Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 70 26

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 des 10, 18:16

Fabian Andersen har absolutt ikke kvaliteter til å spille i Tippeligaen. Hva er poenget med å signere Fabian for at han skal kjempe om å komme med i 18-manns troppen til kampene? Nei, greit at vi ikke skal sikte oss inn på Huseklepp heller, men en mellomting kanskje?

En spiller som Simen Rafn er allerede i en alder av 18 år mye bedre.

Jabbie er av flere regnet som et av de største talentene i Afrika. Han er mye bedre enn Fabian Andersen, enkelt og greit. Om han slår til her er en helt annen sak.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 des 10, 18:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fabian Andersen har absolutt ikke kvaliteter til å spille i Tippeligaen. Hva er poenget med å signere Fabian for at han skal kjempe om å komme med i 18-manns troppen til kampene? Nei, greit at vi ikke skal sikte oss inn på Huseklepp heller, men en mellomting kanskje?

En spiller som Simen Rafn er allerede i en alder av 18 år mye bedre.

Jabbie er av flere regnet som et av de største talentene i Afrika. Han er mye bedre enn Fabian Andersen, enkelt og greit. Om han slår til her er en helt annen sak.

Enig!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


pokermaster

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 des 10
Innlegg: 9

Lagt til: 17 des 10, 18:49
hvis du tror jeg skal lese fra side 1,så tar du temmelig feil,greaker

---------------------------

Leeds United - Marching on together!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 des 10, 20:06

Hvorfor roper folk etter Everton? Om vi har såpass økonomi til å forsterke angrep så bør vi hente en virkelig goalgetter, som kan utfylle Borges på topp. Everton var ikke hissig nok på bakrom, og var heller ingen "dukkoppspiss". Gi oss en "Torres-type" spiller nå, eller hva? Borges vil garantert gi oss en del mål, finner vi en bakromsspiss som også garanterer mål, men en annen type mål, så overlever vi garantert:-)

Tarik er vel ikke verd det vi må betale, eller hva? Kjendisstatusen hans alene, øker prisen betraktelig:-(

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 des 10, 08:35
Opprinnelig postet av pokermaster
hvis du tror jeg skal lese fra side 1,så tar du temmelig feil,greaker
Nei vel så ikke gjør det da :-) Ha en god Jul ....

---------------------------

R G


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 18 des 10, 14:01
Plankekæll,kjenner du Fabian,ettersom du sier han ikke klarte spille seg til fast plass i Mjøndalen?vet du grunnen? Stussa litt over utsagnet ditt se, tror heller ikke Fabian har noe i tippeligaen og gjøre,i allefall ikke ennå. Men mener Kvikk har gjort en god signering i Fabian. Har sett Fabian i mange år både som ung,og på juniornivå,og vi har kjøpt dårligere spillere enn han,mener Fabian har ferdigheter som få spillere har ,han må bare lære seg og bruke det mer konstruktivt. Desverre er vi nok igang igjen med og kjøpe,dette til fordel antagelig for våre egne lokale. Se på hønefoss,godt eksempel,en stamme må man ha av faste spillere,så kan man få noen større navn utenom. Vi har gått på Ræva en gang,og håper styre ser en annen måte og gjøre tinga på denne gangen.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 18 des 10, 14:58

Opprinnelig postet av superduper
Plankekæll,kjenner du Fabian,ettersom du sier han ikke klarte spille seg til fast plass i Mjøndalen?vet du grunnen?

Nei, kjenner han ikke personlig. Jeg har sett han nok ganger for både Mjøndalen og Øssia til å mene det jeg gjør. Jeg ser dessverre ikke noe stort potensiale der. Han er rask, brukbar til å utfordre, men han blir litt lett å lese for bedre forsvarsspillere.

Grunnen til at han ikke har klart å spille seg til en plass på Mjøndalen i år er en kombinasjon av skader og generelt for svake ferdigheter.

