Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med !!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 04 feb 10, 22:57

Opprinnelig postet av MR.T

Kom gjerne med kommentarer til ringetonen :)

Har lastet den ned, mest for å støtte FFK. Men jeg tror ikke den blir mye brukt. Sånn "svensktopp-allsang" på mobilen på kontoret blir litt harry....

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 feb 10, 08:24

Opprinnelig postet av MR.T

Kom gjerne med kommentarer til ringetonen :)

kjøpte den for og støtte. låten er for kort og falt ikke helt i smak desverre

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 05 feb 10, 10:27

Opprinnelig postet av MR.T

Kom gjerne med kommentarer til ringetonen :)

Ringetonen har jeg ikke hørt, men blir faktisk litt irritert når jeg får slik post i innboksen min på facebook. Fikk 2 stk vedrørende ringetone. Grupper/sider som sender meg slik søppelpost pleier jeg å melde meg ut av om de lager mye "støy" i innboksen min. Det kan bli veldig mange meldinger i innboksen om alle grupper og sider bruker denne for å kommunisere....

.

---------------------------

..."og ballen er rund"


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 05 feb 10, 10:54

Opprinnelig postet av theodora

Opprinnelig postet av MR.T

Kom gjerne med kommentarer til ringetonen :)

Ringetonen har jeg ikke hørt, men blir faktisk litt irritert når jeg får slik post i innboksen min på facebook. Fikk 2 stk vedrørende ringetone. Grupper/sider som sender meg slik søppelpost pleier jeg å melde meg ut av om de lager mye "støy" i innboksen min. Det kan bli veldig mange meldinger i innboksen om alle grupper og sider bruker denne for å kommunisere....

.

Synes det er bra at de sender ut litt info om det jeg, det gjør at flere blir oppmerksomme på ringetonen og betaler for å laste den ned og vi støtter jo da en god sak. Hvis det blir for mye "søppelpost" for deg så foreslår jeg at du heller melder deg ut av gruppen.

---------------------------

We'll be back!!


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 05 feb 10, 11:19

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av theodora

Opprinnelig postet av MR.T

Kom gjerne med kommentarer til ringetonen :)

Ringetonen har jeg ikke hørt, men blir faktisk litt irritert når jeg får slik post i innboksen min på facebook. Fikk 2 stk vedrørende ringetone. Grupper/sider som sender meg slik søppelpost pleier jeg å melde meg ut av om de lager mye "støy" i innboksen min. Det kan bli veldig mange meldinger i innboksen om alle grupper og sider bruker denne for å kommunisere....

.

Synes det er bra at de sender ut litt info om det jeg, det gjør at flere blir oppmerksomme på ringetonen og betaler for å laste den ned og vi støtter jo da en god sak. Hvis det blir for mye "søppelpost" for deg så foreslår jeg at du heller melder deg ut av gruppen.

Ok,... du syns det er OK og jeg syns ikke det er OK at innboksen på facebook blir brukt til all slags info fra alle typer grupper og sider. Eller søppelpost som jeg kaller det. (Siden det lager støy) Hver gang jeg åpner innboksen så ligger det masse meldinger fra alle slags grupper. Og de som spyr ut mest, ja de blir slettet..

Og siden det ble oppfordret til å kommentere ringetonen, så gjorde jeg det. Selv om jeg ikke kommenterte selve tonen, med reklameringen av den...

Når det er sagt så syns jeg det er en fint tiltak og fin gruppe og jeg går inn på gruppen for å holde meg selv oppdatert.

---------------------------

..."og ballen er rund"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 feb 10, 11:34

Da har du kanskje misforstått hensiktet med gruppe, theodora. Wink

På generelt grunnlag er jeg enig med deg at facebook har blitt altfor masete ("bitt av en vampyr, du fikk en kosebamse kastet i trynet, vil du helle en kopp te i skrittet til personen tilbake"), men at akkurat denne gruppen blir brukt for å informere om konseptet og "avsløringene" underveis bør vel ikke overraske noen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 feb 10, 14:11

Meninger om søppelpost o.l. på facebook til side, JEG ER MED! Både på facebook og i hjertet (som banker for FFK)! Laughing

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 feb 10, 17:18

Jeg er med :D

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of ADECCO!

