Husk meg
Brukernavn
Passord

Slaget om Østfold - Søn. 15. august kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 15 14

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 aug 10, 15:49

Opprinnelig postet av Husgutt

Tegstrøm ble nok satt inn på for å få laget  flyttet fremover. Han er god til å holde på ballen og jeg synes han gjorde en bra innsats igår.

Jeg synstes det var veldig synd da Tegan ble skadet, for han hadde vist betydelig framgang og hadde noe på gang. Håper han kommer seg dit fort som mulig...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 16 aug 10, 17:55
Tror ikke pipekonserten hadde noe med at Tegstrøm kom inn. Det hadde med at Gamboa ble tatt av. Nå sies det jo i etterkant at han var sliten å det var kanskje greit, men at Askar, Valencia og ikke minst Rafn får spille så mye er for meg en gåte!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 aug 10, 18:08
Mulig jeg er helt på jordet, men jeg synes Rafn var god? Og Valencia jobbet vel utrettelig, sett i lys av at han ble brukt feil? Askar legger også ned et solid stykke arbeid etter min mening, men har er jo rett og slett ikke spiss?

---------------------------

-Elsker alle-


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 16 aug 10, 23:58

Men det er alltid noen som skal finne synderbukker vetu Tongue out


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 aug 10, 10:41

Opprinnelig postet av Bærra
Tror ikke pipekonserten hadde noe med at Tegstrøm kom inn. Det hadde med at Gamboa ble tatt av. Nå sies det jo i etterkant at han var sliten å det var kanskje greit, men at Askar, Valencia og ikke minst Rafn får spille så mye er for meg en gåte!

Helt klart. Pipingen var jo sterkest på "folketribunen", hvor det garantert var mange som ikke visste hvem som skulle inn engang før det ble annonsert. Pipekonserten kom spontant i det folk hørte at det var Gamboa som skulle ut. Forsåvidt forståelig, for han ga virkelig jernet - synd han ble brukt så og si ingenting i andre omgang, han hadde jo ofte en kvart bane for seg selv ute på høyresiden. Synd at den sentrale midtbanen spilte med skylapper en stund.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 17 aug 10, 11:04

Studerte Gamboa i hele første omgang. Trodde ikke det var p.g.a. dårlig pust han ble tatt ut, men at han ikke fikk neo særlig til. Ja, han fikk lite baller å jobbe med i første. MEN; når han først fikk dem så var det jo ikke noe gnist til å utfordre selv. Føler man at man får lite baller å jobbe med, hvorfor sende alle baller man får tilbake i midten igjen da?

Regnet med at Aune ville be han om å "melde seg" soe mer på etter pausen, er det noe vi mangler i angrepet så er det kvalitet, initiativ og målbevissthet. Syens han fikk til noe mer i 2. omgang.

Synes forøvrig at "folketribunen" bommer stort når de piper ved hans bytte. Folk har så mye meninger og så lite kunnskap at man blir helt matt. Skjerpings!

For meg kan denne kampen oppsummeres slik:

Defensiv taktikk = årsbeste

Innstillingen til spillerne = svært god

Offensive kvaliteter = mangler Ringberg-typen, Sparta08' s primærmål var jo også å forsvare seg. Mangler bevissthet rundt hva man skal gjøre.

Maselin = fremsto trygg

 

 

 

 

 

 


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 11 apr 11, 11:55
Endret: 11 apr 11, 11:56
Endret av: foyn

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Patrioten

Øivind Hoås: -FFK går rett opp!

Øivind Hoås står innskrevet i FFKs historiebøker som den siste som scoret på den gamle stadion og den første som scoret på den nye. Søndag er han tilbake i jakten på mer nettsus.

http://www.demokraten.no/

 

Virker for meg at mr snublehoås er forsatt bærer nag til FFK.

Ha gjentar seg at man får sjangser i særp og det gjorde han ikke Fredrikstad. GET OVER IT!!!

han er en addeco spiller og er for dårlig for tippeligaen.

 

God jul

 

http://vglive.no/#eliteguiden=s-borsen-sid-574

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 11 apr 11, 12:15

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Patrioten

Øivind Hoås: -FFK går rett opp!

Øivind Hoås står innskrevet i FFKs historiebøker som den siste som scoret på den gamle stadion og den første som scoret på den nye. Søndag er han tilbake i jakten på mer nettsus.

http://www.demokraten.no/

 

Virker for meg at mr snublehoås er forsatt bærer nag til FFK.

Ha gjentar seg at man får sjangser i særp og det gjorde han ikke Fredrikstad. GET OVER IT!!!

han er en addeco spiller og er for dårlig for tippeligaen.

 

God jul

 

http://vglive.no/#eliteguiden=s-borsen-sid-574

 

 

Hi Hi. Dere får suge på karamellen så lenge den varer. Tror ærlig talt ikke Hoås hadde hatt fast plass på noe annet TL lag. Muligens Sogndal da.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 apr 11, 12:20

Hoås er en slepen tekniker, og er skummel. Det han viste i går var bra det, men holder det mot Lillestrøm, Rosenborg, Brann, Viking o

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 apr 11, 16:48

Jeg mener selv og trur det er flere som mener dette.

At hoås kommer aldri til å bli god i våre øyne. Vi husker han som den lange klumsen som tråkket på ballen når han greide å dribble seg inn på 16 meteren. har ikke i mot kællen, men kommer aldri til og innrøme eller godta at han er god.

