Husk meg
Brukernavn
Passord

PAC sitt avskjedsbrev!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 18 des 09, 08:30
Endret: 18 des 09, 08:35
Endret av: FFK1903

Sterk lesning!!

Mod: Link

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 des 09, 08:50

Kan ikke gjøre annet enn å nikke vedkjennende til det Czwartek skriver. Kanskje ikke så rart. Hittil har absolutt alt og mer til av det vi Nordlie-skeptikere fryktet slått til og det ser ikke ut til at det kommer til å stoppe der. Skal denne brumlebassen få lov til å orkanisere hele klubben før styret svelger sine kameler og legger ut på en lang ørkenvandring langt vekk fra klubben?

De har så til de grader satt seg høyere enn klubben at de burde bli satt i gapestokk på Stortorvet. Hele ansettelsen av Nordlie virker som et desperat forsøk på å redde sitt eget skinn ved å unngå nedrykk. Nordlie fikk, som Czwartek skriver, omtrent lag sin egen kontrakt som styret signerte. Det vitner ikke om langsiktighet i det hele tatt.

En liten ting bare. Pål Andrè må være den eneste i Norge som skriver Andrè med grav aksent. Alle andre, inkludert meg, bruker akutt aksent, altså André!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 des 09, 09:11

Jeg vil takke han for ærlighet og at han ville dele sine ord med oss utenfor kluben. Synes det er rart noen snakker om opprykk neste år, jeg tror heller vi rykker ned i 2. div hvis vi ikke blir kvitt TN.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 18 des 09, 09:21

Helt nydelig brev - rett på sak.

Du vil bli savnet, Cwartek!

Hvor mye vil det egentlig koste å bli kvitt Nordli? Noen som vet det?

---------------------------

2010: The new era begins.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 des 09, 09:29

Trist  CryCryCry  jeg kan forsatt ikke forstå at vi supportere ikke gjør en dritt... FY FAEN Yell

her sitter vi og ser og godtar at spillere forsvinner en etter en.... vi kunne tatt ett fakkel tog aksjon....

kanskje han som sa til meg at halve spiller stallen forsvinner for rett... veldig trist

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 18 des 09, 09:48

Opprinnelig postet av Welhaven
Hvor mye vil det egentlig koste å bli kvitt Nordli? Noen som vet det?

Sannsynligvis mye mindre enn om han får bli.

  Nå har både Ramberg og Cwartek i media bekreftet den store missnøyen mot Nordli.  Jeg fatter ikke hvordan FFK skal klare å reise seg neste sesong når utgangspunktet er så dårlig som nå.

FFK er i sjakk matt som Cwartek sier, men ikke bare mht Nordli.  Direktøren som heller ikke ser ut til å ha stor tillitt i klubben eller blant supportere og kanskje også sponsorer er 100% avhengig av å kunne bli i FFK for å forsøke å rette på sitt eget rykte og det kan han fordi han koster mye han også.

Jeg liker egentlig dårlig spillere med soloutspill om klubben i media, men her støtter jeg Pac for det må jo være nær unntakstilstand i klubben.  Her er det nok få som drar i samme retning om dagen.

 

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 18 des 09, 10:48

Da er oppryddingen i gang. Nå er Kvisvik, sutregutten Ramberg og nå Pål Andre ute/på veiut. En stor takk til PAC for dine prestasjoner i løpet av 13 år. Det ligger i din fulle rette til å si dine ærlige meninger om tingenes tilstand, men ikke til media.  I likhet med Ramberg lar du deg styre av de destruktive kreftene som nå herjer og som gjør at media godter seg i denne tragiske tiden for vår kjære klubb.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 des 09, 10:56

Godt skrevet Pål André!!!

Jeg gleder meg til du skriver under en ny 1-års kontrakt når Nordlie må pakke snippesken snart. Nå som også hele styret i FFK med Gjeldnes i spissen trekker seg kan det endelig skje ting. Håper bare apene i FFK Sport AS følger etter.

Glimrende at du bruker media for dette, all dritt og møk innad i klubben MÅ og SKAL frem i media slik at mannen i gata virkelig ser hva slags naziklubb FFK har blitt.

Nå begynner jeg endelig å se litt positivt på ting igjen.

SPARK NORDLIE NÅ!! HELST I GÅR!!


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 18 des 09, 11:00

Nå gjenstår kun å avslutte arbeidsforholdet med spilleren som er valgt til årets sutregutt i 2009, Hans Jørgen Ramberg.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 des 09, 11:07

Godt forsøk på å provosere Lillebror.

Er det Tom Nordlie himself som taler? Eller vil du virkelig se klubben bli rævkjørt så til de grader som den blir om dagen? Eller følger du ikke med i det hele tatt? Med Nordlie som sjef blir klubben ødelagt, jeg håper ikke det er dette du vil. 

Når Czwartek først snakker etter 13-14 år i klubben, MÅ folk høre etter. Han har vært FFKs mest lojale spiller de siste 30 årene, han har vært "svigermors drøm", alltid oppført seg eksemplarisk, aldri klaget på noe. Men nå er det nok for han, og det er jaggu forståelig. At også Ramberg sier så sterkt i fra er heller ikke veldig sjokkerende.

