Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 38 av 70 38

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 jan 11, 21:47

Det tror ikke jeg. Om en annen norsk klubb er villig til å legge en beskjeden overgangssum på bordet, la oss si to-tre millioner, mens FFK ikke kan tilby nederlenderne tilsvarende, da tror jeg faktisk at Heerenveen ber Tarik om å gå til den klubben. Han må jo ha en viss lojalitet også til sin nåværende klubb, enhver profesjonell fotballspiller må det. Om han setter seg på bakbena og sier at han kun er interessert i FFK, og heller spiller for reservelaget ut kontraktstiden om han ikke får gå dit, så ødelegger han for egne muligheter senere - for da vil ingen storklubb ha noe med ham å gjøre senere.

Jeg velger å anse det som en utopi at vi henter ham tilbake på det nåværende tidspunkt.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 11, 21:53

Opprinnelig postet av Lemmy
Tror egentlig saken står og faller på hva Tarik vil selv.

Du har nok mer rett enn du tror. Det hele dreier seg om lønn og hva Tarik krever.  Det er der de store kostnadene for klubben ligger over tid. Herenveens krav til overgangssum er ikke problemet her..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 jan 11, 23:14

Cool

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 jan 11, 23:30

Er det noe på gang? eller var emoticonet bare en del av den intetsigende debatten?Wink


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jan 11, 00:35

Opprinnelig postet av Holters

Cool

Ja. ikke sant Sealed


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jan 11, 04:27
Endret: 07 jan 11, 04:28
Endret av: Patrioten

Shabani aktuell for Kvik

Shabani skal også være ønsket av klubber i Adeccoligaen.

http://www.ha-halden.no/sport/article5436256.ece


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jan 11, 06:54

 

SIF inn i kampen om Hansen

 Drammens Tidende vet imidlertid at østfoldingene ikke har gitt opp Mads Hansen, men nå kan de få konkurranse fra Strømsgodset.

For usikkert

MIF-strategen mener det ligger for mye usikkerhet i et slikt prøvespill, og frykter dessuten at det kan spolere sjansen andre steder hvis han reiser. Inkludert Fredrikstad.

- Jeg har ikke helt gitt opp Fredrikstad, innrømmer Hansen.

http://dt.no/godset/sif-inn-i-kampen-om-hansen-1.5937592


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jan 11, 07:46

Pressekonferanse kl. 12. Tema er spillerstallen.

Noe sier meg at dette kan bli en fin dag

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 jan 11, 08:02
Endret: 07 jan 11, 08:03
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Per Egil

Pressekonferanse kl. 12. Tema er spillerstallen.

Noe sier meg at dette kan bli en fin dag

"Etter det Fredriksstad Blad erfarer er det ingen Tarik-nyhet i dag."

http://www.f-b.no/ffk/ffk-innkaller-til-pressekonferanse-1.5938126

:)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 07 jan 11, 08:29

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Per Egil

Pressekonferanse kl. 12. Tema er spillerstallen.

Noe sier meg at dette kan bli en fin dag

"Etter det Fredriksstad Blad erfarer er det ingen Tarik-nyhet i dag."

http://www.f-b.no/ffk/ffk-innkaller-til-pressekonferanse-1.5938126

:)

Hmm, ligger det noe bak det luresmilet der eller? :p


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 jan 11, 08:39

Bare ikke pressekonferansen er for å fortelle at FFK og Viking har inngått forlik som går ut på at FFK ikke betaler noe for Jørgen Horn, men at Viking stikker av med hele summen om vi en dag selger ham videre ...

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 07 jan 11, 08:45

Det er rart at kildene til FB ikke inkluderer spillerne i klubben,der tror man litt anderledes om innhholdet i pressekonferansen..! J.Simensen hevder på twitter at det er trener roller det handler om!?..


