Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 23 16

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 16 sep 10, 20:29

supras var møk dårlig mot nybergsund med vi tok oss opp fra 70 minutter og ut men de andre fulgte ikke akkurat etter...

 

og han brun hadde et år på seg til å vise seg fram og jeg mener at han ikke akkurat gjorde noen spesielt god figur

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 16 sep 10, 20:37

Hva noen medlemmer gjør under kamp kan jeg ikke svare på. Regner med at samtlige synger. Kan ikke kontrollere hva 20 gutter snakker om hele tiden. Regner også med at dette ikke var når det ble dratt igang sanger. For du la jo merke til det? Og jeg regner med at du sang siden du sto på PH feltet? 

Er ikke rart at forsangeren ser seg lei av at folk ikke gidder å synge, og når sanger blir dratt igang overalt på feltet. Skjønner godt at han går ned fra plassen sin og står å skriker av full hals istedenfor på betongen. Han prøver og prøver, det er det samme om han er ung, men det virker som at det ikke er aktuelt i byen her, da alle under en alder av 25 år er drittunger i pubertetsstadiet, i deres øyne.

Det er bare å høre på han og synge når han ber om det. Så skal nok stemningen bli bra ser du. Vi begynner også og bli lei av at folk, som feks vår gamle forsanger, kjefter på oss for at vi ikke synger.  Når faktisk alle vi står å skriker av full hals, mens det står flere titalls rett ved siden av deg som ikke synger. Latterlig

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 sep 10, 20:50

Opprinnelig postet av Norip

Hva noen medlemmer gjør under kamp kan jeg ikke svare på. Regner med at samtlige synger. Kan ikke kontrollere hva 20 gutter snakker om hele tiden. Regner også med at dette ikke var når det ble dratt igang sanger. For du la jo merke til det? Og jeg regner med at du sang siden du sto på PH feltet? 

Er ikke rart at forsangeren ser seg lei av at folk ikke gidder å synge, og når sanger blir dratt igang overalt på feltet. Skjønner godt at han går ned fra plassen sin og står å skriker av full hals istedenfor på betongen. Han prøver og prøver, det er det samme om han er ung, men det virker som at det ikke er aktuelt i byen her, da alle under en alder av 25 år er drittunger i pubertetsstadiet, i deres øyne.

Det er bare å høre på han og synge når han ber om det. Så skal nok stemningen bli bra ser du. Vi begynner også og bli lei av at folk, som feks vår gamle forsanger, kjefter på oss for at vi ikke synger.  Når faktisk alle vi står å skriker av full hals, mens det står flere titalls rett ved siden av deg som ikke synger. Latterlig

Jepp, jeg står på PH, har sesongkort. Lokaliser Keiko99 og du ser meg ved siden av ham. Selvsagt synger jeg, men ikke alene. Prøvde også å følge med oppover tribunen når "alle" sang og prøvde å få fler der med, men fikk bare kjeft tilbake..

Samtlige supras synger, men det er bare når dere mobber keiko99 (ja, bare innrøm det. Det er bare derfor dere synger Fredrikstad alkohol & kvinner), dere virkelig trår til. Jeg syns dere var et frisk pust på PH etter at Brigaden forsvant, men nå er dere jo akuratt det samme..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 10, 20:52

jeg ser at flere i supras velger og snakke med værandre i stedet for og synge Laughing

tror dere bør ta litt selv kritikk og ikke tro: vi er best..

forsangeren skal gjøre jobben sin uansett argumenter.. klarer han ikke det er han heller ingen forsanger.

Forsanger er en som skal gå i fronten, men jeg har lenge tvilt på han.. tror ikke han har staka nok til og være forsanger.. (ordet stake er tattt fra tiden hareide var landslagts trener)

lenge føre trysild kampen startet merka jeg at denne kampen ville bli enda dårligere

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 16 sep 10, 21:22
kan du utdype hvordan vi i supras ligner på brigade rødhvit ??

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 sep 10, 21:51

Snakker kun på egne vegne nå.

Men jeg synes absolutt ikke Supras fortjener noe kritikk når det gjelder å bidra på feltet. 95% av Supras står å skriker, hopper, klapper og sliter ræva av seg på supporterfeltet kamp etter kamp, Uten å få så mye som en klapp på skuldra eller tommel opp. Også har du Plankehaugen hvor 95% klør seg i ræva. De få gangene de åpner kjeften er for å slippe ut en gjesp eller for å klage og syte om alt mulig.

Det blir så utrolig latterlig å klage på at man har sett at 1 eller 2 i Supras har pratet om en film eller har snakket med hverandre. Når dere vet så jævli godt hvor mye den guttegjengen bidrar i løpet av en kamp. Hvorfor klage på en guttegjeng på 30stk som stort sett gir alt de har av krefter til å heve stemninga på feltet, når man har 500 Plankehuer som ikke bidrar med stort mer enn å betale inngangsbilletten?

Det er akkurat det som provoserer. F.eks når helten deres Thomas Brun til stadighet får sine meningsløse mentale utbrudd mot Supras, da er det faen ikke lett å kontrollere sinnet. En ting er sikkert, den dagen den mannen tar over som forsanger igjen, så blir jeg å finne på en annen tribune.

Fred ut! (For egen regning)

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 10, 22:56

jeg har ikke sagt at jeg er noe bedre en dere, men jeg er så dritt lei at dere går rundt og tror ting... sannheten kan være vond og lese, men det er jaggu på tid, men jeg er ikke overrasket over og lese at dere ikke motar kritikken, men men

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 16 sep 10, 23:04

vi tar til oss kritikken keiko det er bare det at vi ikke kjenner oss igjen i det mange av dere sier og skriver om oss...

ingenting av det vi har sagt går direkte på deg på noen måte men mer generelt på PH som en enhet som veldig veldig tydelig ikke fungerer som den skal og da synes vi det er tafatt av dere å faktisk si at vi er dem som ikke prøver å skape stemning på feltet..

nei vi er ikke perfekte eller best i verden vi men vi prøver iallfall å gi alt vi har av energi på tribunen når vi er der og det er mer en man kan si om PH desverre.

