Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-spiller dømt for innbrudd.

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 des 10, 11:48
Endret: 22 des 10, 11:50
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Ståle
Alle andre synes jo tydeligvis at det er rikelig med en halv brødsmule 1 gang i måneden.......
Hva er det du forventer egentlig, Ståle? FFK som klubb er vel mer åpen enn på lenge?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 22 des 10, 12:06
Endret: 22 des 10, 12:06
Endret av: foyn

Opprinnelig postet av Ståle
Møtte tre særpinger igår som sang:" tyvetyven skal piiiiiiiiiiip hete for det er hans rette navn". Tror denne kommer til å jalle fra bortetribunene neste år. Ganske naivt å tro at det hjelper å slette denne tråden som mange ber om. Skal slutte å syte om at klubben ikke går ut med informasjon lenger. Alle andre synes jo tydeligvis at det er rikelig med en halv brødsmule 1 gang i måneden.......

1. Hvis det mot formodning skulle skje, så er det en del av prisen som spilleren og klubben må betale. Skikker han seg videre, så blir slike ting glemt..

2. Syns det er greit at FFK ikke kommuniserer all verden rundt en slik sak. Omstendighetene rundt og årsakene kan være så mangt, men det er et forhold mellom spilleren og klubben og bør forbli der.

Nå har klubben endt opp med å fortsatt ha tillit til spilleren og da blir det å forholde seg til det. Både denne saken og den forrige saken med en juniorspiller spiser imidlertid av good-will kontoen til klubben, men det er nok de ansvarlige smertelig klar over


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 22 des 10, 12:08

Joda, det har blitt mye bedre skal innrømme det. Har jo blandt annet kommet flere bra spillere de siste dagene.  Er egentlig ikke ute etter å lage noen stor diskusjon rundt åpenheten til FFK. Jeg synes de har en vei å gå, men det er ikke værre enn det heller. Klubben har jo klart å kommet seg på rett spor den siste tiden. Jeg legger ballen herved død, det er ingen stor sak for meg. Heller et ønske om at klubben skal komme med flere nyheter fra administrasjonen om hva som foregår.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 des 10, 12:26
Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Ståle
Møtte tre særpinger igår som sang:" tyvetyven skal piiiiiiiiiiip hete for det er hans rette navn". Tror denne kommer til å jalle fra bortetribunene neste år. Ganske naivt å tro at det hjelper å slette denne tråden som mange ber om. Skal slutte å syte om at klubben ikke går ut med informasjon lenger. Alle andre synes jo tydeligvis at det er rikelig med en halv brødsmule 1 gang i måneden.......

1. Hvis det mot formodning skulle skje, så er det en del av prisen som spilleren og klubben må betale. Skikker han seg videre, så blir slike ting glemt..

2. Syns det er greit at FFK ikke kommuniserer all verden rundt en slik sak. Omstendighetene rundt og årsakene kan være så mangt, men det er et forhold mellom spilleren og klubben og bør forbli der.

Nå har klubben endt opp med å fortsatt ha tillit til spilleren og da blir det å forholde seg til det. Både denne saken og den forrige saken med en juniorspiller spiser imidlertid av good-will kontoen til klubben, men det er nok de ansvarlige smertelig klar over

Trodde jeg aldri skulle si det, men må si meg 110% enig og det med en særping hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


AaFK2011

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 des 10
Innlegg: 6

Lagt til: 22 des 10, 13:33
Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av AaFK2011
Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av AaFK2011
http://www.dagbladet.no/2010/12/21/sport/fotball/tippeligaen/14806013/ begynner å bli et mønster i dette, hehe

Greit mønster det. Du burde være mer bekymret for mønsteret som trer fram i Aalesund....

http://www.online-pl.no/sport/090504/glenn-roberts-ferdig-i-aalesund-etter-bytur ;)

Håper du ikke er stolt av dette?? Er vel kun i Norge at idrettsutdøvere får pes etter å ha vært på byn. Andre land så er det nesten påkrevd at spillere går ut sammen med sine fans å feirer. Å sparke en spiller pga at man er på byn er bare for dumt.

Men seff når Horn havner på glattcella så er det noe man må ta tak i og jobbe for å løse, man bør kunne gå på byn uten å drikke seg kanon.

