Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 23 8

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jul 10, 14:22

Opprinnelig postet av keiko99

8 er alt for mye 4 + desverre er det enkelte ting som trekkes ned og det er ett par sanger som ødlegger, men nå vet dere hvem den ene er, men jeg for la dere gjette den andre da, for jeg vet jo ikke selv hva den andre heter, men den suuuuuuuuuuger

Er selv ikke fan av  fkk, alkohol & kvinner. Og derfor gidder jeg ikke å synge den.

Gidder ikke å klage, så får dem som synger den, synge den.

Steve wonder lånten er vel ikke den beste, men den duger Wink

 

Men er det så ille for deg Keiko, så lag en ny sang som er mye bedre??


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 19 jul 10, 20:04

For å være helt ærlig. Den Steve Wonder låten er jævlig bra når den sitter! Trøkker på alle endelsene på sluttorda så lenge alle er med å synge. Pr dags dato er det bare supras og noen til som synger den. Da supras stod alene og sang den mot helsingborg på hovedtribuna ble det villt ekko. (Mye pga manglende folk på stadion)

Poenget mitt er at hvis alle er med å synge den, så blir den bra! Budskapet i teksta er også veldig bra! Så prøv å vær positive når nye sanger kommer, ALLTID GI DET EN SJANGSE!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 jul 10, 20:35

Opprinnelig postet av 07.04.1903

For å være helt ærlig. Den Steve Wonder låten er jævlig bra når den sitter! Trøkker på alle endelsene på sluttorda så lenge alle er med å synge. Pr dags dato er det bare supras og noen til som synger den. Da supras stod alene og sang den mot helsingborg på hovedtribuna ble det villt ekko. (Mye pga manglende folk på stadion)

Poenget mitt er at hvis alle er med å synge den, så blir den bra! Budskapet i teksta er også veldig bra! Så prøv å vær positive når nye sanger kommer, ALLTID GI DET EN SJANGSE!

Hadde ikke akkurat hatt noe imot at det så litt mer sånn ut:

Maccabi Haifa

Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 10, 00:09

Opprinnelig postet av Plankehue

Er selv ikke fan av  fkk, alkohol & kvinner. Og derfor gidder jeg ikke å synge den.

Gidder ikke å klage, så får dem som synger den, synge den.

Steve wonder lånten er vel ikke den beste, men den duger Wink

 

Men er det så ille for deg Keiko, så lag en ny sang som er mye bedre??

bør vi ha nye låter ?  NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

skal vi ha trøkk på stadion ?  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

bør vi kjøre låter folk kan? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

bør vi tenke på at siden vi sliter litt kjøre dem enkele og  dem vi vet folk kan ?   Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 jul 10, 07:44

Opprinnelig postet av 07.04.1903

For å være helt ærlig. Den Steve Wonder låten er jævlig bra når den sitter! Trøkker på alle endelsene på sluttorda så lenge alle er med å synge. Pr dags dato er det bare supras og noen til som synger den. Da supras stod alene og sang den mot helsingborg på hovedtribuna ble det villt ekko. (Mye pga manglende folk på stadion)

Poenget mitt er at hvis alle er med å synge den, så blir den bra! Budskapet i teksta er også veldig bra! Så prøv å vær positive når nye sanger kommer, ALLTID GI DET EN SJANGSE!

 

Er litt enig i både deg og Keiko. Steve wonder sangen er bra, men har en vanskelig melodi. Samtidig så er det ikke noe tvil at stemniga detter voldsomt når nye sanger introduseres. Mest fordi folk ikke kan teksten og/eller melodien, og derfor må høre den noen ganger for å få tak i. Det blir da en vurdering stemning/nye sanger som må taes. Skal man introdusere nye sanger, må man akseptere lavere stemning en stund. Helst burde nye sanger introduseres i vinterpausa og heller arrangert sangkvelder som det ble gjort for et par år siden.

Og for å kommentere på Fredrikstad, alkohol og kvinner, har ikke noe i mot den i utgangspunktet, men legger merke til at det bare er supras som synger den, dvs den er en ren stemningsdreper, og ikke kom med at "det var så dårlig stemning fra før", dra heller da igang sanger som folk kan, feks en razzia, for å få opp stemninga.

En annen ting ang den sangen, correct me if I'm wrong, har en følese at noe av grunnen at den synges er å terge Keiko99...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 jul 10, 10:45

Ang nye sanger så må jeg si meg litt enig med Keiko. Pr dags dato synes jeg at man skal slutte med å innføre nye sanger. Årsaken til det er at jeg tror hvis vi holder oss til de sagene vi kan og som vi vet lager bra trøkk over tid så kan vi kanskje lokke til oss nye folk på tribunen vår som vil oppleve det trøkket vi kan ha.


