Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd/opprykksfest! : FFK - HBK. Tors. 25. nov. 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 nov 10, 14:13
Endret: 24 nov 10, 14:13
Endret av: Tøfflus

Dette er forøvrig en av to ganger hvor jeg ikke har sett en FFK-kamp ferdig. Jeg og en kamerat gikk da Tollnes scoret sitt femte. Vi er i dag skjønt enige om at det var flaut av oss å gå før tiden.

Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Men la oss heller fokusere på kampen mot Hønefoss. Akkurat nå er jeg ganske lei meg for at jeg ikke bor nær Fredrikstad og har mulighet for å dra hjem til kampen på kort varsel ... men jeg skal glede meg med alle dere som er på stadion.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 24 nov 10, 14:34

Om Hønefoss kaster alle mann i angrep så kan de sikkert score 4-5 mål, men ikke uten at FFK gjør det samme.

Vet ikke helt om jeg ønsker meg en forykende forestilling med masse mål, eller at et FFK lag med full kontroll cruiser inn en 0-0 mot et resignert Hønefoss. Tror det siste er best for nervene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 24 nov 10, 14:39

Tror dette er i boks. Hønefoss vinner aldri 4-0.

 

På den annen side jeg får litt nerver når jeg tenker på resultater som 5-2 eller 6-3 til HBK.

Best å få dette overstått....


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 nov 10, 14:42

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dette er forøvrig en av to ganger hvor jeg ikke har sett en FFK-kamp ferdig. Jeg og en kamerat gikk da Tollnes scoret sitt femte. Vi er i dag skjønt enige om at det var flaut av oss å gå før tiden.

Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Men la oss heller fokusere på kampen mot Hønefoss. Akkurat nå er jeg ganske lei meg for at jeg ikke bor nær Fredrikstad og har mulighet for å dra hjem til kampen på kort varsel ... men jeg skal glede meg med alle dere som er på stadion.

 

Du i Trondheim,jeg i Bergen.........vi får chatte på FFK nettside,og se NRK 2 samtidig. Skjerfe skal spikres på veggen i stua,rett bak sofan igjennom hele kampen Wink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 10, 14:45

vi for nok oppleve ett hønefoss lag som går ut i krig og i 100... jeg håper at vi slipper stygt spill.. det er bra det er en god dommer, men det hjelper fint lite om hønefoss sparker bena av FFK spillere..

jeg håper vi slipper og se mange gule kort på hønefoss eller FFK..

Leste at hønefoss treneren har sagt at dem må ha 2 mål innen 25 min.. ellers vil det bli vanskeligere og vanskligere for dem...

Sorry caps, men jeg må skrike det ut: FREDRIKSTAD SKAL RØKKE OPP I ÅR Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 nov 10, 14:45

Opprinnelig postet av Kai Roger

Du i Trondheim,jeg i Bergen.........vi får chatte på FFK nettside,og se NRK 2 samtidig. Skjerfe skal spikres på veggen i stua,rett bak sofan igjennom hele kampen Wink

Hå, jeg blir nok ikke sittende med PC'n i fanget i morgen kveld. Har ikke lyst til å søle øl i tastaturet Wink "Heldigvis" er det en kamerat av meg som heller ikke hadde mulighet til å dra hjem, som kommer for å se kampen. Før kamp blir det nok en tur innom den eneste butikken i Trondheim som selger Fredrikstad-pils Cool

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 nov 10, 15:17

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Patrioten
Oi, har jeg 8507 innlegg.
Er mer imponert over at det tok deg 8507 innlegg før du oppdaget det ;)

Haha. Laughing


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 10, 15:23

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Kai Roger

Du i Trondheim,jeg i Bergen.........vi får chatte på FFK nettside,og se NRK 2 samtidig. Skjerfe skal spikres på veggen i stua,rett bak sofan igjennom hele kampen Wink

Hå, jeg blir nok ikke sittende med PC'n i fanget i morgen kveld. Har ikke lyst til å søle øl i tastaturet Wink "Heldigvis" er det en kamerat av meg som heller ikke hadde mulighet til å dra hjem, som kommer for å se kampen. Før kamp blir det nok en tur innom den eneste butikken i Trondheim som selger Fredrikstad-pils Cool

Ultra solsiden?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 nov 10, 15:36

Opprinnelig postet av bateman

 

Ultra solsiden?

Det medfører riktighet! Dog har butikken skiftet navn, den er blitt Meny-butikk. Beste utvalget av øl i hele Midt-Norge.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 nov 10, 16:06

Hønefoss har ikke spilt en eneste kamp i år hvor de har scoret 4 mål..


Danielsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 mai 08
Innlegg: 5

Lagt til: 24 nov 10, 16:29

Billettene er i boks. Det kommer til å bli nervepirrende, men en 4-1-ledelse skal holde. Hønsa kan klare uavgjort eller vinne på en god dag, men de må score fire mål foran drøye 10 000 FFK-tilskuere, mot et FFK-lag som virker å ha det rette fokuset. Det skjer neppe. Leste at det nesten ikke kommer noen fra Hønefoss for å støtte laget, og da blir det tøffere. Sier ikke at kampen avgjøres på tribunen, men jeg tror det har en psykologisk innvirkning. Et godt eksempel var de 1000 fra Fredrikstad som reiste inn til Hønefoss på søndag.

Forza Fredrikstad!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 24 nov 10, 16:45

f-b.no gjør ihvertfall meg nervøs....

http://www.f-b.no/ffk/bare-13-av-775-kamper-gar-i-ffks-disfavor-1.5831679

Her bruker de statistikk for å argumentere hvorfor Hønefoss ikke kan klare dette, og argumenterer med at det kun har skjedd 13 ganger siden 1948 at vi har tapt med mer enn 4 mål eller mer..

For det første så ser jeg at det har skjedd oss 5 ganger siden år 2000, for det andre så holder det lenge for Hønefoss å slå oss med 3 mål så lenge de scorer 5 eller fler.

For all del, jeg har selvfølgelig trua på at dette går veien. Men at f-b tar seieren så til de grader på forskudd, ja det gjør meg ihvertfall litt mer nervøs...

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 24 nov 10, 16:50

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3554/372/

8.260 solgte billetter klokka 16:34

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 24 nov 10, 17:19
Opprinnelig postet av Jens G Best

f-b.no gjør ihvertfall meg nervøs....

http://www.f-b.no/ffk/bare-13-av-775-kamper-gar-i-ffks-disfavor-1.5831679

Her bruker de statistikk for å argumentere hvorfor Hønefoss ikke kan klare dette, og argumenterer med at det kun har skjedd 13 ganger siden 1948 at vi har tapt med mer enn 4 mål eller mer..

For det første så ser jeg at det har skjedd oss 5 ganger siden år 2000, for det andre så holder det lenge for Hønefoss å slå oss med 3 mål så lenge de scorer 5 eller fler.

For all del, jeg har selvfølgelig trua på at dette går veien. Men at f-b tar seieren så til de grader på forskudd, ja det gjør meg ihvertfall litt mer nervøs...

 

 

Helt riktig, elendig bruk av statistikk dette her. På 4-1 er det ekstraomganger/straffer, og helt tilfeldig hvem som går opp. På 5-2 er det kjørt. Hele artikkelen er bare noe tull, alle vet at mål preger kamper, får de 2 raske kan alt skje. Et godt utgangspunkt som FFK bør kunne avgjøre, men det er fult mulig å drite seg ut! Minner bare om at FFK slapp inn 3 mål på en omgang mot Strømmen tidligere i høst.

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 24 nov 10, 22:13

Hadde også ønsket at pressen mf hadde lagt seg litt lavere frem til i morgen 21.50.

 Vi har alt i egne hender, men selv om vi har hatt en opptur de siste kampene, kan ingen bestride at FFK i år har fremstått som nokså uforutsigbart.

 Her må det presteres 100% om dette skal gå veien.

Får Fredrikstad et tidlig mål er nok mye gjort. Da går piffen ut av hønsa.

Står det uavgjort etter 1 omg skjer nok mye av det samme.

Skulle derimot Hønsa putte et par i 1 omg.... Da dauer jeg, for da er det match...

 

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 nov 10, 22:16

olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 24 nov 10, 22:22

Håper alle er klare for kamp imorra, jeg oppfordrer alle på hele stadion til å vifte med skjerf, hoppe, klappe og ikke minst synge med på plankehaugens sanger!
la oss skape en herlig atmosfære for guttane, la oss gi dem et godt farvel med 1. Divisjon, vi har ikke rykket opp enda, men med like god stemning som de to siste kampene gjør vi det!
Sees på kamp!

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 nov 10, 22:53

Opprinnelig postet av Plankekæll

Frode Lafton sutrer.

Meldt ned mot sju minus, faktisk. Hvis han mener sju minus er et problem får han begynne med innendørsidrett. Hadde det vært snakk om 17 minus hadde han hatt et poeng.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 nov 10, 23:05

Som jeg sa selv: Da er det bare å få ræva i gir og løpe istedet for å klage :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 24 nov 10, 23:28

Egentlig ikke viktig, men lurer likevel:

Jeg la merke til at Tippeligahymnen (musikken som spilles idet spillerne kommer ut av tunnelen og entrer banen) ble spilt før kvalikkampen mot Hønefoss, vil den bli det i morgen og? Jeg tror ikke den ble det mot Løv-Ham, såvidt jeg husker.

---------------------------

[IMG]http://img202.imageshack.us/img202/7380/pavelnedved1.gif[/IMG]



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3