Det viser at klubben krever profesjonellitet fra spillerne, og og de som gjør noe som ikke blir ansett som akseptabelt får betale for det. De er ikke bare spillere, de er forbilder. Og man skal yte like godt både i trening og kamp også. Og fremst av alt: man skal ikke stjele

---------------------------

Oransje og blå


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 13:41
Endret: 22 des 10, 13:44
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av AaFK2011
Det viser at klubben krever profesjonellitet fra spillerne, og og de som gjør noe som ikke blir ansett som akseptabelt får betale for det. De er ikke bare spillere, de er forbilder. Og man skal yte like godt både i trening og kamp også. Og fremst av alt: man skal ikke stjele

Et vesentlig poeng må vel være at forbildene skal få muligheten til å lære av sine egne feil, og vise at de har tatt seg sammen? Det er minst like viktig spør du meg..  Ingen forventer at fotballspillere skal være ufeilbarlige uansett. De har fått sin straff, og at arbeidsgiveren legger til rette for at de skal komme seg videre kan da ikke være så voldsomt negativt?

Jeg har ingen problemer med måten FFK som klubb har løst de aktuelle sakene. Hvordan Ålesund gang på gang behandlet Dedes påfunn derimot, DET var flaut.  Wink

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært mer bekymret over mannefallet i egen klubb.. Smile


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 des 10, 13:42
Endret: 22 des 10, 13:42
Endret av: kanogvetalt

Noen stjeler, og noen av disse igjen er fotballspillere. Noen drikker seg fulle nok til å havne på glattcelle, og noen av disse er også fotballspillere. Jeg mener det er rettferdig at fotballspillere som gjør noe galt får samme straff som andre, hverken mer eller mindre. Dette greier nok politi, påtalemyndighet og domstolene å ta seg av. Om de pga av dette unnlater å møte på jobb, eller prestere, er det sak mellom fotballspilleren og arbeidsgiver(klubb).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 des 10, 13:55

Opprinnelig postet av AaFK2011
Det viser at klubben krever profesjonellitet fra spillerne, og og de som gjør noe som ikke blir ansett som akseptabelt får betale for det. De er ikke bare spillere, de er forbilder. Og man skal yte like godt både i trening og kamp også. Og fremst av alt: man skal ikke stjele

Ja de er forbilder og da må de også være forbilder som viser at de kan gå på byn å feire med supporterne uten å bli kanon fulle. Det er som sagt omtrent bare i norge det blir forside i VG hvis en landslagsspiller på sommerferie blir avbildet med en øl i handa. La spillerne leve ett normalt liv og kunne gå ut å drikke to tre øl. Man kan fortsatt være 110% profesjonell selvom man er på byn å tar to pils kl 1 om natta etter en kamp.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 22 des 10, 14:20

Er det bare jeg her som vet hvem det er ?

---------------------------

Hei, Timothy !


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 des 10, 14:27
Opprinnelig postet av ophaug123

Er det bare jeg her som vet hvem det er ?

Tror du virkelig det?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 des 10, 14:48

Opprinnelig postet av ophaug123

Er det bare jeg her som vet hvem det er ?

Nei, absolutt ikke.

Men nå skal man ikke ut med navnet her inne. Mulig du ikke har fått med deg det??


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 22 des 10, 15:15

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ophaug123

Er det bare jeg her som vet hvem det er ?

Nei, absolutt ikke.

Men nå skal man ikke ut med navnet her inne. Mulig du ikke har fått med deg det??

Gikk glipp av det, gitt :)

---------------------------

Hei, Timothy !


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 des 10, 16:26

Opprinnelig postet av Ståle
Møtte tre særpinger igår som sang:" tyvetyven skal piiiiiiiiiiip hete for det er hans rette navn". Tror denne kommer til å jalle fra bortetribunene neste år. Ganske naivt å tro at det hjelper å slette denne tråden som mange ber om. Skal slutte å syte om at klubben ikke går ut med informasjon lenger. Alle andre synes jo tydeligvis at det er rikelig med en halv brødsmule 1 gang i måneden.......

husker ikke hvem, men var det ikke en særpe spiller som kjørte i fylla i sommer og Kræsja?

Så man skal være forsiktige med hva man sier.

Og styret i særp gjorde ikke mer ut av den saken.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 17:10
Endret: 22 des 10, 17:12
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Plankehue

husker ikke hvem, men var det ikke en særpe spiller som kjørte i fylla i sommer og Kræsja?

Så man skal være forsiktige med hva man sier.

Og styret i særp gjorde ikke mer ut av den saken.

Stemmer det, Joachin Jørgensen var det. Tror sarpingene bør finne seg noe annet å hakke på oss for..


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 des 10, 17:42

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Ståle
Møtte tre særpinger igår som sang:" tyvetyven skal piiiiiiiiiiip hete for det er hans rette navn". Tror denne kommer til å jalle fra bortetribunene neste år. Ganske naivt å tro at det hjelper å slette denne tråden som mange ber om. Skal slutte å syte om at klubben ikke går ut med informasjon lenger. Alle andre synes jo tydeligvis at det er rikelig med en halv brødsmule 1 gang i måneden.......

husker ikke hvem, men var det ikke en særpe spiller som kjørte i fylla i sommer og Kræsja?

