Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bryne - Fredrikstad 7 november

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 03 nov 10, 16:01

ja og i samme slengen burde vi fortelle spillerne hvor ræva dem er mens vi står å hånler og godter oss i vår egen brillianse som de fantastiske supporterne vi er ......

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 03 nov 10, 17:24

Opprinnelig postet av ffkmufc
Det beste hadde vel vært å troppa opp på treningsfeltet og gitt klar beskjed om at Aune utgår.

Tror de fleste har fått med seg hva du mener nå...

Det kan selvfølgelig diskuteres om Aune har gjort en god nok jobb, men akkurat NÅ? Èn runde før slutt og før evt 3 kvalik kamper? Nei absolutt ikke. La Aune og trenerteamet få ro ut sesongen. Ingenting blir gjort nå uansett.

Alt som teller nå er opprykk og sjansene øker garantert med positive og støttende supportere, ikke drittslenging og krav om avgang.

La oss ta diskusjonen om Aune er rett man videre, både av sportslige og økonomiske grunner, etter sesongen.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 nov 10, 18:07

Opprinnelig postet av Rasle

Opprinnelig postet av ffkmufc
Det beste hadde vel vært å troppa opp på treningsfeltet og gitt klar beskjed om at Aune utgår.

Tror de fleste har fått med seg hva du mener nå...

Det kan selvfølgelig diskuteres om Aune har gjort en god nok jobb, men akkurat NÅ? Èn runde før slutt og før evt 3 kvalik kamper? Nei absolutt ikke. La Aune og trenerteamet få ro ut sesongen. Ingenting blir gjort nå uansett.

Alt som teller nå er opprykk og sjansene øker garantert med positive og støttende supportere, ikke drittslenging og krav om avgang.

La oss ta diskusjonen om Aune er rett man videre, både av sportslige og økonomiske grunner, etter sesongen.

Helt enig, bra skrevet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 10, 20:01

kan vi prøve og få tråden tilbake til sitt tema

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 nov 10, 23:04

Da er det enda en spennende kamp..og så lenge det er håp,skal jeg ikke miste trua.

Kjør på med det laget som avslutta sist kamp. Fokuser på oss sjøl.

Skulle Sarp klare det,er det faktisk fortjent....mest fordi vi ikke har klart å få ut potensiale,men også fordi vi har vært såååå store favoritter at vi har fått trøbbel i nesten hver kamp.

Ser at noe av forskjellen på Sarp og oss er at Sarpe benken har smilet på lur...de har det gøy....hos oss knyter det seg,og det ser ut som om gutta er redde. Surprised

Men.....søndag vinner vi,og Alta vinner 1 poeng,og da blir det fest i en leilighet på Ask-Askøy. Lykke til alle sammen,la oss håpe på en UNDERWink


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 nov 10, 06:42

Opprinnelig postet av Rasle

Alt som teller nå er opprykk og sjansene øker garantert med positive og støttende supportere, ikke drittslenging og krav om avgang.

Syns vi bør gjøre som i fjor. Da var vi flinke til å støtte Nordlie, og den jobben han skulle gjøre for å holde oss i TL.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 nov 10, 06:43

Vil se detta laget:

                                   Masalin

Gamboa             Ophaug         Martinsen           Jokke

Valencia             Roger            Hansi                  Askar

                            Borges          Thorvald


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 nov 10, 08:13
Endret: 04 nov 10, 08:14
Endret av: mysthical

En formasjon og lagoppstilling vi aldri får se men som jeg tror hadde funka

 

                               Masalin

Gamboa     Ophaug     Raio      Martinsen

           Roger        Hansi      Jokke

                              Borges

           Thorvald             Teggan

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 04 nov 10, 08:24

Vil se dette laget:

                                   Masalin

Gamboa             Ophaug             Piiroja          Shabani

Valencia             Roger            Thomassen          Rafn

                            Borges          Thorvald


daxiong

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 nov 10
Innlegg: 1

Lagt til: 04 nov 10, 16:56
Endret: 04 nov 10, 16:59
Endret av: daxiong

Blir forhåpentlegvis berre kvalifisering på dykk i og med at at me må vinna for å sikre oss den gjeve 8. plassen. :P  Ellers vil eg ønska dykk lykke til og håper mange tek den korte turen over fjellet og møter opp på Stallen pub for litt god stemning og god drikke før kamp.

Måtte beste heimalag vinne.

---------------------------

Bryne æ best!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 nov 10, 21:10
Hva sier Shamanen,1947?

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 05 nov 10, 08:46

Uavhengig av hva sjamanen sier - Fredriksstad Blad sier at Thomassen er friskmeldt og klar til Bryne-kampen. Derimot er Vidar Martinsen, Amin Askar og Gunnar Thorvaldsson i gråsonen, sliter med småskader.

