Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Nordlie hårsår?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 jan 10, 20:18

Per snæbbus var også innom og sa han var lei sutringa til spillerene. Vanskelig å være uenig med ham i det..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 jan 10, 20:20

Det var vel ingenting i denne reportasjen som var overraskende eller nytt for oss.

Alt Tom Nordlie sa er sant. "Problemet" som han ikke nevner er at han ikke kan lede et lag uten å ha tillitt. Nå er det gamle styret borte heldigvis, og jeg kan ikke tenke meg at Nordlie har tillitt fra verken spillere eller ledere.

Jeg blir vel heller aldri helt overbevist når jeg ser fjeset til Morten Stokstad, en rimelig begrenset journalist i mine øyne.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 jan 10, 20:27

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Per snæbbus var også innom og sa han var lei sutringa til spillerene. Vanskelig å være uenig med ham i det..

Det er helt korrekt. 

Men innslaget kan også være klippet slik at det fremstår at Snæbbus kun er misfornøyd med spillerne. Hadde han fått et direkte spørsmål om feks trenersituasjonen kan det godt hende han hadde vært negativ til dette også.

Nå var jo dette en "Stakkars Nordlie"-reportasje, da klipper NRK akkurat som de vil.

Slike reportasjer blir alltid slik. Jeg vet at Vidar Henriksen ikke er fornøyd med Tom Nordlie, heller ikke med hvordan Grönis var. Men dette handlet om en "udugelig" ledelse og en dum Henriksen. 

Men men, uansett håper jeg Kosten og Rafn har store baller, og ikke lar seg skremme av John Chr. Elden.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 jan 10, 20:46

Sånn som det har blitt så kreves det baller uansett hvilket valg dem gjør. Det som er viktig er at dem tar en avgjørelse raskt. Enten så sparker dem han eller så gir dem han full tillitt og ferdig med saken.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 jan 10, 20:48

Veldig enig med deg Bedreviteren. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 jan 10, 20:49

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Sånn som det har blitt så kreves det baller uansett hvilket valg dem gjør. Det som er viktig er at dem tar en avgjørelse raskt. Enten så sparker dem han eller så gir dem han full tillitt og ferdig med saken.

Helt enig.Nå må de få et svar.Blir han så blir han.Sparker de han så sparker de han.Uansett hva det blir av disse valga så må klubben og folket se framover etter valget er tatt.

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 jan 10, 20:51

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Sånn som det har blitt så kreves det baller uansett hvilket valg dem gjør. Det som er viktig er at dem tar en avgjørelse raskt. Enten så sparker dem han eller så gir dem han full tillitt og ferdig med saken.

Enig. Og så får vi som supportere støtte den beslutningen som blir tatt.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jan 10, 20:55

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Sånn som det har blitt så kreves det baller uansett hvilket valg dem gjør. Det som er viktig er at dem tar en avgjørelse raskt. Enten så sparker dem han eller så gir dem han full tillitt og ferdig med saken.

Enig. Og så får vi som supportere støtte den beslutningen som blir tatt.

Sånn som vi støtta det forrige styret da de gav han full tillittWink


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 jan 10, 20:58

Men var det noen som i det hele tatt hadde tillitt til det styret? Wink

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jan 10, 21:00

Det trur jeg ikkeLaughing


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 10 jan 10, 21:02

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Sånn som det har blitt så kreves det baller uansett hvilket valg dem gjør. Det som er viktig er at dem tar en avgjørelse raskt. Enten så sparker dem han eller så gir dem han full tillitt og ferdig med saken.

Helt enig.Nå må de få et svar.Blir han så blir han.Sparker de han så sparker de han.Uansett hva det blir av disse valga så må klubben og folket se framover etter valget er tatt.

Jeg har vært uenig i en del du har skrevet, men dette støtter jeg 100%! Veldig viktig å få satt punktum for diskusjonen og spekulasjonene og komme seg videre.

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 10 jan 10, 21:47

Joda. man må velge det ene eller det andre, men det er faktisk bare ett alternativ. Nordlie har en kontrakt som sier at han har det fulle sportslige ansvaret. Dette strider med klubben regelverk, der sportsutvalget har det øverste sportslige ansvaret. Tviler på at Nordlie godtar dette. Hva da?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 jan 10, 07:58

Ja - mente av. Det snek seg inn en "og" der isteden.

