Husk meg
Brukernavn
Passord

Forhandlinger igang ?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 jan 10, 15:17

Opprinnelig postet av Morgaine

Opprykk blir det ikke med TFA.

Opprykk har jeg ikke troa på uansett hvem som er trener, så da er det like greit med den billigste Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jan 10, 15:19

Utgangspunktet for alle parter er helt annerledes enn i fjor, så jeg tror ikke vi skal se TFAs resultater med en så fin kam.
Stallen vi har nå er mer enn god nok til å rykke rett opp, hvis de klarer å holde seg skadefri. TFA skal jo ikke alene ta gjengen opp igjen, og om han ikke klarer det, så er det heller ikke sikkert at TN hadde klart det.

Nå har vi i det minste en trener spillerne vil trene med, + at man får Juliussen opp som sparringspartner, kan nok bli en like fin løsning. Pluss at man også sparer penger, et element som kanskje er den viktigste i ligningen her!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jan 10, 15:30

Opprinnelig postet av Sulla

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av lordofwhat

så fin du er pån a holters Money mouth

Taxfree. Var i London i romjula. Wink

Har personlig en glimrende cognac, Martell Cordon Bleu, som også er fra taxfree i London og som skal poppes når den gode nyheten er bekreftet. 

Jeg tror jeg velger en Chateau Rauzan-Gassies 2003, håper den er sånn passe ferdiglagret og drikkeklar men jeg tar den ut av vinskapet så fort nyheten er bekreftet. Jeg tar da en rådyrsadel og selvplukket sort trompetsopp ut av frysen, nam-nam.

Til forrett så forsøker vi å skaffe levende kamskjell, serveres på 2 måter, rå som carpaccio med olje og urter, og lettfrest i smør. Serveres med hjemmelaget puré av artisjokker.Hva med en litt perlende riesling til dette ?

Hvis nyheten er sprunget ut innen fredag så blir dette menyen på enten fredag eller lørdag.Wink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jan 10, 15:32

Opprinnelig postet av ffk-4ever

En annen sak er hvis TFA skal bli hovedtrener så sier jeg lykke til, tror mange angrer sine sesongkort kjøp nå. Men håper at alt dette er sprøyt og at Nordlie blir. Rake veien til 2. divisjonen nå.

Jeg har kjøpt sesongkort, og har også sagt at jeg ikke kommer til å gå på en seriekamp med Nordlie som trener. Ser ikke at det blir noe problem heller.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jan 10, 15:32

Opprinnelig postet av endre

Utgangspunktet for alle parter er helt annerledes enn i fjor, så jeg tror ikke vi skal se TFAs resultater med en så fin kam.
Stallen vi har nå er mer enn god nok til å rykke rett opp, hvis de klarer å holde seg skadefri. TFA skal jo ikke alene ta gjengen opp igjen, og om han ikke klarer det, så er det heller ikke sikkert at TN hadde klart det.

Nå har vi i det minste en trener spillerne vil trene med, + at man får Juliussen opp som sparringspartner, kan nok bli en like fin løsning. Pluss at man også sparer penger, et element som kanskje er den viktigste i ligningen her!

Enig med Endre.

FFK kan ikke leve med en trener som brorparten av spillerne ikke vil ha.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jan 10, 15:36

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg tror Demokraten og p4 har drukket litt oxo så dere er ikke aleneSmile

Det har vært kjent lenge av "en del folk" at TN skal bort. Det er vel på tide at du også svelger dette og begynner å se fremover. Mitt tips var for lenge lenge lenge siden at TFA blir trener med Juliussen som assistent. Sånn blir det.

Nei nå synes jeg faktisk at det er på tide at DU og andre her inne svelger dette med at Nordlie blir i klubben og ser framover.Dere finner altid noe galt uansett hva Nordlie gjør.Ja jeg har fulgt med mange treninger nå og jeg kjenner spillere i ffk som jeg har kontakt med hver dag og de sier at spiller gruppa og Nordlie har pratet ut om det som har vært og lagt det bak seg og de ser fremover alle sammen nå.Ting begynner å fungere bra nå.Nå er det på tide at vi supportere ser framover og ikke bakover oxo.

Men greit alle har rett til sine meninger og det respekter jeg.Men jeg vet sikkert at det med Nordlie skal vekk er bare rykter og at det ikke er sant.Men greit dere får leve i håpet og drømme videre dere som vil ha vekk Nordlie

Tillomed svein j  går ut og sier at det vet ikke han noe om.Tror dere virkelig Svein lyver?Det tviler jeg på

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jan 10, 15:37

Opprinnelig postet av hasse33

Ja man tar jobber frivillig, tvangsarbeid i Norge har vel ikke eksistert i moderne tid, men at han viste  at han var uønsket av spillerne ved ansettelse blir litt pussig for meg, men kanogvetalt har sikkert rett.

TN bekreftet dette på TV i den dagen han signerte. Har nesten alltid rett!

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jan 10, 15:38

Opprinnelig postet av kjell-H

Tillomed svein j  går ut og sier at det vet ikke han noe om.Tror dere virkelig Svein lyver?Det tviler jeg på


Før en avtale er 100% i boks, så er det selvfølgelig sånn at han gjør det, noe annet vil jo være selvmord! Forretninger heter det!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 jan 10, 15:41

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Svein

Har TFA det som skal til for å lage et godt lag, og rykke opp?

Ja, det tror jeg. Og så har han spillergruppa med seg. Det kommer du langt med.