Han heter forresten Hans Erik Ramberg, men det visste du kanskje?


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 18 des 09, 11:18

Opprinnelig postet av Lillebror

Nå gjenstår kun å avslutte arbeidsforholdet med spilleren som er valgt til årets sutregutt i 2009, Hans Jørgen Ramberg.

Er du kun ute etter å provosere, eller mener du alt du lirer av deg? Er jo helt nødvendig at det finnes forskjellige synspunkter på ting for at det skal bli debatt, men av de 11 innlegga du har skrevet er det veldig lite som tyder på at du har noen som helst forståelse for situasjonen i FFK. Det kan jo virke som om du mener at klubben hadde vært i en helt annen situasjon i dag hvis det ikke var for en 2-3 spillere?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 des 09, 11:23

Synes alt er synd.

FFK er nå helt ødlagt.Åssen kan dere se en bra framtid for dette laget nå?Detta har gått alt for langt.

Takk for alt PAC

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 des 09, 11:26

Og Vestvik er vell den første vi hvertfall må få vekk??

Synes han har slippi billig unna alt bråket

---------------------------

You'll Never Walk Alone


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 des 09, 11:28

laget facebook side: Til ære for Pål André Czwartek

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 18 des 09, 12:04

Opprinnelig postet av kjell-H
Og Vestvik er vell den første vi hvertfall må få vekk?? Synes han har slippi billig unna alt bråket

Kan du vel umulig mene? Vestvik og Henriksen, sammen med pengegutta og Tom Nordli, er jo selve ryggraden og fremtiden for klubben. Supporterne er noen idioter som kun vil ødelegge klubben. Tenk å kritisere de ansvarlige så alle ser det! Og spillerne, som tok sølv i fjor etter en endeløs rekke tilfeldige kampresultater, og særlig de lokale trofaste med egne meninger og holdninger, og de unge talentene, blir nå heldig vis grundig kjefta opp og kjeppjagd ut Vesterelva og langt ut på Lera. De frivillige burde holde kjeft, de kan være fornøyd med å komme gratis inn på kampene. Styret, som er valgt av klubbens medlemmer, er også udugelige, vekk med dem. Nei Kjell-H, vi må slå ring om de som virkelig har et hjerte for klubben og byen, som VET hva som skal til for å skape RESULTATER, som skaper entusiasme rundt klubben, og som hele byen har klokketro på.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 des 09, 12:28
Endret: 18 des 09, 12:30
Endret av: Bedreviteren

ALDRI har det vært sløst så mye med pengene som de siste sesongene. I den samme perioden har ironisk nok Tom Nordlie også cashet inn flere millioner enn noen gang. Stort sett er dette velfortjente penger for godt gjennomførte sirkusnumre, men etter nedrykket i Fredrikstad er det plutselig siste sjanse til fornyelse.

Den skal Tom Nordlie egentlig takke for. Så lenge FFK ikke har råd til å løse han fra kontrakten, skal han heller bruke muligheten til å løse opp sitt eget trenerregime.

Det starter med et oppgjør med egen stil, en unnskyldning til spillergruppa og daglig hardt arbeid på treningsfeltet for å finne tilbake til den treneren som en gang formet gode fotballag på andre måter enn ved utskjellinger.

Bare på den måten kan dette ende bra både for klubb og trener.

Postet her ett innlegg av Esten O Sæther i dagblad.

For en som verken liker Nordlies fremtoning eller spillerenes makt og bøddelrolle ser jeg løsninger her...

Kommentar fra Esten O Sæter i Dagbladet

 


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 18 des 09, 13:06

Jeg synes dette er utrolig trist! Klubben regelrett faller fra hverandre foran øynene våre, og vi får ikke/kan ikke gjøre noen ting for å forhindre det...

At nå Pål Andrè forsvinner pga ledelsen er bare ufattelig surt! Hva skal skje med klubben når de mest trofaste gjennom alle år må hoppe over bord fordi de ikke føler at de kan redde skuta?

Nei, dette begynner å se veldig svart ut...

---------------------------

Drømmesituasjon: FFK rykker opp til Tippeligaen igjen...men tviler på at det kommer til å skje med det første.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 des 09, 15:56

Noen burde kjørt igang en aksjon. " ingen kjøper sesongkort før søpla er ute av korridorene.."..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 des 09, 15:59

Opprinnelig postet av keiko99

Trist  CryCryCry  jeg kan forsatt ikke forstå at vi supportere ikke gjør en dritt... FY FAEN Yell

her sitter vi og ser og godtar at spillere forsvinner en etter en.... vi kunne tatt ett fakkel tog aksjon....

kanskje han som sa til meg at halve spiller stallen forsvinner for rett... veldig trist

Vi gjør noe keiko99. Selv om vi ikke går i fakkeltog. Litt tålmodighet så får du se Cool


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 des 09, 16:20

Bra av Pål å stå fram sånn! Takk for alt i klubben så langt, har en følelse av at du kommer tilbake i en rolle om ikke så lenge..

Regner med at det skjer noe på trenerfronten om ikke så lenge!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24