Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 23 14

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 25 aug 10, 16:16

Ikke for å være den som gjentar segselv hundre ganger.. men: FÅ ZORAN TILBAKE! Savner han!

Kan ikke noen krype her da?! Noen som ødela for supporterkulturen i Fredrikstad? nemlig folk som bare tenkte penger, hest og kaffe i styret.. og ikke på tribunelivet...

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 aug 10, 15:41
Endret: 26 aug 10, 15:44
Endret av: Jonek

Opprinnelig postet av Norip

Ikke for å være den som gjentar segselv hundre ganger.. men: FÅ ZORAN TILBAKE! Savner han!

Kan ikke noen krype her da?! Noen som ødela for supporterkulturen i Fredrikstad? nemlig folk som bare tenkte penger, hest og kaffe i styret.. og ikke på tribunelivet...

Jeg mener helt klart at Zoran ble behandlet elendig av styret i PH, folk oppe i FFK systemet nikket etter. PH var ikke en syngende supporterklækk før Zoran klatret opp på gjerdet på Nadderud. Da han sluttet var det noen som gjorde så godt de kunne som forsangere, men det skal noe ekstra til for å løfte oss fra Fredrikstad og Indre Østfold.

Lech Poznan er gode forbilder på tribunesang, på det nivået hadde vi vært om ikke folk hadde kastet ut Zoran.

Jeg vet at Zoran ikke stiller opp, for så å bli dolket i ryggen av oss.

Jeg savner også Zoran som forsanger. PH bør ta seg av bussturene.

http://www.youtube.com/watch?v=7xV275bcQ5I&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=SuIbZFRM80E&feature=related

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 10, 00:11

syns du bare kommer med tull.. greit og savne Zoran, men mye av det du skriver er så svada og tatt litt ut fra en annen verden

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 aug 10, 15:33

Opprinnelig postet av keiko99

syns du bare kommer med tull.. greit og savne Zoran, men mye av det du skriver er så svada og tatt litt ut fra en annen verden

Regnet med at du kom til å svare med noe slikt ja..

Heldigvis så er det bare du som lever i din verden mens vi andre lever i en annen...

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 aug 10, 15:41

Opprinnelig postet av Norip

Ikke for å være den som gjentar segselv hundre ganger.. men: FÅ ZORAN TILBAKE! Savner han

 Noen som ødela for supporterkulturen i Fredrikstad? nemlig folk som bare tenkte penger, hest og kaffe i styret.. og ikke på tribunelivet...

Tviler på det. De samme folka er nå mer opptatt av drive kafe og pub... og samma hva Keiko99 sier, det er det vi hadde trengt nå, spesielt nå som Brigaden er ute av bildet. Tror Zoran hadde roa seg pga det..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 10, 21:45

Opprinnelig postet av Norip

Regnet med at du kom til å svare med noe slikt ja..

Heldigvis så er det bare du som lever i din verden mens vi andre lever i en annen...

du er så feil fri liksom Cool

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 aug 10, 11:28
Zoran kan mer en gjerne komme tilbake, men at noen skal legge seg langflat slik enkelte sier blir for dumt. Joda han ble sikkert behandlet dårlig men han la også hveldig opp til det selv. Så i sett bare strek over det og heller si at begge parter ikke var perfekte

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 10, 11:43

Godt skrevet. en som forstår litt

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 aug 10, 20:36

Jeg erklærer Plankehaugen for død og begravet. Det er jo faen ingen som synger, KUN Supras, og ledelsen står med hode begravd i sanden på kafeen og puben. "Vi trenger ikke Zoran", for noe tull. Sammenling PH før og etter Zoran forsvant. Så Jaran Berg & Co, det er bare så starte krypingen og få han tilbake, hvis dere da ikke er med i PH for å drive kafee og Pub da, i tifellet har dere ingenting i PH å gjøre....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 21:11
Var flere enn oss som sang idag, er jo alltid det! Men det er da rart at flesteparten holder kjeft uansett hva som skjer. Jaran og mr.syversen sto jo nede ved oss idag og skrek som bare faen de, som de to alltid gjør! Hva de andre plankehuene i styret gjør er en annen sak, **himle med øya smiley**

