Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen tillit til Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 25 15

Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 30 nov 09, 21:04
Endret: 30 nov 09, 21:05
Endret av: Balto

Da kan vi glede oss til en ny sesong med en daglig leder som de fleste ansatte og dugnadsfolk er imot, en trener som de fleste spillerne ikke er så glad i, pluss 2 styreledere som sitter i sin egen boble


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 30 nov 09, 21:14

Dette sa Henriksen til FB for noen få dager siden, om brevet fra spillernes vurdering av Tom Nordlie:

- Det brevet kom for en stund tilbake. Vi lytter hva de mener, og derfor hadde vi et møte med spillerutvalget i kveld, sier Henriksen og legger til at det aldri må bli slik at det er spillerne som bestemmer hvem hovedtreneren skal være.
- Men vi skal selvsagt lytte til hva de har å si, gjentar Henriksen.

Den siste setningen stusser jeg litt over: "Men vi skal selvsagt lytte til hva spillerne har å si." Hva skal man si til det? De har vel gjort akkurat det motsatte av å lytte til spillerne


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 nov 09, 21:17
Endret: 30 nov 09, 21:28
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av FFKgutt1

bare å mobilisere, skal finne ut når medlemsmøtet er. Har en del fakler som vi kan bruke.

Vi har en del fakler igjen fra fakkeltoget til Bror av Fredrikstad tidligere i år. Pokker, kom akkurat på at jeg skal jobbe kvelden til mandag, om ikke jeg husker feil. Frown Er ikke ofte jeg føler for å ty til fakkeltog for å vise avsky mot noe/noen, men dette føler jeg virkelig for å være med på.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 nov 09, 21:18
Endret: 30 nov 09, 21:19
Endret av: FFK pra sempre

Det er bare en ting som kan løse dette, og det er at dere som er medlemmer av klubben gjør noe med det på årsmøtet.
I Februar er det ikke?

Skal det mobilisere for noe, burde det være å få medlemmene til å kaste Gjeldsnes og styret der.
Andre type kampanjer har styret demonstrert betyr lite.
Det er sikkert noen som kjenner reglene om hva som skal til for å innkalle til et eventuelt ekstraordinært årsmøte også..

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 30 nov 09, 21:43
Endret: 30 nov 09, 22:04
Endret av: Magnum

Jeg har egentlig "ferie" (har lest, men ikke skrevet her siden nedrykket), men i lys av dagens "fantastiske" nyhet, føler jeg at får komme med et lite innlegg til... ettersom det ser ut som om ferien kan bli lang:

Jeg hadde et lite håp om at de som hadde makt til å gjøre noe, ville benytte den fantastiske muligheten som dette nedrykket tross alt ga til å få rydda opp i så mye dritt som mulig og starte på scratch ("ta en Stabæk"), med ny optimisme og nye muligheter, før neste sesong. Jeg skjønner fortsatt ikke at folk kunne kalle meg for pessimist før Sarp-kampen, for det viser seg jo nå at jeg har vært belemra med en optimisme av helt urealistiske proporsjoner: Styre(r) og ledere i Fredrikstad fotballklubb fortsetter - egentlig ikke overraskende - å trampe i alle klaver og all salat de kommer over, og tar konsekvent alle gale avgjørelser og fucke opp klubben vi elsker.

Jeg vil ikke framstå som noen slags medgangssupporter. Det er da heller ikke sportslig motgang som plager meg, det er vanstyre, idioti og inkompetanse. Jeg har opplevd for mye av de i real life til å føle at jeg egentlig gidder å plages med det i den sporten som jeg til en stor grad er opptatt av for å - let's face it - få noen avbrekk fra hverdagen.

Jeg skal ikke utelukke at jeg plutselig angrer og er tilbake. Men akkurat føles det som nevnt som om jeg skal ha en lengre "ferie" fra FFK.

Jeg har jo heldigvis et lokalt fotballag her jeg bor som jeg kan følge med på i mellomtida. En (numera) ganske veldrevet klubb, med ambisjoner, godt spill (og en god andel uflaks i opprykkskvaliker). Der er man nok garantert å få se mye mål og mange seire til året - og noen gode, gamle kjenninger på laget er det også.

Det er forøvrig også betydelig billigere å gå på Halden stadion enn å gå på Fredrikstad stadion og pines...

---------------------------

Hater hat!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 nov 09, 22:07

Har Nordlie gått med på lønnsreduksjon?

Og MÅ gymlæreren fortsette også?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 nov 09, 22:09

Opprinnelig postet av aavdst

Har Nordlie gått med på lønnsreduksjon?

Og MÅ gymlæreren fortsette også?

