Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen, plassering og synging. Hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 nov 09, 21:40

Enig med Rey her. Veggen virker som en unnskyldning, problemet stikker dypere enn som så. Tror ikke noen sangkontrakt vil hjelpe noe særlig heller. Det vi trenger er supportere som gir 100% og en forsanger som konsentrerer seg om å skape litt stemning, ikke en som går rundt og griner på nesa.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 09, 22:08

forsangeren vi har i dag griner ikke på nesa, men når enkelte ikke klarer og akseptere at det er den forsangeren vi har så er det ett problem hos den enkelte perssonen.

Ja vi trenger supportere som gir 100 %

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 10 nov 09, 22:57
Endret: 10 nov 09, 22:58
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av keiko99

forsangeren vi har i dag griner ikke på nesa, men når enkelte ikke klarer og akseptere at det er den forsangeren vi har så er det ett problem hos den enkelte perssonen.

Ja vi trenger supportere som gir 100 %

 

jeg vet hvorfor ting blir som de blir jeg, det er noen som synger en viss sang, ja dere vet alle hvem jeg mener ! den dreper alt som heter stemning !

Vi trenger en forsanger som faktisk klarer å kjefte på folk når de ikke synger, folk må tåle å høre dette når de står på ett supporterfelt og kan ikke løpe grinenes til onkel ulf eller onkel jaran fordi vi krever at det skal bli kjørt litt hardt!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 10 nov 09, 23:18

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Liraren

Vi ble pessa på av fossefallet. Det sier vel sitt...

Så du mener at den veggen var grunnen til at Fossefallet sang oss ut?

Nei, ikke bare derfor, fordi plankehaugen har sunket ca 100000 hakk siden zoran var forsanger. Han som er forsanger nå er virkelig så ubrukelig. Han greier ikke få opp engasjementet i det hele tatt. Ja han gjør sitt beste, og bra at han tør å stå der alene å prøve å piske opp stemningen. Men han er dessverre ubrukelig. Akkurat som jeg er ubrukelig som pedagogikk student ;)

Vi må få vekk dævvkjøttet. jeg har mine egne tanker om hvordan supporterklubben skal se ut. Kanskje er det på tide å bytte ut store deler av styret også, berg familien er ikke de som er mest opptatt av tribunelivet.

Det jeg skal skrive nå er helt urealistisk, det er heller bare en våt drøm. Plankehaugen bestående av kun menn som synger av full hals. Da får vi en grov "stemme" som runger over stadion :-)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 10 nov 09, 23:23

Opprinnelig postet av Norip

Jeg vet hvorfor ting blir som de blir jeg, det er noen som synger en viss sang, ja dere vet alle hvem jeg mener ! den dreper alt som heter stemning !

Vi trenger en forsanger som faktisk klarer å kjefte på folk når de ikke synger, folk må tåle å høre dette når de står på ett supporterfelt og kan ikke løpe grinenes til onkel ulf eller onkel jaran fordi vi krever at det skal bli kjørt litt hardt!

 

Det var jo kjeftinga som senket og drepte stemninga. Vis dere tenker dere noen år tilbake i tid, den gang som Ph sang ut hvem som helst på stadion, den gang var det ingen som kjeftet. Den gang ble vi bare oppfordret og dratt med av engasjert forsanger, vi hadde enkle sanger som kom mer spontant. Det var den gang vi hadde det artig på feltet, vi var inkludert og en sammensveiset gjeng. Men så begynte forsanger å kjefte og smelle,(denne historien kjenner vi, så den lar vi være) forsanger forsvant, men kjeftingen forsatte av andre grupperinger som anså seg selv som ekte elitesupportere, og alle andre var juletrær og tanter( trenger vel ikke utdype dette noe mer heller igrunn). Å slik har det vært fram til nå uten at styret i PH har klar å gjort noe med det heller. 

Så mann kan faktisk dra noen sammenligninger mellom FFK og Plankehaugen, Det går for nedover når en gruppe innad i organisasjonen drar i en annen retning!!. Så her har begge styrene litt av en opprydning å gjøre i vinter og de bør begynne med seg selv!!

Henning Bødtker-Lund

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 10 nov 09, 23:31

Prøv å kom med seriøse forslag til tiltak på hvordan få opp stemningen på feltet igjen a! Det er det vi virkelig trenger nå. Lett å skylde på PH-styret, plassering, forsanger, tanter eller Supras/BRH.

Lite poeng i å sette i gang sånne diskusjoner igjen HBL, det fører ikke til noe positivt overhode med nok en tråd full av shitkasting

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 10 nov 09, 23:48

Opprinnelig postet av danan

Prøv å kom med seriøse forslag til tiltak på hvordan få opp stemningen på feltet igjen a! Det er det vi virkelig trenger nå. Lett å skylde på PH-styret, plassering, forsanger, tanter eller Supras/BRH.

Lite poeng i å sette i gang sånne diskusjoner igjen HBL, det fører ikke til noe positivt overhode med nok en tråd full av shitkasting

Bare legger fram saken slik jeg ser den. Skal  ikke rote rundt i gammel grøt, men jeg føler forsatt at det er stor splid i PHs medlemmer og at det er grunnen til at stemningen er som den er. 

Et seriøst forslag fra meg er da: å rydde opp i spliden, å det er styrets jobb!!. Det er noe jeg personlig mener de burde ha gjort for lenge siden.

Men som sagt, dette er bare min mening!!

Henning Bødtker-Lund

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 nov 09, 00:39

Få et nytt styre i plankehaugen som går ut med en offentlig beklagelse til Zoran, så kan vi kanskje få han tilbake.

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 nov 09, 08:21

klarer du ikke og synge uten Zoran ?

