Husk meg
Brukernavn
Passord

Sletting av Særpe tråder

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 des 10, 11:54

Da dette er et FFK forum så skjønner jeg ikke hvorfor vi tillater tråder som omhandler vår "hat" klubb nr 1. kjapp titt så er det 4 tråder om som kun omhandler særp. Synes derfor vi bør slette slike tråder. Vi er vel det eneste supporterforumet som aksepter slikt. Div andre folk jeg kjenner som holder med andre klubber får jo latterkrampe når de hører slikt.

Ok med generelle tråder som omhandler TL og adecco men tråder som kun omhandler **** 08 blir for dumt.

 

Foreslår også automatisk sensurering av ordet sarpsborg slik kjernen har gjort med ordet Molde ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 des 10, 12:12
Hei flott forslag som jeg er enig i PS drittlei S(æsj)p, jeg går ikke inn på "sarpeforum" (hvis det finnes) og skriver en masse om FFK, og anmoder særpesupportere til å bruke eget forum eller lage det hvis det ikke finnes.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 des 10, 13:05

Nå må vi da ha litt medlidenhet med stakkarene oppe ved fossen.

De har sparket storebror på leggen ett par ganger og de må få lov til å føle seg litt store, for snart så kommer nøkken og tar dem.Laughing

De svever nå på en sky av Borregårdsstøv, lut og legionella samtidig som de sammenligner seg med Barcelona og Real Madrid. De sier at hele fotballNorge snakker om dem og gleder seg til å se den fantastiske fotballen de spiller. Imidlertid er sannheten den at FotballNorge gleder seg til å sparke sarpingene ned dit de hører hjemme, og det vet vi jo alle hvor er.

Om noen måneder vil S08-publikummet gå inn i en tilstand av koma, før de sakte men sikkert går tilbake til sin opprinnelige tilstand med mindreverdighetskomplekser og lut gange som om de skulle lidd av mangeårig Bechterews.

La de holde på her inne, de gir seg etter pladask-fallet.Wink

 

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 des 10, 13:52

Opprinnelig postet av Willy René

Nå må vi da ha litt medlidenhet med stakkarene oppe ved fossen.

De har sparket storebror på leggen ett par ganger og de må få lov til å føle seg litt store, for snart så kommer nøkken og tar dem.Laughing

De svever nå på en sky av Borregårdsstøv, lut og legionella samtidig som de sammenligner seg med Barcelona og Real Madrid. De sier at hele fotballNorge snakker om dem og gleder seg til å se den fantastiske fotballen de spiller. Imidlertid er sannheten den at FotballNorge gleder seg til å sparke sarpingene ned dit de hører hjemme, og det vet vi jo alle hvor er.

Om noen måneder vil S08-publikummet gå inn i en tilstand av koma, før de sakte men sikkert går tilbake til sin opprinnelige tilstand med mindreverdighetskomplekser og lut gange som om de skulle lidd av mangeårig Bechterews.

La de holde på her inne, de gir seg etter pladask-fallet.Wink

 

 

Men de har jo alltid vært sann, så er dritt lei nå... Selv når de rykker ned og har tapt 15 kamper på rad kommer de til å henge her inne. Kan ikke noen av de ivrige særpingene her inne ta litt tak å lage et forum for de særpe supporterne da så de slipper å holde på her inne. Må være ganske kjedelig å støtte et lag som ikke har sitt eget forum for jeg regner med at de ikke har det siden de henger så SYKT mye her inne.

så plizzz slett alle de **** særpe trådene......

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 des 10, 14:05
Endret: 07 des 10, 14:10
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av mysthical

Div andre folk jeg kjenner som holder med andre klubber får jo latterkrampe når de hører slikt.

Vi nevner i fleng? Jeg har aldri snakket med noen som "får latterkrampe" av at vi tillater dette. Du bør heller kanskje revurdere dine bekjentskaper... Wink

Opprinnelig postet av mysthical

Ok med generelle tråder som omhandler TL og adecco men tråder som kun omhandler **** 08 blir for dumt.

Nei, "sarpetråder" blir værende og kommer ikke til å bli slettet, så lenge de blir postet i riktig kategori. Jeg tror faktisk mange FFK-supportere synes både det er interessant å diskutere Sarpsborg og sende noen stikk i retning av fossen av og til.

