Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 70 31

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 des 10, 15:43
Tipper du har gode kilder og er klar med en link som vanelig..................

ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 25 des 10, 15:43

Opprinnelig postet av Erikk
Tipper du har gode kilder og er klar med en link som vanelig..................
javel, 

---------------------------

Hei, Timothy !


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 des 10, 15:54
Endret: 25 des 10, 15:54
Endret av: Knuty

Hansen - Frykter eliteseriedrømmen ryker, i VG.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 des 10, 16:40
Jeg har så blandede følelser vedr Hansen, hva synes dere, burde vi krype til korset og komme med et forbedret bud til Mjøndalen?

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 des 10, 16:47
Endret: 25 des 10, 16:49
Endret av: hasse33

Synes det er meget dårlig gjort av Mjøndalen å ikke slippe en trofast tjenener gjennom mange år når det kun er 100 - 150 000 som skiller bud og hva Mjøndalen forlanger ??

Fyren ønsker jo å spille på elitenivå og har pt et helt konkret tilbud fra FFK

Greit  at alle fotballkliubber i Norge trenger hver eneste krone, men det må vel også handle om moral og etikk og ikke bare kroner når det gjelder denne fyren. Synes faktsk det er ganske simpelt av Mjøndalen dette !! 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 des 10, 16:50

Kanskje et forbedret tilbud til Mjøndalen kunne vært prosenter av et eventullt overskudd ved et videresalg?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 des 10, 16:55

Les i kommentarfeltet i DT og se hva Mjøndalen egne supportere mener om denne saken:

http://dt.no/sport/jeg-er-veldig-skuffet-1.5912761


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 des 10, 17:04

Jeg ser på kommenterene fra leserne av DTBB at de fleste holder med Hansen. Argumentet med at dette er dårlig reklame for Mjøndalen synes jeg er godt. Jeg har litt kjenskap til Drammensregionen privat og vil si at Drammensfolk med fotballinteresse slik jeg har forstått det har samme forhold til Mjøndalen som vi har til Særp. Dermed tviler jeg på at mange av de som støttet Hansen også støtter Mjøndalen.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 des 10, 20:40

Men er han madsen så veldig god spiller?Husker det ene målet hans men kjenner ikke så mye til han.Ser at vg har skrevet om madsen saken oxo.Synes det er synd at ffk har havnet i media nok en vinter for nå står det oxo om horn i vg.Satser på at det ordner seg med madsen.Viking ledelsen har driiti på draget!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 des 10, 20:44
Hei hvem Madsen tenker du på her? Jeg trodde vi diskuterte Mads Hansen.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 des 10, 20:51

Skeptisk til Mads Hansen, har også vært skeptisk til Jørgen Horn også men FFK har egentlig vært smarte i vinter Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 25 des 10, 21:11

Opprinnelig postet av ophaug123

Hørt noen rykter om en spiss fra Costa-Rica, husker ikke navnet.. Men han visst noen kamper for landslaget 

To ting:

1. For det første er det jævli rart at du ikke husker navnet, det vet jeg at jeg selv hadde gjort !

2. For det andre, hvis han har kamper for Costa Rica, så er det lett å finne det ut...for du husker vel navnet når du ser det ?

Vil du bli tatt seriøst her på forumet, så kom med noe mer håndfast enn det simple greiene du skriver her inne...eller rett og slett...DRIT I DET....!!!!!!!!!!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 25 des 10, 21:49

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av ophaug123

Hørt noen rykter om en spiss fra Costa-Rica, husker ikke navnet.. Men han visst noen kamper for landslaget 

To ting:

1. For det første er det jævli rart at du ikke husker navnet, det vet jeg at jeg selv hadde gjort !

2. For det andre, hvis han har kamper for Costa Rica, så er det lett å finne det ut...for du husker vel navnet når du ser det ?

Vil du bli tatt seriøst her på forumet, så kom med noe mer håndfast enn det simple greiene du skriver her inne...eller rett og slett...DRIT I DET....!!!!!!!!!!!!

God jul til deg også !

---------------------------

Hei, Timothy !


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 26 des 10, 09:47

Opprinnelig postet av ophaug123

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av ophaug123

Hørt noen rykter om en spiss fra Costa-Rica, husker ikke navnet.. Men han visst noen kamper for landslaget 

To ting:

1. For det første er det jævli rart at du ikke husker navnet, det vet jeg at jeg selv hadde gjort !

2. For det andre, hvis han har kamper for Costa Rica, så er det lett å finne det ut...for du husker vel navnet når du ser det ?

Vil du bli tatt seriøst her på forumet, så kom med noe mer håndfast enn det simple greiene du skriver her inne...eller rett og slett...DRIT I DET....!!!!!!!!!!!!

God jul til deg også !

Til ophaug123  Kan ikke du bare la være og lage kvalme på dette forumet ? Du har sikkert bedre ting i livet ditt og gjøre av tia. Du er sikkert en alright fyr også, men dine innlegg skaper bare uro og kvalme !!

---------------------------

R G


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 27 des 10, 00:17

Jeg driter i all den dritten deres.. Thomas Lehne Olsen virker spennende, noe for FFK ?

---------------------------

Hei, Timothy !


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 27 des 10, 09:37
Opprinnelig postet av ophaug123

Jeg driter i all den dritten deres.. Thomas Lehne Olsen virker spennende, noe for FFK ?

Voksent !!!

---------------------------

R G


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 27 des 10, 09:43
Opprinnelig postet av ophaug123

Jeg driter i all den dritten deres.. Thomas Lehne Olsen virker spennende, noe for FFK ?

Jeg synes han spissen fra Costa Rica virker mer spennende !

---------------------------

You`ll never walk alone...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 des 10, 10:02
Men gi han kred for å spørre om vi synes at Lehne Olsen er en interessant spiller isteden for å si at han er klar og har skrevet under for 5 år.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 des 10, 10:19
Uten at jeg har lest alle ophaug sine innlegg, så heter faktisk tråden ønsker, rykter, spekulasjoner. Da må det vel være lov til det? Det virker da heller ikke usansynlig at FFK titter mot Costa Rica etter ett par gode kjøp derfra i tillegg til at dem mest sansynlig har ett godt kontaktnett der helt tilbake fra Mc Donald(?) og Garro sin tid... Lehne Olsen er det vel også naturlig å følge med på. En spiller som både Godset og Stabæk har fulgt nærmere...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 des 10, 13:54

Jeg er veldig usikker vedr Mads Hansen. Hvor viktig ville det vært for FFK og signere han?

 Er det slik at Mjøndalens pris er riktig, men FFK`s økonomi som stopper overgangen?

Vil han gå rett inn i laget?

Til Hansens forsvar må man kunne si følgende:

Han ØNSKER å spille for oss

Han vil neppe forlange en lønn som er skyhøy

Han er Mjøndalens kaptein og en spiller de kaller lojal

Hvis konklusjonen er at Hansen er sterkt ønsket, kanskje vi kunne laget en supporteraksjon for å hjelpe til med finasieringen?



Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 70 31

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24