Husk meg
Brukernavn
Passord

Solskjær ønsker seg Tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 nov 10, 22:51

Til plankehue. la meg ta noen eksempel for deg og jeg spør..

Tror du dagfinn enerly tjente på og bytte fra RBK til FFK ?

tror du ikke dagfinn byttet for og komme hjem slik han sa det ?

Tror du Sigurd Rushfeldt tjente på sin overgang til tromsø den gang ?

 

Det er hva jeg kaller: spillere som tenker på klubben frem for sin egen økonomi

er tarik smart velger han FFK

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


_JG_

Knøttespiller
Ble medlem: 04 okt 10
Innlegg: 26

Lagt til: 18 nov 10, 22:52

Med fare for å gjenta meg selv. Jeg setter en 5`er på FC København og Solbakken.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 nov 10, 22:59

de personene du nevner, var da i en aldre på nesten 30 år når de dro tilbake Surprised

Tarik er 22 årWink

Jeg og de fleste andre vill ha Tarik tilbake til byen, men hvis han drar et annet sted, får vel han gjøre det.

Det er ikke sikkert er opp til Tarik selv om han drar til en annen klubb.

Vill Molde by 50 mill for han, så vill i ikke de selge han han for 10 milll til FFK.

 


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 18 nov 10, 23:14
Endret: 18 nov 10, 23:20
Endret av: Erik_

Tarik i FFK-trøya igjen hadde vært fantastisk. Borges og Tarik som spisspar hadde ikke jeg sagt nei takk til :D

---------------------------

[IMG]http://img202.imageshack.us/img202/7380/pavelnedved1.gif[/IMG]


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 nov 10, 23:24

så du velger og svare alder..  du vil ikke si at daginn og Sigurd Rushfeldt gjordet dette for sin klubb og ikke for og tjene på det Laughing

jeg bryr meg lite om alder... bør ikke være så forbanna kjip mot din egen klubb og suge kassa tom for penger..

Har en hjerte for klubben skal ikke penger være med i bildet.. jeg forlanger ikke gratis spill.

kankje han havner i danmark Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 nov 10, 00:12

Opprinnelig postet av keiko99

tror du ikke dagfinn byttet for og komme hjem slik han sa det ?

Så Dagfinn dro "hjem" til Fredrikstad?? Oslo Øst-gutten?

Greit nok at han bodde på Larkollen, men FFK hadde vel aldri vært noe hjem for Dagfinn.

Det du mener om Tarik er helt håpløst. Han er en ung lovende fotballspiller som er verdt en del kroner. Han går til den klubben som gir han det beste tilbudet, ferdig med det. FFK har ikke sjans til å kjøpe han fra Nederland, heller ikke betale han millionlønn.

Skal Tarik hjem til FFK er vi avhengig av at onkel Terje Dumsnillsen åpner pengeboka på vidt gap.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 10, 07:09

Kanskje vi konkurere med Røkke og Co, det hadde vært gøy.

For håpe at de klarer å opprette et nytt Spillerinnvest.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 10, 07:57

Til plankekæll jeg er klar over at det du skriver ang dagfinn, men uansett han måtte ned i lønn.

ja Tarik er ett talent, men forsvarer det at han skal være kjip og si: Jeg må få så så mye kr eller spiller jeg ikke for klubben ?

nei jeg syns ikke at Terje skal steppe  til der. jeg syns heller tarik burde bevise: klubben min har det ikke lett økonomisk og klubben min trenger en som meg... jeg vil dette for klubben min uansett 100 000 i året eller ikke

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 nov 10, 10:01

Får vi Tarik for 100 000 i året er det et kupp Cool


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 nov 10, 10:51

Opprinnelig postet av keiko99

Til plankekæll jeg er klar over at det du skriver ang dagfinn, men uansett han måtte ned i lønn.

ja Tarik er ett talent, men forsvarer det at han skal være kjip og si: Jeg må få så så mye kr eller spiller jeg ikke for klubben ?

nei jeg syns ikke at Terje skal steppe  til der. jeg syns heller tarik burde bevise: klubben min har det ikke lett økonomisk og klubben min trenger en som meg... jeg vil dette for klubben min uansett 100 000 i året eller ikke

Dagfinn måtte ned i lønn ja - men hans motivasjon var nok helst å få spille fast. Husk, han spilte kun fem seriekamper for RBK i vårsesongen 2004. Som innbytter.