Opprinnelig postet av mysthical

Foreslår også automatisk sensurering av ordet sarpsborg slik kjernen har gjort med ordet Molde ;)

Nei, dette forslaget blir for dumt og rett og slett barnslig. Kjernen er for øvrig ikke rett sammenlignsgrunnlag med tanke på profilen ffksupporter.net har lagt seg på. Da får du heller se til rbkweb.com.

Dere trenger faktisk ikke å åpne trådene om Sarpsborg dersom det plager dere sånn.

 

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 07 des 10, 14:09

Opprinnelig postet av Holters

<alt han skrev>

Enig!


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 09 des 10, 12:06

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av mysthical

Div andre folk jeg kjenner som holder med andre klubber får jo latterkrampe når de hører slikt.

Vi nevner i fleng? Jeg har aldri snakket med noen som "får latterkrampe" av at vi tillater dette.

Har ikke flere ffksupporter.net-brukere bekjent både den ene og den andre kommentaren på andre forum..?

Min mening: Tullprat, usakligheter og skrivefeil (ref: overskriften på denne tråden) er et langt større problem i forhold til seriøsisten på dette forumet enn en og annen kommentar/innlegg om Særp. Uten at det trengs tiltak av den grunn.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 09 des 10, 16:36
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Min mening: Tullprat, usakligheter og skrivefeil (ref: overskriften på denne tråden) er et langt større problem i forhold til seriøsisten på dette forumet enn en og annen kommentar/innlegg om Særp. Uten at det trengs tiltak av den grunn.

Det synes jeg "oxo" - et "ord" jeg irriterende nok jeg har sett det har begynt å gå inflasjon i her.

---------------------------

Guttane!


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 09 des 10, 23:22

Burde ikke denne tråden ligge under forbedringer?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 10, 17:49
Endret: 12 des 10, 17:50
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av Willy René

 

De svever nå på en sky av Borregårdsstøv, lut og legionella samtidig som de sammenligner seg med Barcelona og Real Madrid. De sier at hele fotballNorge snakker om dem og gleder seg til å se den fantastiske fotballen de spiller.

Bor ikke du i sarp da ? Cool

Hvis sarpetråder skal sensureres bør hele kategorien "Fotball Generelt" fjernes.. Får vi derimot en strøm av sarpetråder startet av sarpinger her inne bør det reageres...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 16 jan 11, 22:05

Er det mulig og fjerne såne dritt folk som Q som bare er her for og lage kvalme

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 jan 11, 22:31

Den beste løsningen er rett og slett å la være å kommentere innleggene til f.eks Q. Nå leser jeg ikke så ofte sarpetrådene så jeg vet ikke hvor usaklige eller kvalmende de er. Tror nok Q og evt andre som lager tråder om sarp her inne synes det er veldig gøy å holde på så lenge de klarer å provosere folk. Blir som på skolen hvor det er direkte kjedelig å mobbe de som ikke bryr seg om det. (Jeg er lærer og forteller dette ofte til elever som blir mobbet)

---------------------------

Fredd


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 16 jan 11, 22:42
Jo men vi er på et forum og det er visse grenser for hva man kan skrive. Q sprer kloakk og burde vært slettet av moderatorene. Jeg glerder meg til den dagen framskrittet med eget forum kommer til Særp.

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 jan 11, 23:16

Opprinnelig postet av Greaker

Er det mulig og fjerne såne dritt folk som Q som bare er her for og lage kvalme

Hvorfor skal vi fjerne Q fra forumet? Fordi han er fra Sarpsborg og er uenig med deg? Vel, det argumentet holder ikke.

Q har, så vidt jeg kan se (kun skumlest tråden), kun ett innlegg som er halvveis useriøst og unødvendig. Ellers så har han helt greie innlegg. Mye av det er ting jeg personlig er sterkt uenig i, og hvor jeg mener at sannheten i beste fall er unyansert fremstilt, men vi kan ikke utestenge folk eller slette innlegg av den grunnen.

Flere klager over at kvaliteten på forumet har blitt dårligere. Vel, det blir hva folk gjør det til selv. Idioter vil det alltid finnes (nå snakker jeg ikke nødvendigvis om Q), men hvis én idiot skriver ett dårlig innlegg, vil du faktisk heve kvaliteten på forumet ved å skrive to gode. Smile

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 16 jan 11, 23:25

Opprinnelig postet av General Gardener

Opprinnelig postet av Greaker

Er det mulig og fjerne såne dritt folk som Q som bare er her for og lage kvalme

Hvorfor skal vi fjerne Q fra forumet? Fordi han er fra Sarpsborg og er uenig med deg? Vel, det argumentet holder ikke.