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 10, 22:14

Trist at  vi ikke kan samle alle som synger sammen med dere i supras...

for min del er det sang valgene som gjør til at jeg ikke står sammen med dere, men ved siden og jeg har flere med meg på det valget

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 22:54

Opprinnelig postet av keiko99

Trist at  vi ikke kan samle alle som synger sammen med dere i supras...

for min del er det sang valgene som gjør til at jeg ikke står sammen med dere, men ved siden og jeg har flere med meg på det valget

Hvis vi ber folk om å trekke sammen eller nærmere så er det mer eller mindre slik:   KAN IKKE DERE KOMME OPP HIT DA?!! og så blir folk sinte pga det. rart egentlig. eneste vi vil er å bedre stemningen. men det er en vanskelig oppgave i denne byen

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 aug 10, 22:58

Opprinnelig postet av keiko99

Trist at  vi ikke kan samle alle som synger sammen med dere i supras...

for min del er det sang valgene som gjør til at jeg ikke står sammen med dere, men ved siden og jeg har flere med meg på det valget

Folk har skjønt det nå.


Men strengt tatt. Har det egentlig noe å si om du står litt ved siden eller sammen med resten av feltet? Er vel samme hvor på tribunen du står når du da velger å ikke synge en sang. "proteste" blir den samme uansett. Du synger ikke. Men kan vel stå sammen med hele feltet fordet selvom du velger å ikke synge noen få sanger.......

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 30 aug 10, 20:55

Opprinnelig postet av Kratos

Jeg erklærer Plankehaugen for død og begravet. Det er jo faen ingen som synger, KUN Supras, og ledelsen står med hode begravd i sanden på kafeen og puben. "Vi trenger ikke Zoran", for noe tull. Sammenling PH før og etter Zoran forsvant. Så Jaran Berg & Co, det er bare så starte krypingen og få han tilbake, hvis dere da ikke er med i PH for å drive kafee og Pub da, i tifellet har dere ingenting i PH å gjøre....

PMS eller??? Du/dere kommer med samme pisset om kafè, pub og hest gang etter gang! Trur flertallet er glade for både pub og kafè.

KUN supras som synger? Supras var jo fenomenale igår... NOT! Når man står  og ser på dere er det faen meg ikke mer enn drøyt halvparten av dere som synger hele tia heller!

Selvfølgelig hadde Zoran  vært til stor nytte, men det skjer ikke, så glem det!
Jaran stod vel sammen med dere igår? Men du var kanskje ikke der selv? danan sitter vel også i styret?!
Mener du virkelig at alle i styret skal stå på feltet og synge? Trur du bør finne ut litt om styre og organisering! 
En som tar på seg jobben som medlemsansvarlig, må hun være til stede og synge fordi hun gjør en innsats for ph på andre områder? Eller en som er sekretær? Nei, voks opp og prøv en gang til du...Yell

Er det rart stemningen på feltet blir dårlig?!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 30 aug 10, 22:00
syntes dere maser om at folk skal vokse opp mye.....

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 30 aug 10, 22:15
Endret: 30 aug 10, 22:17
Endret av: hedvalen

Må si meg enig med mange av poengene til Gardason ovenfor egentlig.

Kjellern sportspub har abbsolutt begynt å bli en sukses. å ryktene skal sies at det går bra finnansielt også.. har selv vært på kjellern veldig mye , synes det er veldig koselig sted å se fotball og ishockey :D de siste 4-5 lørdags kveldene har det faktisk vært SMOKK fult der. !!

når det gjelder cafeen, så synes jeg den har fått en mye mere "laid back " stil etter oppusinga .. kanskje litt for mye pensjonister der for min smak, men det er heldigvis ingen aldersgrense for å være FFK supporter :)

Når det gjelder oss i Supras sinn innsats mot Follo. så er jeg også ganske enig med Gardason. vi var langt under det "nivået" vi ønsker å holde.. lover at det skal bli skjerpet til neste kamp!