Han kom ikke så langt med det i Sommer. Han tok vel færrest snitt poeng av dem 3 trenerene vi hadde. Og ser vi bort fra resultatene så visste pila rett ned spillemessig under Aune. Er redd vi nå har lagt makta til garderoben selvom vi har blitt kvitt en del av dem sterke personlighetene....


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 26 jan 10, 15:41

Opprinnelig postet av Morgaine

Opprinnelig postet av ffk-4ever

En annen sak er hvis TFA skal bli hovedtrener så sier jeg lykke til, tror mange angrer sine sesongkort kjøp nå. Men håper at alt dette er sprøyt og at Nordlie blir. Rake veien til 2. divisjonen nå.

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? Kanskje vi ikke røkker ner, men noe opprykk blir det ikke med TFA.

 

Det kan lages en lang diskusjon om det virkelig var nødvendig.... Uansett så finnes ikke fasiten i og med at han ikke fikk sjansen til å fullføre fjoråret.

Tror også det beste vi supportere kan gjøre er å støtte opp om TFA fordi FFK ikke har råd til noe annet alternativ.

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jan 10, 15:48

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Han kom ikke så langt med det i Sommer. Han tok vel færrest snitt poeng av dem 3 trenerene vi hadde. Og ser vi bort fra resultatene så visste pila rett ned spillemessig under Aune. Er redd vi nå har lagt makta til garderoben selvom vi har blitt kvitt en del av dem sterke personlighetene....

Du har et poeng. Jeg tror særlig det du skriver i siste setningen vil gjøre utslag. Wehrman, Barsom, Gerrbrand og Gardar var nok ikke blant de enkleste å håndtere. Dessuten hadde TN en helt annen stall å velge fra.

Hvis valget er mellom en ubrukelig og dyr trener, eller en dårlig og billig trener, så synes jeg det er ganske enkelt.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jan 10, 15:51

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Han kom ikke så langt med det i Sommer. Han tok vel færrest snitt poeng av dem 3 trenerene vi hadde. Og ser vi bort fra resultatene så visste pila rett ned spillemessig under Aune. Er redd vi nå har lagt makta til garderoben selvom vi har blitt kvitt en del av dem sterke personlighetene....


Forskjellen fra nå og i sommer så var han jo "bare" en reserve, nå vil han eventuelt bli en hovedtrener. Og hans ord skal/bør jo være lov. Og han lærte nok en del om seg selv og prosesser når han "feilet". Gjør nok litt med psyken for en trener og, og være på lånt tid. Nå vil han eventuelt også få full fokus i forsesongen som trener, og kan implementere det han mener er riktig.

Men et annet spørsmål vil jo da være.... Spiller vi kjapt 4-4-2 neste år da...?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 jan 10, 16:04

Opprinnelig postet av becks723

Jack er ikke whiskey, jack er sølevann.. men går vel alltids ann å svelge unna en flaske på en herlig dag, som idag? :-D

Jack er ikke whiskey, det er helt riktig! Jack er bourbon! Tongue out

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 jan 10, 16:38

Opprinnelig postet av Sulla

 

Har personlig en glimrende cognac, Martell Cordon Bleu, som også er fra taxfree i London og som skal poppes når den gode nyheten er bekreftet. 

Har den samme selv. Har noen nye cognacglass jeg skal innvie. Det skjer når denne nyheten bekreftesSmile


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 26 jan 10, 16:40

det er fyll uansett hva man kaller det hehe

 

ÅÅÅÅ VI ELSKER FREDRIKSTAD

ÅÅÅÅ VI ELSKER FREDRIKSTAD

VI ER DØM BESTEEEE

HÆRJÆR IGJEN

KJØR PÅ KJØR PÅ  FFKÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

---------------------------

jaddajadda


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 10, 17:15

Opprinnelig postet av Morgaine

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? 

Det var da heller ikke nødvendig å hente inn TN. Problemet er at det ble gjort allikevel. Han har gitt oss NULL og kostet FLESK. Du har vel fått med deg det?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 jan 10, 17:30

Blir en liten en i mitt Riedel Sommelier XO cognac glass her og ja ;o)  om dette stemmer. Rett og slett for at klubben igjenn kan begynne å se fremover.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 jan 10, 17:31

Må nok skuffe dere karer, TN er ikke ferdig i FFK...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 jan 10, 17:36

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Morgaine

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? 

Det var da heller ikke nødvendig å hente inn TN. Problemet er at det ble gjort allikevel. Han har gitt oss NULL og kostet FLESK. Du har vel fått med deg det?

Nei han ga oss ikke så mye. Men hadde han blitt møtt av proffesjonelle spillere kunne han kanskje gitt oss en fortsatt Tippeligaplass. Blir vanskelig når store deler av spillere, ledere og supportere står klar med øksa før han i det hele tatt kom over kommunegrensa...

    Så får vi håpe Aune ikke får samme mottakelse. Noe han definitivt ikke får fra spillerene som i prinsipp har sparket og ansatt  trener. Fordelen er at spillerene har lagt ett ganske høyt press på seg selv til å prestere kommende sesong.

Ser også at noen er igang med å ta frem sprudlevann og klare for å feire. Selv så skal jeg ta det fram når vi rykker opp...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 jan 10, 17:37

Opprinnelig postet av Tiger

Må nok skuffe dere karer, TN er ikke ferdig i FFK...

Ikke ennå nei. Men hadde han vært trygg så hadde styreleder gitt sin fulle tillit til keiko. Så lenge han ikke gjør det henger jobben i en tyn trå.

---------------------------

There's only one United. Leeds United



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24