Det er ganske tomt på feltet og vi trenger å rekrutere nye folk tribunen. En måte å gjøre det på er jo å være et godt utstillingsvindu. Så ut denne sesongen forbud mot nye sanger tror jeg kunne være en ide for å sagte men sikkert bygge opp PH igjen til gammle høyder.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 jul 10, 10:54

At det er relativt tomt på PH-feltet fortiden tror jeg har mer med at vi er i adecco enn hvordan trøkket er

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 jul 10, 11:30

Opprinnelig postet av Kratos

At det er relativt tomt på PH-feltet fortiden tror jeg har mer med at vi er i adecco enn hvordan trøkket er

Personlig så tror jeg det er en kombinasjon av adecco men ikke minst alt det rotet og bråket som har vært også rundt PH. Feltet har fått mye negativ omtale dessverre og stemmningen har vært synkende i lang tid før vi rykket ned. Så å si at det kun er adecco som er problemet tviler jeg på. Men det er min mening da

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 jul 10, 13:49

engrunn til at det ser tomt ut, er at vi har fått vekk en del folk som er der bare for billig billett.

At PH skjekker om man har medlems kort hver kamp, syns jeg er greit .

 

PH stå tribunen er for folk som vill synge, mener jeg.

 

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 10, 14:16

Helt greit at feltet skal bli syngende, men igjenn må noen våkne opp og forstå at ikke alle sanger fungrerer...

vær snill kutt ut dem 2 sangene fra og med nå og ut sessongen værfall så vi kan komme oss på gli. vær så snill

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 jul 10, 15:10
Endret: 20 jul 10, 15:11
Endret av: danan

Selfølgelig må nye sanger til. Faen så kjedelig det blir om vi skal sitte å gnu på de samme sangene sesong etter sesong. Den nye kommer til å sitte etterhvert. Hylekoret og dramaet her inne er jo i gang hver eneste gang nye sanger blir forsøkt: "Bare gi opp! Det blir ikke noe trykk, fungerer ikke!" osv osv. Hver eneste gang! Slår aldri feil. Så går det 3-4 matcher også har folk fått lært seg den nye sangen og den trøkker på likt nivå som alle andre. Dere må jo snart innse det sjøl også? Samme greia hver gang.

Keiko: Gjeeeesp! Kan du ikke bare drite i å dra opp den Fredrikstad, alkohol og kvinner sangen i hver bidige post? Vi har fått med oss hva du mener om den nå, og vi driter egentlig i hva du mener om den også. Så får du bare holde deg for øra de 3-4min iløpet av en kamp som den eller den nye sangen blir dratt i gang.

Når det gjelder forsangeren så er han ung og urutinert, men han lærer etter hver kamp. Vi får bare gi det litt tid og tålmodighet. Det er ikke akkurat kamp om å stå der å dra i gang. Folk går lei kjapt fordi det blir så mye fokus på den ene personen, og alle har delte meninger om hvordan ting skal gjøres. Det kommer seg nok etterhvert.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 10, 15:24

Stakars deg danan..   gir opp deg

bare forsett og drit dere ut og bare forsett... her ser vi ett eksempel på en som driter i om det blir bedre bare han for det som han vil og ønsker...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 jul 10, 15:42

Opprinnelig postet av danan

Selfølgelig må nye sanger til. Faen så kjedelig det blir om vi skal sitte å gnu på de samme sangene sesong etter sesong. Den nye kommer til å sitte etterhvert. Hylekoret og dramaet her inne er jo i gang hver eneste gang nye sanger blir forsøkt: "Bare gi opp! Det blir ikke noe trykk, fungerer ikke!" osv osv. Hver eneste gang! Slår aldri feil. Så går det 3-4 matcher også har folk fått lært seg den nye sangen og den trøkker på likt nivå som alle andre. Dere må jo snart innse det sjøl også? Samme greia hver gang.

Keiko: Gjeeeesp! Kan du ikke bare drite i å dra opp den Fredrikstad, alkohol og kvinner sangen i hver bidige post? Vi har fått med oss hva du mener om den nå, og vi driter egentlig i hva du mener om den også. Så får du bare holde deg for øra de 3-4min iløpet av en kamp som den eller den nye sangen blir dratt i gang.

