Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 15 4

Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 31 des 11, 15:53

Gratulerer alle Rovers fans med en meget passende gave på Ferguson's 70 års dag.

Regner med at han kommer med de vanlige unskyldingene for tapet, men seier er seier og det får

han ikke gjort noe med.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 des 11, 16:02
Endret: 31 des 11, 16:03
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Carlsberg07

Regner med at han kommer med de vanlige unskyldingene for tapet, men seier er seier og det får

han ikke gjort noe med.

Og det er ene og alene hans egen skyld. Skrev i kampprogrammet at det var undervurdering som var årsaken til at de røk ut av CL og jaggu er det undervurdering som er inne i bildet her også.

Men fy faen så deilig Laughing. 4 poeng på de to siste kampene nå. Hadde jeg aldri trodd før jul.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 31 des 11, 17:49

helt rått å slå united på deres hjemmebane. årets mest overraskende seier. får bare håpe de klarer å holde tenninga oppe, selvom jeg trur vi fortsatt kommer til å slite etter nyttår også. mået må vel være å holde plassen i år.

mye rykter om venkys om dagen. høres ikke bra ut når de snakker om svindel og hvitvasking av penger. får håpe det ikke er noe hold i de ryktene der ihvertfall. men det høres ikke veldig bra ut.

får håpe det snur og at vi holder plassen ihvertfall, så håper jeg de får rydda opp i klubben, ser ikke akkurat ut som det blir et bra overgangsvindu for oss heller, trur vi kommer til å miste viktige spillere, samt at vi ikke kommer til å få noe inn.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 jan 12, 16:47

Helt utrolig, vi kjører over Stoke, men ligger under med to mål.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 jan 12, 17:55

Høyst upassende at Rovers skulle velge akkurat United-kampen når de først skulle velge én kamp hvor de faktisk skulle utnytte sjansene sine. Skjerpings. I andre halvdel av sesongen forventer - nei,  forlanger jeg at dette gjøres mot City.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jan 12, 18:29

ha ha ha så jævla frekke i kjeften etter og tatt 3 poeng mot man.untd så taper dere neste kamp Laughing

 

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 02 jan 12, 22:31

[quote=keiko99]

ha ha ha så jævla frekke i kjeften etter og tatt 3 poeng mot man.untd så taper dere neste kamp Laughing

 

 

Er ikke Rovers fan, keiko, men den hetsingen/nedrakkingen av Blackburn, som du fortsetter med, passer svært dårlig til mottoet ditt:

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jan 12, 07:08

Ser ikke ned på noen jeg...

så tror jeg kanskje du missforstår hva jeg mener med og se ned på noen

 

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 03 jan 12, 07:35

Opprinnelig postet av keiko99

Ser ikke ned på noen jeg...

så tror jeg kanskje du missforstår hva jeg mener med og se ned på noen

 

 

Å se ned på noen, kan tolkes på mange måter. For meg, kan dette også brukes når man rakker ned på et lag som kjemper i bunnen av tabellen, mens sitt eget lag befinner seg i andre enden av tabellen.

Er ikke alle som er "medgangssupporter".


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jan 12, 08:18

Opprinnelig postet av keiko99
ha ha ha så jævla frekke i kjeften etter og tatt 3 poeng mot man.untd så taper dere neste kamp

Finfin logikk fra deg som alltid. Man må vel kunne juble litt ekstra når man som bunnlag og to seire klarer å slå et lag kun City har gjort før i sesongen. Å tape mot Stoke er i grunn slik hele sesongen har vært.

Men, vi er i hvert fall her uansett hvordan det går. Jeg lurer på hvor mange United-fans det ville vært igjen i landet om United i et par år plutselig befant seg i nedrykksstriden... Du begynte vel å holde med FFK først da det begynte å gå bra (i førstedivisjon), og jeg har en viss anelse om at du ikke begynte å holde med United på grunn av at du syntes fargene var så flotte på draktene heller.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jan 12, 14:15

Neste gang du prøver og utale deg om meg arte et labore.. vennligst prøv og slutt med den troa.. jeg fulgte med FFK da dem rykket ned. Jeg fulgte med FFK i flere kamper i 1 div, men jeg begynte ikke og gå på FFK kamper før det var igjenn 5 til 6 kamper i 1 div

En må ikke gå på kamper  for og følge med, for jeg var heller ikke på alle FFK kamper i 2011, men fulgte med for det og sånn er det nok med deg også arte et labore

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jan 12, 16:37

Opprinnelig postet av keiko99
Neste gang du prøver og utale deg om meg arte et labore.. vennligst prøv og slutt med den troa.. jeg fulgte med FFK da dem rykket ned. Jeg fulgte med FFK i flere kamper i 1 div, men jeg begynte ikke og gå på FFK kamper før det var igjenn 5 til 6 kamper i 1 div

Nå var strengt tatt ikke i 2010 jeg mente, men i 2003. For, du fulgte vel med ikke FFK i årene i 2. divisjon ettersom jeg har skjønt av tidligere poster. Men ettersom du ikke hadde noe med United i svaret ditt, så regner jeg med at jeg traff spikeren på hodet der i hvert fall.