Ellers hadde det seff vært ønskelig om alle i plankehaugen styret hadde stått og sunget som guder , å ledet ann showet på tribunen og tribunelivet !. Men for å sitte i et styre så må man ha visse egenskaper, og ofte en grei porsjon modenhet også. plankehaugen styret er spekka med personer som stiller meget sterkt på det "administrative"..men de mangler litt på den "ungdommelige X faktoren" i styre og stell.

. jeg synes vell forøvrig at plankehaugen er på rett spor når det gjelder holdninger til tribuneliv . men man kunne treng 2-3 personer inn i styret for å jevne ut den unge å den "modne" given litt .. med det mener jeg ikke at vi burde hatt inn gutter i 20 årene som frelser til ultras kulturen.. men jeg mener at vi burde hatt inn noen MENN med litt "Aditute"

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 10, 15:49

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av Kratos

Jeg erklærer Plankehaugen for død og begravet. Det er jo faen ingen som synger, KUN Supras, og ledelsen står med hode begravd i sanden på kafeen og puben. "Vi trenger ikke Zoran", for noe tull. Sammenling PH før og etter Zoran forsvant. Så Jaran Berg & Co, det er bare så starte krypingen og få han tilbake, hvis dere da ikke er med i PH for å drive kafee og Pub da, i tifellet har dere ingenting i PH å gjøre....

PMS eller??? Du/dere kommer med samme pisset om kafè, pub og hest gang etter gang! Trur flertallet er glade for både pub og kafè.

KUN supras som synger? Supras var jo fenomenale igår... NOT! Når man står  og ser på dere er det faen meg ikke mer enn drøyt halvparten av dere som synger hele tia heller!

Selvfølgelig hadde Zoran  vært til stor nytte, men det skjer ikke, så glem det!
Jaran stod vel sammen med dere igår? Men du var kanskje ikke der selv? danan sitter vel også i styret?!
Mener du virkelig at alle i styret skal stå på feltet og synge? Trur du bør finne ut litt om styre og organisering! 
En som tar på seg jobben som medlemsansvarlig, må hun være til stede og synge fordi hun gjør en innsats for ph på andre områder? Eller en som er sekretær? Nei, voks opp og prøv en gang til du...Yell

Er det rart stemningen på feltet blir dårlig?!

La meg fastslå en ting en gang for alle, jeg er ikke medlem av Supras og står heller ikke sammen med de, og hvem sier noe om at styret må stå og synge ? Jeg savner tiltak fra styret som bedrer stemingen og får folk til å synge. Hvor var feks forsangeren om søndan ?  Cafe & pub betyr ingenting hvis stemninga på tribunen er død . Da kan man like godt legge ned hele PH..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 31 aug 10, 18:16

Opprinnelig postet av Gardarson

PMS eller??? Du/dere kommer med samme pisset om kafè, pub og hest gang etter gang! Trur flertallet er glade for både pub og kafè.

KUN supras som synger? Supras var jo fenomenale igår... NOT! Når man står  og ser på dere er det faen meg ikke mer enn drøyt halvparten av dere som synger hele tia heller!

Selvfølgelig hadde Zoran  vært til stor nytte, men det skjer ikke, så glem det!
Jaran stod vel sammen med dere igår? Men du var kanskje ikke der selv? danan sitter vel også i styret?!
Mener du virkelig at alle i styret skal stå på feltet og synge? Trur du bør finne ut litt om styre og organisering! 
En som tar på seg jobben som medlemsansvarlig, må hun være til stede og synge fordi hun gjør en innsats for ph på andre områder? Eller en som er sekretær? Nei, voks opp og prøv en gang til du...Yell

Er det rart stemningen på feltet blir dårlig?!

Er det bare jeg som synes det er hysterisk morsomt at Gardarson spør om Kratos har PMS, og så følger han opp med en post som tar verdensrekord i utropstegn? Hehe, virker som du bør roe ned ti-tolv hakk og sjekke din egen menstrasjonssyklus.

Og angående innsatsen fra styremedlemmer, så burde det være rimelig å forvente at disse går foran med godt eksempel i det som er hovedformålet med Plankehaugen.