Skal Zoran tilbake så må han selv sjerpe seg... bom skudd og si at ph skal gå ut med en offentlig beklagelse.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 11 nov 09, 09:16

Opprinnelig postet av keiko99

forsangeren vi har i dag griner ikke på nesa, men når enkelte ikke klarer og akseptere at det er den forsangeren vi har så er det ett problem hos den enkelte perssonen.

Ja vi trenger supportere som gir 100 %

 

Nå står ikke jeg blandt plankehaugen til vanlig, men gjorde det blandt annet borte mot Stabæk. Dersom vedkommende som var forsanger der er vedkommende som er fast forsanger, ja så skjønner jeg hvor skoen trykker for PH. Faen for en tulling. Null innlevelse, null ansiktsuttrykk, null karisma, null engasjement. Han bare står der og roper ut kommandoer uten å ha peiling på hva han driver med.

 

Og til dere som sier at PH ikke ble pissa på av Fossefallet... Jeg beklager å måtte si det, men de var 2 hakk bedre enn PH gjennom store deler av kampen. Når man selv står i PH eller sitter like rundt så skjønner jeg også at det kan oppleves som at PH er konge, men når man sitter midt på og får begge grupperingene omtrent like langt fra seg, DA hører man virkelig hvem som "pisser på hvem". Slik har det desverre vært mot veldig mange lag i år :(


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 11 nov 09, 09:35

Jeg sitter midt på langsida. Har lest her flere ganger at PH synger ut både den ene og den andre supportergjengen. Det er ikke riktig. Ihvertfall ikke fra der jeg sitter. Har vært på samtlige hjemmekamper i år, og det er alltid mer lyd fra min venstre side; det vil si fra bortesupporterne.  Det kan være at PH synger mer enn vanlig enkelte kamper, og man her inne får skryt for dette, men det er uansett mer lyd fra bortehjørnet. Besøket fra Sarpsborg 08 var intet unntak. Dette har selvfølgelig noe med vinklingen av tak, høyden på tak og materialbruk å gjøre. At man vil hausse opp PH til å være en supportergjeng med høyt lydnivå får så være. De vil uansett bli overdøvet i 1. divisjon også. Hvorfor er det så vanskelig å bytte side?

---------------------------

Any given sunday


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 nov 09, 09:41

Nå må dere huske på at det kommer helt an på hvilken langside man sitter på.

Hvis man sitter midt på den langsiden med VIP-tribunen høres Plankehaugen best, nesten uansett motstander. Det er jo fordi Plankehaugen er plassert nærmest VIP-tribunen på sin kortside.

Og selvsagt sitter man midt på Gjensidige-tribunen høres stort sett alltid bortesupporterne best. Grunnen er jo at bortesupporterfeltet er nærmest Gjensidige.

Hvis man skulle visst helt nøyaktig hvem som er best måtte begge supporterfeltene vært midt på kortsidene. Da kunne man sittet midt på Gjensidige og sammenlignet.


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 11 nov 09, 09:48

Det er ikke rare forskjellen på de to langsidene. Men uansett; Dersom PH flytter seg til midten av kortsiden, vil taket fortsatt være for høyt til at man kan sammenligne seg med bortefeltet. Dette er akustikk og geometri.

---------------------------

Any given sunday


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 nov 09, 09:51

Nå sa jeg også at hvis man sitter midt på langsiden der VIP-tribunen befinner seg hører man Plankehaugen best. Selv uten vegger, medvind osv.


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 11 nov 09, 11:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå sa jeg også at hvis man sitter midt på langsiden der VIP-tribunen befinner seg hører man Plankehaugen best. Selv uten vegger, medvind osv.

 

Beklager men det er akkurat der jeg sitter. Omtrent midt på VIP.

Og beklageligvis er fakta det at PH blir sunget ut av 50 % av de som besøker stadion, og slik skal det neturligvis ikke være.

Sideveggen på bortetribunen fungerer også desverre slik at de "kaster" lyd mot VIP-tribunen. Resultatet blir som nevnt over her og tidligere i tråden.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 nov 09, 11:25
Endret: 11 nov 09, 11:26
Endret av: Plankekæll

Det er ikke det inntrykket jeg har hvertfall.

Jeg har sittet på VIP-tribunen mot Brann, Vålerenga, Start og Molde. Plankehaugen hørtes klart best fra der jeg satt. Men for all del, mulig du synes noe annet.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 nov 09, 12:12

Opprinnelig postet av keiko99

klarer du ikke og synge uten Zoran ?

Skal Zoran tilbake så må han selv sjerpe seg... bom skudd og si at ph skal gå ut med en offentlig beklagelse.

Er vel heller du som har problemer med å synge, du er jo ganske glad i å gape å skrike på medsupportere i steden. Jeg lurer på Keiki, hvorfor er det så feil å sende ut en beklagelse til Zoran?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 11 nov 09, 12:44

huff.... skal sitere zoran fra en video på you tube .....kremt kremt ........ jeg orker ikke mer

---------------------------

jaddajadda


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 09, 01:05

Opprinnelig postet av Liraren

Er vel heller du som har problemer med å synge, du er jo ganske glad i å gape å skrike på medsupportere i steden. Jeg lurer på Keiki, hvorfor er det så feil å sende ut en beklagelse til Zoran?

jeg skal svare deg når du kan skrive keiko99 eller keiko

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 nov 09, 12:27

Hvis du leser underskriften min keikO kan du se at skrivefeil kan forekomme. Ettersom jeg sølte en øl utover tastaturet mitt.

Så keiko, nå skriver jeg "navnet" ditt riktig. Svar meg da!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24