Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 23 12

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 15 aug 10, 22:09
Endret: 15 aug 10, 22:10
Endret av: hedvalen

Det jeg mener er at hvis man har en liten erfaring med lokalderby mellom byene fra føra. så vet du at slike ting bare er med på å fyre oppunder å gjøre disselokalderbyene spennende

 

.. På gressvik har vi vell hatt både ken hensley og smokie på uteserveringa på kroa .. kan jo også nevne at odins sin uteservering samlet minst like mye mennesker som de mest besøkte arangemangene i sarp:)

 

Når det gjelder vesa rajanemi så måtte jeg spørre far min, for jeg er ikke eldre en 22år:) men jeg har da opplevd at stjernen har slått sparta 15 ganger på rad :) var du der også?

 

 Du for ha meg unskyldt, jeg er litt i kverulant hjørne idag :)

 

 

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 15 aug 10, 22:16

Opprinnelig postet av hedvalen

Det jeg mener er at hvis man har en liten erfaring med lokalderby mellom byene fra føra. så vet du at slike ting bare er med på å fyre oppunder å gjøre disselokalderbyene spennende

 

.. På gressvik har vi vell hatt både ken hensley og smokie på uteserveringa på kroa .. kan jo også nevne at odins sin uteservering samlet minst like mye mennesker som de mest besøkte arangemangene i sarp:)

 

Når det gjelder vesa rajanemi så måtte jeg spørre far min, for jeg er ikke eldre en 22år:) men jeg har da opplevd at stjernen har slått sparta 15 ganger på rad :) var du der også?

 

 Du for ha meg unskyldt, jeg er litt i kverulant hjørne idag :)

 

 

 

For mye bra poenger, men nøyer meg med å si at jeg så alle 15 tapene på rad, men sto over den vi endelig vant..


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 15 aug 10, 22:35
hehe klassisk ulykkesfugl:P jeg må faktisk innrømme at jeg syns litt synd på deg nå.. når man er trofast nok til å se 15 tap på rad så hadde du fortjent det hehe .. men men, det er jo en stund siden nå..

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 aug 10, 00:34

Jeg kom meg bare på to hjemmekamper i sølvsesongen. Gjett hvilke,  jo BEGGE tapeneUndecided

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 16 aug 10, 00:37
ok men da har vi planen klar for høst sessongen ? tgtgtgtgt blir hjemme resten av sessongen :D

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 16 aug 10, 01:34

Litt off-topic, men.. Hvilken sang er melodien til "Vi elsker rødhvit, vi elsker Fredrikstad" tatt fra? Kan ikke komme på det, fryktelig irriterende!

Var bra trykk i dag, personlig har jeg aldri lagt mer i synginga enn jeg gjorde i dag :P


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 aug 10, 01:53

Er vel "Can`t take my eyes off you"?? Regner med at du mener denne her ; http://www.youtube.com/watch?v=bT4LI0nOAy4

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 16 aug 10, 01:59

Hjertelig takk GurrBass!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 aug 10, 02:14

Trykka bra idag ja, kan vanskelig huske sist det gjorde det. Spesielt på nevnte "Elsker rødhvit/Fredrikstad".


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 aug 10, 09:16
Endret: 16 aug 10, 09:17
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Jeg kom meg bare på to hjemmekamper i sølvsesongen. Gjett hvilke,  jo BEGGE tapeneUndecided

Flere enn meg som er flinke til å time "riktige" kamper, ser jeg.

Bra stemning på tribuna i går, forresten! Om ikke spillet på banen gjorde det, så minte i hvert fall oppmøte og tribuneliv om Eliteserien. Smile

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 aug 10, 09:20

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av Sarpingen

Jeg tror vi sier 1-1 på tribunen også.

Og det tror jeg stemmer bra. Fra midt på hovedtribunen hørtes det ut som det tidvis var kjempestemning i begge leire. Sarpingene trøkket bra til tider, mens Plankehaugen i perioder leverte årsbeste.

Jeg satt på familietribuna (felt L), og innbilte meg at bortesupporterne skulle høres bra derfra. Jeg hørte dem i og for seg bra også, etter 0-1-målet, men før det virka det dødt der borte på meg. Titta bort innimellom, og det SÅ dødt ut også. Men jeg skjønner at inntrykket tydeligvis var feil. Smile

(Hva sto det på dette mye omtalte rappa banneret?)

---------------------------

Hater hat!


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 16 aug 10, 12:15
Finnes det noen bilder fra kampen av plankehaugenfeltet?

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 aug 10, 21:28

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av Sarpingen

Jeg tror vi sier 1-1 på tribunen også.

Og det tror jeg stemmer bra. Fra midt på hovedtribunen hørtes det ut som det tidvis var kjempestemning i begge leire. Sarpingene trøkket bra til tider, mens Plankehaugen i perioder leverte årsbeste.

