Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal sparkes???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 08 jul 10, 19:43

Trener Aune: Grunnlag, scorer ikke, samler ikke laget, roper ikke under kampen når spissene bommer. ikke god nok.

Lasse: blitt bedre i feltet, fortsatt bra på strek, men slipper inn mål når spissene ikke scorer mål. gjør fortsatt enkelte feil som unge keepere gjør. Ikke god nok

 Walace: Treffer ikke på alle frispark lengre, markerings svikt etter at han har vert med i angrep, ikke god nok

 Ophaug: dårlig oversikt, dårlige pasninger, sover i blant når raskere spillere kommer på løp. ikke god nok

Raio : Går vilt inn i alle dueller, lokker ørene når keeper kommanderer, har to stk stekepanner i enden av foten totalt ubrukelig på passninger. ikke god nok.

Vidar : rask, men litt vill i spillestilen, kan gå hardt i de fleste dueler, og feile, elendige passninger. dårlig plaseringsevne. Ikke god nok

sentral midtbane : Lite bevegelser, jobber verken forover eller bakover, liten fotball forståelse, årlige pasninger, dårlig overblikk. Ikke gode nok.

Kanter: løper for lite, kommer ikke rundt på siden, de gangene de gjør det kommer det dårlige innlegg, jobber ikke bakover. Ikke gode nok.

Spisser: Dårlige beveglser, ikke bakromsløp, dårlig kontroll på ballen, ingen tempoveksling, eier ikke målteft. ikke gode nok.

Styre og stell: Økonomien er svak går i minus der de leter for å kutte, blant annet i spiller lønninger. Ingen gode innkjøp, lekasjer er der fortsatt. Ikke gode nok.

Da har jeg vel fått med det meste, eller nei foresten glemt en viktig faktor 

 Suporterne: Vil selv tror de er de beste i norge, men piper på egne spillere under kamp, leter etter nye syndebukker hele tiden, lite konstruktive i kritiken. Lever under kampsangen, ja hva var den igjenn. En for alle alle for en, ikke mange av suporterene som skjønner de ordene. Kjøp en orbok og se hva det betyr. De som fortsatt lurer på hvem jeg er, ja send en pm så skal jeg se om jeg bryr meg om og fortelle det :-)


RødHvitSupporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 10
Innlegg: 18

Lagt til: 08 jul 10, 19:58
Takk! Endelig et fornuftig innlegg

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 jul 10, 19:58
Endret: 08 jul 10, 20:04
Endret av: thorsen

Alle som bommer på ballen og ikke scorer mål. Og Celso, han får for mange unødvendige gule kort! Dessuten tror jeg det er unggutter der som ikke er gamle nok til å komme inn på "firmafestene" på 21-års steder på byen. Adjø!

Så kjøper vi opp hele Ranheim-laget + han bryne-karen som scorer så mange mål. Terje fikser økonomien, Sven-Göran Eriksson er også en merittert trener som sikkert kunne fått kustus på de guttane, jeg har sikre kilder på at han får sparken fra "Sør-Afrika VM" snart. Dette ville vært knallbra og kan garantere opprykk! Så kan vi satse på Europa League plass neste år (Champions League tror jeg blir litt tidli...)!

 

Men sånn seriøst... Til tider er jeg meget fornøyd med at økonomien er som den er. Den er såpass trangt at FFK bare har råd til gjøre fornuftige valg!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 08 jul 10, 20:14

Opprinnelig postet av Anne

 

 Suporterne: Vil selv tror de er de beste i norge, men piper på egne spillere under kamp, leter etter nye syndebukker hele tiden, lite konstruktive i kritiken. Lever under kampsangen, ja hva var den igjenn. En for alle alle for en, ikke mange av suporterene som skjønner de ordene. Kjøp en orbok og se hva det betyr. De som fortsatt lurer på hvem jeg er, ja send en pm så skal jeg se om jeg bryr meg om og fortelle det :-)

 

OK , vi kan spleise på ordbok og en liten med gramatikk. LaughingWink


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 jul 10, 20:27

Konklusjonen til Anne burde da være: FFK som klubb må legges ned, den er ikke god nok til noe som helst.