Scorte heller ikke mye mål og fikk det aldri til i FFK.

Men jeg trøster meg med en ting, klubben hadde ikke hatt tid til å vente i 4 år på at han skal bli habil TL spiller.

Men vi får se hva han får til. MANGE KAMPÆR IGJENWink

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 11 apr 11, 17:30
Endret: 11 apr 11, 18:30
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hi Hi. Dere får suge på karamellen så lenge den varer. Tror ærlig talt ikke Hoås hadde hatt fast plass på noe annet TL lag. Muligens Sogndal da.

Deg om det. "Eksperten" på de blåhvite.

Sånn som Hoås spiller nå er han mange klasser bedre enn feks en Tor Hogne Aarøy som ble tatt ut på landslaget i fjor. Jeg er faktisk villig til å vedde en god del på at Hoås blir tatt ut på landslaget snart hvis han fortsetter dette spillet.

Uvurderlig for Sarpsborg, og mer enn god nok for mange andre lag.

Hoås er mye bedre nå enn da han var i FFK.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 apr 11, 18:20

Min mening er at Hoås ble brukt helt feil i FFK,da under Drillo.. I en 4-5-1,så ble han vel brukt som en venstrekant,et lite håp fra Drillo om å klone Jostein Flo!

Nei gett.. Ikke morro å si det,men all ære til Sarp og Roar som bruker han riktig..

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 12 apr 11, 11:16

Nå fikk jeg ikke sett mye av kampen, men var han virkelig så god? Eller er det meste bare opphauset av media? På høydepunktene har han en god passning.

Rundens lag og hele pakka. På en spiss som ikke scoret, i 1-0 seier hjemme mot seriens antatt dårligste lag.

Landslaget neste?


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 12 apr 11, 12:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Sånn som Hoås spiller nå er han mange klasser bedre enn feks en Tor Hogne Aarøy som ble tatt ut på landslaget i fjor. Jeg er faktisk villig til å vedde en god del på at Hoås blir tatt ut på landslaget snart hvis han fortsetter dette spillet.

Uvurderlig for Sarpsborg, og mer enn god nok for mange andre lag.

Hoås er mye bedre nå enn da han var i FFK.

Hoås ble brukt feil i FFK, og han ble samtidig behandlet stygt av publikum.

Hadde sansen for ham i FFK og har sansen for ham i S08.

Drillo ser etter spissferdigheter og tar ut spillere etter det.

Som deg er jeg ikke overrasket om Hoås tas ut på landslaget iløpet av året om han fortsetter som nå.

Større under enn det har skjedd i forhold til uttak på landslaget. Kanskje derfor BH Riise spiller , uten at jeg forstår så mye av akkurat det...Cool

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 apr 11, 13:39
Han får vist seg fram på en god måte i Særp, og han er god på bakken. Problemet er at han ikke er så god på hodet som man kan tro sett i forhold til høyden hans. I størrelse kan han ligne Aarøy, men i spillestil er han helt anderledes.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 apr 11, 15:54
Og skryte Hoås opp i skyene etter 3 kamper mot Molde, Haugesund og Sogndal er etter min mening helt utrolig. Vi får se utover, også blir nok forsvars rekkene mer obs på han. Han har så mye hælspark at han ikke lenger kan sentre en vanlig pasning ;)

---------------------------

Heia FFK


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 12 apr 11, 16:09

Det største problemet jeg har med Hoås er at han skal alltid i uansett hvilket som helst intrevju skal han ha frem hvor mye det e bedre i 08 enn i FFK, Han og Thrulsen skal stadig vekk slenge et eller annet. Voks opp det er 4 år siden han spillte i klubben.

Jeg greier bare ikke å like han.


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 12 apr 11, 18:20
Jeg tipper det er litt bitter kløe også at Hoås blomstrer som en solsikke i august i Sarp. Det hjelper sikkert heller ikke at han nevnes i landslagssammenheng og blir fremhevet i media :) Vi her oppe er uansett veldig glade for at vi fikk arve ham. Takkfordet!

---------------------------

Ford eller Fiat?


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 12 apr 11, 18:28

Hoås er som klubben han spiller i, dvs tittel løs, hva har han og vise til, ikke en dritt, han har hatt 3 kamper nå hvor fokuset er større en i adeccoligaen, dvs han viser noen finter her og der og en fjør blir til ti høns.

Han svinger værre en huskene i en barnehage og han er ikke god i 90 min og i værtfall ikke en hel sesong.

Dere sarpinger her inne kan tro vi er sjalu og hva dere vil, men jeg er glad klubben kvittet seg med han og det var IKKE  uten grunn dem gjorde det !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 12 apr 11, 18:44

Jeg klarer ikke og engasjere meg i det med tittler skal jeg være helt ærlig. Det er mye artigere og vinne fotballkamper, og det gjør vi. Vi har faktisk drevet med det en tid i Sarp nå.

Jeg er nok ikke en EKTE fotballsuporter for jeg klarer ikke og ergre meg hverken over tomme seter på tribunen eller hvilke titler vi mangler. Gleden jeg finner i dette handler kun om og vinne fotballkamper eller og tape dem hvis vi spiller bra. Det må vi jo regne med vi vil gjøre.

 

---------------------------

Ford eller Fiat?



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 15 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3