Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 14 11

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 10, 20:01
Ræva lag, ræva lasse, ræva forsvar og tape mot et fette lag som strømmen er ikke lov så enkelt er det. Straff straff straff, i helvete så late spillere og primadonnaer som noen av disse er skal du faen lete lenger etter.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 08 aug 10, 20:02

Andersson er best som innbytter. Skjønner ikke at han skal spille en hel kamp med den innsatsen!

Helt talentløs 2. omgang! Nå har jeg ikke tro på seier mot Særp neste søndag. Vi kommer til å tape så det synger!

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 08 aug 10, 20:03
Dette er rett og slett en amatørforesstilling av verste sort, du taper ikke en kamp 3-0 i andre omgang mot en slik motstander, så vidt jeg husker var det Strømmen og ikke Barcelona. "Hoder må rulle",Aune må ta frem øksa og kjøre Fergusons "hårføner" på hele laget, makan til slett, amatørmessig holdning kan du bare ikke ha til en så godt betalt jobb

---------------------------

alexx


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 20:03
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 aug 10, 20:04

Aune er alt annet enn fornøyd etter kampen:

- Hadde jeg hatt 11 bytter så hadde jeg byttet ut alle sammen.
- 2. omgangen var helt skrekkelig.
- Laget faller sammen totalt defensivt.
- Absolutt alle sammen underpresterer.
- Puslete i dueller osv.

Jeg kan ikke helt begripe at vi har tatt ETT fattig poeng på de to siste kampene mot to MØKÆLAG!! Nå skulle vi drept serien med ei luke ned til kvalik på 7-8 poeng. Utrolig skuffende.

 

 


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 08 aug 10, 20:05

Opprinnelig postet av Welhaven

Dette her for faen meg trener-duoen ta ansvaret for, akkurat som spillerne. Det er en kunst å få til en slik en lyrikk at et lag går fra himmel til helvete på 15 min. Det er helt sykt å kunne YTRE noen sånne ord i garderoben. Største ønske nå er å vite hva i all verden han klarte å lire av seg til gutta.

 

har du spilt fotball før? treneren kan ikke løpe for spillerne.. blir for dumt å alltid skylde på trenere... er spillerne som gang på gang spiller kamper hvor 100 prosent av sjanser i mot går inn.... HVER kamp i år har de jo gjort det

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 aug 10, 20:06

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:07

Opprinnelig postet av patrickd

har du spilt fotball før? treneren kan ikke løpe for spillerne.. blir for dumt å alltid skylde på trenere... er spillerne som gang på gang spiller kamper hvor 100 prosent av sjanser i mot går inn.... HVER kamp i år har de jo gjort det

Hold deg saklig da, forbanna idiot. Ikke kom hit å forklar ironisk at trenern ikke kan løpe for spillerne, jeg SKJØNNER jo det. Du så kanskje vi leda 0-2 til pause eller? Hvor spillerne spilte HELT annerledes enn 2. omgang? Hadde de hatt DELT hjerne alle 11 mann, så er det greit, men når alle trår inn på banen og gjør det ræva så har noe blitt sagt som tydeligvis var så taktisk feil som du får det.

Og jeg skylder også på spillerne hvis du leser. Herre jævla gud.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 10, 20:09

Dette var bedrøvelig.. Meget dårlig, flaut, pinlig og ræva..

Vi går til pause med 0 - 2 ledelse og styrer kampen, kommer ut i 2 omgang og detter helt sammen. De scorer to enkle mål og klarer å også ta ledelsen. Hvor var forsvaret i de situasjonene? Hva driver Lasse med for tiden? Mattias Andersson? Neste kamp håper jeg at Rafn starter istedet for Andersson...

Nei, håper guttane evaluerer seg godt sammen med Aune og co.. Og at vi banker Amatørklubben 08 på søndag ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 aug 10, 20:13

Nå må vi roe nerva litt Welhaven. Laughing

Alle sammen (inkl treneren) får strykkarakter i dag.

Hadde jeg vært søkkrik hadde jeg kjøpt Andersson til Odd Grenland. Fy f..n som jeg misliker den "luksus"-spilleren. Den mannen uten et decent skuddben er omtrent like dårlig som meg til å sparke fotball. Å ikke klare å bytte ut Andersson + Askar (hva har skjedd med Askar????) i dag er også håpløst. De gjør ikke én ting riktig i dag.

Og hvorfor i allverden skal Joachim ta den jævla ballen med hendene 3-4 ganger i hver kamp? Han skal være glad han ikke har fått flere kort for dette.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:15

Opprinnelig postet av Welhaven

Hold deg saklig da, forbanna idiot. ....

Og jeg skylder også på spillerne hvis du leser. Herre jævla gud.

Det er love å være frustrert, men det går ei grense.
Jeg tror ikke dette har noe med trenerteamet å gjøre som sådan - tror heller det ligger hos spillerne. Når en 3 - 4 spillere melder seg ut vil nødvendigvis ikke lagspillet fungere heller.

Jeg tror Mattias Anderson etter denne kampen lverte en solid søknad om få fri fra startopptillingen.

Ramberg synes jeg også tatt sammen etter pause

Det er utrolig bra at vi nå har konkurranse om plassene -. det bør føre til skjerping.

