Husk meg
Brukernavn
Passord

OFFISIELT: Gunnar Heiðar Þorvaldsson (28) til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 28 aug 10, 16:49

Ikke rart at folk blir skeptiske her... nå virker det som at andersson faktisk har funnet formen, bittelitt.. men da selger vi han jo, eller gir han bort eller hva faen som skjer. 

Denne islendingen er for meg ubrukelig, inntill det motsatte er bevist

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 28 aug 10, 16:49
jeg mener dette er det som vipper oss ut av opprykkskampen da så det er derfor jeg blir irritert.... menmen jeg håper at han viser at jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 aug 10, 16:49

Opprinnelig postet av Lemmy

Det er det samme snittet som John Carew har.

Ja, og vi vet jo alle hvilken målfarlig landslagsspiss John Carew er. Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 aug 10, 16:50

Tror det ikke før jeg får se han i ffkdrakt.... Demokraten spyr opp masse rart uten at det ligger no bak det.. Se bare på det tilfellet hvor Risholt var "aktuell" for klubben!!

Men for all del.. Torvaldsson hadde hevet hvilket som helst lag i adecco`n,til og med FFK Wink

Men jeg regner da med at FFK som klubb ikke lønner Torvaldsson i låneperioden???

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 aug 10, 16:51

Mattias har 9 mål på 64 kamper i 2007-2009. Tar bare med sesongene han har spillt i TL. Mest sammenlignbart nivå.

Fra 2007 - 2010 har Gunnar 6 mål på 41 kamper. Rent statistisk så er de altså jevngode.

Som sagt så er jeg positiv ut fra det jeg har sett av Gunnar tidligere. Ikke ut fra statistikken hans. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men jeg tror dette er et god deal av FFK.

---------------------------

Fredd


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 aug 10, 17:01

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Lemmy

Det er det samme snittet som John Carew har.

Ja, og vi vet jo alle hvilken målfarlig landslagsspiss John Carew er. Wink

Jeg regna med den kom til å komme! Wink

Men han har jo hatt noen perioder der han har scoret mye, blant annet i 2007.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 aug 10, 17:02
Opprinnelig postet av Norip
Denne islendingen er for meg ubrukelig, inntill det motsatte er bevist

Ikke meningen å ta deg personlig eller noe som helst. Men det er nettopp denne type kommentarer og holdninger som dreper mange av spillerne i FFK. Herregud la nå spilleren få en mulighet da. OK han har den siste tiden puttet lite, men det er i ligaer som holder nivå LANGT over adecco. Det er en grunn til at han bøtta inn i den svenske ligan som også holder høyere nivå en adecco men da lavere en de han har tørke i. La nå mannen få en ærlig og redelig mulighet før følk slakter han. Ikke det grunn rart at spillerne i FFK spiller med ryggsekk med 250 kg balast med slike holdninger og de er dessverre litt for vanlig i fredrikstad.....

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Høistad1988

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 16

Lagt til: 28 aug 10, 19:12

Vi har jo hentet en spiller som var i Enga før vi, som de ikke fant god nok men som har vært uvurderlig for oss. Lurer på hvem det er? Hmmm....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 aug 10, 19:48

Opprinnelig postet av Høistad1988

Vi har jo hentet en spiller som var i Enga før vi, som de ikke fant god nok men som har vært uvurderlig for oss. Lurer på hvem det er? Hmmm....

Raio Piiroja! 

Jeg tipper Gunnar putter 10 mål på 9 kamper for FFK i Adeccoen.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 28 aug 10, 20:36

Bekymrer meg litt at FFK nå snart har halvparten av spillerene sine på lån. Og at FFK selger en sin størst goalgetter på lenge 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 aug 10, 20:39

Hvor mange har vi på lån sa du?

De jeg kommer på i farta:

Gilmak

Gamboa

Evt Gunnar

Fyll inn resten selv......

---------------------------

Fredd


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 28 aug 10, 20:44

Overdriver litt men kan ikke forstå hvordan FFK alltid leier de som lykkes og kjøper de som mer eller mindre flopper

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 aug 10, 20:46

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Bekymrer meg litt at FFK nå snart har halvparten av spillerene sine på lån. Og at FFK selger en sin størst goalgetter på lenge 

Er det ikke bedre å prøve de ut på lån istedet for å kjøpe dyrt uten å vite hvordan spillerne fungerer i FFK?