Q har, så vidt jeg kan se (kun skumlest tråden), kun ett innlegg som er halvveis useriøst og unødvendig. Ellers så har han helt greie innlegg. Mye av det er ting jeg personlig er sterkt uenig i, og hvor jeg mener at sannheten i beste fall er unyansert fremstilt, men vi kan ikke utestenge folk eller slette innlegg av den grunnen.

Flere klager over at kvaliteten på forumet har blitt dårligere. Vel, det blir hva folk gjør det til selv. Idioter vil det alltid finnes (nå snakker jeg ikke nødvendigvis om Q), men hvis én idiot skriver ett dårlig innlegg, vil du faktisk heve kvaliteten på forumet ved å skrive to gode. Smile

Nei  GG vi bør ikke fjerne Q fordi han er fra sarp, men for det han sprer her inne på forumet, det han kommer med er rykter og oppdikta historier som vil sette FFK og supportene i fredrikstad i dårlig lys, det er ikke fordi en stakkar er fra sarp for at jeg vil at innlegga skal bli slettet, men  for at 99 % av det han kommer med er oppdikta løgn ...

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 jan 11, 23:34

Kan godt hende at du oppfatter det som løgn, jeg oppfatter det som subjektive meninger. Som jeg skrev i mitt forrige innlegg vurderer jeg flere av opplysningene hans som feilaktige og usanne, men det må være lov å ha forskjellige virkelighetsoppfatninger.

Mens "Drillo-fotball går ut på at midstopperen skal slå en langpasning mot en høy spiss 100 av 100 ganger" er en udiskuterbar løgn, er "Drillo-fotball går ut på at midstopperen ofte skal slå en langpasning mot en høy spiss" en subjektiv mening.

Tidenes dårligste eksempel? Ja. Er jeg trøtt? Ja. Skjønner du allikevel hva jeg vil frem til? Håper det.

Dersom du mener at Q setter FFK og supporterne i Fredrikstad i dårlig lys ved å lyve, mener jeg at du bør møte løgnene hans med sannheter.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 16 jan 11, 23:42

Det er mye i det du sier som jeg er enig i ja, men det som er at det er ofte folk som nesten livnærer seg på og irritere folk og det fikk vel denne Q melka til på meg, han traff de riktige knappene og sånne ting bør jeg ikke bli så sur for, men hater løgn og det og henge ut folk i det offentlige rom !

 

(Eks hans komentarer om Raijo)

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 jan 11, 23:47

Enkelt og greit -  Ikke mat trollet.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jan 11, 00:32

Opprinnelig postet av Knuty
Enkelt og greit -  Ikke mat trollet.

Det enkle er ofte det beste. Hvor mange mossinger er igjen på forumet etter at ingen av provokasjonene bet på brukerne lengre? Ingen! Og hvis man først vil ta "hevn" så er i grunn ignorering den beste måten å gjøre dette på. Da blir motparten mer og mer frustrert, helt til vedkommende gir opp.

Nå har jeg gått igjennom brukerens hele 17 innlegg (utrolig at man kan provosere enkelte så mye på så få innlegg) og at vedkommende i 99% av tilfellene, altså i 16,83 av 17 innlegg, sprer løgn, fanteri og provokasjoner stemmer neppe. Han holder seg også, med unntak av ett innlegg hvor han stilte et spørsmål, i tråder som omhandler Sarpsborg 08. Slutt å skrive/lage disse trådene så forsvinner også mest sannsynligvis diskusjonsgrunnlaget.

For min del så syns jeg det er drittslenging begge veier, og at det hører litt med når to erkefiender rent bymessig har kommet på samme nivå. Om provokasjonen er bevisst, så er det vel ingenting som gir en bedre følelse enn at folk faktisk biter på. Å klage på vedkommende gjør neppe at det stopper. Å ignorere brukere man ikke liker - det virker faktisk veldig bra.

Om man lager sarpetråder på et FFK-forum og skriver mye møl og dritt, så er det naivt å tro at det ikke kommer sarpinger innom og svarer med samme mynt.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 17 jan 11, 10:41

Det er faktisk slik at det er ingen som tvinger dere til å lese tråder som omhandler sarpsborg.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24