Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkort neste år, nei takk hvis Aune forblir trener

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 09 nov 10, 17:25

det er bare å gi opp folkens ...

jeg tipper det er lettere å overtale bin laden til å bli en kristen amerikaner en å få han til å tro på fakta .....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 nov 10, 17:38

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankehue

 

Hva er det du ikke tror på ? 

At han jobber 60 t i uken for FFK eller at han ikke får betalt ?

Til din info så er en styrejobb i FFK ulønnet arbeid.

Og når det gjelder Svein så er faktisk timetallet ganske rett.

Svein er 65 år og er deleier i Sportmann AS. Han har mye tid til overs og velger å bruke den på FFK.

Svein "Kosten" høres ut til å være en hedersmann, en som ofrer av sin tid for klubben i sitt hjerte. Han gjør sikkert en glimrende jobb, slike trenger vi.Smile

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 09 nov 10, 19:08
Endret: 09 nov 10, 19:26
Endret av: A.Hegerfors

 

  • Supporterne blir på stadion til året også, uansett divisjon. Tilskuerne derimot... 
    Jeg er supporter.
  • Angående dette med flertall. Det er ikke alltid flertallet er de som roper høyest.
  • Ellers så synes jeg det er rent komisk at så mange som bruker argumenter av type "Den som mener at ......bla bla bla..... har ihvertfall ikke peiling" samtidig viser så lite innsikt når det gjelder hvor skral klubbens økonomi faktisk er.

En liten digresjon.  Når jeg se, hører og leser de høyrøstede såkalte FFK-supportere på forum, facebook og rundt  i byen, begynner jeg seriøst å lure på hva agendaen faktisk er? Hva er målet? Hva ønsker de egentlig? For meg virker det til tider som at det er viktigere å kunne si "Hva var det jeg sa..."  fremfor at klubben faktisk skal lykkes. Folk roper etter Eggen, mens andre sier "fuck spillerne".  Klubben har ikke økonomi til å foreta noen grep, uansett om man ønsker det eller ikke. Slike utspill er utelukkende med på å spre negativitet slik ståa er nå. La oss fokusere på å støtte de som er der best mulig - selv om enkelte må svelge noen kameler - og sikre opprykket. Deretter tar vi evalueringen. Ok?

 

 

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 09 nov 10, 19:20

Jeg har sagt det før og sier det igjen. På denne nettsiden finnes det folk som ikke har det minste peiling på drift av en fotballklubb, men de slenger rundt seg med påstander som er helt utrolige og uspislige. Så mye faenskap og negativitet skal du jaggu lete lenge etter.

Sett dere inn i budsjett og regnskap. Det er tilgjengelig hele året og diskutere innholdet kan dere gjøre på årsmøte eller medlemsmøte. Problemet er bare at da dukker ikke kverulantene opp. Alle besserwisserne er kun her inne og sprer usakligheter og negativitet. At dere gidder.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 nov 10, 19:34

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Plankehue

Så hørte jeg at Kosten jobber 60 timer i uken uten og tjent et rødt øre.

Plankehue sier vel sitt sier nå keg,hehe. Du virker bra provosert og det er bra. Og jeg hverken vet eller tror at kosten ikke får noe betalt,hehe, det var dagens...

Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Plankehue
Så hørte jeg at Kosten jobber 60 timer i uken uten og tjent et rødt øre.
Skulle ønske jeg også trudde på alt jeg hørte.

Noen av dere som er menn nok til å innrømme at dere tok feil?

Veit ikke om jeg tok feil.

Har aldri sagt at jeg har rett eller feil.

Jeg velger å ikke tru på det, det blir noe annet.

 

Gå å ta deg en bolle i stede. Her bekrefter en fra styre i FFK at mannen jobber gratis og at timeantallet på rundt 60 timer stemmer. Men neida dette er jo ikke godt nok for deg. Flott at du ikke velger å stole på en mann som kun har vært 100% ærlig mot forumet og faktisk bruker tid på å gi oss info på forumet.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 09 nov 10, 20:18
For meg er det fortsatt klubben FFK som gjelder. Samma pokker hvem som er trener eller hvilke spillere som bærer drakta. Så selvfølgelig fornyer vi sesongkortet. Hvorfor i all verden skal jeg slutte å støtte laget nå? Fordi jeg ikke blir underholdt? Tru'kke det, for meg er FFK mye mer enn underholdning - Kjærlighet!

---------------------------

Marching on together!


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 09 nov 10, 20:23

Det du påpeker, mysthical, underbygger bare mitt inntrykk av hvor destruktive en del av de som skriker høyest er for klubben.

Jeg spør ffkmufc m.fl: Hva er målet deres? Hva ønsker dere å oppnå.
Her snakker vi om en mann, et styremedlem, en av få på dette forum som står frem med fullt navn og gidder å svare oss anonyme. Likefullt velger du å ikke tro på ham. Jeg blir målløs....

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24