Husk meg
Brukernavn
Passord

Spørsmål til Supras

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 08 feb 10, 09:54
Endret: 08 feb 10, 09:54
Endret av: becks723

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 feb 10, 09:56

hahaha deilige bilder.....

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 08 feb 10, 11:54

Her kommer det overraskelser hver dag ser det ut til..
Men at PH var en Hooligan gruppe med Flisa som TopBoy, det hadde jeg ikke trudd.. selvom jeg alltid har vært skeptisk til den eggforma lille J****...


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 feb 10, 11:56

skjønner nå hvorfor egget går rundt med en planke hele tiden hehe

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 08 feb 10, 11:58

Den planken der, har nok vært med på litt av hvert er jeg redd :P


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 feb 10, 12:02

den har nok slått ihjel mang en liten fotballsupporter som ypper til bråk hehe siste du hører før du blacker ut er : forza prior ole ole   smackCool

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 feb 10, 12:13

Opprinnelig postet av danan


Hvorfor dette hatet til oss i Supras fra Brigaden buiscitman? Tror dere virkelig at dere tjener på det? Tror dere virkelig at vi kommer dårligst ut av det visst vi setter i gang en åpen diskusjon på forumet om Supras/Brigaden? Bruk huet litt... Jeg har sendt dere flere forespørsler om hvor dere har tenkt til å stå på tribunen denne sesongen, men får alltid til svar at dere ikke har bestemt dere enda. Gi oss tilbakemelding så kan vi snakke om det. Hvorfor ikke ta det på pm, dere kan vel umulig være begeistra for åpne diskusjoner dere heller. BRH har vel ikke stått på det feltet etter 16mai i fjor og knapt nok vært representert på stadion i det hele tatt (sett bort i fra den ene kampen mot Sarp i kvalikken), så at det er "deres" felt må du forstå at vi stusser litt på. Gi oss svar på våre henvendelser så kan vi bli enige.


Politikersvar? Om noen velger å fyre av noe pyro hjemme i gata så kan vel ikke jeg garantere for det? På stadion hjemme som borte så har vi hvertfall tenkt til å føye oss etter de lover og regler som gjelder der. Og om noen fyrer av f.eks et bluss hjemme i gata så har verken FFK, sikkerhetsansvarlige i FFK eller NFF noe med det å gjøre. Da blir det i såfall et tema mellom politiet og enkeltpersonen.

 

Hat til Supras?? Min reaksjon her hadde rot i beskyldninger mot BRH; og når til og med den personen som faktisk sto bak dette omtalte visittkortet selv presterer å ikke bare blånekte for kjennskap til det - det må han gjerne gjøre for min del - men i tillegg forsøke å legge skylden på BRH...synes du da det er merkelig at det kommer reaksjoner??

Ellers har du rett i at vi var temmelig dårlig representert ved en rekke anledninger utover i fjorårssesongen, men her får utestengelser av sentrale personer ta en del av skylda. Med disse tilbake, samtidig som flere som var endel fraværende i fjor vil returnere, håper vi å bli godt representert i årets sesong. Jeg var selv på de aller fleste kampene i fjor, og var ikke en eneste gang alene fra BRH - men som du sier var vi sjelden godt representert med store antall, bortsett fra et par anledninger.

Ang. feltet vet jeg ikke hvem du har snakket med, men dette får vi snakke om så ordner det seg nok.

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 feb 10, 12:15

Opprinnelig postet av becks723

Flere utrolige bevis Surprised

http://bildr.no/view/584524

http://bildr.no/view/584525

 

Haha, jævlig bra Laughing

Hmmm, hvis vi er heldige så blir Flisa avslørt som casual og utestengt Wink

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 08 feb 10, 12:20

Har hørt rykter om at Flisa er TopBoy i en casual grupering kalt Flishaugen... Lurer på om alle medlemmene der blir utestengt nå?

Noen som vet noe, og evnt kan avkrefte / bekrefte dette?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 feb 10, 13:03

jeg har sett en del ting men velger da og ikke gå ut med det siden jeg er redd for konsekvensene.... flisa er fali guttær ikke kødd med han Surprised

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 08 feb 10, 13:49

flisa prøvde å yppe opp til bråk med meg på alta kampen faktisk , prøvde å slå meg ned bakfra!

han snudde fort når jeg ga han tigerblikket!;)  hehe

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 feb 10, 14:25

Må si det er litt dårlig at enkelte tar så lett på dette. OK det hele var ment som en spøk og det er greit nok det. En elendig spøk skal det sies å være med tanke på rykte supporterne til FFK har fått litt av.

Slikt er faktisk noe vi bør ta litt mer alvorlig. Jeg skjønner de som er bekymret og redd for at vi skal få slike tillstander i Norge. Det er vel strengt tatt ingen som vil ha det slik i norge eller?

Vi kan fort få slike tillstandeer her hvis vi ikke tar slike problemer på alvor. Denne gangen var det en spøk men er jo ikke sikkert at det er det neste gang en FFK supporter finner på noe slikt.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 feb 10, 15:26
Endret: 08 feb 10, 15:27
Endret av: Kratos

Opprinnelig postet av MA

Da kan dere vel melde dere inn i PH også da hvis dere skal stå på feltet til PH?? Vet at det faktisk er mange av dere som ikke er innmeldt der å det bør vel alle som skal stå der være??

Trodde det var er krav om at de som skal inn på PH-feltet er PH-medlemer...

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


MillwallAway

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 des 05
Innlegg: 21

Lagt til: 08 feb 10, 17:59

Beklager kommentaren men jeg hater den maskotten. Det er en skam at noen slapp inn "Flisa" i utgangspunktet.

Skammet meg nesten like mye som når PH slengte opp "the TIFO" i fjor.

 

Blir blir iallefall som casual å regne sånn voldsmessig sett hvis jeg møter noen i den maskottdrakta utenfor stadion.

---------------------------

Det er ikke sport uten offside!


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 13 feb 10, 00:32

 

FEIL! det må du vel jo selv ha vært vitne til i Brigaden vel? folk slåss i oslo sentrum og blir utestengt a FFK. Blussing i gatene og utestengt av FFK. Blussing på vekta og utestengt av FFK. 

 

 

Å blusse og sloss er det samme ??

 Den dagen du synes det er så ille å blusse på vekta,burde du få deg et liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 feb 10, 20:25
Opprinnelig postet av danan

Alt dette uten en gang en klapp på skulderen eller en liten takk for at vi stiller opp fra verken FFK, Plankehaugen eller noen her inne. Eneste som har vært flinke på det området er Stjernen og Red Stars/Beavers, der blir vi satt pris på. ".

Det kan jeg bare bekrefte. Dere blir satt stor pris på fra meg og de rundt meg på D feltet. Ikke har jeg sett antydning til noe ulovlig eller provoserende heller. Alt i alt ett flott bidrag for Stjernen. Det taker jeg dere for og ønsker dere med vidre.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24