Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011 folkens!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 nov 10, 21:20

Herlig tanke, er det ikke? Helt fantastisk å tenke på oppturen etter skuffelsen over tredjeplassen.

Gratulerer til supporterne, byen, Aune, spillerne. En spesiell takk til Celso Borges. Helt suveren spiller som har hjerte for laget, som aldri har klaget på noe som helst og som har bitt tenna sammen og sendt FFK tilbake i Tippeligaen til tross for at andre nivå i Norge neppe var drømmen hans. Fantastisk spiller, fantastisk person!

Gratulerer folkens!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 nov 10, 21:25
Gratulerer alle sammen, alle fortjener dette.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 25 nov 10, 21:37

GRATULERER ALLE SAMMEN!

---------------------------

Fredd


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 25 nov 10, 21:48

Gratulerer med dagen, kjære medsupportere! Dette var deilig!
Skal innrømme at når Pæddekummen IL passerte oss på tabellen, hadde jeg ikke noe tro på at vi skulle klare kvalikken, men jeg skjønte etter Løv-Ham kampen at dette faktisk kunne gå veien allikevel. Og så knuser vi Hønefoss med 8-1 sammenlagt? Herregud, det her er sinnsykt! Laughing

SARPSBORG! NÅ KOMMER VI!

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 21:51

Bare å gratulere!

Noen tanker, i vilkårlig rekkefølge.

  • For en oppvisning i hønefoss-kampene! Greit nok, Hønefoss har vært svake i år, men dette var stort!
  • Borges - For en spiller! For en innstilling! Det er bare å håpe han forlenger kontrakten sin.
  • Kosten - og de andre som har ryddet opp i kaoset, tusen takk! Utrolig godt å vite at styre, stell og økonomi er på rett vei.
  • Simen Rafn - fantastisk innsats og innstilling. Viser et flott potensiale.
  • Tom Freddy - folk (meg inkludert) mener mye om deg, men du fikk oss opp. Takk for det! I kvalikkampene var også de taktiske disposisjonene spot on.
  • Publikum - fantastisk innstilling i de siste kampene. 9000 en iskald novemberkveld og tv-kamp. Strålende.
  • Sarpsborg - her kommer vi! Det blir to fantastiske oppgjør til året.
  • Jokke og co. - Håper dere har noen spennende, fornuftige forsterkninger på blokka.
  • NRK - Blir godt å slippe deres jalla-sendinger og kommentatorer neste år. 

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 22:01

Bare å si: VI ER I TL I 2011...GRATTIS ALLE SAMMEN.....FFK-SKJERFET SKAL JEG BÆRE MED STOLTHET I BERGENS GATER IMORRA.....unnskyld caps:)Laughing


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 25 nov 10, 22:57

Gratulerer! Nå får dem holde kjeft om disse oppgjørene mellom Vålerenga-Lyn og Vålerenga-Lillestrøm. Det er bare et lokaloppgjør i Norge.

Tenk at for ti år siden (2001) klarte ikke dere å rykke opp fra andre divisjon, mens vi ikke klarte å rykke opp fra tredje divisjon. Moss leverte en god sesong i Tippeligaen. Deilig at ting har normalisert seg i fotballfylket Østfold.


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 25 nov 10, 22:59
Gratulerer alle sammen. Dette var jævlig digg!

---------------------------

Marching on together!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 nov 10, 23:02

Fy faen, jeg begynte å grine når jeg entra stadion idag. Stemninga var tilbake, sitringa i lufta. Alt som er magisk ved FFK.

Verden er i balanse igjen!

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 nov 10, 23:02

Nå må vi bygge et slagkraftig lag foran neste sesong! Glimrende at Gamboa er signert for 4 år! Drømmen nå er ny stopper, venstreback, Tarik og ny kontrakt til CELSO BORGES!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 25 nov 10, 23:03
Grattis til alle, for en fantastisk kveld. Tippeliga 2011...HERLIG

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 nov 10, 23:04

Opprinnelig postet av Sarpingen

Gratulerer! Nå får dem holde kjeft om disse oppgjørene mellom Vålerenga-Lyn og Vålerenga-Lillestrøm. Det er bare et lokaloppgjør i Norge.

Tenk at for ti år siden (2001) klarte ikke dere å rykke opp fra andre divisjon, mens vi ikke klarte å rykke opp fra tredje divisjon. Moss leverte en god sesong i Tippeligaen. Deilig at ting har normalisert seg i fotballfylket Østfold.

;

Nå kan moss og kvik kose seg i 2 div ;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 25 nov 10, 23:10
Dette var fantastisk, GRATTIS FFK!! Dette varmer min iskalde kropp, begynner så smått og få følelsen tilbake i kroppen:)

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 23:16

Bra timing er det også.. Neste år forsvinner kvalikkspillet mellom eliteserien og 1. div.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 23:21
Opprinnelig postet av Knuty

Bra timing er det også.. Neste år forsvinner kvalikkspillet mellom eliteserien og 1. div.

nettopp derfor var det såååå deilig å gå opp iår:)

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 25 nov 10, 23:22

Etter at vi blir det andre 1. divisjonslaget på to år (og det tredje på fire år) som rykker opp via kvaliken er det kanskje grunn for NFF til å revurdere om de virkelig vil avskaffe kvaliken?

Jeg tipper den er tilbake i 2012.

Ble oppringt av ei venninne fra Bærum rett etter kamp, som gleda seg fælt til FFK-Stabæk neste år Cool Jeg gleder meg generelt til at vi skal møte RBK, Brann og LSK i stedet for Ranheim, Løvham og Strømmen ...

SKÅL alle sammen!

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 23:26

Personlig håper jeg kvalikken kommer tilbake....den gjør kanskje det,når det blir 14 lag i TL...hvis de høye herrer får det som de vil.

Uansett...sitter her og er helt tom.........inne i hodet altså-(ikke det at det er så mye inne i der,men...)

Jobb imorra,og jeg drikker sjelden,med nyter en sigarCool


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 nov 10, 23:46

Gratulerer til alle.Jaaaaa vi er i tippeligaen igjenSmileRøde og hvite er de beste,heia heia fredrikstad.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 25 nov 10, 23:51

Opprinnelig postet av Kai Roger

Bare å si: VI ER I TL I 2011...GRATTIS ALLE SAMMEN.....FFK-SKJERFET SKAL JEG BÆRE MED STOLTHET I BERGENS GATER IMORRA.....unnskyld caps:)Laughing

Ikke noe å unskylde for....Ta på deg CAPS'en og du....Tongue out


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 26 nov 10, 00:26

Detta var STORT!!!

Var så vidt jeg fikk vært med i dag, ikke alltid like lett for en fattig student å ta turen fra Oslo for å følge laget i sitt hjerte. Særlig når jeg ikke kjenner NOEN FFK-supportere (med unntak av en dude i Milwauke og en på Geilo). Fikk heldigvis med meg en venninne ned og billett på Plankehaugenfeltet. Jeg sang av full hals og ramla ned trappa omtrent 4 ganger og har aldri hatt det så gøy på fotballkamp. Jeg var på VM-finalen i sommer, men dette var faktisk større for megLaughing

En stor takk til trenere, spillere, Kosten og ikke minst fantastiske supportere! Sang kontinuerlig gjennom hele matchen med unntak av et par pustepauser og jeg frøys ikke et sekund på tribunen.

Og Celso Borges da..... herregud for en fotballspiller vi har her!!!!

Neste år er det kun sesongkort som gjelder, koste hva det koste vil.

---------------------------

I must confess, I was born at a very early age.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24