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 01 sep 10, 08:23

Sånn generelt om hva jeg tror kan bedre stemningen på ph-feltet:

 - For at stemninga på feltet skal bli bedre, må vi ha en forsanger som står nederst (!), og som ikke bare dirigerer halve feltet. Tror også vi må ha en litt eldre kar med mer autoritet.

 - Folka på feltet må trekke mer sammen. Feltet er ikke fullt lengere! Står alle litt tett sammen, er det lettere å slå seg løs, enn når man står alene høyt ut på siden.

 - Mindre hoppesanger, mer enkle rop, som alle kan være med på.

 - Synge over til hovedtribuna i stedet for å synge til flisehaugen. Flisehaugen er 50 stk, hovedtribuna er 4000? Sier vel litt om hvor mye stemninga har tapt seg, når vi omtrent ikke synger over til hovedtribuna lengere, bare til flisehaugen.

 - Uforliggjøre Supras. Det er bare en gjeng gutter som vil bedre stemningen på stadion!

 - Få bort harryfaktoren i PH. Vil påstå at jeg ikke føler meg veldig vel, når jeg drar på tur med plankehaugen for tida. Makan til drekking, alkoholikere på tur og PR-kåte folk som gjør alt for å komme på tv! Greit å tenke litt før man tar på seg de rosa leopardtightsa som ligger i skuffen, eller ta med seg sprit på tåteflaske... Savner de turene da det var mange busser, og normale folk som var med.

 

Så kan man rope etter Zoran så mye man vil, men det hjelper ikke. Han kommer ikke tilbake, noe jeg skjønner godt.

Nei, skaff en forsanger, få bort harryfaktoren, trekk dere mer sammen og syng!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 sep 10, 17:38

Opprinnelig postet av 07.04.1903

Sånn generelt om hva jeg tror kan bedre stemningen på ph-feltet:

 - For at stemninga på feltet skal bli bedre, må vi ha en forsanger som står nederst (!), og som ikke bare dirigerer halve feltet. Tror også vi må ha en litt eldre kar med mer autoritet.

 - Folka på feltet må trekke mer sammen. Feltet er ikke fullt lengere! Står alle litt tett sammen, er det lettere å slå seg løs, enn når man står alene høyt ut på siden.

 - Mindre hoppesanger, mer enkle rop, som alle kan være med på.

 - Synge over til hovedtribuna i stedet for å synge til flisehaugen. Flisehaugen er 50 stk, hovedtribuna er 4000? Sier vel litt om hvor mye stemninga har tapt seg, når vi omtrent ikke synger over til hovedtribuna lengere, bare til flisehaugen.

 - Uforliggjøre Supras. Det er bare en gjeng gutter som vil bedre stemningen på stadion!

 - Få bort harryfaktoren i PH. Vil påstå at jeg ikke føler meg veldig vel, når jeg drar på tur med plankehaugen for tida. Makan til drekking, alkoholikere på tur og PR-kåte folk som gjør alt for å komme på tv! Greit å tenke litt før man tar på seg de rosa leopardtightsa som ligger i skuffen, eller ta med seg sprit på tåteflaske... Savner de turene da det var mange busser, og normale folk som var med.

 

Så kan man rope etter Zoran så mye man vil, men det hjelper ikke. Han kommer ikke tilbake, noe jeg skjønner godt.

Nei, skaff en forsanger, få bort harryfaktoren, trekk dere mer sammen og syng!

Greit nok, men hvem skal gjennomføre det på tribuna ? Hvem skal avvise fulle folk på PH-bussene ? og det er her jeg mener styret svikter til de grader. Når var feks Jaran Berg ute i avisa for å oppfordre folk til edrulighet på bortekampturer ? Når ble det tatt grep på tribuna, folk ble bedt om å trekke seg sammen, og forsanger var på plass ? Var det forresten ikke Jaran som skulle fungere som forsanger dersom den "faste" var vekk ?

Du sier  mindre hoppesanger, men problemet der er at supras har tatt over alt som heter sangvalg på tribuna. De skal innføre den ene kompliserte sangen etter den andre og blir bare sure og slutter å synge hvis noen klager. Desuten har Keiko99 påpekt det her inne mange ganger, men bare fått eder og galle tilbake...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 23 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24