Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 14 1

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 aug 10, 12:07
Endret: 14 aug 12, 18:17
Endret av: Rey

Topp ti i fjor, og det var omtrent maks hva man kan forvente av laget. Gjorde et par kjempesalg i fjor, og hadde håpet på et par kjempekjøp før denne sesongen.

Har mine tvil til at denne fyren skal være løsningen på spissproblemet vårt, ei heller er jeg begeistret over at Moa kanskje er på vei. Tidligere Molde- og Enga-spillere skal liksom score målene? To uferdig blad som trenger tid til å tilpasse seg?

Hørte for øvrig på TV2 i går at Blackburn er den klubben i Premier League som har hatt flest nordmenn på laget med åtte stykker.

Stig Inge Bjørnebye
Henning Berg
Lars Bohinen
Morten Gamst Pedersen
Egil Østenstad
Tore Pedersen
Martin Andresen

Hvem er nummer åtte?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 aug 10, 12:14

John Carew har spilt 1 kamp for reservelaget da han var på prøvespill som Lørenskogspiller.

Da må han vel ha vært ca 17-18 år gammel, altså i 96-97.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 aug 10, 12:19
Endret: 06 aug 10, 12:21
Endret av: ffk1903

Men da har han jo egentlig ikke vært i klubben. Det blir litt som å si at Lasse Staw er tidligere Villa-spiller ettersom han har vært der på prøvespill.

Men jeg kommer ikke på flere, så det må kanskje ha vært Carew de mente.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 aug 10, 21:45

deilig med seier igår. håper vi kan ta et steg i år. men tviler på at vi kommer stort høyere enn 10 plass. alt over er bonus. savner mark hughes. trur vi hadde hatt et bedre lag hvis han hadde fortsatt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 nov 10, 11:41

Etter en elendig start på sesongen har vi nå to seire på rad med seiersmål av Jason Roberts i begge kampene. Morro for han det etter å blitt forsøkt tvunget ut av klubben. Greit at han ikke er guds gave til angrepsrekka men han var tross alt den spissen som scoret mest for oss i fjor.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 nov 10, 17:53
Endret: 27 nov 10, 17:53
Endret av: ffk1903

Flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaut!

Ettersom United har vært ræva mot middels motstand tidligere i sesongen, så håpet jeg liksom på et poeng eller kanskje til og med tre på en god dag. Typisk at dem skulle få ketschupeffekten akkurat i dag. Eller kanskje Gamsten er så viktig for laget at resten detter sammen uten han på banen?

Hvor ofte er det egentlig diltepetter Berbatov får lov til å score fem mål? Eller avslutter fem ganger i det hele tatt? Hadde seks seriemål før kampen, og brått så var han toppscorer med 11...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 nov 10, 17:57

gi oss motstand Cool  ble jo 7-1

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 nov 10, 18:20

Opprinnelig postet av keiko99
gi oss motstand

Du mener slik som WBA og resten av storlagene dere har møtt?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 nov 10, 18:38

jeg vet..måtte bare tulle litt Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 nov 10, 19:31

Opprinnelig postet av ffk1903

Hvor ofte er det egentlig diltepetter Berbatov får lov til å score fem mål? Eller avslutter fem ganger i det hele tatt? Hadde seks seriemål før kampen, og brått så var han toppscorer med 11...

Er vel bare Liverpool og Blackburn som byr Berba på såpass lett spill Tongue out

Nei, seriøst - dere er vel ikke avhengige av Renati-gutten? Jeg ble rent sjokkert av hvor tafatte Blackburn var i dag. Jeg hadde riktignok forventet tre poeng i dag, men ikke at Blackburn skulle dra ned buksene og bøye seg fram som dette ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 des 10, 18:34

Big Fat Sam har fått sparken. Kan ikke akkurat si at jeg så den komme.

Venkys har ikke klart å overbevise meg om at de er de rette eierne for klubben og jeg er enda mer usikker nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 des 10, 20:59

Tar det nesten som et hint om at de ønsker å få inn mer kvalitet inn i laget. De er tydeligvis ikke fornøyd med nåværende prestasjon og vil kanskje hente inn en ny manager nå som kan forme laget fra start av og som får midler å handle for? Martin O'Neill er jo ledig, og kan være en som hever laget. Har allitd sett Big Sam som en manager som får maks ut av små midler, men som ikke klarer å gjøre samme jobb om han får større lag å bryne seg med.