Nei

Redd for det. Nordlie har jo det fulle sportslige ansvaret ,så det er vel ingen som kan bry seg.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 nov 09, 22:17

Hvor mange av dere er medlemmer i klubben? Her er det jo bare å ta grep på årsmøtet.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 nov 09, 22:17

foreslår at det ikke demonstreres ennå,  klubben er i en vanskelig økonomisk situasjon. Skal Henriksen og Nordlie ut, må det skaffes flere millioner bare til dette formålet.  Ved en eventuell emisjon med suksess, kan dette vurderes.

Tror ingen av de forsvinner før vi rykker opp og det er orden på økonomien. Henriksen har da tid på seg til og prøve å bygge opp tilliten igjen, mulig han får det til når han slipper å bli motarbeidet internt hele tiden.

På styre nivå bør det bli endringer på årsmøtet.   Venter fortsatt på avtalen mellom Sport AS og FFK som klubb, kommer til å purre opp Henriksen i løpet av en uke eller to

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 nov 09, 22:18

Regner med at det var dere som mobba Hoås, Hagen, Barsom med flere også.

Dere kan sikkert finne dere en ny hobby, hvis livet deres er så trist..


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 nov 09, 22:19

Nå har jo mange spillere sagt at det tar regningen for å sparke Nordlie.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 nov 09, 22:25

Opprinnelig postet av ffkmufc

Regner med at det var dere som mobba Hoås, Hagen, Barsom med flere også.

Dere kan sikkert finne dere en ny hobby, hvis livet deres er så trist..

Hæ?

Hvis du prøver å ta en titt bak fasaden så ser du det er Henriksen og Nordlie som er mobbere, og at det er det man reagerer på her.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 nov 09, 22:29

Ok så man tar mobberene med å mobbe? Lurt


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 nov 09, 22:34

Du er intet mindre en fantastisk!!!!


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 30 nov 09, 22:36

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ok så man tar mobberene med å mobbe? Lurt

 

Du vet tydeligvis ikke hvordan det er å være spiller/underordnet under Nordlie.

Og forresten... Er det ikke en form for mobbing med det profilbildet ditt, a? Wink

---------------------------

-Steh auf!-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 nov 09, 22:38

Iht den økonomiske situasjonen må man jo ta høyde for at man ikke skal si opp noen mtp økonomiske kompansasjoner.

 

Men å sparke Nordlie uten å gi han noen etterlønn bør ikke være noe problem mtp hans oppførsel mot spiller i A-Laget. Her snakker vi om en person som liker å kalle seg en trener og motivator som da regelrett mobber spillere han ikke liker og som tar seg til rette akuratt som han ønsker. I tillegg har han allerede blitt en stor belastning for flere i FFK systemet. Da på styremedlemmer og på ansatte.. Smal sak og bli kvitt han!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 nov 09, 22:40

Opprinnelig postet av Acromion

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ok så man tar mobberene med å mobbe? Lurt

  Er det ikke en form for mobbing med det profilbildet ditt, a? Wink

Tenkte på det faktiskSmile Jeg er ikke noe bedre sjøl..


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 30 nov 09, 22:45

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ok så man tar mobberene med å mobbe? Lurt

Hva faen prater du om???  Er det å utrykke 0,000 tillitt til ledelsen, og et ønske om de forlater sine posisjoner, etter alt som er gått feil år, mobbing??? Det er en merkelig tendens hos de (veldig få) som støtter Henriksen & co, at de betegner folk som vil skifte ut folk i ledelsen som mobbere, naive, simple, ugjennomtenkte, etc.

Prøv, om det er mulig, å forklar entusiasmen for dagens ledelse med argumenter, og ikke ved å karakterisere de som mener det beste for klubben er betydelige utskiftninger i ledelelsen.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 30 nov 09, 23:18

Noen som så intervjuet med Nordlie på TV 2 sporten i stad? Det forbauser meg gang på gang hvor rolig og reflektert han fremstår i media, samtidig som han er en helt annen person under trening. Får bare håpe at han klarer å ta til seg noe av kritikken og forandre på lederstilen sin, selv om jeg tviler sterkt.


Dag Frode

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 09
Innlegg: 13

Lagt til: 30 nov 09, 23:49

Det som er utrolig i denne saken er at styret i FFK og i FFK Sport AS gjennom sine beslutninger faktisk sier at det er greit, akseptabelt, helt i orden og korrekt at den som leder den sportslige delen i klubben kan være som han vil, gjøre som han vil, få det som han vil. Direkte skremmende er disse beslutningene.

---------------------------

Det er noe ved spillet fotball



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 25 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3