Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-spiller dømt for innbrudd.

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 des 10, 14:00

Opprinnelig postet av Anne
Trådens beste innlegg som jeg stiller meg bak, dette er vel innlegg nr 100 i saken og håper det blir det siste :-) God jul til alle :-)

Er helt enig.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 20 des 10, 14:01

Istemmer....Cool


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 des 10, 21:34

Blir ikke straffet - fortsatt FFK-spiller

FFK-spilleren som ble tiltalt og dømt for tyveri i begynnelsen av desember, får ikke noen straff av klubbledelsen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 des 10, 22:13
Helt riktig av FFK, bra.

---------------------------

Heia FFK


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 des 10, 22:48
Meget bra av styret. Jeg blir bare mer og mer fornøyd med "stellet" vi har i klubben vår.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 21 des 10, 04:38
Er det virkelig bare jeg som synes at det er for tynt med informasjon fra klubben? Og da snakker jeg egentlig ikke om denne saken, men generelt?. Har det vært en spotslig evaluering? Hva ble resultatet av denne? Har Aune styrets tillit? Har Aune ikke styrets tillit? Ser vi etter flere spillere? Mye å lære om åpenhet feks fra Rosenborg synes nå jeg. Jeg har vært på så og si samtlige hjemmekamper iår og synes faktisk at det er viktig at vi som betalende publikum kan få litt informasjon utenom det F-b graver opp. Vi får jo greie på ting, men da stort sett uten unntak lenge etter at det har skjedd. Dette er forøvrig ikke ment som krass kritikk av klubben, men heller som et ønske om at det går an å åpne døra til "brakka" igjen.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 des 10, 08:24
Opprinnelig postet av Ståle
Er det virkelig bare jeg som synes at det er for tynt med informasjon fra klubben? Og da snakker jeg egentlig ikke om denne saken, men generelt?. Har det vært en spotslig evaluering? Hva ble resultatet av denne? Har Aune styrets tillit? Har Aune ikke styrets tillit? Ser vi etter flere spillere? Mye å lære om åpenhet feks fra Rosenborg synes nå jeg. Jeg har vært på så og si samtlige hjemmekamper iår og synes faktisk at det er viktig at vi som betalende publikum kan få litt informasjon utenom det F-b graver opp. Vi får jo greie på ting, men da stort sett uten unntak lenge etter at det har skjedd. Dette er forøvrig ikke ment som krass kritikk av klubben, men heller som et ønske om at det går an å åpne døra til "brakka" igjen.
Ja. Om Aune har tillitt eller ikke, mener du seriøst at FFK kanskje en gang i mnd skal gå ut å si at aune har tillitt? Det er jo ikke lenge siden kosten var ute og ga info om at det ikke har vært snakk om å bytte trener. Det må vel være svar klart nok. Jokke har også vært ute i media og informert om hva slags planer de har på overgangsmarkedet. Virker nesten som om at det er du som ikke helt klarer å fange opp den infon som faktisk blir sendt ut og ja mye av infon blir da sendt ut gjennom F-B noe som er helt naturlig.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 des 10, 09:35

Opprinnelig postet av Ståle
Er det virkelig bare jeg som synes at det er for tynt med informasjon fra klubben? Og da snakker jeg egentlig ikke om denne saken, men generelt?. Har det vært en spotslig evaluering? Hva ble resultatet av denne? Har Aune styrets tillit? Har Aune ikke styrets tillit? Ser vi etter flere spillere? Mye å lære om åpenhet feks fra Rosenborg synes nå jeg. Jeg har vært på så og si samtlige hjemmekamper iår og synes faktisk at det er viktig at vi som betalende publikum kan få litt informasjon utenom det F-b graver opp. Vi får jo greie på ting, men da stort sett uten unntak lenge etter at det har skjedd. Dette er forøvrig ikke ment som krass kritikk av klubben, men heller som et ønske om at det går an å åpne døra til "brakka" igjen.

Jeg sier meg enig med Mysthical her. Jeg ser heller en klubb som er litt tilbakeholden, enn en klubb hvor spillerne gladelig forteller journalistene hva de har på brødskiva til daglig og hvor ofte de har seg med damene sine. (Fævennens dekning av Start, med "Kleiven skremt av HAI", "Kleiven skremt av ELG" og så videre er et skrekkeksempel). Som supporter er jeg fornøyd med å få informasjon om konkrete ting som spilleroverganger og viktige avgjørelser. For eksempel er jeg glad for at klubben gikk ut med avgjørelsen om å la den innbruddsdømte spilleren  få en sjanse, samtidig som jeg synes det er greit de ikke har sagt noe underveis. Vi har ingen rett til å ha innsyn i den interne debatten i klubbstyret.