Når det gjelder forsangeren så er han ung og urutinert, men han lærer etter hver kamp. Vi får bare gi det litt tid og tålmodighet. Det er ikke akkurat kamp om å stå der å dra i gang. Folk går lei kjapt fordi det blir så mye fokus på den ene personen, og alle har delte meninger om hvordan ting skal gjøres. Det kommer seg nok etterhvert.

 

For min egen del snakker jeg ikke om resten av historien. Jeg snakker om for en begrenset tid. Det ere kjempe bra at vi er kvitt snylterne men ikke kom her å si at det er kjempe trøkk på tribunen. Vi har vært så mye bedre. Så hvorfor ikke prøve å gjøre noen enkle grep for å sikre god stemmning over en periode. Det kan jo som sagt være med på å rekrutere nye syngende medlemmer.

Oppfording til deg danan, kom med egne forslag til hvordan vi skal få opp stemmningen å få flere syngende medlemmer i stede for å bare drepe alle forslag. Du kommer jo ikke med noen gode argumenter mot en gang bare at det er et hylekor.

Hvorfor tror du ikke at for en begrenset periode å kjøre på kun gode gammle sanger vil fungere som en god reklame mot nye medlemmer?

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 20 jul 10, 16:49

Hvordan er teksten til den Stevie Wonder sangen forresten?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 jul 10, 18:05

Opprinnelig postet av Rey


Hvordan er teksten til den Stevie Wonder sangen forresten?


Her

Opprinnelig postet av Norip

Vi er her, for å støtte Fredrikstad

Vi er her, fordi vi elsker byn

Vi står å synger for vårt fotballlag

Vi står å synger her, UANSETT HVA SOM SKJER!

Og sånn høres den ut.

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hadde ikke akkurat hatt noe imot at det så litt mer sånn ut:

Maccabi Haifa

Cool


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 jul 10, 18:35

Opprinnelig postet av keiko99

Stakars deg danan..   gir opp deg

bare forsett og drit dere ut og bare forsett... her ser vi ett eksempel på en som driter i om det blir bedre bare han for det som han vil og ønsker...

Er vel ganske tydelig hvem som driter seg ut hvis man mener at en sang ødelegger hele feltet. Du er jo et fryktelig langt hakk i en plate. Iløpet av 120 minutter må det vel være mulig at det kommer en sang du ikke gidder å synge på. Jeg tror ikke du står å synger kontinuerlig, så bruk de 3 minuttene de synger den sangen til å ta deg en bolle isteden da vel!

Jeeeez

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 10, 19:53
Endret: 20 jul 10, 20:03
Endret av: keiko99

Endre du klarer ikke og argumentere en gang herre gud så svak..

gratulerer..

tenk og hatt ett felt der stemingen var på topp.... ja ja

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 jul 10, 20:31

Som "utenforstående" siden jeg ikke står på feltet sjøl, må jeg si at den diskusjonen om en enkelt sang ( F, A & K) er ihjeldiskutert for lengst. Denne er til deg, Keiko99: La det ligge.

En generell kommentar til det med nye sanger: Det som forhåpentligvis blir vår éne sesong i Adeccodassen bør jo være en god anledning til å få inn flere nye sanger, synes jeg. Det gjør ikke noe om trøkket er labert til tider, det er ingen gjestende supportere som synger ut PH i denne divisjonen uansett. Når det er sagt - det er aldri noen god idé å kjøre inn mange nye sanger på en gang.

Dog må man alltid være tålmodig med en ny sang. Kjøre den i bussen til bortekamper slik at i hvert fall hele "kjernen" av de syngende kan den, og prøve den ut på flere kamper etter hverandre. Funker det ikke da - dropp den.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 jul 10, 20:32
Endret: 20 jul 10, 20:34
Endret av: endre
Det kommer fra ordekvibliristen og argumentasjonens høyeste vokter, som er så enspora i sin "argumentasjon" at han ikke oppnår annet enn irritasjon.

Forøvrig så var ikke min post ment som et veldig stort argument, mer en stadfestelse av fakta, og et lite tips!
Men man kunne kanskje ikke regne med et mer modent svar.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 10, 21:49

ja jeg for beklage til alle barn her inne at jeg igjen tok det opp, men jeg er litt intressert i og skape bra stemning og jeg tror nemlig det kan gjøres så enkelt at en bruker dem låtene som blir sunget mest og dem låtene som skaper liv, men det er vel ikke sånn vi skal ha.. vi skal ligge nede på 4+ og ikke 8 +

uansett jeg beklager Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 23 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3