Noe inni meg håper virkelig at trådstarter er ironisk, men jeg har litt vondt for å se det.

 

---------------------------

Alltid FFK!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 jul 10, 20:38

Opprinnelig postet av JonFT

Noe inni meg håper virkelig at trådstarter er ironisk, men jeg har litt vondt for å se det.

Jeg skal garantere at trådstarter er ironisk. Jeg likte åpningsinnlegget godt. Vi må dessverre alltid ha et eller annet å klage på.

Dette ordner seg, men ikke av seg selv. Hvis alle i klubben + supporterne går i seg selv blir sluttresultatet meget bedre.


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 jul 10, 20:40

Isåfall er jeg 100% enig med trådstarter her Wink

---------------------------

Alltid FFK!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 08 jul 10, 20:53
Ironi, jepp. Men det er slik vi suportere behndler spillere og ledere. De gjør en jobb. ganske sikker på at de aller fleste ville gjort en elendig jobb om de bare fikk kritik. De leser nok ikke mye her de det her gjelder, men de får uansett med en del fra venner og bekjente. Poenget er at en skal sammle seg uansett hva man liker og ikke. sikkert mange suportere fra liverpol her også, og det de sier der er vel you newer walk alone, meget treffende. De som skal kjøpe en ordbok til meg kan spare seg for pengene, hjelper ikke totalt ordblind som jeg er :-)

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 10 jul 10, 12:22

Opprinnelig postet av Anne

Trener Aune: Grunnlag, scorer ikke, etc

He he. Jo men så forstår jeg hvorfor FFK gjør det så dårlig. Hva skal man vel med en trener som ikke scorer? Laughing 

Nå vel. Tenkte bare jeg ville si hei til forumet i sommervarmen. Alltid godt å se det er noen som holder flagget høyt og møter motgang med humor.

Det er trist å se at FFK sliter som de gjør. Litt pinlig også, men jeg ser ingen grunn til å kaste meg på kritikerbølgen. Den er vel mannsterk nok som den er.

Men jeg krysser fingre i det stille og håper på det beste, og jeg lover (eller truer med, som man ser det) at jeg nok skal engasjere meg langt mer igjen når bare FFK er tilbake i den seriøse serien, forhåpentligvis fra neste år.

Så god sommer til Anne og alle andre som støtter FFK like mye i tynt som i tykt!

Selv håper jeg at mitt tause fravær på en eller annen måte bidrar til å fortelle noen i FFK, fortrinnsvis spillerne, at det er enda mer gøy å spille fotball når man spiller på høyeste nivå og på den måten trekker horder av sidrumpa fans (som meg selv) til stadion og at man derfor biter tennene sammen og gjør det som trengs for å løfte klubben opp dit igjen snøggast råd.

Dette er vel ikke så mye, men desverre alt hva jeg føler jeg kan bidra med for tiden.

 


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 10 jul 10, 23:03
Endret: 10 jul 10, 23:05
Endret av: Espen

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Anne

 

 Suporterne: Vil selv tror de er de beste i norge, men piper på egne spillere under kamp, leter etter nye syndebukker hele tiden, lite konstruktive i kritiken. Lever under kampsangen, ja hva var den igjenn. En for alle alle for en, ikke mange av suporterene som skjønner de ordene. Kjøp en orbok og se hva det betyr. De som fortsatt lurer på hvem jeg er, ja send en pm så skal jeg se om jeg bryr meg om og fortelle det :-)

 

OK , vi kan spleise på ordbok og en liten med gramatikk. LaughingWink

 

 

 

For ikke å si: "en liten med grammatikk", 1947-modell. (Dobbel m der, altså. Ærn'te enkelt med denne rettskrivinga, se'!!)


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 11 jul 10, 00:40
Endret: 11 jul 10, 00:42
Endret av: Erik_

Nvm.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 jul 10, 00:42
Endret: 11 jul 10, 00:43
Endret av: Plankekæll

Enten så skjønner ikke jeg dobbeltironien din Erik_, eller så skjønner ikke du ironi.

Edit:

Ufint å fikse på svaret ditt rett før jeg skrev mitt innlegg. Wink

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24