Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 14 5

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 jan 12, 12:56

Det har akkurat lekket ut et brev fra John Williams (tidligere Chairman), Tom Finn (tidligere Managing Director) og Martin Goodman (tidligere Finance Director) sendt til Venkys 4. januar i fjor hvor de allerede da klaget over tingenes tilstand.

Skremmende lesing

Hele brevet kan leses her (Siden er kjempetreg nå på grunn av stor trafikk)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jan 12, 16:26

Ingenting som å streve seg igjennom en snøstorm til og fra butikken, endelig komme inn, slå på TVen og det første du ser er at Everton går opp til 1-0. Lurer på hva David Dunn trasket rundt på linja for der, hadde han vært på rett sted så hadde to Everton-spillere vært i offside med klar margin. Og hands? Ja takk, det var det.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 feb 12, 14:47

Ha ha, våkner fra en tolvtimers nattevakt og se en kompis har skrevet "Flott mål av Gamsten". Slår på TVen i håp om at Rovers leder, men er fornøyd med 1-1 også. Så går det fem minutter og Arsenal scorer to og Givet får rødt kort. Føler jeg ikke skal tippe Lotto i dag, for det ender garantert med at Norsk Tipping og gir meg håp, før de sier "Du er en av de heldige ekstravinnerne i dag, hvor du er en av 10 heldige som har vunnet en 12-ukers tur til Irak med Aune Sand."


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 feb 12, 17:53
Endret: 04 feb 12, 18:51
Endret av: arte et labore

Martin O'Neill som jeg absolutt ville at skulle ta over Blackburn tok jo over Sunderland, og hadde allerede før denne runden ført Sunderland opp som det beste formlaget i Premier League på de siste seks kampene. Topper det med å vinne igjen.

Der kom det jammen meg en artikkel om Sunderland og. 22 poeng på 10 kamper. 2,2 poeng i snitt per kamp er  seriegulltempo nesten det. Blackburn har tatt 18 poeng på 24 kamper, nedrykkstempo det.

Nå har vel Sunderland bedre stall riktignok, så poengfangsten hadde nok ikke blitt den samme, men fått inn O'Neill på høsten i fjor og så fått de gnine inderne til å bruke litt penger i januar, så hadde sesongen sett lys ut.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 feb 12, 22:23

...og der var Samba solgt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 feb 12, 22:12

Ikke uventet taper vi mot City i dag og 3-0 er vel forsåvidt bedre enn jeg fryktet, men ett skudd mot mål og ballinnehav på 18% er bare latterlig.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mar 12, 22:52

Da de først begynte å holde nullen, så begynte de godt. Andre 2-0-seieren på rad (mye takket være en kjempebom av Sunderland på 1-0). Godt å se hele laget virkelig gi jernet i forsvar i dag, og gledelig å se Gamsten være presis med dødballfoten, i tillegg til at han strødde om seg med et par krempasninger og jobbet godt defensivt.

Seks poeng på to kamper = seks poeng ned til nedrykk. Lovin' it!

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 mar 12, 23:17

Men det er ikke slutt.. Neste kamp mot Bolton blir fortsatt kjempeviktig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 21 mar 12, 20:06

er fornøyd med 7 poeng på de 3 siste, nå må de bare fortsette å ta poeng. typisk at vi går 4 kamper uten poeng nå. men det virker som om laget er i flytsonen om dagen, hoilett og yak var visst veldig gode i kampen mot sunderland hørte jeg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 mar 12, 09:40

Om dere slår Bolton til helga, vil jeg si mye er gjort. Men QPRs snuoperasjon mot Liverpool sendte kanskje hjertet opp i halsen på Rovers-folket?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mar 12, 09:51

Opprinnelig postet av Tøfflus
Om dere slår Bolton til helga, vil jeg si mye er gjort. Men QPRs snuoperasjon mot Liverpool sendte kanskje hjertet opp i halsen på Rovers-folket?

Egentlig ikke. Liverpool var faktisk et av de letteste lagene de hadde igjen. Manchester City, Manchester United, Arsenal, Tottenham og Chelsea skal alle møtes før sesongen avsluttes.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 mar 12, 10:22

Å dæven. Samtlige de øverste fem altså. Da tror jeg nok vi ønsker QPR lykke til i Wankership neste sesong.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 mar 12, 17:54

Jeg er ihvertfall ikke trygg lenger. I og med at Wigan vinner over Liverpool er det igjen bare tre poeng ned til streken. Blir jævli spennende.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 12, 17:27

Strålende runde for Blackburn så langt.

QPR leder mot Arsenal og Wigan leder mot Stoke. Nå mangler det bare at Bolton gjør 2-1 borte mot fortapte Wolves så har de tre nærmeste lagene alle tre poeng denne runden.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mar 12, 17:29

...mens vi møter Manchester United til mandag. Lukter ikke poeng det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 12, 17:39

Der kom jammen meg Bolton-scoringen og. Ett poeng skiller nå fire lag i bunnen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 apr 12, 18:22

Denne runden fikk vi jaggu resultatene med oss, men nå har vi tydligvis slutta å score mål. Hadde kjempesjanser på 1-0 men neida, mål skal vi ikke score.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 apr 12, 10:56

Vi får krysse fingrene for at schum slår QPR i dag.  Det hadde redded runden vår med tanke på at vi ikke fikk med oss noen poeng.

 

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 12, 21:41

Liverpool har gitt bort poeng i bøtter og spann til de andre nedrykkslagene og regner med at de like gavmilde når Rovers gjester Anfield.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 apr 12, 09:37

Opprinnelig postet av arte et labore

Liverpool har gitt bort poeng i bøtter og spann til de andre nedrykkslagene og regner med at de like gavmilde når Rovers gjester Anfield.

Man veit jo ikke om Blackburn holder seg enda. Kan bli lenge til Blackburn gjester Anfield.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 14 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24