Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad FK - Strømmen IF (Søndag 09. mai 18:00)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 09 mai 10, 20:23

Uansett hvordan man snur og vender på det, så har vi nå tre seire, tre uavgjort og ett tap på de første sju. Er helt enig i at det er mye å ønske seg når det gjelder spillet, men resultatmessig har vi lite å klage på. 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 mai 10, 20:24

Borges da folkens, og Thommasen. Må si de jobba bra i dag også. Hele laget blødde vel litt i dag, men de panikk klareringene etter målet er jo til å grine av. De er så redde for og tape så de ligner ikke grisen. Snakk om og legge seg.

Så mener jeg dommerene i dag var møøøøøøk dårlige...

---------------------------

Heia FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 mai 10, 20:39

Jeg er utrolig takknemmlig for 3 poeng i dag, jeg synes også laget jobba bra, men vi sliter noe forferdelig innenfor motstanders straffefelt.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 09 mai 10, 20:41

Enig. Borges var bedre i dag enn han har vært på lenge, men nå var det vel ikke veldig høyt nivå på forsvaret til Strømmen heller. Det er uansett unødvendig å fortsette å samle kort, selv om dommern ikke var all verden. Er vel oppe i 4 gule nå, betyr det at han må stå over etter neste gule? Isåfall er karantenesystemet helt håpløst.

Hvis vi etterhvert lærer å bruke farta til Odi riktig tror jeg han kan bli mye farligere, han var jo god i dag. Føler at han tilfører angrepet noe vi har savnet hittil i sesongen.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 mai 10, 20:48

Syns mange er undøvrndig negative her. KOM DERE PÅ STADION!!!! ikke sitt her på et forum og klag.

Vi tok en viktig seier, vi jobbet godt for den og jeg skal til og med Skryte av ramberg Surprised.

Det så virkelig ut til at gutta var nærvøse foran mål, og med den seieren og til og med et møkka mål til oss Tongue out

Jeg syns dette var full fortjent. Selv om det er mye forsatt kan rettes på Laughing


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 mai 10, 20:50

Opprinnelig postet av Husgutt

hater flishaugenYell greit å synge mot de en gang, men ørten ganger. har jo helt sluttet å synge mot hoved..

 

edit; på'n igjen

 

Syns det er kjempe koslig jeg at vi synger fram og til bake med Flisehaugen. Det er POKKER meg daut fra de andre tribunene på stadion.

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 mai 10, 20:58

Opprinnelig postet av Plankehue

Syns mange er undøvrndig negative her. KOM DERE PÅ STADION!!!! ikke sitt her på et forum og klag.

Vi tok en viktig seier, vi jobbet godt for den og jeg skal til og med Skryte av ramberg Surprised.

Det så virkelig ut til at gutta var nærvøse foran mål, og med den seieren og til og med et møkka mål til oss Tongue out

Jeg syns dette var full fortjent. Selv om det er mye forsatt kan rettes på Laughing

Kan ikke være mer enig!!!!!!!!!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 mai 10, 21:01

Opprinnelig postet av Stoni

Noen som vet hvor jeg kan se scoringa i reprise? Klarte jo selvfølgelig å ikke få det med meg.

 

Får satse på at de viser litt på fotball xtra senere i kveld! Smile

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 mai 10, 21:14

Opprinnelig postet av Stoni

Noen som vet hvor jeg kan se scoringa i reprise? Klarte jo selvfølgelig å ikke få det med meg.

Pleier ikke NRK ha artikler om hver enkelt kamp, med en høydepunkter som video på toppen? Kommer kanskje utover kvelden i tilfelle.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 mai 10, 21:21

ffksupporter.nets spillerbørs

FFK vant 1-0 over Strømmen på hjemmebane, og vi har gitt vår dom over spillerne. Hvem mener du var den beste FFK-eren?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 mai 10, 21:33

Opprinnelig postet av Lemmy

ffksupporter.nets spillerbørs

FFK vant 1-0 over Strømmen på hjemmebane, og vi har gitt vår dom over spillerne. Hvem mener du var den beste FFK-eren?

