Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd LSK-FFK. 20. Februar kl: 12.00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

ika

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 09
Innlegg: 14

Lagt til: 20 feb 10, 14:57
Endret: 20 feb 10, 15:00
Endret av: ika

Angående hvordan LSK dekker livereferatet: Dette er jo skrevet for LSK-fans og ikke for FFK-supportere, og sånn sett er det ikke noen grunn for oss røde-hvite å provosere oss over dette. Dette er ikke meningen at livereferatet skal være nøytralt , som f.eks i en avis. Hjemmesiden heter tro det eller ei lsk.no og dekker således sjåvinistisk på vegne av sine egne, med til og med kommentarer fra sin egne fans. Hallo folkens, dette er virkleig ikke noe å hisse seg opp for. jeg skjønner i det hele tatt ikke hvorfor folk klikker seg inn der og genererer mer penger til LSK.

Ellers virket det som det le temperatur der, etter målet hvor det var skade. Ikke særlig fair play, men så var veø dette en afrikaner som nylig har kommet og sikkert ikke kjenner til hvordan det er her...

---------------------------

Fotball er fotball


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 10, 15:25

kommer rett fra kampen. Faen for noen svin de gulsvarte..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


gulogsvart

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 4

Lagt til: 20 feb 10, 15:33

Opprinnelig postet av Husgutt

kommer rett fra kampen. Faen for noen svin de gulsvarte..

hehe! vi sier akkurat det samme om dere..Wink

---------------------------

- KFL - LSK -


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 feb 10, 15:38

Opprinnelig postet av ika

Angående hvordan LSK dekker livereferatet: Dette er jo skrevet for LSK-fans og ikke for FFK-supportere, og sånn sett er det ikke noen grunn for oss røde-hvite å provosere oss over dette. Dette er ikke meningen at livereferatet skal være nøytralt , som f.eks i en avis. Hjemmesiden heter tro det eller ei lsk.no og dekker således sjåvinistisk på vegne av sine egne, med til og med kommentarer fra sin egne fans. Hallo folkens, dette er virkleig ikke noe å hisse seg opp for. jeg skjønner i det hele tatt ikke hvorfor folk klikker seg inn der og genererer mer penger til LSK.

Ellers virket det som det le temperatur der, etter målet hvor det var skade. Ikke særlig fair play, men så var veø dette en afrikaner som nylig har kommet og sikkert ikke kjenner til hvordan det er her...

Det er vel en grunn til at LSK er den eneste klubben i Norge som hadde latt en sånn klovn sitte å skrive livereferat av kampen...

---------------------------

BRH


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 20 feb 10, 15:41

Deilig da! 3-3 er ikke galt det synes jeg!

LSK hørtes jo helt skrudd ut med kommentarene sine, går ann å opptre profesjonelt når det kommer fra klubben selv? Fans er en egen sak, men fra klubben? Patetisk.

---------------------------

2010: The new era begins.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 10, 16:38

3-3 er bra det... Hater LSK

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 feb 10, 16:49
Endret: 20 feb 10, 16:49
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av ika
Angående hvordan LSK dekker livereferatet: Dette er jo skrevet for LSK-fans og ikke for FFK-supportere, og sånn sett er det ikke noen grunn for oss røde-hvite å provosere oss over dette. Dette er ikke meningen at livereferatet skal være nøytralt , som f.eks i en avis. Hjemmesiden heter tro det eller ei lsk.no og dekker således sjåvinistisk på vegne av sine egne, med til og med kommentarer fra sin egne fans.

Patriotisk skrivemåte er greit, men at offisielle sider skal omtale motspillere som svin er likevel drøyt. Syns jeg ser fredrikstadfk.no med referat om drittsekken Hulsker, jåledokka Hoseth, rasshølet Riseth etc... Seriøsiteten hadde vel sunket et par hakk etter noen sånne kampreferater.

Kjenner til han ene som skriver for lsk.no, og mitt inntrykk er at fyren ikke er helt riktig vel bevart. Så ingen ting overrasker. De skrev vel et mindre heldig kampreferat da FFK ble slaktet fykisk, og LSK sportslig da FFK vant 2-1 på Åråsen i 2008 også. Et eller annet med æreløse hunder.

Jeg er heller ikke enig at det skal være noen forskjell på for eksempel en lokalavis og de offisielle sidene til klubbene. De bør inneholde noen lunde samme språk. Og du vil aldri se kampreferat a la lsk.no i noen lokalavis i Norge med repsekt for seg selv.


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 20 feb 10, 17:32

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2051&progId=383246

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11
"Her skal jeg sitte i 30 år"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 feb 10, 17:53

Er det noen som har linken til liveoppdateringen?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 feb 10, 18:02

apekatter og svin kan LSK være selv, makan til håpløs mediedekning skal man lete lenge etter. At LSK supportere i tilegg ikke forstår hvorfor Piiroja og Shabani reagerer slik som de gjør er utrolig. Tenk om FFK hadde gjort det samme om deres spiller hadde lagt nede.. Håper LSK havner sist i Tippeligaen i år og bytter plass med oss..