Om han kan ta et steg eller to videre senere er fullt mulig, han er tross alt bare 22 år. Uansett er ikke dette en spiller FFK skal kjøpe. Han er ikke i nærheten av å være god nok for laget. 

Opprinnelig postet av superduper
Mener Kvikk har gjort en god signering i Fabian. Har sett Fabian i mange år både som ung,og på juniornivå,og vi har kjøpt dårligere spillere enn han.

Ja, dette er en god signering for Kvik Halden. Men de spiller tross alt i 2.divisjon, ikke Adecco- eller Tippeligaen. Stor forskjell der.

Jeg er også enig i at FFK har kjøpt dårligere spillere enn Andersen før. Dette er selvsagt ingen grunn til at FFK skal hente Fabian.

Opprinnelig postet av superduper
Desverre er vi nok igang igjen med og kjøpe,dette til fordel antagelig for våre egne lokale.

Ikke enig. Vi kjøper nå billige, unge og spennende spillere som holder et høyere nivå enn våre egne unge. Jabbie er klar, Horn er forhåpentligvis også klar snart. Begge disse vil mest sannsynlig gå rett inn på laget. 

I følge folk som har greie på det er det pr dags dato ingen juniorspillere i FFK som er i nærheten av noe Tippeliganivå. Kanskje et par stk om et par års tid, men det kan vi ikke vente på nå.

Opprinnelig postet av superduper
Se på hønefoss,godt eksempel,en stamme må man ha av faste spillere,så kan man få noen større navn utenom. Vi har gått på Ræva en gang,og håper styre ser en annen måte og gjøre tinga på denne gangen.

Hønefoss kjøpte inn gamle, dyre, helt ordinære spillere. (Ørn Sigurdsson, Traore, Panzer, Obiefule, Angan, Konate). Spesielt Ørn, Panzer, Obiefule og Konate har vært svært svake. De er i tillegg fryktelig dyre i drift.

Vi har gått på "ræva" tidligere ja, men da satt det udugelige folk i styre og stell i klubben. Dagens ledelse har vist at de er å stole på og at de gjør en meget god jobb. De er også nøkterne mtp økonomi. Det var ikke de forrige som "ledet" klubben.

Jeg har full tillit til Kosten, Jocke, Rafn og resten av gjengen som styrer skuta nå.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 des 10, 18:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Jeg har full tillit til Kosten, Jocke, Rafn og resten av gjengen som styrer skuta nå.

Det har jeg også.Tror vi har veldig mye å glede oss over tiden framover.Noe spennende er hvertfall pågang.Heia FFK

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 des 10, 21:21
Hva er spennende med de? Kosten holder på spare, mens Jocke nesten ikke har penger å hente spillere for.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 des 10, 15:10

hadde ønsket meg Trond olsen i RBK som ikke for spille tid

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 19 des 10, 16:21

Opprinnelig postet av keiko99

hadde ønsket meg Trond olsen i RBK som ikke for spille tid

to ord... MYE LØNN

---------------------------

Hei, Timothy !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 des 10, 16:36

Opprinnelig postet av keiko99

hadde ønsket meg Trond olsen i RBK som ikke for spille tid

Som nevnt av en annen her blir dette en spiller i litt "feil" alder, og han har masse i lønn. Han er 27 når neste sesong starter, så veldig gammel er han ikke. Uansett vil jeg ha inn spillere under 24 år.

Skulle dette bli en realitet må det nok bli på lån.

Olsen er i tillegg en typisk ving i 4-3-3 der han kan starte i bakrom. FFK spiller 4-4-2 med kantene mye lenger tilbake på banen. Olsen har bevist i RBKs 4-4-2 at han ikke passer inn. Da passer han nok bedre som spiss.

 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 des 10, 21:31

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av keiko99

hadde ønsket meg Trond olsen i RBK som ikke for spille tid

Som nevnt av en annen her blir dette en spiller i litt "feil" alder, og han har masse i lønn. Han er 27 når neste sesong starter, så veldig gammel er han ikke. Uansett vil jeg ha inn spillere under 24 år.

