Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 55 6

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 nov 09, 14:14

FFKs bosman-spillere får dommen fredag

Czwartek selv stiller seg åpen til å ta en jobb i FFK.

http://www.f-b.no/article/20091111/FFK/320518010/1252

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 12 nov 09, 10:18

Nå er vel tiden for Fredrikstad og kikke godt å nøye rundt om i Østfld etter potensielle spillere. Nå trenger vi noen unge sultne spillere med guts og potensial som ikke krever millionlønninger. Hva med f.eks. han høyrebacken til Særp? Vi er vel fortsatt mer attraktive enn særp(antar da at de ikke rykker opp) Eller gode 2. divisjonsspillere som kan ta steget opp?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 nov 09, 10:24

Et tankeeksperiment (Jeg er Magnar Ødegaard);

Hvem vil jeg ha som trener? Kjernekaren Roar Johansen eller bølla Tom Nordlie? Hmmm... joda, tror jeg spiller for Sarpsborg 08 jeg gitt.

Noe sånt kan det jo hende spillere tenker.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 nov 09, 10:41

Piroja til Ålesund?  Ser av denne linken http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article155398.ece at Ålesund muligens er interessert.  Og med Pirojas fiskeinteresse så er vel den overgangen så godt som i boks.  Piroja er nok lost uansett og vi skal bare takke han for det han har gjort  for FFK.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 09, 11:42

Hmm, Aafk har absolutt potensiale mtp den støtten de har i form av engasjement fra publikum og fans. Men samtidig ser jeg dette potensialet som en langsiktig mulighet, Aafk er per dags dato kun en svak trener fra å være en klar dumpekandidat. Piiroja ville selvsagt vært et scoop, men i en alder av 30år tror jeg han heller ønsker seg til en nåværende stor klubb, type Brann. De behøver en stopper av den klassen, så mitt tips er at han havner der eller i utlandet. I beste fall kriger han oss opp igjen.  

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 12 nov 09, 11:56

Håper ikke for hans skyld at han stikker til AAFK..
Håper han blir her og kriger oss opp igjen, eller at han går til utlandet.

Herlig spiller som skal ha mange takk for tiden han har vært hos oss uansett, men for guds skyld ikke velg AAFK, gå da heller til utlandet eller en av de største klubbene som f.eks Brann om du ikke blir her Raio!!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 12 nov 09, 12:13
Endret: 12 nov 09, 12:14
Endret av: lordofwhat

http://www.smaalenene.no/sport/article4698592.ece                                                                        skulle gitt en del for å bytte problemer i noen uker hehe

---------------------------

jaddajadda


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 09, 22:32

Kunne egentlig ha tenkt meg hoås tilbake til fredrikstad.han er flink på hode.flink til å holde på ballen og vet hvor det målet er og han må da være billigere en everton??

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 nov 09, 22:37

Kødder du? Husker du hvordan Hoås spilte i Fredrikstad?

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 nov 09, 22:38

Er han derre Heieren Hansen noe for FFK?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 09, 22:40

Opprinnelig postet av Dokka

Kødder du? Husker du hvordan Hoås spilte i Fredrikstad?

Nei jeg er seriøs.Mener hoås kan gjøre det bra i ffk.Jeg vil jo hel ha everton men han blir for dyr for oss nå.Og da mener jeg hoås må være en bra mann i midten der alene.

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 nov 09, 22:44

Opprinnelig postet av Willy René

Er han derre Heieren Hansen noe for FFK?

Ja, det tror jeg så absolutt. En ganske lik spilletype som Piiroja, lokal, 7-8 år yngre, og sikkert MYE billigere. Ja takk til han og Ødegaard.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 09, 22:46

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Willy René

Er han derre Heieren Hansen noe for FFK?

Ja, det tror jeg så absolutt. En ganske lik spilletype som Piiroja, lokal, 7-8 år yngre, og sikkert MYE billigere. Ja takk til han og Ødegaard.

Enig med dere der.

Men se på særp og kongsvinger.de får fram unge spillere ifra lavere divisjoner.Det må da være håp for ffk å begynne å finne sånne spille vi oxo.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 nov 09, 22:53

Vi har gode muligheter til å få fram spillere fra lavere divisjoner.