Noe av det som er synd for oss i PH er at vi mangler vegger på sidene av tribunen, slik det er på motsatt side. Mye lyd går tapt pga det. Og hvis vi da hørtes likt på midten av stadion, kan jeg vel i grunn tenke meg at vi vant den kampen. Jeg vet at jeg sikkert hisser på meg et par særpingær som tror de var gode tribuna i går, men de skal vite at de imponerte nok ingen i PH Cool

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 16 aug 10, 22:08
Den var tynn, Scout. Og dere skremte ikke akkurat vannet av oss heller, hvis du tror det.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 16 aug 10, 22:45
Morsomt å lese alle sarpingene sine inlegg overalt! de er jo så sinte som juling :Dleser også flere steder der de påstår at de vant tribunekampen.. var de på samme kamp, montro? Jeg hørte iallefall ikke ett pip bortsett fra målet og de 2 minuttene som fulgte etter det

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 aug 10, 22:56

Opprinnelig postet av Norip
Morsomt å lese alle sarpingene sine inlegg overalt! de er jo så sinte som juling :Dleser også flere steder der de påstår at de vant tribunekampen.. var de på samme kamp, montro? Jeg hørte iallefall ikke ett pip bortsett fra målet og de 2 minuttene som fulgte etter det

La meg gjette - du sto på PH-feltet??

Jeg sitter midt på hovedtribunen (Gjensidige), og fra der var det ganske så likt trykk. Da må det nevnes at Fossefallet er nærmest Gjensidigetribunen, og PH nærmest VIP-langsiden. Da vil jeg tippe at PH var marginalt bedre enn Fossefallet.

Det er hvertfall bare tull at noen vant en evt tribunesyngekrig overlegent. PH vant marginalt slik jeg ser det.

Fossefallet var langt unna nivået de viste i fjor høst på stadion hvertfall.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 16 aug 10, 23:07
Endret: 16 aug 10, 23:13
Endret av: madcow

Opprinnelig postet av Sarpingen
Den var tynn, Scout. Og dere skremte ikke akkurat vannet av oss heller, hvis du tror det.

Tynn? At et argument som inneholder et av de mest elementære forståelsene om hvordan lyd bærer skal bli sett på som tynt. Tyder vel bare på at du ikke har satt deg så veldig inn i hva du snakker om der Sarpingen. For du, som oss andre - forstår jo at lyd ikke bærer likt på de to feltene. Om du ikke forstår det så foreslår jeg at du søker det opp på forumet her for det har blitt diskutert en del. Noe som også har mye å si er at det blåser veldig i den retningen på FMV, dette var et mindre problem når feltet var på midten fordi da møtte ikke lyden fra PH vinden på vei ut gjennom inngang 3. Dette gjelder såklart også når lyden bærer fra felt F og utover mot banen (og de andre tribun-plassene.)

 

Mulig sarpsborg gjorde en "god jobb" i dine øyne, jeg hørte de ikke annet enn ved målet og de påfølgende 2 minuttene etterpå. Noe jeg finner mye svakere enn alt annet vi har møtt fra tiden vi var i tippeligaen.. (nei, jeg gidder ikke sammenligne med adeccolag som har gjennomsnitt på 500-1,500 besøkende.)

Takk for tribunekampen, vi møtes på treningskamp i februar/mars en gang igjen så skal vi se hvordan det går igjen da. I mellomtiden vil vi fortsette å diskutere Plankehaugenfeltet 2010 (som trådnavnet tilsier, så er det jo det vi diskuterer, ikke hvorvidt sarpsborg ble stumme etter at de så "fossefallet"-banneret sitt eller ei... ;P )

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 17 aug 10, 07:18

Opprinnelig postet av madcow

Opprinnelig postet av Sarpingen
Den var tynn, Scout. Og dere skremte ikke akkurat vannet av oss heller, hvis du tror det.

Tynn? At et argument som inneholder et av de mest elementære forståelsene om hvordan lyd bærer skal bli sett på som tynt. )

Min elementære forståelse er at FFK valgte hensynet til penger fra sponsorene kontra at sine egne supportere skulle få gode lydforhold..

Min elementære forståelse er at det er sterkt gjort å ha en objektiv formening om lydnivået til en gruppe man selv står midt i kontra en gruppe som er 120 meter unna..

Min elementære forståelse er at det skulle bare mangle at et stort felt - med i utgangspunktet - hard core supportere, enkelt bør lage mer lyd enn et felt bestående av alt fra 6-åringer til pensjonister til folk som er på kamp 1 gang i året..

Også tromme a gitt.. Rene sparta amfi jo..


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 17 aug 10, 10:18

Opprinnelig postet av hedvalen
ok men da har vi planen klar for høst sessongen ? tgtgtgtgt blir hjemme resten av sessongen :D

Har vært i utlandet de tre siste kampene Tongue out Kom tilbake til europa akkuratt i tide til målet til wallace

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 10, 12:27

Fossefallet var mandag hos politiet for å anmelde saken. De skal tilbake igjen torsdag. Da skal de også ha med seg bildebevis.

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp vi sjelver Cry

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 23 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24