*14.05.08 - Bethina* :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 feb 10, 18:13

Jeg er med:)

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 feb 10, 17:47

Arnie Johannessen Jeg er med!
Kick off party for alle Jeg er med! venner med venner på Båthusteateret lørdag 20 februar klokken 18.00-23.00.

Fri inngang.

Programmet:
18:00 - 19:00 Curling, Norge vs Danmark
19:00 - 19:15 Lansering av Jeg er med! konseptet.
19:15 - 20:00 Fredrikstad bandet Kokos spiller.
20:00 - 20:15 Lansering av Jeg er med...! -låt.
20:15 - 21:00 Fredrikstad bandet Kokos spiller.
21:00 - 21:15 Jeg er med! konsept og låt
21:15 - 23:00 Surprise - Partyunderholdning.

FFK spillerne stiller opp som vertskap for kvelden, møt de i døren, baren etc....

Alle er med!

Vis mer


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 feb 10, 17:49

Noen som skal dit?

Hadde vært gøy å fått greie på konsepet, som begynnerklokken 19.00.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 feb 10, 19:54

Magne Rummelhoff Siste nytt: 2 forskjellige bedrifter ønsker nå å bidra med 100.000,- kroner hver til "Jeg er med!" prosjektet! Pengene skal øremerkes for å bidra til ytterligere positivitet og optimisme i by og klubb. Her er alle med! Hva pengene skal gå til blir avslørt på "Jeg er med party" på båthuset 20. februar.

Tipper på at det går til spilleforsterkninger.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 feb 10, 21:29

Noen som har fått med seg hva prosjektet har gått ut på i dag?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 feb 10, 21:39

Opprinnelig postet av Patrioten

Noen som har fått med seg hva prosjektet har gått ut på i dag?

I dag? Hva har skjedd i dag?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 feb 10, 22:01

Det har vært party, hvor det blant annet, skulle offentlig gjøres hva prosjektet gikk ut på. 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 feb 10, 22:12

Det er neste lørdag.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 feb 10, 14:20

Opprinnelig postet av Lemmy

Det er neste lørdag

Opprinnelig postet av Patrioten

Magne Rummelhoff Siste nytt: 2 forskjellige bedrifter ønsker nå å bidra med 100.000,- kroner hver til "Jeg er med!" prosjektet! Pengene skal øremerkes for å bidra til ytterligere positivitet og optimisme i by og klubb. Her er alle med! Hva pengene skal gå til blir avslørt på "Jeg er med party" på båthuset 20. februar.

Tipper på at det går til spilleforsterkninger.

Det skrev du til og med selv i et av innleggene dine lengre oppe Patrioten Tongue out

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 feb 10, 08:23

Entusiasme og glede

-"Jeg er med"-aksjonen i FFK var ment for å skape entusiasme og glede etter en tung tid. Oppslutningen har vært flott, sier en av idemakerne Arnie Johannessen.

http://www.demokraten.no/ffk/article4912723.ece


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 feb 10, 12:14

Dårlig  vær, OL og kanskje for tidlig start gjorde at det aldri ble mer enn halvfullt på båthuset i går. Det var trivelig der, og spillerne stilte opp i bar, garderobe og som ryddegutter (det var først og fremst de unge som fikk den jobben Wink).

Jeg må si at jeg ble positivt overrasket over konseptet:

Som nevnt har to bedrifter allerede støttet med 100.000 hver, og det har blitt produsert 12.500 pins med "Jeg er med"-logoen, som skal selges for 100 kr stk. Antallet tilsvarer antall plasser på stadion, og tanken er at de skal selges (innen seriestart tror jeg, uten at jeg fikk det helt med meg) og at det blir gjort plass til "Jeg er med"-logoen på drakta som et tegn på at folket er med og sponser, eier og bygger klubben opp igjen i positiviteten og optimismens ånd.

Når man når målet om å selge alle de 12.500 pins for 100 kr stk, vil 1.250.000 pluss  100.000x2 gå til spillerkjøp. Alt av inntekter på salg i bar, garderobe, salg av pins og drakter i går kveld går også til klubben-

Drakter med logoen på hele brystet som vi har sett spillerne bruke i treningskampene selges også for 500,- Jeg kjøpte en i går og må si at det er en fin drakt Smile

Og selvfølgelig, jeg er fortsatt med!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 10, 07:43

Er det mange som har kjøpt pin?

Jeg skal kjøpe for 1000 kroner.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24