---------------------------

2010: The new era begins.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 jan 10, 08:02

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Nei, Nordlie har rett til å si ifra han også nå, det her begynner å gå alt for langt. At vi supportere sitter her og godter oss over at et menneske blir filleristet foran hele fotball norge, det er rett og slett ufyselig.

Det verste er at de som er med på det nå, er det som kritiserte de som for noen år siden da sa ifra om Hoås, Vebjørn Hagen, Drillo o.s.v. Jeg vet Nordlie har gjort mye rart i tiden han har vært i klubben, men det får være grenser for skitkasting!

Dersom klubben velger å BEHOLDE Tom, så skal ikke vi sitte her og grave oss ned i møkka og kaste mer dritt, da MÅ vi respektere det klubben har valgt, støtte klubben og stille oss bak dem, og gjøre som Svein Johannesen ønsker, nemlig å fylle stadion full i kampen mot Alta.

Hvor i svarte svingende ble det av en for alle og alle for en som en gang var i klubben? Først Henriksen så spillerne og nå Tom Nordlie, hva blir det neste?

Hadde aldri i verden respektert den beslutningen hvis han hadde blitt valgt til å bli, men hadde selvfølgelig stått bak klubben uansett. Ingen er større enn klubben.

Føler derimot ingen medlidenhet i saken her.. Man høster det man sår.

---------------------------

2010: The new era begins.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 jan 10, 10:21

Opprinnelig postet av Plaskesak
Måten klubben har håndtert personen og treneren Tom Nordli på er skandaløs. Han har ALDRI fått muligheten til å utføre den jobben han er sett til å gjøre, også skal han svertes på det styggeste før han kastes igjen....

 

Ser ut som dette har utviklet seg til en slags maktkamp mellom Henriksen og Nordlie og at Henriksen har lykkes i å få fokus over på Nordlie.

FFK kommer til å slite med et realt omdømmeproblem i mange, mange år fremover og sparking av Nordlie kommer nok til å forlenge dette betraktelig.  At Nordlie nå står som syndebukk viser jo at det overhodet ikke er ryddet opp i kaoset i klubben.  FFK kommer til å få problemer med sponsorer og med å få nye spillere eller trenere til klubben.  Hvem vil inn i dette?

Dersom spillerne har liten tillitt til Nordlie så har jeg liten tro på at han kan ta FFK tilbake i TL.  Men til tross for det tror jeg å sparke han vil gjøre vondt mye, mye verre.  Mest grunnet omdømme, men også fordi jeg har større tro på Nordlie enn Aune selv med manglende tillitt.

 

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 jan 10, 11:32

Den som er vinneren til nå er vell egentlig Henriksen som har på en måte fått rettet fokuset mot Nordlie og vekk ifra seg selv.

Vil hel at Nordlie skal få sjangs til å få tillit og ut med Henriksen

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jan 10, 12:16

Opprinnelig postet av kjell-H

Den som er vinneren til nå er vell egentlig Henriksen som har på en måte fått rettet fokuset mot Nordlie og vekk ifra seg selv.

Jeg har tro på at styret klarer å ha mer enn en tanke i hodet samtidig. M.a.o. de glemmer nok ikke Henriksen selv om vi "synserne" her inne stort sett bare har fokus på Nordlie.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 11 jan 10, 12:16

Nå har Nordlie gått ut og sutret i media over at han latterliggjøres under idrettsgallaen.

Kjente at jeg nå mistet det siste lillle jeg hadde igjen av respekt for han som trener.

Han har vært brautende, aggresiv, motbydelig, gråtende, tøff og frampå i media i så mange år, at jeg hadde foventet at  han skulle ta dette med et smil, og kanskje et lite stikk tilbake. Han har ingen problemer med å kjefte og smelle på alt og alle, ta f.eks måten han har hengt ut dommere på direkten de siste 5 åra. Nå blir han hengt ut litt tilbake, og da er det sutre rollen med en gang?

