Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 70 1

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 19 nov 10, 07:17
Endret: 19 nov 10, 08:47
Endret av: Per Egil

Så lyst på Tarik!

http://www.nrksport.no/fotball/1.7387183

Men han skal vel bøtte inn mål for LSK eller Molde de neste 10 årene, tenker jeg..

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 nov 10, 07:57

Jeg gjorde om denne til en mer generell tråd nå som overgangsvinduet snart åpner.

Her kan man ta for seg alt av ønsker, rykter og spekulasjoner om nye spillere.

Overgangsvinduet åpner 1. januar og stenger 31. mars.

Og ja, jeg ønsker meg også Tarik.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 nov 10, 09:57

Lokale guttær som Tarik hadde vært flott å få fått tilbake i klubben !!!!!!!!!!!!


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 19 nov 10, 11:16

Eirik Markegård linkes til FFK under avsnittet jages av tippeliga-klubber. 

Jeg er positiv! Pga Follos økonomi kan han muligens komme billig? Ønsker en rendyrket spiss, så vi slipper å bruke midtbanespillerne våre i de posisjonene...

---------------------------

Sats på talentene!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 19 nov 10, 13:06

Ønsker fortsatt å ha Celso offensivt i banen, og ønsker dermed en venstreback som kan gjøre at Thomassen kommer seg til midten ved siden av Roger. Nymo Matland er vel desverre tatt av Sarp, så da er det bare å bruke talentet til Jocke for å finne en annen. I tillegg ville tarik vært en drømme partner til celso!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 nov 10, 13:06

Hva med midtstopper Jørgen Horn? Har slitt med disiplinære problemer i Stavanger, men har kommet hjem til Østlandet nå for å få igang seg sjøl og ikke minst karrieren igjen. Har Tore Pedersen som agent. Alle gjør feil (2 av samme sort i hans tilfelle), og jeg tror han har lært leksa si nå. Er frigjort fra Viking så kan signeres kostnadsfritt. Noe høy lønn tror jeg han heller ikke kan kreve med tanke på innsatsen han gjorde på byn i Stavanger...

Vi har store behov for en ny stopper. Vidar sin kontrakt går ut etter sesongen, og er uansett ikke god nok for FFK. Ophaug burde vært pensjonert, mens Shabani er mye skadet, og får egentlig lite tillit når han først er frisk.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 19 nov 10, 13:47
Opprinnelig postet av bateman

Hva med midtstopper Jørgen Horn? Har slitt med disiplinære problemer i Stavanger, men har kommet hjem til Østlandet nå for å få igang seg sjøl og ikke minst karrieren igjen. Har Tore Pedersen som agent. Alle gjør feil (2 av samme sort i hans tilfelle), og jeg tror han har lært leksa si nå. Er frigjort fra Viking så kan signeres kostnadsfritt. Noe høy lønn tror jeg han heller ikke kan kreve med tanke på innsatsen han gjorde på byn i Stavanger...

Vi har store behov for en ny stopper. Vidar sin kontrakt går ut etter sesongen, og er uansett ikke god nok for FFK. Ophaug burde vært pensjonert, mens Shabani er mye skadet, og får egentlig lite tillit når han først er frisk.

Støttes 110%!!!

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 10, 15:19

Vil at vi skal tenke litt sånn som Godset har gjort siste år. Vi har talenter i klubben,men de trenger noen rutinerte karer,som kan vise vei. Så en blanding av 'gammelt' og ungt ville være perfekt.

Da kan man se på følgende spillere:

Jørgen Horn: ja,hvorfor ikke.

Bengt Sæternes: -har rutine,og har vist at han kan score mål,men skade utsatt,og vil kanskje heller til vestlandet.

 Markegård: kanskje litt lett i evnt TL? JA hvis fortsatt Adeco.

Tarik: selvsagt...simen R på motsatt side,så vil det være mange backer som blir svimle.

Mads Hansen: kaptein hos Mjøndalen. Kar med fart og teknikk-fin type som KAN være spennende(Haugesund allerede lagt inn bud,men ble avvist)

Erik Midgarden: scorer mange mål i Adeco for Mjøndalen-står uten kontrakt,og Odd skal være meget interessert.

 Arild Sungot: vi trenger en som kan score 10-15 mål i evnt TL. Men han vil vel heller ha flest kamper igjennom tidene i LSK,så han blir vel der.

Kan nok bli slik at mange spillere blir Bosmann,noe som betyr at det blir lettere for klubber å få tak i spillere,pga innskrenket økonomi osv.

Denne tråden blir gøy å følge framover.Wink


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 nov 10, 15:58

Når det gjelder Jørgen Horn, vet jeg at Godset har vært i kontakt med han, men jeg kunne gjerne hatt han i FFK.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 19 nov 10, 15:59

Det hadde vært supert med både Tarik og Celso i angrep neste sesong, dersom vi rykker opp er det ikke urealistisk. Han er langt unna plass på laget, har nesten ikke spilt på to år og gir Heerenveen lønnsutgifter de vil bli kvitt, så de vil nok ikke prise han veldig høyt.