Skulle dette bli en realitet må det nok bli på lån.

Olsen er i tillegg en typisk ving i 4-3-3 der han kan starte i bakrom. FFK spiller 4-4-2 med kantene mye lenger tilbake på banen. Olsen har bevist i RBKs 4-4-2 at han ikke passer inn. Da passer han nok bedre som spiss.

 

 

Han har jo scoringsvegring...tungt skudd, men treffer sjelden blink!! Overpriset, og oppskrytt.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 des 10, 06:01
Endret: 20 des 10, 07:24
Endret av: Per Egil

Nå er det stilt med spilleoverganger, noen som vet hvordan det går?

Har vi lov til å håpe på noen forsterkninger innen juleaften?

Hvis ikke bør det vel komme noen i romjula, siden Jocke ville ha klar stallen innen 3.januar.

 

Mod (Per Egil): flyttet til eksisterende tråd.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 20 des 10, 08:54
Åpner ikke vinduet 1. januar?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 20 des 10, 13:42

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Åpner ikke vinduet 1. januar?

jo, men spillere uten kontrakter kan signere året rundt tror jeg, mulig jeg tar feil.

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 20 des 10, 14:17
Det og være uenige er det som gjør att vi kalles supportere. desverre er jeg veldig uenig med deg om fabians ferdigheter,for akkurat der mener jeg en av hans store sider er. mener fabians problem er mer og tørre bruke de. har vært endel skadet ut fra hva jeg vet,men er nok litt enig med patrioten,fabian holder mer målenn mange andre vi har eller har hatt og burde absolutt vært tatt opp tidligere. men pr idag tror jeg ikke han på noen måter holder mål. men en gutt på 22 år med de ferdighetene,er hva man kaller langsiktig tenkning. desverre er det flere tidligere juniorer jeg mener absolutt burde blitt tatt mer vare på,men vi valgte heller hente middels gode utenlanske spillere. synes vi har gått gradene for fort,og glemt det grunnleggende ved det og drive talentutvikling. fabian holder mål langt over 2 divisjon spill,og sett noen kamper av han i adecco,og det er derfor jeg også sier. mange klubber har grunner for og holde igjen spillere. finnes større navn enn fabian,som sitter benket av diverse grunner. blir i allefall spennende og se om ffk har noen nye unge spillere i tankene,for altid mest morsom med lokale talenter,det er det som skaper tilhørighet for oss supportere. (i allefall meg)

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 des 10, 15:35

Opprinnelig postet av superduper
. fabian holder mål langt over 2 divisjon spill, 

Cool Og siden han havnet i 2dre divisjon så har de 32 klubbene i Norge som spiller på nivået over 2dre divisjon ikke sett Fabian Andersens talent og har derfor ikke hentet ham? Det tror jeg rett og slett ikke noe på...

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 des 10, 15:37
Opprinnelig postet av Patrioten

siden Jocke ville ha klar stallen innen 3.januar.

Av og til blir jeg matt av hvor ordrett du må ta de minste uttalelser for så å tillegge de en helt sykelig, uproposjonal vekt relativt til betydningen av utsagnet. Det må da gå an å utvikle et minimumsfilter over tid?

Selvsagt ønsker FFK å ha stallen klar til oppkjøringen begynner 3. januar. Det er idealsituasjonen. Men når Joacim Jonsson uttaler dette, så betyr det ikke nødvendigvis at stallen vil være spikret denne datoen. Det er ikke slik at om FFK ikke har hentet spillere til 3. januar, så vil det ikke komme noen forsterkninger.

Jeg fatter ikke hvordan du hele tiden klarer å henge deg opp i og feiltolke alt som er av uttalelser og signaler. Det er lov å bruke huet - i hvert fall innimellom!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 des 10, 21:12

Tegström inte längre aktuell för J-Södra http://jnytt.se/nyhet/37261/tegstrom-inte-langre-aktuell-for-j-sodra



Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 70 26

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3