 Han har familie og barn som tar seg nær av dette, og det betviler jeg ikke. Det er selvfølgelig trist  og beklaglig at slikt går utover andre, men: Hva synes de om måten han framtrer på under kamper? Jeg tror og at dommere har familie og venner som følger med. Selv om Tom sine utbrudd skjer under affeksjon i kampens hete, eller på trening og NRK hadde planlagt dette, retferdiggjøres ikke måten han henger ut folk på. Dette skulle han holdt seg for god til, selv om mange mener at NRK gikk over streken her. Jeg er ikke av de som mener det. Skal du være med på leken,osv.......


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 jan 10, 12:23

Opprinnelig postet av madserazzi

Nå har Nordlie gått ut og sutret i media over at han latterliggjøres under idrettsgallaen.

Kjente at jeg nå mistet det siste lillle jeg hadde igjen av respekt for han som trener.

Han har vært brautende, aggresiv, motbydelig, gråtende, tøff og frampå i media i så mange år, at jeg hadde foventet at  han skulle ta dette med et smil, og kanskje et lite stikk tilbake. Han har ingen problemer med å kjefte og smelle på alt og alle, ta f.eks måten han har hengt ut dommere på direkten de siste 5 åra. Nå blir han hengt ut litt tilbake, og da er det sutre rollen med en gang?

 Han har familie og barn som tar seg nær av dette, og det betviler jeg ikke. Det er selvfølgelig trist  og beklaglig at slikt går utover andre, men: Hva synes de om måten han framtrer på under kamper? Jeg tror og at dommere har familie og venner som følger med. Selv om Tom sine utbrudd skjer under affeksjon i kampens hete, eller på trening og NRK hadde planlagt dette, retferdiggjøres ikke måten han henger ut folk på. Dette skulle han holdt seg for god til, selv om mange mener at NRK gikk over streken her. Jeg er ikke av de som mener det. Skal du være med på leken,osv.......

Enig!

---------------------------

2010: The new era begins.


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 11 jan 10, 18:12

Opprinnelig postet av Acromion

Opprinnelig postet av Erikk

Ved å lage et helvete mot FFK sammen med en stjerneadvokat (Elden norges beste?) vil det være vanskelig for han å få ny jobb som trener i Adecco/tippe-ligaen. Kanskje det hadde vært smart av han å si at dette var jobben han ikke burde tatt og kommet til en enighet med FFK som begge parter kunne leve med. Dermed kunne f.eks Henriksen forsvare han på TV og sagt at det er mange som hadde skyld osv og ønsket Nordli lykke til framover. På denne måten vil Nordlie redde ansikt og vi redde klubben fra økonomisk ruin.

 

Veldig godt tenkt. I stedet teamer han altså opp med mannen som egenhendig har sikret omtrent hele B-gjengen permanent oppholdstillatelse i Norge... Litt av et team, Nordlie og Elden.

 

Når det er sagt, synes jeg NRKs "underholdning" her var smakløs. At en person oppfører seg smakløst og motbydelig overfor kolleger og underordnede, forsvarer ikke latterliggjøring i riksdekkende fjernsyn.

Jeg synes du bommer stygt nå  sitat:  "fikset nesten hele B-gjengen oppholdtillatelese" 99%  i B-gjengen er 2. og 3. genrasjons innvandrere. Tror du de trenger "oppholdstillatelse da? Så den kommentaren blir ganske platt og besides the point, spør du meg.

Og tror du han er en av Norges  best betalte strafferetts-advokater  fordi han kun har forsvart B-gjengen? Er en grunn til at han er advokat med møterett i høyesterett, og det er at han er dyktig.

Han gjør faktisk andre ting enn 2-3 B-gjeng-saker i året. 

Kanskje det hadde gått litt bedre med kontraktene til Fredrikstad hvis de hadde brukt skikkelige advokater til å skrive avtaler istedet for lokale helter?

Sånn sett er Nordli smart som bruker en av Norges beste, og ikke noe man skal bruke mot han. Han ønsker en advokat som kan beskytte hans rettigheter på best mulig måte og derfor velger han Elden. Men her inne mener vel flere av dere at han gjør det for "å lage mest mulig jævelskap for FFK"

Her på forumet så hadde Nordlie vært jævelen sjøl, om han så hadde donert halvparten av pengene sine til Unicef, for da hadde han gjort det "kun for å få sympati"

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24