Sånn litt frustrasjon ute, syns det er bra at vi klarer 3 - 3 mot LSK som er ubeseiret i treningskampene i år, vi ledet 2 - 0 til pause og LSK fikk ikke til stort, herlig.. fornøyd med 3 - 3.. For jeg trodde desverre at vi kom til å gå på et tap

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

12 uker =D


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 20 feb 10, 18:15

Kjære vene. La nå folka oppe i veikrysset drive med sitt på sine egne hjemmesider. Er vel ikke noe å bli provosert over? Vi fremstår som grinebitere hvis det er livedekninga til lsk.no som vi skal huske etter denne kampen. Hva lsk-spillerne gjør før målet kan selvsagt diskuteres.

Uansett synes jeg vi for en gangs skyld kan se på noe positivt, nemlig at FFK spilte 3-3 mot lsk. Meget sterkt synes jeg. lsk har jo vartet opp med sterke resultater før i år.

Jeg er med, er du? Positivitet guttær!!!!!!

 (lsk skrives selvsagt med små bokstaver......)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 feb 10, 18:17

Jeg er også med Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

12 uker =D


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 10, 18:19
Endret: 20 feb 10, 18:28
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Henning Berg (hvis han blir sitert korrekt) fremstår som mindre sympatisk, og jeg klarer ikke utfra dette å forstå at han ville at LSK-spilleren skulle spilt ut ballen over sidelinjen foran 2-2 målet. Undecided

Det er det dummeste jeg har hørt. Igjennom hele kampen stod Henning Berg og skrek etter LSK-frispark i hver eneste duell. Så fort Occean var oppe med en albue, så var det helt tyst på Berg.

Da Eriksen stod helt stille og vurderte om han skulle sparke ut ballen, så tittet han på Henning Berg. Sistnevnte skrek da til Eriksen at han skulle fortsette. Tidligere i kampen hadde FFK spilt ut ballen da en LSK-spiller lå nede. Det hele er usmakelig og gjennomført dårlig sportsånd av LSK.

Selvsagt kan man forsvare det ut ifra regelboka at man skal spille til dommeren blåser, men sportsånd er i mine øyne overordnet fotballregler. Hvis ikke, så kan man jo forsvare enhver usportslig handling så lenge det ikke bryter med reglene. F.eks. så brøt ikke Kovacs noen regler da han scoret etter at Opdal ble skadet, men det fleste er enige i at det var en usportslig handling.

Dekningen på lsk.no var i en klasse for seg. Jeg har aldri sett en så uprofesjonell fremtreden noensinne, men det får være opp til lsk.no selv hvordan de ønsker å fremstå. Vi får bare heve oss over det. Jeg tror det er lsk.no som taper på dette i lengden.

Uansett; La oss ta med det positive fra denne kampen: Dette var et enormt steg i riktig retning for FFK. Spillemessig fullt på høyde med LSK. Forsvaret hadde mer eller mindre fullstendig kontroll, spesielt i første omgang, da LSK ikke skapte noe som helst. Leddene lå fint, vi var gode på sideforskyvninger, og FFK var uhyre effektive i denne kampen.

Et stort utropstegn ved stallens bredde. Den er rett og slett fryktelig tynn. Vi har en god førsteellever, men ikke så mye mer enn det. I tillegg er det åpenbart at vi har behov for en spiss.

Edit: Glemte en ting: Veldig uprofesjonelt av Piiroja også. Det kokte fullstendig over for ham. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Nosa

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 6

Lagt til: 20 feb 10, 18:26

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Tenk om FFK hadde gjort det samme om deres spiller hadde lagt nede.. Håper LSK havner sist i Tippeligaen i år og bytter plass med oss..

Grattis med god match mot lag fra selveste eliteserien!

Angående det kontroversielle målet til LSK:

1) Det er FFK som har ballen når spilleren blir skadet, og forsøker å gå i angrep. Det er først når dere mister ballen at den plutselig skal spilles ut. Tror dere at FFK-spillerene hadde avbrutt angrepet underveis hvis det hadde blitt en stor sjanse?

2) Det er IKKE hodeskade, spill til dommeren blåser istedenfor å basere seg på tolkning av spillet

3) Hadde LSK-spillerene stått som noen idioter så lenge og venta på at noen skulle spille ut ballen, hadde jeg KOST meg over et FFK-mål. Seriøst!

4) FFK har en historikk i mine øyne på å benytte seg av "legge seg ned og vente på at ballen blir spilt ut" - trikset. Dere kan sikkert si noe lignende om andre lag. Ergo; Ikke gi rom for å benytte seg av sånne ting, la dommeren bestemme dette.