Såvidt jeg vet er 2.divisjon lavere divisjoner. Da kan vi begynne med en gang å få frem spillere som feks Joakim Eyde (FFK), Jonas Becken (FFK), Simen Rafn (FFK), Sanpreet Singh (FFK), Lalawele Atakora (FFK) og feks Marius Slydal (FFK).

Her er det nok av spillere å prøve ut og satse på.

Dette må være bedre enn å hente inn 30-åringer med null fremtid, høy lønn og blågult flagg i klesskapet hjemme.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 09, 22:57

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi har gode muligheter til å få fram spillere fra lavere divisjoner.

Såvidt jeg vet er 2.divisjon lavere divisjoner. Da kan vi begynne med en gang å få frem spillere som feks Joakim Eyde (FFK), Jonas Becken (FFK), Simen Rafn (FFK), Sanpreet Singh (FFK), Lalawele Atakora (FFK) og feks Marius Slydal (FFK).

Her er det nok av spillere å prøve ut og satse på.

Dette må være bedre enn å hente inn 30-åringer med null fremtid, høy lønn og blågult flagg i klesskapet hjemme.

Ja og de spillerne her har hjertet siff for ffk.Det er viktig

---------------------------

You'll Never Walk Alone


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 nov 09, 23:10
Endret: 12 nov 09, 23:12
Endret av: FFK pra sempre

Jeg mener at minst like viktig som å satste på unge spillere, er de erfarne spillerne.
Uten riktig balanse kan vi både glemme at de unge lykkes, og vi kan glemme opprykk.
Hvis man taper flere kamper på rad i begynnelsen av serien, er det få om noen, som støtter treneren fordi han satset på unge spillere. Vi må nemlig rykke rett opp igjen, hvis vi ikke skal settes mange mange år tilbake.

Tror ikke vi skal se for mye på smurfene osv, de kom faktisk bare på 5 plass i år. De overpresterte mot oss, flere spillere spilt antagelig sine livs beste kamp. Og lag som er i flytsonen, har alltid ett fortrinn mot et på papiret bedre lag som sliter i motgang.

Men denne sesongen har vist at når man skal hente spillere, er det like viktig å vurdere spillerens holdninger, som ferdighetene på banen.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 nov 09, 23:23

Selvsagt må vi også ha med oss noen rutinerte videre. Vi har flere av dem også, jeg kan nevne noen som sikkert vil være med videre:

Vidar Martinsen
Pål André Czwartek (kanskje)
Jan Tore Ophaug
Hans Erik Ramberg
Ardian Gashi
Alex Valencia
Mattias Andersson
Amin Askar

Kanskje også Borges, Piiroja og Wallace.

Ta dette og miks det med juniorene, og pluss på noen nye spillere (som alltid vil komme inn). Da tror jeg vi skal ha et fint utgangspunkt.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 nov 09, 23:36

Barsom er i Halmstad om dagen og trener..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 08:24

Helt enig med Plankekæll her. Vi har nok rutinerte spillere i troppen. Det vi trenger er å få fram juniorene våre. De er gode nok, men de må går sjansen til å vise seg fram.

Trur vi kan gå en lys framtid i møte hvis vi klarer å ta tak i ungdomsarbeidet vårt..


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 nov 09, 15:03

Opprinnelig postet av ffkmufc

Helt enig med Plankekæll her. Vi har nok rutinerte spillere i troppen. Det vi trenger er å få fram juniorene våre. De er gode nok, men de må går sjansen til å vise seg fram.

Trur vi kan gå en lys framtid i møte hvis vi klarer å ta tak i ungdomsarbeidet vårt..

Enig, og hvorfor i all verden skulle noen ønske å gå fra Særp til FFK? Tror det er på tide å våkne å se at FFK ikke akkurat fremstår som en atraktiv klubb å spille for. Det har Henriksen, klubbstyre og ASA-styret klart å ødelegge. At vi har en supporterklubb som ser ut til å bli ledet av folk som ikke akkurat fremstår som de skarpeste knivene i skuffen hjelper heller ikke mye...

MYE må endres rundt og i klubben... Ut: Henriksen, klubbstyret og deler av AS-styret, Nordlie, gymlæreren, Barsom, Wass, Everton, Tegstrøm, Wallace, Piroja.
Inn: De 3-4-5 beste juniorene våre... ny trener, gjerne Ola Bye Rise...



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 55 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24