Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK storfavoritt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 05 apr 10, 16:11

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Om Raio forsvinner ut, har vi nok av backup. Vi har Agim Shabani, Jonas Becken og Vidar Martinsen som kan steppe inn. Sistnevnte kommer vel til å spille back, men da er det eventuelt bare å flytte Askar ned der.

 Synes du virkelig Raio er så dårlig?

 

 

 

Vi har Shabani som har vært mer skadet enn spilleklar i hele hans FFK-karriere, Martinsen med et kne som ikke er langt unna å gjøre ham fotballinvalid og Becken som er ny på A-laget. Hva er det du snakker om? Vi trenger virkelig Piiroja!


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 05 apr 10, 16:51

Opprinnelig postet av Doc OJ

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Om Raio forsvinner ut, har vi nok av backup. Vi har Agim Shabani, Jonas Becken og Vidar Martinsen som kan steppe inn. Sistnevnte kommer vel til å spille back, men da er det eventuelt bare å flytte Askar ned der. 

 

Vi har Shabani som har vært mer skadet enn spilleklar i hele hans FFK-karriere, Martinsen med et kne som ikke er langt unna å gjøre ham fotballinvalid og Becken som er ny på A-laget. Hva er det du snakker om? Vi trenger virkelig Piiroja!

Piiroja er den beste spilleren FFK har hatt i nyere tid... Selvfølgelig trengs han.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 apr 10, 21:29

Er det kun 1.plassen som gir direkte opprykk? Hvor mange skal spille kvalikk? 2-3?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 05 apr 10, 21:33

Første og andreplass gir direkte opprykk. Tredje - femte gir kvalik. Fra neste sesong er kvalikkampene fjernet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 apr 10, 07:39

Opprinnelig postet av Doc OJ

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Om Raio forsvinner ut, har vi nok av backup. Vi har Agim Shabani, Jonas Becken og Vidar Martinsen som kan steppe inn. Sistnevnte kommer vel til å spille back, men da er det eventuelt bare å flytte Askar ned der.

 Synes du virkelig Raio er så dårlig?

 

 

 

Vi har Shabani som har vært mer skadet enn spilleklar i hele hans FFK-karriere, Martinsen med et kne som ikke er langt unna å gjøre ham fotballinvalid og Becken som er ny på A-laget. Hva er det du snakker om? Vi trenger virkelig Piiroja!

Dette var ment som ironi fra min side.

 


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 12 apr 10, 10:34

Etter kampen igår mot Særp08 begynner jeg faktisk å tvile litt, med spillet vi levert i går samt mot alta har vi ingenting i Tippeligaen å gjøre.

Piroja spillte på ingen måte opp til sitt potensiale. Staw er jo en historie i seg selv (Dog endel gode redninger skal han ha).

Midtbanen følte jeg ikke hadde noen som helst struktur. Spissene kunne like så jeg lite av.
Savner løpene til Askar, han hadde et par, men ble raskt nøytralisert av bekkene til særp.

Hvis dette er spillet fredrikstad kommer til å prestere blir det ikke tippeligaen neste år.

Og jeg er generelt alltid en optimist =

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 12 apr 10, 10:42

Opprinnelig postet av IxiO


Piroja spillte på ingen måte opp til sitt potensiale.

Selv om de rød-hvite har problemer med å akseptere det, så er Hoås antagelig den beste spissen i adecco. Piroja kommer alltid å ha problemer med han, siden han taper i lufta så lenge Hoås har saft i beina og er bevegelig.

Piroja er en fantastisk duellspiller; tildels en god hærfører men begrenset med ball, så jeg vet ikke hva slags potensiale han ikke fikk ut i går.


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 12 apr 10, 11:05

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av IxiO


Piroja spillte på ingen måte opp til sitt potensiale.

Selv om de rød-hvite har problemer med å akseptere det, så er Hoås antagelig den beste spissen i adecco. Piroja kommer alltid å ha problemer med han, siden han taper i lufta så lenge Hoås har saft i beina og er bevegelig.

Piroja er en fantastisk duellspiller; tildels en god hærfører men begrenset med ball, så jeg vet ikke hva slags potensiale han ikke fikk ut i går.

Det så man også på forrige oppgjør 6 november, Piroja sliter veldig med Hoås.
Du så det veldig godt i går på Piroja at han var irritert over at han ikke greide å dekke Hoås så godt som han ønsket.

Bor langt nord i Trondheim, så ser alt på tv, vet ikke om det var tydelig for dere som var på kampen.

Men så på resten av forsvaret, tildels Opphaug, Piroja og Wallace at de ikke hadde store problemer i duel spillet mot resten av sarpsborg. Merker at Fredrikstad er mer rutinert, men hjelper lite når de ikke greier å utnytte det.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 apr 10, 21:18

Opprinnelig postet av foyn

Piroja er en fantastisk duellspiller; tildels en god hærfører men begrenset med ball, så jeg vet ikke hva slags potensiale han ikke fikk ut i går.

Potensialet er det at Raio kan gruse spillere som Hoås i enhver duell. Jeg la merke til at Hoås har fått bedre spenst enn han hadde i FFK, men han er fortsatt ikke på "høyde" (tog du han?!? Wink) med f.eks Årøy i Ålesund som er like høy og hopper langt høyere. Når Raio har møtt slike spillere i sitt beste slag er han nærmest ustoppelig. Jeg kommer kun på en spiller som Raio har slitt med, og det er skitne Azar Karadas. Han har tatt Raio på styrke, og skittent spill.

Raio var i likhet med 9 av sine lagkamerater i skikkelig dårlig slag i går, men toppnivået hans er helt rått!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3