Artig at du trekker inn Rosenborg, forresten. De har jo under Hamréns regjeringstid blitt kritisert nettopp for å ha mistet den åpenheten de var kjent for under Eggen/By Rise.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 21 des 10, 11:19
Uff litt enig med ståle jeg,stjele fra noen eller noe er jo ikke akkurat en liten sak. men samtidig alle mennesker gjør jo feil valg her i livet. Men kriminalitet og sport går liksom ikke hånd i hånd på en måte. håper han tar vare på sjansen han har fått.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 des 10, 11:23
Endret: 21 des 10, 11:36
Endret av: Bedreviteren

...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 des 10, 11:27

Alle mennesker gjør feil, men jeg synes han har gått langt over streken med det han har gjort. Hva som er riktig å gjøre av FFK vil jeg ikke ha noen mening på dette forum om, men jeg håper virkelig at han ikke roter seg opp i slikt igjen og tar godt vare på den tilliten han nå har fått.


AaFK2011

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 des 10
Innlegg: 6

Lagt til: 21 des 10, 18:55
http://www.dagbladet.no/2010/12/21/sport/fotball/tippeligaen/14806013/ begynner å bli et mønster i dette, hehe

---------------------------

Oransje og blå


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 des 10, 18:59

At vi gir spillere som har dummet seg ut en ny sjanse? Ja, vi er hyggelige sånn sett.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 des 10, 19:33

Opprinnelig postet av AaFK2011
http://www.dagbladet.no/2010/12/21/sport/fotball/tippeligaen/14806013/ begynner å bli et mønster i dette, hehe

Greit mønster det. Du burde være mer bekymret for mønsteret som trer fram i Aalesund....


AaFK2011

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 des 10
Innlegg: 6

Lagt til: 22 des 10, 01:50
Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av AaFK2011
http://www.dagbladet.no/2010/12/21/sport/fotball/tippeligaen/14806013/ begynner å bli et mønster i dette, hehe

Greit mønster det. Du burde være mer bekymret for mønsteret som trer fram i Aalesund....

Laget var moden for utskiftninger uansett, og Aarøy er ikke lenger noe sikkert kort, han begynner å bli gammel. Men er det så enkelt å finne spillere som å lete i strafferegisteret så ser AaFK i feil retning ;)

---------------------------

Oransje og blå


AaFK2011

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 des 10
Innlegg: 6

Lagt til: 22 des 10, 01:52
Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av AaFK2011
http://www.dagbladet.no/2010/12/21/sport/fotball/tippeligaen/14806013/ begynner å bli et mønster i dette, hehe

Greit mønster det. Du burde være mer bekymret for mønsteret som trer fram i Aalesund....

http://www.online-pl.no/sport/090504/glenn-roberts-ferdig-i-aalesund-etter-bytur ;)

---------------------------

Oransje og blå


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 des 10, 09:21

Opprinnelig postet av AaFK2011
Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av AaFK2011
http://www.dagbladet.no/2010/12/21/sport/fotball/tippeligaen/14806013/ begynner å bli et mønster i dette, hehe

Greit mønster det. Du burde være mer bekymret for mønsteret som trer fram i Aalesund....

http://www.online-pl.no/sport/090504/glenn-roberts-ferdig-i-aalesund-etter-bytur ;)

Håper du ikke er stolt av dette?? Er vel kun i Norge at idrettsutdøvere får pes etter å ha vært på byn. Andre land så er det nesten påkrevd at spillere går ut sammen med sine fans å feirer. Å sparke en spiller pga at man er på byn er bare for dumt.

Men seff når Horn havner på glattcella så er det noe man må ta tak i og jobbe for å løse, man bør kunne gå på byn uten å drikke seg kanon.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 22 des 10, 09:43

Det skjedde i START også, Hulsker fikk ikke ny kontrakt etter å ha gitt en dørvakt en på kjeften. Er det noen her som syntes at dørvakter altid er hyggelige, så det var vel to sider at denne saken.

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article179762.ece


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 des 10, 10:19
Hvis noen drikker for mye og dummer seg ut eller stikker tissen sin inn et feil sted, er jo det bare småtteri i forhold til å bli dømt for flere innbrudd.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 22 des 10, 11:39
Møtte tre særpinger igår som sang:" tyvetyven skal piiiiiiiiiiip hete for det er hans rette navn". Tror denne kommer til å jalle fra bortetribunene neste år. Ganske naivt å tro at det hjelper å slette denne tråden som mange ber om. Skal slutte å syte om at klubben ikke går ut med informasjon lenger. Alle andre synes jo tydeligvis at det er rikelig med en halv brødsmule 1 gang i måneden.......


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24