Jeg tror uansett vi skal legge debatten død nå, er det mer, så får du ta det på PM.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 03 jan 12, 17:22

Opprinnelig postet av arte et labore

Nå var strengt tatt ikke i 2010 jeg mente, men i 2003. For, du fulgte vel med ikke FFK i årene i 2. divisjon ettersom jeg har skjønt av tidligere poster. Men ettersom du ikke hadde noe med United i svaret ditt, så regner jeg med at jeg traff spikeren på hodet der i hvert fall.

Jeg tror uansett vi skal legge debatten død nå, er det mer, så får du ta det på PM.

For å spinne litt videre på når man begynner å følge lag, jeg vil vel tippe at ikke så alt for mange av dagens norske Blackburn-fans så lyset før opprykket i 1992 heller? Tongue out Ikke at det er viktig. I den grad man kan snakke om gode og dårlige supportere, synes jeg ikke tidspunktet man ble hekta på skal tillegges særlig vekt. Det som har noe å si er hvordan man takler nedgang.

Men nå er denne diskusjonen i ferd med å havne utenfor sidelinja, kanskje like greit å la det ligge der.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jan 12, 17:30

har forsøkt deg pm mye jeg... jeg fulgte med FFK, men jeg var ikke aktiv

klart du skal kose deg når laget ditt tar poeng mot topp lag, men jeg må jo ha lov til og si i fra når det bare dager etter ble tap.. jeg ønsker ikke rovers rykke ned.

Det er litt tilig og si om dere rykker ned da siden det er mange kamper igjen,men det ser mørkt ut.. så for vi håpe det snur

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jan 12, 18:03

Det holdt lenge, men det ble 2-1 heeeelt på slutten gitt (fire minutter på overtid eller noe?).

Men men, resultatene har fått seg en oppsving nå, selv om FA-cupen er slutt for i år. Er vel ti år siden siste trofé nå, og det blir neppe seriegull i år heller ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 jan 12, 18:09

Jøss... Vi slapp bare inn 1 mål og spilte store deler av kampen med 10 mann... og vi scorer tre og er jaggu over streken. Der det er liv er det håp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 jan 12, 12:56

Det har akkurat lekket ut et brev fra John Williams (tidligere Chairman), Tom Finn (tidligere Managing Director) og Martin Goodman (tidligere Finance Director) sendt til Venkys 4. januar i fjor hvor de allerede da klaget over tingenes tilstand.

Skremmende lesing

Hele brevet kan leses her (Siden er kjempetreg nå på grunn av stor trafikk)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jan 12, 16:26

Ingenting som å streve seg igjennom en snøstorm til og fra butikken, endelig komme inn, slå på TVen og det første du ser er at Everton går opp til 1-0. Lurer på hva David Dunn trasket rundt på linja for der, hadde han vært på rett sted så hadde to Everton-spillere vært i offside med klar margin. Og hands? Ja takk, det var det.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 feb 12, 14:47

Ha ha, våkner fra en tolvtimers nattevakt og se en kompis har skrevet "Flott mål av Gamsten". Slår på TVen i håp om at Rovers leder, men er fornøyd med 1-1 også. Så går det fem minutter og Arsenal scorer to og Givet får rødt kort. Føler jeg ikke skal tippe Lotto i dag, for det ender garantert med at Norsk Tipping og gir meg håp, før de sier "Du er en av de heldige ekstravinnerne i dag, hvor du er en av 10 heldige som har vunnet en 12-ukers tur til Irak med Aune Sand."


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 feb 12, 17:53
Endret: 04 feb 12, 18:51
Endret av: arte et labore

Martin O'Neill som jeg absolutt ville at skulle ta over Blackburn tok jo over Sunderland, og hadde allerede før denne runden ført Sunderland opp som det beste formlaget i Premier League på de siste seks kampene. Topper det med å vinne igjen.

Der kom det jammen meg en artikkel om Sunderland og. 22 poeng på 10 kamper. 2,2 poeng i snitt per kamp er  seriegulltempo nesten det. Blackburn har tatt 18 poeng på 24 kamper, nedrykkstempo det.

Nå har vel Sunderland bedre stall riktignok, så poengfangsten hadde nok ikke blitt den samme, men fått inn O'Neill på høsten i fjor og så fått de gnine inderne til å bruke litt penger i januar, så hadde sesongen sett lys ut.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 15 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24