Det jeg har lest om de nye eierne har i grunn vært positivt. Ser ut som de ser på investeringen i Blackburn som langvarig, og er opptatt av å skape noe over tid ved å bygge fundamenter, i steden for å åpne en pengesekk, gå all in, og kjøpe seg til suksess.

Hadde helst sett at de var noen plasser høyere enn akkurat nå, selv om ligaen er jevn.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 15 des 10, 17:30

Jeg var på Bolton-Blackburn søndag, og jeg må si det var bra trøkk i Rovers-fansen. Hørte flere ganger at de sang "Shit support, Bolton, shit support" - og det med rette, for hjemmefansen ble det ikke liv i før etter utvisningen.

Jeg må si jeg ble ganske paff da jeg så på engelsk TV at Allardyce er sparket. Hvis poenget er at de ikke ser for seg at han er mannen som kan få mye ut av større ressurser, hvem ser de da for seg å hente som manager? Det skal vel noe til at en virkelig toppmanager vil ta over Rovers når de ser at Allardyce har blitt sparket etter jevnt over helt greie resultater?

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 des 10, 19:03

Opprinnelig postet av Tøfflus
Det skal vel noe til at en virkelig toppmanager vil ta over Rovers når de ser at Allardyce har blitt sparket etter jevnt over helt greie resultater?

Mourinho tok jo over Real Madrid etter at forgjengeren hadde satt tidenes poeng- og scoringsrekord? Uten sammenligning for øvrig selvsagt.

Nå var i grunn mitt innlegg basert på synsing, og kun det, så for alt jeg vet har Big Sam vært i buksa på kona til en av de nye eierne og det er grunnen til at han fikk fyken.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 des 10, 19:07

Vil tippe at han fikk sparken på grunn av uenigheter om overgangspolitikken. Bare et par dager før hadde de et møte om nettopp dette temaet.

Forøvrig en ganske interessant artikkel i The Independent i dag om Kentaro, et 'agentselskap' som Venkys bruker som 'rådgivere' i forbindelse med Blackburn. Kan ikke si at jeg ser så veldig lyst på fremtiden.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 15 des 10, 19:10

Opprinnelig postet av ffk1903

... så for alt jeg vet har Big Sam vært i buksa på kona til en av de nye eierne og det er grunnen til at han fikk fyken.

Hehe, noe slikt har jo sett managere få sparken før. Tommy Docherty fikk fyken i Manchester United i 1977, etter å ha feid over kona til fysioterapeuten Cool Så hvem vet?

Real Madrid er en så stor klubb at Mourinho vel siklet på jobben allerede mens han var i Chelsea, og der vet enhver manager at de må leve med en ekstremt kravstor klubbledelse. En manager som ser at det kreves store resultater i en middels klubb, må være rimelig trygg på egne evner før han tar jobben ...

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 feb 11, 13:47

merkelig at det ikke har skjedd noe i denne tråden med alt som har skjedd i det siste.

nå har john williams forsvunnet pga at han ikke kom overens med steve kean. syns det virker veldig merkelig, en som har gjort en god jobb i rovers i mange år. syns det er veldig synd at en som williams forsvinner fra klubben, han var ekstremt godt likt av alle i og rundt blackburn, fra supportere til spillere.

sett i ettertid så virker kean som en god manager, blackburn spiller en mye bedre og underholdende fotball nå. skulle hatt ihvertfall 1 poeng mot tottenham på onsdag, syns vi burde ledet til pause.

har fått inn noen forsterkninger som ser veldig positive ut.

roque er en klassespiss hvis han er skadefri. nå tok det jo ikke lang tid før han ble skadet, men han er snart tilbake igjen.

mauro formica og ruben rochinha vet jeg ikke noe spes om, men håper de har truffet godt med de, unge lovende spillere.

jermaine jones fikk god kritikk fra første kamp, så han virker som en god signering, får se om han klarer å beholde plassen når phil jones kommer tilbake fra skade.

super klysa diouf har dratt på lån til rangers, har spilt en del gode kamper for rovers. men jeg liker ikke typen, så det er helt greit for meg. hehe.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jul 11, 12:38

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 11, 13:07

lurer på hva som skjer i klubben om dagen jeg, syns det bare er rot. vi kommer til å rykke ned hvis vi ikke får inn noen spillere ihvertfall. flere som går ut porten nå så sliter vi å stille med en 11er og full benk.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jul 11, 13:37

Husk å kjøpe inn målebånd og hjelm for å være klar for neste sesong...

 

Ting begynne å bli litt utvannet nå, hva blir det neste? Bilderamme med logo? Fårepølser med logo? Flysete med logo?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 14 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24