Husk meg
Brukernavn
Passord

Blir Plankehaugen vannet bort?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 10, 16:54
Endret: 01 mai 10, 18:16
Endret av: Per Egil

Siden de er nå er supporterklubber for både Stjernen og FBK.

Før ga Plankehaugen alt for FFK, men nå skal de jo være med både her og der.

Tror dere at det kan skade FFK,  med mindre interesse og kanskje medlemmer som slutter?

Det vil vi merke når sesongen starter for både Stjernen og FBK. 

Blir spennende å se hvem de kommer til å priotere mest. For de kan jo ikke være på alle stedene på engang.

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 mai 10, 18:17

Flyttet denne til riktig forum.

Ellers må jeg si at du er en mester i å starte konspiratoriske tråder.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 01 mai 10, 22:20

Er det 2-3 tusen mennseker som står på plankefeltet hver kamp? Kan folk kanskje ha flere intresser enn bare fotball? Kan det være at de som er medlem av plankehaugen syns det er fint å være medlem for å få billigere reiser? Kan de klare å kombinere inntressen for fotball med f.eks inntressen for Stjernen eller FBK? Jeg klarer det veldig bra, klarer til og med å få plass til innebandy. Det påvirker ihvertfall ikke min intresse for FFK.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 02 mai 10, 01:15

Synes det er fint at man støtter Fredrikstad i forskjellige sporter, men det må da ikke ta helt av heller. Plankehaugen har FFK som hovedprioritet, og at de driver å sponser gratisbusser til Gjøvik for å se Fbk mener jeg er feil prioritet. Det at PH bare greide å fylle opp 2 busser mot Lyn er jo ikke akkurat svært imponerende, så derfor mener jeg at de heller kunne brukt resurser og krefter på å sponse turen til Bislett i steden, så kanskje enda flere hadde tatt turen.

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
Supras Fredrikstad!
07.04.1903


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 mai 10, 07:54

Opprinnelig postet av rødforalltid

Er det 2-3 tusen mennseker som står på plankefeltet hver kamp?

2-3 hundre er nok mer riktig.


rhesusbarnet

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 13

Lagt til: 02 mai 10, 10:14

Er vell egentlig helt naturlig at Plankehaugen er opptatt av alt det som fremmer idrettsbyen Fredrikstad. Tror ikke det er noe annet enn positivt at de gjør seg synlig på flere arenaer, kanskje det tilogmed får et par tv-tittere til å ta turen til stadion isteden. ;-)

---------------------------

"Whoever invented soccer should be worshipped as a God"


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 mai 10, 10:31

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Synes det er fint at man støtter Fredrikstad i forskjellige sporter, men det må da ikke ta helt av heller. Plankehaugen har FFK som hovedprioritet, og at de driver å sponser gratisbusser til Gjøvik for å se Fbk mener jeg er feil prioritet. Det at PH bare greide å fylle opp 2 busser mot Lyn er jo ikke akkurat svært imponerende, så derfor mener jeg at de heller kunne brukt resurser og krefter på å sponse turen til Bislett i steden, så kanskje enda flere hadde tatt turen.

Det har jeg også reagert på. Hvis PH vil være en paraplyorganisasjon for Fredrikstad idretten må det et vedtak til fra generalforsamlingen. Folk i styret kan da ikke drive å vedta slikt på egenhånd..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 mai 10, 10:36

Opprinnelig postet av rhesusbarnet

Er vell egentlig helt naturlig at Plankehaugen er opptatt av alt det som fremmer idrettsbyen Fredrikstad. Tror ikke det er noe annet enn positivt at de gjør seg synlig på flere arenaer, kanskje det tilogmed får et par tv-tittere til å ta turen til stadion isteden. ;-)

 

Utdrag fra Plankehaugens vedtekter :

§1 FORMÅL
Plankehaugens mål er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp, samt
å være en konstruktiv og kritisk diskusjons- og samarbeidspartner for
FFK utenom kamp. Plankehaugen skal tilstrebe å skape et godt og
inkluderende sosialt miljø for sine medlemmer, særlig i forbindelse med
FFKs kamper.

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


rhesusbarnet

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 13

Lagt til: 02 mai 10, 10:47

Jeg mener heller ikke at Plankehaugen skal være noen paraplyorganisasjon for all idrett i Fredrikstad, fokuset bør ligge på FFK. (Og det gjør det vell egentlig også)

Poenget mitt er at det å gjøre seg synlig på flere arenaer kanskje gir Plankehaugen litt positiv reklame og muligens gjør at et par hockeyfans/håndballfans også tar seg en tur til stadion.

---------------------------

"Whoever invented soccer should be worshipped as a God"


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 02 mai 10, 11:22

Om jeg hamrer eller  hamres, like fult så skal det jamres.  

Ha en god søndag og måtte det bli en bra kamp, der FFK vinner.


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 02 mai 10, 13:51

Føler egentlig at vi kan legge hele denne saken død, da den ikke har rot i virkeligheten!

Gratis turen til Gjøvik har ikke Plankehaugen noe med, det er det den nye supporterklubben til FBK som har satt i gang. Plankehaugen er heller ikke noen supporterklubb for Stjernen, det er det Red Stars som er.