Dere har glemt å føre opp BB. Regner med det skal være Thomassen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 mai 10, 21:37

Opprinnelig postet av ffk-4ever

TRAGISK TRAGISK KAMP IDAG, DETTE SKULLE FFK VUNNET MED 5 ELLER 6 MÅL OG HOLDT NULLEN, MOT ET NYOPPRYKKET LAG TIL 1.DIVISJONEN SOM VAR ELENDIG.....

Wake up and smell the coffee! 

Vi er faktisk ikke så gode som det du innbiller deg. Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 mai 10, 21:38

Opprinnelig postet av Stoni

Noen som vet hvor jeg kan se scoringa i reprise? Klarte jo selvfølgelig å ikke få det med meg.

TV Østfold kl 1730 i morra.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 mai 10, 21:42

Opprinnelig postet av Gonzales

Borges er vel oppe i 4 gule nå, betyr det at han må stå over etter neste gule? Isåfall er karantenesystemet helt håpløst.

Karantenesystemet er slik:

Karantene etter 3-5-7-9-11 osv... Jeg mener det burde vært etter 4-6-8-10-12 osv. Uansett må Borges prøve å unngå alle disse kortene. Det i dag var fullt fortjent. De tre første er "miste hodet"-kort som også har vært vel fortjent.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 mai 10, 21:44

Innsatsen var god i dag! Veldig bra!

Fortsatt har vi ikke noen plan over det offensive spillet, men det har vel Aune kontroll på, så det kommer nok.

Banens beste i dag er Ramberg. Jobber godt og spiller sikre og gode pasninger.

Nest best er Thomassen som viser sin hurtighet, og sitt driv ved flere anledninger. Også pluss for ett kjempeskudd.

Borges kom også mer til sin rett idag, da han endelig får være med i det offensive spillet.

Det negative i dag er kantene, som nesten er helt usynlige hele kampen igjennom. Kommer døm rundt så legger døm noen lomper inn i feltet. Blir aldri farlig.

Odi løper mye og fort, men med ballen i beina er han rævva. Langt fra banens beste som han blei kåra til.

16 mai vil jeg ha Valencia på høyre og Askar på venstre.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 mai 10, 21:51
Endret: 09 mai 10, 22:06
Endret av: Plankekæll

Min børs: 


Staw 5

Shabani 4
Ophaug 5
Piiroja 5
Pereira 3

Askar 4
Ramberg 7 BB
Thomassen 6
Andersson 2

Odi 4
Borges 6


Forslag til lag mot Løv/Ham:

Staw

Shabani - Ophaug - Piiroja - Pereira

Valencia - Ramberg - Thomassen - Askar

Borges - Odi


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 mai 10, 21:59

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Lemmy

ffksupporter.nets spillerbørs

FFK vant 1-0 over Strømmen på hjemmebane, og vi har gitt vår dom over spillerne. Hvem mener du var den beste FFK-eren?

Dere har glemt å føre opp BB. Regner med det skal være Thomassen.

Flott at du sa i fra, jeg hadde glemt det. Det er nå endret, og du hadde helt rett; det var Thomassen som etter vår mening var banens beste!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 10, 22:49

først var dette en litt svak kamp som vi vant 1-0. så skjønner jeg ikke at vi skal ri inn 1-0 seier..

hvor mange cornere skal wallace ta ?

jeg syns han var svak å cornere...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 09 mai 10, 22:53

Synes guttæne spilte en solid kamp idag, minimalt med feilpassninger og ikke alt for mye "Kælking".

Har en følelse på at Odi kan bli stor, han er ikke bare rask, har god ballkontroll også.


Terningkast : 4 (Adecco standard).

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 mai 10, 23:04

Opprinnelig postet av keiko99

først var dette en litt svak kamp som vi vant 1-0. så skjønner jeg ikke at vi skal ri inn 1-0 seier..

hvor mange cornere skal wallace ta ?

jeg syns han var svak å cornere...

Det at han misset på cornerene i 2. omg. ved hovedtribunen var at ballen ikke ville ligge der den skulle ligge. Han spurte linjedommer om han kunne flytte den ut 5 cm, men det var ikke aktuelt. Det var et potetjorde der så de cornerene der var ikke hans feil.

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24