Hadde det ikke vært bedre og lånt Vourinen og Stadheim "back then" feks? Da hadde vi sluppet unna en del millioner i utgifter til overgangssum + lønn.

Det er jo helt greit å låne en spiller som Gilmak gratis. Kanskje han ikke slår til i det hele tatt, og da er det helt greit å bare sende han hjem igjen. Det er vanskelig å bare gi bort spillere under kontrakt som vi ikke trenger.

Generellt - Ja til kortere kontrakter! 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 aug 10, 21:02

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Bekymrer meg litt at FFK nå snart har halvparten av spillerene sine på lån. Og at FFK selger en sin størst goalgetter på lenge 

Så lenge man sikrer seg opsjon spiller det vel heller lite rolle på hvilket grunnlag han er her?!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 28 aug 10, 21:42

Greia er den at alt for mange gode spillere har forsvunnet (Gratis/Nesten gratis) og tendensen er at de bare sånn halveis blir erstattet

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 aug 10, 21:50

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Greia er den at alt for mange gode spillere har forsvunnet (Gratis/Nesten gratis) og tendensen er at de bare sånn halveis blir erstattet

Med spillere uten kjente navn for oss nordmenn mener du?

Vi får håpe disse nye "billige" spillerne gjør seg bedre fortjent til lønna si enn de gamle dyre traverne våre. Vi må nesten være glad for at noen klubber er villig til å hente de spillerne våre som håver inn mest penger. Vi kan seriøst ikke forvente å få betalt for feks Mattias Andersson. Han er som sagt dyr i drift, og det er disse utgiftene FFK prøver å få ned.

At Andersson nå får "bare" 900.000,- i Odd er gledelig og overraskende å lese. Kanskje norske klubber er i ferd med å få kontroll på ting igjen? Jeg vet, naiv som vanlig. Godt er det at pengegaloppen er i ferd med å dø ut.


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 28 aug 10, 22:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

At Andersson nå får "bare" 900.000,- i Odd er gledelig og overraskende å lese. Kanskje norske klubber er i ferd med å få kontroll på ting igjen? Jeg vet, naiv som vanlig. Godt er det at pengegaloppen er i ferd med å dø ut.

Som historien har vist før, og fremtiden vil vise, før den ene "finanskrisen" er over så starter den neste med investeringer i nye luftslott. Pengegaloppen dør ikke ut, når en middels TL-klubb begynner å bruke penger over evne igjen så blir mange med på veien til H.... Håper bare at FFK klarer å være nøkterne i fremtiden (forutsatt at det blir en TL-klubb)...

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 aug 10, 22:54
Endret: 28 aug 10, 22:55
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av endre
Så lenge man sikrer seg opsjon spiller det vel heller lite rolle på hvilket grunnlag han er her?!

For håpe de har opsjon på både overgangssum mot klubben og ikke minst personlig kontrakt opp mot spiller. Det var vel på der Örlund glapp. Klubbene var enige om overgangssum, men Örlund takket fint nei til tilbudet FFK kom med etter at han hadde storspilt høstsesongen.

Dog, jeg aner ikke hvordan en slik opsjon vil fungere i ren praksis. Om de er enig med lønn før låneoppholdet, så står han vel fortsatt fritt til å velge andre klubber uansett. Storspiller han og får bedre kontrakt andre steder, så er vel FFKs opsjonskontrakt lite verdt uansett. Han kan takke nei så mye han vil. Men det kan jo gjøre at grådige agenter ikke setter griller i hodet på spillerne og får de til å kreve mer.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 aug 10, 03:38

Uten å være rasistisk, så virker det som at det er trenden blandt våre mer mørkere venner, enn på den europeiske siden av globen.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 aug 10, 09:34
Det kan nok stemme det. De er jo i mye større grad en leiesoldat og tar mye større sjanser når kommer til en helt annen kultur, krever jo litt mer av spilleren å reise fra Nigeria til Norge en bra Belgia til Norge. Så har jo også ting tidligere vist at agenter tar en større del av kaka der nede. Så du har et lite poeng der.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24