Husk meg
Brukernavn
Passord

Når skal styret og spillerinvest i FFK forstå alvoret?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 10, 19:23

Opprinnelig postet av ffk-4ever
At vi rykka ned er rett og slett spillernes skyld, rama skrik fra ende til annen om treneren. Fuck spillerne de viser sitt sanne ansikt de som gapet mest under den tiden. Skulle hatt et jævli spark i ræva hele gjengen. Udugelige er de og ikke blitt det spøtt bedre med Aune noe de selv mente at de ble indirekte....Nei, unner ikke denne gjengen med sytepaver et opprykk.

Du har helt rett. Grønnhagen inførte disiplin i klubben. Derfor ble han misslikt. Så ble han syk, og inn kom Aune.Han var ikke sterk nok leder og spillerene tok fulstendig over.  Så kom Nordlie. Disiplin ble satt på dagsorden igjen, og i stedet for å jobbe sammen med et felles mål, virkelig gøtse til for å beholde plassen i tippeligaen, så satte de seg på bakbeina, og alle vet jo hvordan det gikk...

Nei, hadde FFK sparket Aune og ansatt en trener som faktisk stilte krav til spillerene hadde vi fått et nytt ramaskrik derfra. Det hersker en ukultur innad i klubben som kommer til å bli dens endelikt. Fjern hele dagens a-stall, spill de resterende kamper med juniorer, vi rykker uansett ikke videre ned, så begynner vi på nytt neste år med lokale gutter som brenner for drakta og ikke for lommeboka.. Da får vi sikkert råd til en forsterkning eller tre også, samtidig vi starter med blanke ark..


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 25 sep 10, 19:58

Opprinnelig postet av ffk-4ever

At vi rykka ned er rett og slett spillernes skyld, rama skrik fra ende til annen om treneren. Fuck spillerne de viser sitt sanne ansikt de som gapet mest under den tiden. Skulle hatt et jævli spark i ræva hele gjengen. Udugelige er de og ikke blitt det spøtt bedre med Aune noe de selv mente at de ble indirekte....Nei, unner ikke denne gjengen med sytepaver et opprykk.

Tror ikke du er den rette til å snakke om at spillerne er en gjeng med sytepaver. Siden du ikke unner FFK et opprykk sitter du vel hjemme og håper at vi taper resten av kampene? Her tråkker du langt over streken, hva ønsker du å oppnå med dette oppgulpet? Spillerne vet utmerket godt at de har spilt dårlig i det siste, men utsagn som  at "spillerne er udugelige" og "fuck spillerne" blir for dumt. Spillerne tåler at å bli satt krav til, hvis du har fulgt med litt vet du at det ikke var det som var problemet med Tom Nordlie. Alt har ikke gått på skinner i år, det er det ingen som har problemer med å se, men å rakke ned på sine egne spillere og kalle dem for møkk og dritt blir for dumt. Spillere som faktisk gjør sitt beste for at klubben vår skal rykke opp. Husk at det tross alt står et lag på den andre banehalvdelen også, virker som om noen har en tendens til å glemme det.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 sep 10, 20:03
Opprinnelig postet av Gonzales

Opprinnelig postet av ffk-4ever

At vi rykka ned er rett og slett spillernes skyld, rama skrik fra ende til annen om treneren. Fuck spillerne de viser sitt sanne ansikt de som gapet mest under den tiden. Skulle hatt et jævli spark i ræva hele gjengen. Udugelige er de og ikke blitt det spøtt bedre med Aune noe de selv mente at de ble indirekte....Nei, unner ikke denne gjengen med sytepaver et opprykk.

Tror ikke du er den rette til å snakke om at spillerne er en gjeng med sytepaver. Siden du ikke unner FFK et opprykk sitter du vel hjemme og håper at vi taper resten av kampene? Her tråkker du langt over streken, hva ønsker du å oppnå med dette oppgulpet? Spillerne vet utmerket godt at de har spilt dårlig i det siste, men utsagn som  at "spillerne er udugelige" og "fuck spillerne" blir for dumt. Spillerne tåler at å bli satt krav til, hvis du har fulgt med litt vet du at det ikke var det som var problemet med Tom Nordlie. Alt har ikke gått på skinner i år, det er det ingen som har problemer med å se, men å rakke ned på sine egne spillere og kalle dem for møkk og dritt blir for dumt. Spillere som faktisk gjør sitt beste for at klubben vår skal rykke opp. Husk at det tross alt står et lag på den andre banehalvdelen også, virker som om noen har en tendens til å glemme det.