Jeg er litt usikker på hva jeg synes om å eventuelt bruke halvskadede spillere. Om de kan levere en god innsats, men forverrer sine skader, kan det være at vi må unnvære dem i en eventuell kvalik. På den annen side - om laget svekkes av å ikke bruke dem, så minker sjansen for å slippe kvaliken. Jeg heller mot at siden vi uansett ikke har det i egne hender, er det bedre å velge den sikre løsningen, og hvile halvskadde spillere.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 05 nov 10, 09:59

Opprinnelig postet av daxiong

Blir forhåpentlegvis berre kvalifisering på dykk i og med at at me må vinna for å sikre oss den gjeve 8. plassen. :P  Ellers vil eg ønska dykk lykke til og håper mange tek den korte turen over fjellet og møter opp på Stallen pub for litt god stemning og god drikke før kamp.

Måtte beste heimalag vinne.

Vi ønsker dere lykke til Bryne.

Er det noe vi i Sarpsborg kan hjelpe dere med så syng ut Bryne supporter.

Leser at treneren deres forlanger full innsats på søndag og forventer at laget vil sloss for 3 poeng. Håper B gjengen også støtter laget 100%. Bryne hører til i toppen, sloss for ære og stolthet.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 nov 10, 10:22
Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av daxiong

Blir forhåpentlegvis berre kvalifisering på dykk i og med at at me må vinna for å sikre oss den gjeve 8. plassen. :P  Ellers vil eg ønska dykk lykke til og håper mange tek den korte turen over fjellet og møter opp på Stallen pub for litt god stemning og god drikke før kamp.

Måtte beste heimalag vinne.

Vi ønsker dere lykke til Bryne.

Er det noe vi i Sarpsborg kan hjelpe dere med så syng ut Bryne supporter.

Leser at treneren deres forlanger full innsats på søndag og forventer at laget vil sloss for 3 poeng. Håper B gjengen også støtter laget 100%. Bryne hører til i toppen, sloss for ære og stolthet.

Denne var ny, en særping som ønsker Bryne lykke til på vårt forum..... Er det mulig å. Kan ikke dere særpinger holde sant på deres eget forum. Ok at dere kommer inn her å diskutere FFK vs 08 men herregud a. Bruk deres egne forum til slikt....

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 05 nov 10, 10:25

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av daxiong

Vi ønsker dere lykke til Bryne.

Er det noe vi i Sarpsborg kan hjelpe dere med så syng ut Bryne supporter.

Leser at treneren deres forlanger full innsats på søndag og forventer at laget vil sloss for 3 poeng. Håper B gjengen også støtter laget 100%. Bryne hører til i toppen, sloss for ære og stolthet.

Bryne tilhører toppen av norsk fotball? Ja, like mye som Sarpsborg 08 - NOPE!!  Dummeste jeg har hørt på 20 år!

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 nov 10, 10:35
Jeg er også drittlei disse særpe-innleggene. Har dere ikke noe nettside i Sarpsborg?

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 05 nov 10, 10:47
Lover at min profil blir slettet den dagen dere får hr. Bjønnes til å slutte å skrive leserinnlegg i papir-SA. Gårsdagens innlegg kommer til å stå som en pålæ i de neste 30 år.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 nov 10, 10:58

Jeg har aldri skrevet et innlegg på sa.no eller noe annet sarpe-sted, og vil anta at de fleste her inne kan si det samme om seg selv.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 05 nov 10, 11:37
Når man er i stand til å tilby penger til et annet lag, for at de skal gi 110%, bør man kanskje gå litt stille i gangen. Ønsker forøvrig FFK lykke til mot Bryne. All ære til dere dersom dere vinner på Jæren og vi taper. Da fortjener dere opprykket, men ikke møt på Sarpsborg stadion iført FFK drakt. Ikke tilby penger for Alta seier. Slikt blir bare så jævlig dumt.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 nov 10, 11:58
Opprinnelig postet av sarpen
Når man er i stand til å tilby penger til et annet lag, for at de skal gi 110%, bør man kanskje gå litt stille i gangen. Ønsker forøvrig FFK lykke til mot Bryne. All ære til dere dersom dere vinner på Jæren og vi taper. Da fortjener dere opprykket, men ikke møt på Sarpsborg stadion iført FFK drakt. Ikke tilby penger for Alta seier. Slikt blir bare så jævlig dumt.
Det var en som kom med det teite forslaget og fredrisktad som by. Skal vi dra inn alle teite ting enkelt personer i særp har gjort og stemple hele byn for det??? Som sagt helt greit at man har sann vennskapelig mobbing oss i mellom FFK vs 08 men å begynne å sende lykkeønskninger til laget FFK skal møte på vårt forum...... Herregud det blir bare for teit og dumt.....

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3