Husk meg
Brukernavn
Passord

Flaut!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 28 jan 10, 23:43

Opprinnelig postet av Plaskesak
Jeg handler i affekt!!  Frustrasjonen må få utløp, ellers går det ut over ting jeg vil angre på senere!!

Synes du er litt treg i reaksjon' hvis du overmannes av frustrasjon og trang til å gå amok først nå! NÅ har det kommet inn folk som endelig tar tak, og som kan begynne på den vanvittig tunge jobben med å reparere alt som ødelagt og sablet ned under det forrige regimet. De klarte å gjøre ufattelig skade på klubben. Det som skjer i disse dager er tvingende nødvendig, og ingen ting å være flau over.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jan 10, 13:35

Opprinnelig postet av ffk-4ever

 , har mine bange anelser på at en spiller også må snart gå. Tipseren til supporternet, fb, tv2, vg, nrk etc. han er nok ringet inn nå. Skam deg.

Og hvor har du det ifra at en spiller er "muldvarp"?


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 jan 10, 14:00

Opprinnelig postet av TheDude

jeg tror ikke at dette nødvendigvis kommer til å hefte ved FFK i lang tid, det vil si hvis kommende sesong blir en sesong med sportslig suksess og uten skandaler vel å merke. FFK rykker opp igjen på første forsøk og får skryt av alle som da mener at det er utrolig bra gjort å gjøre det så bra med en klubb som lå med brukket rygg å veltet seg i skam for under et år siden. Dette kommer tl å være de samme synserne som har hudflettet FFK for det motsatte i høst, Frode Olsen, Esten Sæther m.fl.

Jeg håper selvsagt at du får rett The Dude, Duder,  His Dudeness. Or El Duderino, if, you know, you're not into the whole brevity thing, men jeg er redd dette vil hefte ved leeenge.   Jeg liker dog den tydligheten som styret sålangt har vist og om FFK også kan bli kjent som en klubb som bringer frem egne talenter fremfor bare innkjøp så vil det være fint.  Synes det har vært mye forsøk på gullgraving i Afrika og pengefokus i noen år nå.  Stabæk og deres vei tilbake er noe å sikte etter nå som vi er der vi er.

I mellomtiden kan vi trøste oss med denne:

http://www.youtube.com/watch?v=sYsw0KVRjCM

God helg!

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 30 jan 10, 02:15
Endret: 30 jan 10, 02:16
Endret av: danieltr

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av danieltr

Noe klokt, og noe mindre kloktWink

 

Litt av hvert! 

Det er jo det som er så fantastisk kanogvetalt, vi er enige om en del men ditto uenige om resten! Ellers ville det jo vært kjedelig :)

Jeg håper virkelig du har rett når det gjelder klubbens omdømme. Det tar årevis med positiv omtale og beundringsverdig engasjement for å nå den statusen vi på et tidspunkt har/hadde, men derimot kun en skandalesesong å rive dette ned/svekke dette markant. Så det var noen som nevnte "evig eies kun et dårlig rykte", og er nok av samme oppfatning. Tror den ekstreme uroen og de utallige negative artiklene i media har satt oss tilbake på "good-guy"-lista. Om vi ønsker å være der eller ikke, og om det er en nødvendighet er en annen diskusjon. "Drit i om alle hater oss, vi er best likevel". Der har du vel litt den holdningen som eksempelvis Vålerenga har som du nevner i ditt innlegg.

Jeg kan moderere kritikken litt av en spillerne, nemlig PAC. Uten tvil en hedersmann som har vært ekstremt lojal i alle sine sesonger i klubben vår. (Må da og nevne at han er min desiderte favorittspiller.) Han valgte å først uttale seg da hans tid i klubben var over og det står det på mange måter respekt av. MEN hovedpoenget mitt i forrige innlegg dreide seg om spillernes lojalitet i forhold til hva som bør holdes internt, og hva som er allemannseie og jeg mener han burde latt være å komme med uttalelsene. Vi som følger klubben tett hører på og har respekt når en av klubbens legender uttaler seg, mens utad i resten av fotball-norge høres det ut som sutring fra en veteran som ikke skal/får være med videre i kjølvannet av at en ny trener er ansatt.

Som du sier så er Rambergs mandat som tillitsvalgt udiskutabelt, men jeg opplever det til tider som om han snakker for seg og noen få, og ikke alle. Det er i hvertfall sånn det oppfattes av Enga-, Fugla-, RBK-, Stabæk- og Viking-supporterne m.fl. jeg jobber sammen med.Dette har jeg ikke selvsagt ikke noe belegg for men skal jammen spørre ham når jeg treffer ham. Når det er sagt så vil det jo alltid være sånn at i en gruppe med drøye 20 menn i "alle" aldre vil jo aldri alle være enige om alt. Men har man drevet med lagidrett vet man at de eldste/mest rutinerte guttas meninger ofte er det som blir demokratiets mening.

Registrerer at Rafn har en ny tråd som ber oss om å slutte å hetse spillere, og det føler jeg heller ikke at jeg gjør med dette. Jeg viser til at den generelle oppfattelsen av Fredrikstad Fotballklubb har fått en negativ utvikling av denne vonde sesongen, og at EN AV GRUNNENE til dette har vært spillernes uttalelser i diverse media. De blir nå oppfattet som sutrete, overbetalt og bortskjemte og har minimalt med sympati.

Nedrykk, sparking av trenere, en direktør med noen uheldige uttalelser(årets underdrivelse?), økonomisk rot osv er som kjent andre elementer som ikke har vært heldige for ryktet.

Hans Erik Ramberg er en flott kar på alle mulige måter, uten tvil. Er stolt av å ha lokale støttespillere på laget mitt, men å se ham daglig i media med negativt fortegn er ikke noe jeg ønsker. Ønsker meg moderasjon av ekstern kritikk og ekstrem lojalitet!

Ser du ikke kommenterer det jeg skrev om Wehrman og Kvisvik så det tolker jeg som at du er enig! :)

Det vi ER helt enige om er at vi nå forhåpentligvis kan se framover etter at to omstridte ledere er borte, og klubben vår igjen kan samle seg og se framover. Hjertet mitt følger ikke med på tabeller, det banker rødt og hvitt uansett.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3