Husk meg
Brukernavn
Passord

2. runde NM: Skeid - FFK. Torsdag 20. mai kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 19 mai 10, 20:21

 

VIF og Brann UTE av cupen

Må si jeg er rimelig fornøyd med å være ferdig rydda på 3. plass i Adeccoligaen og ikke på Steinar Nilsen og Branns bomba roterom på bunn av Tippeligaen akkurat nå Laughing

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 mai 10, 21:04

Brann befinner seg akkurat der som FFK befant seg i fjor.

Makan til surr og rot det er i den klubben!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 mai 10, 22:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Brann befinner seg akkurat der som FFK befant seg i fjor.

Makan til surr og rot det er i den klubben!!

Jepp. Helt enig

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 mai 10, 18:09

Lagoppstilling FFK:

Fredrik Tervaniemi

Agim Shabani - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Amin Askar - Hans Erik Ramberg - Celso Borges - Simen Rafn

Alex Valencia - Andreas Tegström


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 mai 10, 18:10
Endret: 20 mai 10, 18:11
Endret av: Plankekæll

0-1 Celso Borges (Wallace F. Pereira) (styring)


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 20 mai 10, 18:10
0-1 til FFK nå :)

---------------------------

We'll be back!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 mai 10, 18:11
Endret: 20 mai 10, 18:12
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Plankekæll

0-1 Celso Borges (assist anyone?)

I følge live.f-b.no er det Wallace. "Etter et massivt FFK-press i to-tre minutter, slår Wallace ballen inn mellom forsvar og keeper. Der er Borges og alene med Jørgensen pirker han inn ledermålet."

Radio prime sier det var et skudd av Wallace litt utpå kanten, som Borges styrte i mål.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 mai 10, 18:12
Endret: 20 mai 10, 18:13
Endret av: Knuty

2-0. Askar. Målgivende av Tegstrøm.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 20 mai 10, 18:13

0-2

---------------------------

We'll be back!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 mai 10, 18:13
Endret: 20 mai 10, 18:13
Endret av: Plankekæll

0-2 Amin Askar (Andreas Tegström)


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 20 mai 10, 18:18

Det er en lidelse å følge radiosendingene når Christian Brevik kommenterer. Han jubler i flere sekunder for hver sjanse... føler meg snytt hver gang det ikke er mål. Dette ødelegger gleden ved å lytte på livesendingene. For når det virkelig blir mål tør jeg ikke juble før det er gått 10 sekunder og bekreftelsen på at det virkelig er mål har kommet. Jeg er kanskje negativ, men personlig finner jeg dette svært irriterende...

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 20 mai 10, 18:22

Opprinnelig postet av RC2

Det er en lidelse å følge radiosendingene når Christian Brevik kommenterer. Han jubler i flere sekunder for hver sjanse... føler meg snytt hver gang det ikke er mål. Dette ødelegger gleden ved å lytte på livesendingene. For når det virkelig blir mål tør jeg ikke juble før det er gått 10 sekunder og bekreftelsen på at det virkelig er mål har kommet. Jeg er kanskje negativ, men personlig finner jeg dette svært irriterende...

Uenig., syns det er sjarm. Han er en skikkelig supporter, sinnssykt ivrig, og hvis FFK spiller dårlig er det bare å skru på radioen så får du topp underholdning til tross for elendig fotball.

Brevik er en helt.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 mai 10, 18:22

Opprinnelig postet av RC2

Det er en lidelse å følge radiosendingene når Christian Brevik kommenterer. Han jubler i flere sekunder for hver sjanse... føler meg snytt hver gang det ikke er mål. Dette ødelegger gleden ved å lytte på livesendingene. For når det virkelig blir mål tør jeg ikke juble før det er gått 10 sekunder og bekreftelsen på at det virkelig er mål har kommet. Jeg er kanskje negativ, men personlig finner jeg dette svært irriterende...

Helt uenig. Det skal være litt "kåbbåj" og herlig engasjement på radion! Helt nydelig. Smile


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 20 mai 10, 18:22

Orker ikke følge radiosendingene selv, men må innrømme at live-oppdateringene på fredrikstadfk.no også er slitsomme. 4 personer som dekker kampen og skriver om hverandre?

Radiosendingene var litt bedre med Bergstrøm, men også de var fryktelig slitsomme. Dersom noe skjedde på offensiv banehalvdel ble det betegnet som på 16-meteren, og dersom ballen var i nærheten av 16-meteren mente Bergstrøm de var innenfor 5-meteren. Så ALT hørtes ut som det var i ferd med å bli farlig.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 mai 10, 18:32

Utrolig uenig. Brevik er soleklart favorittkommentatoren min hvertfall. Utrolig underholdende og engasjerende. Ganske sterk kontrast til Karl Petter Løken på NRK.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 mai 10, 18:32

Synes Brevig gjør en meget bra jobb !!! Måten han formidler på er levende og han er tydelig engasjert med sine meget tykke røde og hvite briller.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 mai 10, 18:36
Endret: 20 mai 10, 18:36
Endret av: Knuty

Redusering, 2-1.. Kim Nysted


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 mai 10, 18:37
Endret: 20 mai 10, 18:38
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Utrolig uenig. Brevik er soleklart favorittkommentatoren min hvertfall. Utrolig underholdende og engasjerende. Ganske sterk kontrast til Karl Petter Løken på NRK.

... men han gjengir jo over hodet ikke kampbildet.

Har du noensinne sett en kamp samtidig som du hører han kommentere?

Breivik skriker over den minste ting, f.eks. skudd 25 meter utenfor er gedigne sjanser. I tillegg skriker han bare et innlegg blir lagt inn i boksen, og får det til å virke som om Staw er usikker bare pga. han venter på å time opphoppet, osv. Hyler "JAAAAA" bare en ball er innenfor 16, selv om det ikke er en sjanse omtrent, osv.

Webtv har knust alt som var gøy med radio en gang i tida. Nå vet vi hvor feil inntrykk de gir.

Hadde foretrukket en kommentator som var flinkere til å fortelle HVA som faktisk skjedde på banen fremfor å bare ytre masse engasjement konstant.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 mai 10, 18:38

Hm. Akuratt som LøvHam-kampen. Ut i hundre de første 25 min og dermed detter vi i intensitet. Er laget for dårlig trena tro ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 mai 10, 18:40

Opprinnelig postet av kratos

Hm. Akuratt som LøvHam-kampen. Ut i hundre de første 25 min og dermed detter vi i intensitet. Er laget for dårlig trena tro ?

Det er lett å "sovne" litt, og tro at alt går av seg selv. Tror nok ikke vi er for dårlig trent.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24