Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 69 av 70 69

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 mar 11, 11:57

Slapp av litt nå, keiko.

For det første har ikke Borges gått ut og sagt noe som helst, det er agenten hans som er blitt intervjuet.

For det andre vet vi jo alle hvordan TV2 vinkler saker. Det kan godt være at agenten har blitt spurt om hva som var mest aktuelt av RBK og VIF, og det må det jo være lov å svare på. RBK skal ut i Champions League-kvalikk, og jeg forstår godt at det er mer interessant enn Europa League med VIF.

Jeg er overbevist om at Borges kommer til å forholde seg 100% profesjonelt til kontrakten han har med FFK, og gi alt for oss så lenge han er her. Det er i hans interesser å spille så bra som mulig for å gjøre seg attraktiv for andre klubber.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 11, 12:51

Tror Borges er såpass profesjonell at han, dersom han blir i klubben frem mot sommeren, kommer til å gi 100% i alle kampene han spiller. Han virker som en fin fyr som forholder seg til den kontrakten han har. Han har jo bevist det før ved å si at det er agenten hans som ordner slike ting, han selv vil bare spille fotball..

 

Jeg kjenner riktignok at jeg blir litt nervøs av at Holters ikke har kommentert disse Borges ryktene, han vet som regel bedre en de fleste her inne hva som skjer i klubben, og det forundrer meg ikke om han har litt info i denne saken også...

---------------------------

Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 31 mar 11, 13:02

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Tror Borges er såpass profesjonell at han, dersom han blir i klubben frem mot sommeren, kommer til å gi 100% i alle kampene han spiller. Han virker som en fin fyr som forholder seg til den kontrakten han har. Han har jo bevist det før ved å si at det er agenten hans som ordner slike ting, han selv vil bare spille fotball..

Selvsagt vil han gi sitt beste. Dersom han ønsker å spille i en større liga har han vel ikke noe annet valg ... dessuten er innsatsen hans i Adeccodassen et solid bevis på den profesjonaliteten. Når han spiller sin siste kamp for oss (alt tyder jo på at han drar enten i juli eller etter sesongslutt) fortjener han stående applaus fra et fullsatt Fredrikstad Stadion.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 11, 13:06

Helt enig! Men jeg håper inderlig at jeg slipper å se Borges på Fredrikstad Stadion i noe annen drakt en FFK drakta, med untak av en utenlandsk klubb vi skal møte i CL om noen år da :D

---------------------------

Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 mar 11, 13:21

Dette er ganske enkelt. Borges har en agent, og dennes oppgave er å "selge" spilleren til best mulig klubb(sportslig) med de beste økonomoiske betingelsene. Det er det han får betalt for.

Scenario 1: Borges gjør en god sesong for FFK frem til neste vindu, og har også suksess i Gold Cup. Dette vil sannsyneligvis medføre at større utenlandske klubber kommer på banen. Det kan være aktuelt med overgang i neste vindu, eller etter sesongen. Da ville det vært klønete å ha signert en 3 års kontrakt med en TL klubb.

 Scenario 2: Borges lykkes ikke spesielt godt hverken i FFK eller Gold Cup(kan også bli skadet). Da vil det å ta steget ut være lenger unna. RBK som skal ut i CL kvalik vil være mer interessant sportslig, og vil også kunne tilby andre økonomiske rammer enn FFK. Hvis dette scenarioet slår til er det klart at det er viktig, og riktig, av agenten å holde alle dører åpne pr nå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 mar 11, 13:52

Kosten nektet å selge borges nå til et norsk lag og da regner jeg med at han har samma mening om denne saken i neste overgangsvinduet.Finnes ikke redd lenger for at borges forsvinner til rosenborg el enga til sommeren.Nå trenger klubben ro rundt seg så nå for media finne en annen klubb å lage kvalme for!Borges er proff og han kommer til å gi alt for fredrikstad helt til kontraken er ferdig!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 mar 11, 18:43

Sånn for å blåse all Borges-tvil til side. Fra Aftenpostens live-feed:

7:26 Aftenposten-Marius:
Skal ikke være luremus, men satt med sportsdirektør i FFK, Joacim Jonsson, frem til nå. FFK-supporterne kan puste lettet ut:

7:27 Aftenposten-Marius:
Celso Borges er i London, og blir hentet av FFK når han kommer til Gardermoen. - Ingen inn, ingen ut, det lover jeg, er beskjeden fra Jonsson. Beklager RBK-supportere (og til dere med "sikker info": Fy!).

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 31 mar 11, 22:25
Endret: 31 mar 11, 22:26
Endret av: Plankehue

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mar 11, 22:49

Opprinnelig postet av Plankehue

Det står at borges er på vei dit  Tongue out

Bra montasje! Men du burde ventet et par timerWink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 31 mar 11, 22:53
Opprinnelig postet av Plankehue

Det står at borges er på vei dit  Tongue out

Dette er vel dårligste aprilspøken ever..... Blir ekstra teit når saken er lagt ut fortidlig, og linken går til en boligbrann..

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 31 mar 11, 22:55

ikke jeg som lagde den. Det var noen som linka den til meg, og da måtte jeg legge den ut her Tongue out


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 11, 23:17

Da var vinduet lukket for denne gang! Bra Borges ble. Håper han gjør det strålende i Gold Cup senere i år og at en eller annen utenlandsk klubb kommer på banen. Gjerne etter at RBK har bydd noen millioner, slik at den utenlandske klubber kommer med et større bud.

Ikke for det, FFK gjør kanskje som med Tarik, godkjenner ikke kun det høyeste budet, men lar han få lov til å velge klubb nesten selv.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 apr 11, 10:05

Gud fader, jeg holdt på å dø når jeg åpna siden idag og leste at celso var solgt til rbk, men så var det heldigvis første april.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 apr 11, 10:19

Pokker og... hadde håpa at Celso ville bli... tror ikke han kler sort og hvitt heller


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 apr 11, 14:49

Opprinnelig postet av hasse33

Pokker og... hadde håpa at Celso ville bli... tror ikke han kler sort og hvitt heller

 

Du har fått med deg datoen vel ? Kan hende du ikke får se dette svaret, da alle andre innlegg om dette har blitt slettet... ;-)

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 apr 11, 14:58

Off topic. Men en kjempe god spøk Tongue out


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 apr 11, 15:25

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av hasse33

Pokker og... hadde håpa at Celso ville bli... tror ikke han kler sort og hvitt heller

 

Du har fått med deg datoen vel ? Kan hende du ikke får se dette svaret, da alle andre innlegg om dette har blitt slettet... ;-)

var vel ment som min egen lille aprilspøk Cool


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 01 apr 11, 17:58

Opprinnelig postet av Plankehue

Off topic. Men en kjempe god spøk Tongue out

ØSJ noen som vil ha den skittne byen der oppe ved fossen ???

nei takke fae.... for at det er APRIL

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 apr 11, 19:36

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 apr 11, 07:48


Flat Trådet Nøstet
Side 69 av 70 69

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24