At noen av oss i Plankehaugen styret også er interessert i ishockey og håndball, kan vel ikke være noe problem?????

 

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mai 10, 14:07
Endret: 02 mai 10, 14:08
Endret av: Patrioten

Dette er en gammel sak, men her står det at Plankehaugen lader opp til årets sesong, hvor de også skal støtte FBK-jentene som oppladning.

Neste søndag setter bussen til Plankehaugen kursen mot Oslo. FBK spiller viktig bortekamp mot Bækkelaget.

Dere har jo satt opp buss for de tidligere i år

 Det er klart vi også skal støtte dem. For byen er det viktig å få et håndballag opp i eliteserie, sier Plankehaugens turgeneral Ulf Berg.

http://www.f-b.no/sport/skal-ogsa-stotte-fbk-jentene-1.2364840


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 02 mai 10, 19:47

Det store spørsmålet er da:

Hvem av Bergene prekær sant? Jeg personlig begynner å bli lei begge to.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 02 mai 10, 21:30
Endret: 02 mai 10, 21:31
Endret av: Sing&JumpFTW

Nei slapp nå av. Jaran er suveren, men greit at de kanskje bør holde FFK som hovedprio, noe som de også gjør.

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
Supras Fredrikstad!
07.04.1903


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 03 mai 10, 04:22

Er nok ingen problemer med det Jaran, stå på med det gode arbeidet! =)

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 mai 10, 12:51

Likevel, nå må plankehaugen styret slutte å sitte rolig ved bordet og overse krisen som er på feltet!

jeg kaller det en krise, stemningen er dårligere enn noensinne, det blir færre og færre stående syngende supportere på bortebane! Det som gjør meg enda mer bekymret er at styremedlemmer sitter rolig på bortekamper og drikker kaffen sin. De er styremedlemmer av en supportergruppe som har et mål om å støtte FFK visuelt og vokalt!

Noe må gjøres, her fokuserer jeg ikke på hva som har skjedd, hvorfor det har blitt sånn! Skjedd har skjedd, virker som ting må bygges opp på nytt, det går ikke å sitte rolig å være tilfreds med stemningen som er på kampene nå om dagen!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Samhold og kjærlighet, det kommer en langt med!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 03 mai 10, 15:35
Endret: 03 mai 10, 15:38
Endret av: Norip

amen, vell sakt, stemingen igår var eleding i 2 omgang, første omgang får godkjent... folk må også samle seg mer på midte og ikke stå over alle hauger som ville høns..... blir ikke noe trykk av det i det hele tatt.. skjønner ikke at spillerne gidder å takke for støtten når de sikkert ikke hører oss engang...

det samme var på bislett forrige uke, av 300? tilreisende  var det kanskje 50 som sto å sang. LATTERLIG

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 mai 10, 07:03
Endret: 04 mai 10, 07:05
Endret av: Patrioten

-Vi vil jo hjelpe klubben økonomisk, og alle bedriftene vi har snakket med har vært veldig hjelpsomme. Det er en stor optimisme i byen, og det er flott, sier Ulf Berg til http://www.demokraten.no/lokalsport/article5099981.ece

Dette må jo gå på bekostning av noen?

 

 Skjønner at folk lurer på hvem de skal stole på, når det gjelder Bergene.


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 04 mai 10, 10:17

Opprinnelig postet av Patrioten

-Vi vil jo hjelpe klubben økonomisk, og alle bedriftene vi har snakket med har vært veldig hjelpsomme. Det er en stor optimisme i byen, og det er flott, sier Ulf Berg til http://www.demokraten.no/lokalsport/article5099981.ece

Dette må jo gå på bekostning av noen?

 

 Skjønner at folk lurer på hvem de skal stole på, når det gjelder Bergene.

Det er helt fantastisk hva du klarer å dra ut fra den saken i demokraten... Du mener at Plankehaugen er blitt en supporterklubb for FBK? Lese hele saken er kanskje ikke så enkelt?

"opprettet en egen supporterklubb for håndballjentene"
"Den nye supporterklubben har enda ikke fått noe navn"
"Anette Hovind Johansen er storfornøyd med at det skal bli opprettet en egen supporterklubb"

Det står vel opp til flere ganger at det blir opprettet en NY - EGEN supporterklubb.

Synes forøvrig det er bra at folk i Plankehaugen hjelper til på andre arenaer også.. Hvis du har så mye i mot det? Hvorfor møter du ikke opp på Generalforsamlingen og gjør noe med det? Hvis jeg ikke tar helt har vel Bergene blitt enstemmig stemt inn i styret de siste årene. Kan vel ikke vær så jævlig galt da?


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 mai 10, 12:25

Opprinnelig postet av rhesusbarnet

Jeg mener heller ikke at Plankehaugen skal være noen paraplyorganisasjon for all idrett i Fredrikstad, fokuset bør ligge på FFK. (Og det gjør det vell egentlig også)

Poenget mitt er at det å gjøre seg synlig på flere arenaer kanskje gir Plankehaugen litt positiv reklame og muligens gjør at et par hockeyfans/håndballfans også tar seg en tur til stadion.

 

Jeg er en av dem. Jeg er svært takknemlig for støtten Supras gir til Stjernen. Som takk for det har jeg åpnet lommeboken og støttet "Jeg er med".

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24