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 10, 07:37

desverre må jeg skuffe deg og dere, men det gjør dere ikkke.. jeg har flere bevis, men drit i det da,, herre gud jeg er vel vant med dette..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 17 sep 10, 09:26

Synes denne tribukekultur tråden blir mer og mer en Keiko/Kratos - Supras tråd. Skjønner ikke hvorfor dere i Supras i det hele tatt gidder å svare denne keiko. Alle skjønner vel her at det ikke er verdt å bruke tida si på å diskutere med en mindre intelligent mann (beklager å måtte si det), men det er jo helt latterlig. Kan ikke alle bare IGNORERE denne keiko, så vi får diskusjonen opp på et litt høyere nivå?

Beklager at jeg muligens er nedlatende til enkeltpersoner, admin, men en sted går grensa. Kællen trekker nivået. Vet om flere personer (utenbys) der den perfekte fredagen etter jobb er å logge seg inn på ffksupporter og lese hva keiko skriver. Dette blir jo for latterlig. Egentlig er det underholdning på høyt nivå! Huff.

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 sep 10, 09:52

Du har et bra kjipt liv om høydepunktet er å lese hva keiko skriverLaughing Keiko er som disse tvshopreklamene på tv, de går i repeat...


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 10, 11:44

Opprinnelig postet av 07.04.1903

Synes denne tribukekultur tråden blir mer og mer en Keiko/Kratos - Supras tråd.

 

Eneste grunnen til det er at det er bare jeg og Keiko som gidder å prøve å finne løsninger. Keiko får stå for det han sier selv, men jeg kommer med og har alltid kommet med sakelig kritikk. Problemet er at Supras, som Brigaden (let's face it, det er de samme folka) klarer ikke å ta i mot sakelig kritikk. Kudos til forsangeren som prøvde seg med å samle inn og dra igang gode gamle sanger som folk kan, men han falt igjennom som forsanger på tribunen. Det nytter ikke å dra i gang sanger sporadisk, man må gjøre det heke tida. Ang Thomas Brun, det dere i supras har i mot ham, er at da kan ikke dere lenger bestemme sangvalgene.

Skjønner egentlig ikke at jeg fremdeles gidder, men nå har jeg sendt melding til Jaran om å samle folket mere på tribunen, så får vi se hva som skjer videre med akuratt den saken...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 17 sep 10, 12:13
igjen så sier du at supras er det samme som BRH men du har fremdeles ikke klart å utdype på hvilken måte disse grupperingene ligner på hverandre....

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 17 sep 10, 12:24
Når det gjelder denne thomas brun , så trur jeg problemet ligger mest i at han skriker over hele feltet minst 2-3 ganger vær eneste kamp F.EKS "kom igjen supras , er dere helt døde eller " !!! osv osv Mannen er da ganske hyggelig når man snakker med han rolig på tomanshånd . men jeg kan ikke si det hjelper når han i mine øyne fremstår som en stor RARING, når han har sine utbrudd på folk generelt , når de ikke synger .

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 sep 10, 14:57

Det er fire av supras sine medlemmer som har vært med i brigaden, dette er fire gutter av 30. Tar imot kritikk vi. Hvis Thomas Brun er så jævla god som forsanger, hvorfor var det enda værre liv ifjor da?

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 10, 15:29
Endret: 17 sep 10, 15:29
Endret av: keiko99

fy faen du snakker.. det har jo blitt enda værre i år til tross for at dere har fått vilja deres...

dere som furta over at Thomas var dårlig også klarer dere og gjøre det enda værre.jeg mener vi burde holdt på thomas for han var det mye mere enrgi over, men men nå er det gjort og dere har fått det som dere ønsker..

jeg har i lenger tid bedt om at en skal kjøre sanger som kalles "moro sanger"

så lenge du spørr så spørr jeg tilbake.. hvorfor der det enda værre nå ?

vi må slutte og grave i gamle saker og se fremover.. Jeg føler meg meget sikker på at om vi for opp moro sanger så vil stemningen bli bedre, men forsangeren er nødt til og brette opp arma og skaffe seg respekt..

kan vi ikke snart se fremover da...

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 17 sep 10, 15:58

altså vi har en forsanger nå som går fram å tilbake på rekkverket for å få med hele haugen på sanger og som roper alt han kan at folk skal bli med å hoppe bli med å synge å klappe osv osv

tilmed de gamle sangene som dere reklamerte med at skulle bedre stemninga dro han fram sist uten at det hjalp det spor...

så hadde vi thomas brun som hadde en linje som han dro om og om igjen for å få med folk "skal vi støtte laget eller " hvis ikke denne linja funket så gikk han ned fra plassen sin og gadd ikke å bry seg med det lenger og vandret heller bort til sitteplassene å prøvde å dra i gang noe allsang der.....

men du keiko kanskje vi i supras skal gå vekk fra feltet en kamp så thomas kan få bli forsanger og feltet blir ultras fritt så ser vi ann hvor mye leven som blir laget der da uten at disse teite drittungene skal kjøre diktatur å ødlegge for dere som virkelig kan dette med tribunekultur.

 

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 sep 10, 16:29

Repeat, repeat, repeat, repeat...

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 10, 16:45

furt furt furt furt  CryCryCry

se fremover.. ba jeg ikke om det ?  jo

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 17 sep 10, 16:56

hahaha jo

da gjør vi det keiko.... vi ser framover og oppover :)

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 23 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3