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 07 jan 11, 08:47
Alt annet rundt denne overgangen har jo foregått igjennom aviser, ser ingen grunn til at det plutselig skal måtte innkalles til en pressekonfereanse i forbindelse med denne overgangen. det er nok mest sannsynlig en presentasjon for presse av Horn og Ruud Tveter. Drømmesenario må være at det opplyses om at Tarik og Everton er klare og at Kosten fortsetter!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 07 jan 11, 08:53

Kosten skal velges på klubbens generalforsamling, hvis han ønsker å fortsette. Selv han sier han stiller til valg, så er han ikke automatisk valgt(i teorien :-). Eneste nyheter som kan gi grunn til pressekonferanse er:

 - Ny trener

 - Tarik

 - Evt salg av nøkkelspillere(Borges, Piroija)

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 07 jan 11, 09:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Kosten skal velges på klubbens generalforsamling, hvis han ønsker å fortsette. Selv han sier han stiller til valg, så er han ikke automatisk valgt(i teorien :-). Eneste nyheter som kan gi grunn til pressekonferanse er:

 - Ny trener

 - Tarik

 - Evt salg av nøkkelspillere(Borges, Piroija)

- Gashi?

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 jan 11, 09:18

Neppe. Gashi trivdes nok her, men han er godt vant hva gjelder lønn. Grunnen til at vi lot ham gå for et år siden var blant annet at vi måtte spare lønnskostnader, og han var en av de best betalte. Tviler på at han er interessert i å komme tilbake og tjene halvparten så mye. Måtte være om han ikke har særlig med tilbud.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 07 jan 11, 09:19

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Kosten skal velges på klubbens generalforsamling, hvis han ønsker å fortsette. Selv han sier han stiller til valg, så er han ikke automatisk valgt(i teorien :-). Eneste nyheter som kan gi grunn til pressekonferanse er:

 - Ny trener

 - Tarik

 - Evt salg av nøkkelspillere(Borges, Piroija)

- Gashi?

 

Men i forhold til Tarik, så vil jeg bare si at jeg blir dypt skuffa om han går til en direkte konkurerende klubb i samme liga som oss i Norge.

Han lovet oss å komme tilbake til FFK, og kun til FFK i Norge, foran et fullstappet og jublende Fredrikstad Stadion. Og jeg er fortsatt romantisk nok til å mene at man ikke skal lyve, men holde det man har lovet!

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 jan 11, 09:22

Har fortsatt en våt drøm... håper jeg våkner sanndrømt etter klokken 12.00


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 07 jan 11, 09:25
Opprinnelig postet av Jens G Best
Men i forhold til Tarik, så vil jeg bare si at jeg blir dypt skuffa om han går til en direkte konkurerende klubb i samme liga som oss i Norge.

Han lovet oss å komme tilbake til FFK, og kun til FFK i Norge, foran et fullstappet og jublende Fredrikstad Stadion. Og jeg er fortsatt romantisk nok til å mene at man ikke skal lyve, men holde det man har lovet!

 

 

Når Tarik forlot FFK var han på vei til en karriere i utlandet. Han snakket om å avslutte i FFK. Ting ble ikke helt som man forventet, og han må nå revitaliserer fotball karrieren sin. Han vil nok helst gjøre det i hjemlige omgivelser, men har ikke klubben råd så har de det ikke. Dette handler om det herenveen skal ha, og også lønn. Skal han tjene mindre enn de som tjener mest på laget?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 jan 11, 09:36

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Jens G Best
Men i forhold til Tarik, så vil jeg bare si at jeg blir dypt skuffa om han går til en direkte konkurerende klubb i samme liga som oss i Norge.

Han lovet oss å komme tilbake til FFK, og kun til FFK i Norge, foran et fullstappet og jublende Fredrikstad Stadion. Og jeg er fortsatt romantisk nok til å mene at man ikke skal lyve, men holde det man har lovet!

 

 

Når Tarik forlot FFK var han på vei til en karriere i utlandet. Han snakket om å avslutte i FFK. Ting ble ikke helt som man forventet, og han må nå revitaliserer fotball karrieren sin. Han vil nok helst gjøre det i hjemlige omgivelser, men har ikke klubben råd så har de det ikke. Dette handler om det herenveen skal ha, og også lønn. Skal han tjene mindre enn de som tjener mest på laget?

 

Glem heller ikke at FFK var en klubb som var på vei oppover og i ferd med å nesten etablere seg på øvre halvdel. Hadde Tarik vist det samme den gang som man vet i dag hadde han jo aldri sagt det.

La nå gutt få lov til å tenke litt på seg selv også da og heller glede seg over den suksessen han har. Så kan vi heller være stolte av at det er vår klubb som har vært med på å utvikkle han

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 38 av 70 38

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3