5) Piroja er jævlig god. Men satan for en hissigpropp! En av de andre FFK-spillerene signaliserte "bytt" til benken når han var på sitt hissigste :)

---------------------------

Nosa


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 10, 18:34
Endret: 20 feb 10, 18:43
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Nosa

1) Det er FFK som har ballen når spilleren blir skadet, og forsøker å gå i angrep. Det er først når dere mister ballen at den plutselig skal spilles ut. Tror dere at FFK-spillerene hadde avbrutt angrepet underveis hvis det hadde blitt en stor sjanse?

Vi blir åpenbart aldri enige, men synes du virkelig det ser slik ut dersom du ser på TV-bildene under?

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2051&progId=383246

Opprinnelig postet av Nosa

2) Det er IKKE hodeskade, spill til dommeren blåser istedenfor å basere seg på tolkning av spillet

Så alt av usportsligheter er lov med andre ord? Bare det er innenfor regelverket? Eller i hvert fall så lenge dommeren ikke blåser? Du mener det var helt greit at Kovacs scoret mot Brann, da Opdal var skadet? Eller andre lignende situasjoner?

Mener du for eksempel at det var ufint av FFK å spille ballen utover sidelinja da en LSK-spiller lå nede tidligere i omgangen? De fulgte jo ikke regelverket?

Hva skal vi egentlig med god sportsånd, så lenge vi har regelverk?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 feb 10, 18:43

Det går rykter om at FFK jobber med å forsterke med en spiller, det er kanskje en spiss?


Nosa

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 6

Lagt til: 20 feb 10, 18:46

Opprinnelig postet av Holters

Vi blir åpenbart aldri enige, men synes du virkelig det ser slik ut dersom du ser på TV-bildene under?

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2051&progId=383246

Ikke utifra det klippet, men her ser det sånn ut her:

mål

Og skaden ser da usedvandlig lite "stopp-spillet" verdig? Hvordan og hvorfor skal spillere måtte tolke dette underveis? Blir "skaden" verre i løpet av 20 sekunder, så øyeblikkelig hjelp må til? Hva hindrer noen å legge seg ned på den måten, og hvordan skal man klare å vurdere dette?`Ett svar på dette: Dommeren!

Opprinnelig postet av Holters

 

Så alt av usportsligheter er lov med andre ord? Bare det er innenfor regelverket? Du mener det var helt greit at Kovacs scoret mot Brann, da Opdal var skadet? Eller andre lignende situasjoner?

Mener du for eksempel at det var ufint av FFK å spille ballen utover sidelinja da en LSK-spiller lå nede tidligere i omgangen? De fulgte jo ikke regelverket?

Hva skal vi egentlig med god sportsånd, så lenge vi har regelverk?

Vanskelig situasjon den med Opdal, heldigvis skjer det ikke så ofte. Sånn sett vil jeg heller ha noen få sånne situasjoner en ekstremt sjelden gang enn spillere som jukser hver eneste serierunde. Jeg mener at det er noe dritt å se spillere legge seg halvdøde på banen og forvente stopp i spillet. Det er som å be om trøbbel å mene at spillerene skal vurdere dette der og da. I det minste bør man spille til dommeren blåser og heller ta det som en bonus hvis noen mener at dette er så alvorlig at man bør spille ut ballen, ikke stå som statuer og klage etterpå. Dette hadde jeg ment hvis det gikk andre veien, bare så det er sagt.

 

---------------------------

Nosa


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 feb 10, 18:50

TF frikjente Lillestrøm.

http://www.lsk.no/?did=9121840


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 10, 18:54

På generelt grunnlag er jeg enig i at man bør spille til dommeren blåser, og at man har hatt problemer med teatralske spillere som ligger nede med overlegg. Det er åpenbart en uting. Av den grunn kom jo også regelendringen.

Men dette var en skade midt på banen. Ingen var i angrep. Alle stopper opp - inkludert LSK-spillerne - og det er åpenbart fra kroppsignalene til samtlige på banen at man tror at ballen kommer til å bli spilt ut. Men så skriker Henning Berg til Eriksen at han skal fortsette. Eriksen legger en lang pasning mellom kjeglene av FFK-spillere, og det er alt som skal til.

Det er så fryktelig unødvendig når det er på ingen måte virker som om noen forsøkte å tilegne seg en fordel ved å legge seg ned i denne situasjonen. I tillegg ville jo ballen ha blitt spilt tilbake til LSK, slik at de kunne starte et nytt angrep fra omtrent samme sted. De hadde ikke akkurat ballen i en særskilt gunstig posisjon.

Totalt unødvendig, og ja, jeg mener det hele er usportslig.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 feb 10, 19:07

Lillestrøm er vel ikke akkurat kjent for å være det mest sportlsige laget og kanskje heller ikke det med flest tillhengere fra andre steder enn deres eget hjemmeområde. Men den som pisser mest på oss akkurat nå må vel nesten være Tarik som skal dit på utlånsavtale.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24