Når det gjelder Tarik: For det første - Heerenveen skal garantert ha penger for ham. Husk at kontrakten hans ikke går ut etter denne sesongen. Skal FFK være aktuelt er det ingen tvil om at vi først må kunne matche hva Heerenveen forlanger. Jeg vil tro det er lettere for Molde, VIF, RBK og Lillestrøm enn for en klubb som må spørre pent om lov til å kjøpe printerpapir.

For det andre: Skulle Tarik velge å gå til FFK selv om han hadde tilbud fra et av topplagene - som kan friste med både spill i Europa, høyere lønn og større muligheter til å raskt komme seg til utlandet igjen - så vil det være pent gjort av ham, men også dumt dersom han tenker på egen karriere. Vi kan godt ønske oss tilbake til de dager hvor klubbfølelse var standarden og "egen karriere" var forbeholdt de aller beste, men å hogge huet av Tarik fordi han eventuelt ikke skulle vise flere ganger større klubbfølelse enn noen annen norsk fotballspiller de siste tjue årene? Aldri.

Jeg blir svært glad om han havner i FFK, fordi han vil heve laget og fordi han er en lokal gutt. Men jeg vil ikke legge ham for hat med mindre han skriver under for Smurf 08.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 nov 10, 12:34

Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje vi konkurere med Røkke og Co, det hadde vært gøy.

For håpe at de klarer å opprette et nytt Spillerinnvest.

Konkurrere med Molde? Nei takk! Den sløsefesten kan vi holde oss unna.

Tarik har mulighet til å rette opp skaden han gjorde ved å gå til LSK nå, og jeg håper han følger hjertet sitt når det blir klart at vi rykker opp.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 19 nov 10, 15:11

Danskene sikler på Tarik...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1454635.ece

 

 

 

---------------------------

Supras Fredrikstad


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 nov 10, 17:41

I følge det intervjuet med Tore Pedersen i Ekstrabladet, så kan Tarik gå gratis til en skandinavisk klubb. Hvis så er tilfelle, bør virkelig FFK komme på banen. Hvis FFK rykker opp, vel og merke. Hvis ikke er nok ikke vi interessante nok. Da bør FFK friste med en kontrakt som gir han mulighet for utenlandske klubber dersom det blir aktuelt igjen, slik at han føler han ikke har noe å tape på å ta et år (eller to) i FFK før ferden går ut i Europa igjen.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 19 nov 10, 17:57

Unner virkelig Tarik spill i en "bedre" liga enn tippeligaen gitt. Og jeg ser på det som et steg "tilbake" for Tarik om han signerer med i en klubb som ikke har fokus på europaspill....

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 10, 18:03
Men, FFK har vel sikkeret seg videresalgsprosenter sammen hvilket land han går til?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 10, 18:09

Når vi snakker Norge, er FFK den eneste klubben for meg. Ingen tvil om det, sier Tarik.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=177654


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 10, 18:44

 

Spissfenomenet avviser heller ikke at det kan være aktuelt med en retur til plankebyen senere i karrieren.

- Jeg vil tilbake hit og avslutte karrieren i byen, innrømmer Elyounoussi til http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/-jeg-kjenner-taarene-komme-2093448.html


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 nov 10, 18:49
Anser det som totalt usansynlig at Tarik havner i FFK neste sesong selvom vi rykker opp....

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 10, 19:39

HVIS vi rykker opp og Tarik skulle komme,vil nok han alene sørge for at det selges 2-3 tusen sesongkort+mye supporter utstyr osv. Noe som vil genere inntekter til klubben,OG kan være med på å finansiere lønn.

Uten sammenlingning: husker Beckham gikk til RMadrid,og de tjente inn overgangsummen på draktsalget,med navnet hansWink


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 nov 10, 10:51

Opprinnelig postet av Willy René

Drømmen og håpet kan ingen ta fra oss, vi får se hva som skjer etter fyrverkeriet neste torsdag.

Mens vi spiser frikaseen som vi har lagd av Hønefoss :-)

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24