Det er forøvrig andre kampen hvor vi dettere helt sammen etter pause. Sist gang klarte vi å ta oss inn - det klarte vi ikke denne gangen Cry

 

Vi får løfte hodet og håpe på hevn i neste kamp.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:15

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå må vi roe nerva litt Welhaven. Laughing

Ja - jeg vet, men å spørre om jeg har spilt fotball før og poengtere at trenern ikke kan løpe for spillerne er bare ren provokasjon. Er roet nå - og kun skuffet og lei. Heeelt ødelagt søndag.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:17

Opprinnelig postet av Welhaven

 

 Heeelt ødelagt søndag.

Enig

 


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:19

Noen som vet hva som skjedde med Wallace?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:19

Opprinnelig postet av rød og hvit

Det er love å være frustrert, men det går ei grense.
Jeg tror ikke dette har noe med trenerteamet å gjøre som sådan - tror heller det ligger hos spillerne. Når en 3 - 4 spillere melder seg ut vil nødvendigvis ikke lagspillet fungere heller.

Jada mr. Moral.

Men helt seriøst - du mener at et helt lag gikk ut på matta og vendte spillet sitt SAMMEN i den grad at trenerne ikke hadde noe å si?

La meg legge til at jeg er 100 % bak TF og TA, men de får ta skylden som alle andre. Ingen som var involvert i dagens taktikker ELLER spill kan gå hjem og være fornøyde idag. Ikke enig? Se resultatet. Fakta snakker for seg selv.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 08 aug 10, 20:21

Jeg syns det er merkelig når Gamboa egentlig er høyreback, at ikke Vidar taes ut når Lala skal inn. Jeg syns det er ekstremt merkelig at Shabani tas ut for Gil når Ramberg spilte som han gjorde. Han traff vel nesten bare  de pasningene som gikk 3 meter bakover (syns forøvrig Ramberg har vært god de siste kampene).  Håper virkelig for trenerenes skyld at Shabani var skadet, for han var virkelig rolig og god også i dag! Så jo, trenerene kan ta på seg sin del av skylda. Han burde gjort grep på 2-1 for å få initativet tilbake!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 aug 10, 20:23

Vil tippe at Shabani fikk kjenning med lårene han sliter med.

Å kritisere at Aune tar ut Gamboa blir helt feil. Costaricaneren har ikke spilt kamp på lenge, og hadde nok ikke holdt 90 minutter.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 10, 20:25

Synes egentlig hele kampen var svak av FFK. Pluss for innlegget til Gamboa og headingen til Borges som gjør 1-0. Deretter styrer vi en del. Men synes mye av spillet i 1.omg er på midtbanen uten at så mye skjer. Vi skaper ihvertfal likke så mye sjanser. 2-0 målet til Gamboa er en tilfeldighet og en gedigen keepertabbe. 2.omg er en full kollaps hos samtlige. Det er så svakt at jeg tror juniorlaget vårt uten problemer hadde gjort en 100% bedre innsats enn de late underpresterende spillerne som er ute på banen i FFK drakt.

Kun 3 spillere får godkjent av meg i dag. Gilmak, Gamboa og Borges. Gamboa har en god debut og blir nok moro å se fremover. Positiv spiller. Både Piiorja og Ophaug er svake i dag. Synes Piiroja har tapt seg en del i det siste, og Ophaug er utrolig vimsete og slurvete. Askar får heller ikke til mye, egentlig ingenting. Han fungerte som spiss i noen kamper men er nå bare SVAK uansett hvor han spiller. Dog, den desidert svakeste på hele banen i dag er Mattias Andersson. At han får spille en hel kamp er fullstendig uforståelig. En søppelsekk hadde gjort mer nytte på hans plass i dag. Er ikke i tvil om at hans innstilling og latskap smitter over på laget. Han er et dårlig forbilde hva gjelder arbeidsinnsats. Håper den eneste grunnen til at Aune hadde han på banen i samtlige minutter i dag var fordi Aune i et øyeblikk av euforisk rus kunne tro at Andersson kanskje kunne gjøre det store og putte et mål. Neste kamp skal Andersson benkes!

Nå har FFK hatt to svake kamper. Håper Aune og spellerne klarer å gå i seg selv til neste kamp. Klarer de ikke det blir det totalslakt hjemme mot Særp 08. Det som gjør ting ekstra irriterende er at vi nå burde ha ligget over Sogndal med noen 5-6 poengs luke nedover til kvallik ...men nei. Nå blir et et jævla slit utover. Mange bortekamper skal vi ha også. Dette blir mer nervepirrende enn godt er Frown

 

---------------------------

Alltid FFK!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:25

Opprinnelig postet av Lemmy

Å kritisere at Aune tar ut Gamboa blir helt feil. Costaricaneren har ikke spilt kamp på lenge, og hadde nok ikke holdt 90 minutter.

En her inne som skrev to måneder uten kamp tror jeg? Er greit å la han få en myk start da ser jeg for meg.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 aug 10, 20:25

Opprinnelig postet av Lemmy

Vil tippe at Shabani fikk kjenning med lårene han sliter med.

For å være helt ærlig bør ikke Shabani få noen ny kontrakt med FFK etter denne sesongen.

Gutten er dessverre så mye skadet at Kieron Dyer ser ut som Supermann i forhold.

Skal han få ny kontrakt må han hvertfall spise masse Skipper'n-spinat! Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 14 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24