Jeg synes FFK burde prøve seg på Follos unge og gode venstrekant Alexander Ruud Tveter. Det jeg har sett av han er meget lovende, og han er bare 19 år gammel. Tror det er lite sannsynlig at han blir med Follo ned i 2 div, her må FFK forhøre seg!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 nov 10, 18:21

Den som topper ønskelista mi er Tor-Kristian KarlsenLaughing

Er dette urealistisk??!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 19 nov 10, 18:43

hva gjelder tarik så er han vel strengt tatt nødt til å velge ffk om vi skulle rykke opp hvis han da ikke har løyet 10 000 mennesker opp i ansiktet og sagt at han ikke skulle spille for noen andre i norge..

(ja jeg vet han var i lsk men vi var ikke i tippeligaen i år så da får det være greit)

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 nov 10, 18:50
Opprinnelig postet av lordofwhat

hva gjelder tarik så er han vel strengt tatt nødt til å velge ffk om vi skulle rykke opp hvis han da ikke har løyet 10 000 mennesker opp i ansiktet og sagt at han ikke skulle spille for noen andre i norge..

(ja jeg vet han var i lsk men vi var ikke i tippeligaen i år så da får det være greit)

Helt enig !! Rykker vi opp så blir jeg veldig skuffet hvis jeg ser han i Molde-drakt istedet for FFK-drakt!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 nov 10, 18:53

Opprinnelig postet av Gardarson

Den som topper ønskelista mi er Tor-Kristian KarlsenLaughing

Er dette urealistisk??!

Desverre er det helt urealistisk !! Vi hadde muligheten, men alle vet hva vår eminente eks " sirkusdirektør" valgte å gjøre:(

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 nov 10, 18:56

Ang Tarik i FFK så tror jeg folk må roe seg litt ned. FFK var en klubb på vei opp når han sa det. Vi var en klubb under utvikling. Alt har forandret seg totalt etter det. Hvem hadde trodd at FFK skulle havne i Adecco med den utviklingen vi hadde. Tror nok heller ikke at Tarik hadde sett for seg det når vi var på vei opp i norsk fotball da han utalte dette.

Uansett så tror jeg Tarik havner i køben, han er vel egentlig litt for god for Norsk fotball når han er i form.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 10, 19:23

Opprinnelig postet av mysthical

Ang Tarik i FFK så tror jeg folk må roe seg litt ned. FFK var en klubb på vei opp når han sa det. Vi var en klubb under utvikling. Alt har forandret seg totalt etter det. Hvem hadde trodd at FFK skulle havne i Adecco med den utviklingen vi hadde. Tror nok heller ikke at Tarik hadde sett for seg det når vi var på vei opp i norsk fotball da han utalte dette.

Uansett så tror jeg Tarik havner i køben, han er vel egentlig litt for god for Norsk fotball når han er i form.

Eneste spørsmålet jeg stiller ang Køben er : vil han det,når han vet at Solbakken i utgangspuntet forsvinner i 2012?

 Ellers støtter jeg ditt resonement...husk han var 19 år gammel,og dette er 3 år siden.Han må tenke på sin egen utvikling,men........vil bli overaska om han ikke ser om det er muligheter i FFK,,,

han venter nok for å se hvor vi spiller neste år. Fortsetter vi i Adeco,og han går til Norge,er nok Solskjær nærmest.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 nov 10, 19:30

han venter nok for å se hvor vi spiller neste år. Fortsetter vi i Adeco,og han går til Norge,er nok Solskjær nærmest.

[/quote] Ja, men da er det liksom greit. For da er begrunnelsen å spille på høyeste nivå. Men hvis FFK rykker opp, så mener jeg at det naturlige stedet å spille er FFK. Noe annet blir litt feil, er min mening...

---------------------------

You`ll never walk alone...


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 nov 10, 13:15
Tror en kan glemme det meste om at han kommer hit, hvem skulle betale lønnen hans. Vil tippe på at froskjellen på hva FFK har råd til og enkelte klubber kommer opp i ca 1 mill. Men selvfølgelig lov å håpe, men å mene at Tarik svikter FFK er for dumt, gutten lever av fotball, og karieren går ikke frem til 67-70 som de falste av oss andre dødelige.

espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 20 nov 10, 14:41

Slenger meg på ønsket om Tor Kristian Karlsen :)

Ellers er jeg enig i de som sier Jørgen Horn her, han var en veldig spennende midtstoppertype i mange år. Han har også en god pasningsfot og spilleforståelse, så jeg tror han kompletterer Raio godt i midtforsvaret. Han har gjort flere feil utenfor banen, men tror han har lært av dette nå.

Alexander Ruud Tveter som nevnes her er jeg mer usikker på, men han er jo ung så han har utviklingspotensiale. Men siden vi egentlig også trenger en venstreback så har jeg sett og hørt mye bra om Benjamin Dahl Hagen (også på Follo). Han har gjort sakene sine bra i Adecco i år, og virket solid i cupfinalen. Han er i tillegg ung, og har et stort potensiale.

Ellers hadde Nicolas Millán fra Colo Colo vært et talent i Celso Borges klassen men han blir vel mer urealistisk for hver dag som går desverre.

 

---------------------------

I must confess, I was born at a very early age.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 nov 10, 15:10

Med alle problemene som har fulgt Horn den siste tiden, så håper jeg ikke klubben henter han. Håper Jocke har andre navn på blokka.

TKK er bare å glemme. Han har allerede vært her og kommer ikke tilbake. Har visstnok fått tilbud som sjefsspeider eller noe for nordeuropa i en "storklubb".



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 70 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24