Så man skal være forsiktige med hva man sier.

Og styret i særp gjorde ikke mer ut av den saken.

Ååååååååå, det er så godt å få frisket opp hukommelsen litt, herlig å se at herligheten ikke er noe større oppe i "grå-byen" enn her i den "andre byen".

("Grå-byen" er den byen der det lukter lut, luften er full av legionella og all skjønnhet er totalt fraværende, bortsett fra en vakker foss sånn cirka en uke i året. Forresten, fossens nærliggende omgivelser minner om et fabrikkområde i gamle DDR, ja det er jo det det er!)

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 22 des 10, 18:03
Særpespilleren tok vel tyren ved hornene og gikk ut og fortalte sannheten og la seg flat med en gang og dermed også la hele saken død med en gang den ble kjent. Så saken kan ikke helt sammenlignes med "vår" sak. Mye av kritikken mot ffk spilleren handler vel om at han ikke selv har gått til f-b og sagt:"Jeg har vært veldig dum, sorry".

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 des 10, 18:11

Opprinnelig postet av Ståle
Mye av kritikken mot ffk spilleren handler vel om at han ikke selv har gått til f-b og sagt:"Jeg har vært veldig dum, sorry".

Nå er det vel ikke lokalavisa som skulle fått greie på dette, men derimot Fredrikstad Fotballklubb.

Hvis vi skal sammenligne stjeling og kjøring i fylla er jeg ikke det minste i tvil om hva som er vers/farligst. Kjøring i fylla er så dustete og dumt at jeg ikke finner ord. Man setter seg selv og andre i stor fare. 

Uansett er begge disse hendelsene dumme. La oss håpe guttane lærer av dette.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 des 10, 18:16
Endret: 22 des 10, 18:17
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Ståle
Særpespilleren tok vel tyren ved hornene og gikk ut og fortalte sannheten og la seg flat med en gang og dermed også la hele saken død med en gang den ble kjent. Så saken kan ikke helt sammenlignes med "vår" sak. Mye av kritikken mot ffk spilleren handler vel om at han ikke selv har gått til f-b og sagt:"Jeg har vært veldig dum, sorry".

Det er vel litt lettere å gå til pressen å "legge seg flat" etter en fylleUTkjøring enn etter innbrudd og misbruk av andres bankkort. Det er litt usammenlignbare saker.

Uansett bør denne saken nå legges død, personen er straffet av domstolene og har nå fått en ny og kjærkommen mulighet til å bevise at skyld og anger leder ham inn på en annen retning. Straffet blir han nok av motstanderpublikummet også, så vi som er ekte FFK-supportere får være med på å gi ham en siste mulighet.

Han lider sannsynligvis nok nå skulle man tro, vi bør ikke legge stein til byrde, nå støtter vi ham. Da blir det nok "folk" av ham også.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 22 des 10, 18:32

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Ståle
Særpespilleren tok vel tyren ved hornene og gikk ut og fortalte sannheten og la seg flat med en gang og dermed også la hele saken død med en gang den ble kjent. Så saken kan ikke helt sammenlignes med "vår" sak. Mye av kritikken mot ffk spilleren handler vel om at han ikke selv har gått til f-b og sagt:"Jeg har vært veldig dum, sorry".

Det er vel litt lettere å gå til pressen å "legge seg flat" etter en fylleUTkjøring enn etter innbrudd og misbruk av andres bankkort. Det er litt usammenlignbare saker.

Uansett bør denne saken nå legges død, personen er straffet av domstolene og har nå fått en ny og kjærkommen mulighet til å bevise at skyld og anger leder ham inn på en annen retning. Straffet blir han nok av motstanderpublikummet også, så vi som er ekte FFK-supportere får være med på å gi ham en siste mulighet.

Han lider sannsynligvis nok nå skulle man tro, vi bør ikke legge stein til byrde, nå støtter vi ham. Da blir det nok "folk" av ham også.

Helt enig...Han ene kunne faktisk kjørt ihjel uskyldige mennesker !!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 22 des 10, 21:15
Tja, hadde jeg hatt en sønn så hadde jeg faktisk heller sett at han ble dømt for fyllekjøring enn å ha tømt lommebøkene og safene til folk og gitt uskyldige folk økonomiske problemer. Fyllekjøring kan riktignok ende med at uskyldige blir dratt inn i en trafikkulykke. Men man er kjeltring når man stjæler større pengebeløp fra folk.


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24