Jeg går ikke langt over streken, dette skal jeg faktisk ha meg frabedt deg og si. jeg har min menig og står for den. Spillerne er en gjeng overbetalte udugelige primadonnaer, dette mener jeg og står for alle i denne bermen inne på dette forumet eller 99% skal ikke snakk stygt og dakkar til spillere .... etc.... slutt med denne stryk spillerne etter håret mentalitet. Noen må sette skapet på plass og dette blir ikke gjort.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 25 sep 10, 20:44

Problemet er at det blir litt lite saklig når du bare konstaterer at spillerne er ræva uten noen videre argumentasjon. Du kan godt mene at spillerne er udugelige, men hvis de faktisk er det kan du ikke forvente noe som helst av laget heller, da er det jo faktisk ubrukelig. Da kan du heller ikke klage på trenere og støtteapparat. Siden spillerne er ubrukelige vil vi jo være dømt til å tape alle kamper uansett. Hva mener du klubben skal gjøre? Skifte ut alle spillerne, siden de er så dårlige?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 sep 10, 20:49
Opprinnelig postet av Gonzales

Problemet er at det blir litt lite saklig når du bare konstaterer at spillerne er ræva uten noen videre argumentasjon. Du kan godt mene at spillerne er udugelige, men hvis de faktisk er det kan du ikke forvente noe som helst av laget heller, da er det jo faktisk ubrukelig. Da kan du heller ikke klage på trenere og støtteapparat. Siden spillerne er ubrukelige vil vi jo være dømt til å tape alle kamper uansett. Hva mener du klubben skal gjøre? Skifte ut alle spillerne, siden de er så dårlige?

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 25 sep 10, 22:27

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.

........og ffk-4ever?????

Cool


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 sep 10, 00:40

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.

Vel,dersom du ønsker å blitt tatt seriøst bør du i det minste kunne komme opp med en god argumentasjon for dine bastante og tildels trassige uttalelser. Er enkelt å kaste ut påstander og meninger dersom de er lite gjennomtenkte og de blir lett sett på som usaklige når de ikke underbygges av hendelser eller fakta som har et snev av rot i virkeligheten.

Faktum endres ikke selv om det ignoreres. 

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 sep 10, 03:27

Det KeJ sa!
Folk her inne har til tider fryktelig liten indre justis i forhold til hva som blir skrevet her, noe igjen som gjør innholdet i trådene ytterst lite matnyttige, og da igjen, kjedelige!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 26 sep 10, 04:02

Opprinnelig postet av ffk-4ever
At vi rykka ned er rett og slett spillernes skyld, rama skrik fra ende til annen om treneren. Fuck spillerne de viser sitt sanne ansikt de som gapet mest under den tiden. Skulle hatt et jævli spark i ræva hele gjengen. Udugelige er de og ikke blitt det spøtt bedre med Aune noe de selv mente at de ble indirekte....Nei, unner ikke denne gjengen med sytepaver et opprykk.

Grrrrrr........!

---------------------------

Svaberget for alltid!


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 sep 10, 13:43

Opprinnelig postet av kratos

 Grønnhagen inførte disiplin i klubben. 



Haha! Dagens!

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 sep 10, 13:51
Ikke glem at den sesongen med over 10 000 i snitt, var det etter sigende rundt 3000 særpinger. De har vi mistet og de kommer ikke tilbake så lenge 08 gjør det relativt godt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 10, 14:01
Endret: 26 sep 10, 14:02
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Opprinnelig postet av kratos

 Grønnhagen inførte disiplin i klubben. 



Haha! Dagens!

Han førte oss ihvertfall til en sølvmedaje med god disiplin og ett godt disiplinert lag... All ære til Grønhagen for det.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 sep 10, 14:08

Opprinnelig postet av ffk-4ever

 

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.[/quote]

Da står det meg altså fritt, uten å måtte forklare noe som helst å mene at du skriver som en tulling? Om du måtte ha noen innsigelser mot denne min mening, vil jeg ha meg frabedt att du ytrer dem.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 sep 10, 14:19
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av ffk-4ever

 

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.

Da står det meg altså fritt, uten å måtte forklare noe som helst å mene at du skriver som en tulling? Om du måtte ha noen innsigelser mot denne min mening, vil jeg ha meg frabedt att du ytrer dem.

[/quote] Ingen innsigelser på at du har dine meninger men for det er du en jævla idiot.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 sep 10, 14:23
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.

Vel,dersom du ønsker å blitt tatt seriøst bør du i det minste kunne komme opp med en god argumentasjon for dine bastante og tildels trassige uttalelser. Er enkelt å kaste ut påstander og meninger dersom de er lite gjennomtenkte og de blir lett sett på som usaklige når de ikke underbygges av hendelser eller fakta som har et snev av rot i virkeligheten.

Faktum endres ikke selv om det ignoreres. 

Dette bør du dokumentere.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 10, 14:26

Stenger denne tråden, da den har sklidd ut for lengst. Debatten er fraværende, og forslagene er pokerstrategier...

Kommentarer til modering kan som vanlig tas per PM.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24