig talentene skal samles osv, men det kan leves med.. Hvordan er ståa i fredrikstad - jeg forutsetter 100 % opplsutning på øssia og bare fryd og gammen rundt byprosjekt/finansiering/fisking av 15-åringer ?

Selvfølgelig, i Fredrikstad er alt feiende flott. Talentarbeid er tross alt noe vi kan, i motsetning til det kaosarbeidet som foregår der oppe på branntomta.

 

 

Definer feiende flott. Kråkerøy/Værste var teknisk konkurs så seint som i høst. Vi venter spent på neste lik som faller ut av skapet. Jeg venter på å gjøre som sist Kråkerøy røkka ned. Åpne en god flaske årgangsvin og bare nyte øyeblikket.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 jan 11, 15:05
Endret: 19 jan 11, 15:05
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av foyn

Og ja, det vil alltid være diskusjon rundt spesielt gutte/junior-satsingen og i hvilken klubb og hvor tidlig talentene skal samles osv, men det kan leves med.. Hvordan er ståa i fredrikstad - jeg forutsetter 100 % opplsutning på øssia og bare fryd og gammen rundt byprosjekt/finansiering/fisking av 15-åringer ?

Selvfølgelig, i Fredrikstad er alt feiende flott. Talentarbeid er tross alt noe vi kan, i motsetning til det kaosarbeidet som foregår der oppe på branntomta.

 

 

Definer feiende flott. Kråkerøy/Værste var teknisk konkurs så seint som i høst. Vi venter spent på neste lik som faller ut av skapet. Jeg venter på å gjøre som sist Kråkerøy røkka ned. Åpne en god flaske årgangsvin og bare nyte øyeblikket.

Du får litt av en fallhøyde gett!

Du skal ikke se bort i fra at det kan være noen zombier oppe i husklynga også.

Og du er sikker på at Sarp overlever i TL du da, kanskje vi FFK-supportere kan feire med årgangsvin når vi bidrar til deres dundrende fall?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 19 jan 11, 16:31

Opprinnelig postet av sarpen

Definer feiende flott. Kråkerøy/Værste var teknisk konkurs så seint som i høst. Vi venter spent på neste lik som faller ut av skapet. Jeg venter på å gjøre som sist Kråkerøy røkka ned. Åpne en god flaske årgangsvin og bare nyte øyeblikket.

Feiende flott

Teknisk konkurs i høst ja, regner med at du har god dekning for den. Er du interessert i lik, så foreslår jeg du tar deg en svømmetur i Tunevannet istedet, der er det masse godt likvann. Det finnes iallefall ingen i FFK lenger. FFK drives for tiden som Norges beste klubb. Barcelona og CL på stadion innen 2020. Så får håpe årgangsvinen din tåler lang lagring, det vil bli edle og dyre dråper innen aristokraten rykker ned igjen.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 21 jan 11, 08:34

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av sarpen

Definer feiende flott. Kråkerøy/Værste var teknisk konkurs så seint som i høst. Vi venter spent på neste lik som faller ut av skapet. Jeg venter på å gjøre som sist Kråkerøy røkka ned. Åpne en god flaske årgangsvin og bare nyte øyeblikket.

Feiende flott

Teknisk konkurs i høst ja, regner med at du har god dekning for den. .

 

 Leser du bare tegneseriene i avisa?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 jan 11, 10:28

Opprinnelig postet av sarpen
Definer feiende flott. Kråkerøy/Værste var teknisk konkurs så seint som i høst. Vi venter spent på neste lik som faller ut av skapet. Jeg venter på å gjøre som sist Kråkerøy røkka ned. Åpne en god flaske årgangsvin og bare nyte øyeblikket.

Værste har ikke vært teknisk konkurs. De har røde tall, men sterk egenkapital og sterke eiere.

Er det ikke på tide at dere sarpinger hever blikket litt? Dere er i Tippeligaen nå, og fotball bør være noe mer en to lokaloppgjør i året.

Dessuten, sammenlignet med mange(de fleste) av tippeligaklubbene er FFK rene mønsterbruket rent økonomisk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 jan 11, 13:55

http://www.demokraten.no/ffk/article5460773.ece

 

 

INN YOUR FACE PÆDDER!!! Han kunne ha tjent seg søkk rik, men forsatt valgte FFK Cool


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jan 11, 15:33
Opprinnelig postet av Plankehue

http://www.demokraten.no/ffk/article5460773.ece

 

 

INN YOUR FACE PÆDDER!!! Han kunne ha tjent seg søkk rik, men forsatt valgte FFK Cool

"Det er bare noe han sier, han tjener nok mer enn dere tror" kommer snart.. Bare vent å se :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 23 jan 11, 01:18

http://www.fossefallet.net/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1351

Da har de også begynt med aksjon der opp Wink

Hvor får de de Smarte ideene fra tru? har Tippeliga hystriet smittet på dem også Foot in mouth

 


greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 26 feb 11, 09:45

Tror ikke dette laget skremmer noen !

Sarpsborgs treningskamp mot Hønefoss på La Manga ble aldri noen match for historiebøkene.

Et rødt kort og flere stolpeskudd til tross, underholdningen var ikke mye å skryte av i kampen som endte 0-0!

Hvor mye var det vi slo hønefoss med igjen; noen som kan minne meg på det ?

Kællen fra radio prime sa at det er mere spennende og se på maling tørke, vel GET USE 2 IT !!! Cool

---------------------------

# Seriegull 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 feb 11, 10:37

Opprinnelig postet av greaker

Hvor mye var det vi slo hønefoss med igjen; noen som kan minne meg på det ?

... og hvor mye tapte vi sammenlagt mot Sarpsborg? Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 26 feb 11, 10:39
Endret: 26 feb 11, 10:48
Endret av: greaker

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av greaker

Hvor mye var det vi slo hønefoss med igjen; noen som kan minne meg på det ?

... og hvor mye tapte vi sammenlagt mot Sarpsborg? Wink

Høres jo nesten ut som om du heier på sarp ? er du sarping ?

 

Det var en spøk, håper du tok den Wink

---------------------------

# Seriegull 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24