Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 55 13

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 nov 09, 15:25

Vi må huske at vi lønner han der gymlærern fra 1.1.10, men er det noen som vet hvor mye?

Forøvrig bra at man kommer opp med mange ideer. Unge talenter som det referes til må ikke alltid være fra Østfold. Norge er et stort land og mye spennende bare man har ressurser til å titte og investere...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 nov 09, 15:27

Opprinnelig postet av Flisa

Vi må huske at vi lønner han der gymlærern fra 1.1.10, men er det noen som vet hvor mye?

Holters har vel pratet om et sted mellom 700.000,- og 900.000,- i året. Hvis dette stemmer er det rett og slett en helt latterlig høy sum.

Jeg kan ikke forstå at FFK har brukt for denne figuren i trenerteamet.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 nov 09, 15:31
Endret: 22 nov 09, 15:32
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Flisa

Vi må huske at vi lønner han der gymlærern fra 1.1.10, men er det noen som vet hvor mye?

Holters har vel pratet om et sted mellom 700.000,- og 900.000,- i året. Hvis dette stemmer er det rett og slett en helt latterlig høy sum.

Jeg kan ikke forstå at FFK har brukt for denne figuren i trenerteamet.

Nei!? Det kan vell faen ikke stemme? HAHA! De må jo ha blitt lurt!

800 000  x 1,16 x 2 år = 1 856 000 !

Jaja...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 nov 09, 16:35

Nå må du ikke stole blindt på meg heller, men jeg mener å ha hørt/lest det et sted her inne.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 nov 09, 16:40

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå må du ikke stole blindt på meg heller, men jeg mener å ha hørt/lest det et sted her inne.

Ok, men alt over halv million på to år er for mye for en assistent man egentlig ikke har bruk for...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 nov 09, 17:39

Jeg vil ha med juniorer som Krathe, Slydal, Eyde etc...... Kan noen i klubben få opp farta før hele juniorgjengen forsvinner til andre klubber??

Med den økonomien vi har har vi kke råd til å kjøpe 30 åringer som er på nedtur, men vi må satse på unge talenter, gi dem spilletid og la dem utvikle seg. Se hva Lyn, Strømsgodset, Lillestrøm, Start, Vålerenga, RBK m.fl har gjort.....jo de har fått frem dyktige spillere gjennom juniorlag, men FFK......kjøp, kjøp, kjøp......

Få inn Rafn i styre og stell, han er vel den eneste i klubben som forstår viktigheten av å bruke unge spillere, samtidig som vi beholder endel av de etablerte.


Dagoberto

Knøttespiller
Ble medlem: 19 feb 09
Innlegg: 28

Lagt til: 22 nov 09, 18:01

Eyde er på prøvespill i Særp


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 nov 09, 18:10

Opprinnelig postet av hasse33

Få inn Rafn i styre og stell, han er vel den eneste i klubben som forstår viktigheten av å bruke unge spillere, samtidig som vi beholder endel av de etablerte.

Jan Rafn blir garantert foreslått som styremedlem/leder på neste årsmøte. MØT OPP OG STEM!!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 nov 09, 18:35

Opprinnelig postet av Flisa

Ok, men alt over halv million på to år er for mye for en assistent man egentlig ikke har bruk for...

Lat over 0,- kr er vel strengt talt for mye for noen vi ikke trenger Wink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 nov 09, 18:38
Endret: 22 nov 09, 20:07
Endret av: Patrioten

Er det noen som burde ut, bør det v'ære Lars Tjernås, tenk å sløse bort penger på å han i klubben.

Da hadde det vært bedre å ha hummørsprederen Kvisvik i spillestallen, er det noe FFK trenger nå, er det positivitet, smil og latter. Spillerne merker nok at han ikke er der for tiden.

 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 nov 09, 18:45

Opprinnelig postet av Patrioten

Er det noen som burde ut, bør det v'ære Lars Tjernås, tenk å sløse bort penger på å han i klubben.

Da hadde det vært bedre å ha hummørsprederen Kvisvik i spillestallen, er det noe FFK trenger nå, er det positivitet, smil og latter. Spillerne merker nok at han ikke er der fortiden.

Enig, Tjernås + Laurel&Hardy ut Cool.

Tror også det er litt annet miljø på treningene nå, om det er savnet av Kvisvik eller TN som har skylda vet jeg ikke, men "alle" mente Ray var en humørspreder...


Dagoberto

Knøttespiller
Ble medlem: 19 feb 09
Innlegg: 28

Lagt til: 23 nov 09, 16:38

Elyonoussi til Særp....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 nov 09, 16:52
Endret: 23 nov 09, 17:00
Endret av: Rey

Moi Elyounoussi drar ikke til FFK likevel? Har du noen link til det?

EDIT: Never mind. Fant det

Synd. Hadde virkelig håpet å se han i FFK drakt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 09, 16:58

sviker kaller vi sånne Money mouth

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 nov 09, 16:59
Endret: 23 nov 09, 17:03
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rey

Moa Elyounoussi drar ikke til FFK likevel? Har du noen link til det?

EDIT: Never mind. Fant det

Synd. Hadde virkelig håpet å se han i FFK drakt

Mulig? Han virker veldig lovende også!

Klassisk eksempel på hva nedrykket (++)  "koster" oss.

Rakner juniorsatsningen?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 nov 09, 17:00
Endret: 23 nov 09, 17:04
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av keiko99

sviker kaller vi sånne Money mouth

Hvorfor gjør vi det? Han er sarping og da er det naturlig at han spiller i Sarp. FFK har ikke spesielt mye å lokke med i forhold til Sarp lengre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 nov 09, 17:12

Tror muligens trenerklimaet, samholdet etc er en smule bedre i Særp om dagen enn det er i FFK.

Mulig at endel av ung gutta ikke gidder å høre på en fyr som skjeller deg ut.....som TN har ut fra observasjoner gjort mot f.eks Thomassen/Askar.

Uansett er det jævlig surt at lovende unggutter satser på Særp og ikke FFK.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 nov 09, 17:29
Endret: 23 nov 09, 18:35
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av keiko99

sviker kaller vi sånne Money mouth

Idioti.

Moi bor i Sarpsborg og kommer sikkert til å gå på St.Olav fra neste høst av, og det er tungvindt å måtte reise helt til Fredrikstad for å trene. Han har jo spilt på SFK i alle år, og har nok mange venner på Sarpsborg 08-laget.

Og treningstilbudet i Sarpsborg er rett og slett bedre. Se hva de skriver på sin hjemmeside i forbindelse med at de søker ny juniortrener:

"Sarpsborg 08 driver elitesatsing gjennom to treningsgrupper, en for junior og en for senior. De to treningsgruppene dekker tre lag, ett i 1.divisjon, ett i 3. divisjon og ett junior elitelag. Spillerutvikling er et viktig satsningsområde for klubben, og gjennom et strukturert og målrettet arbeid håper vi å kunne utvikle mange framtidige toppspillere."

Det er noe helt annet enn hva FFK kan tilby. Magnar Ødegaard har spilt mye i Adeccoligaen for A-laget i år, Moi er kun ett år mindre. Altså er ikke veien lang til A-lagsspill..

Rart valg? Syns jeg absolutt ikke.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 nov 09, 19:06

Opprinnelig postet av keiko99

sviker kaller vi sånne Money mouth

Det kler deg ikke Keiko å komme med slike uttalelser. Kvalmt.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 nov 09, 19:13

Helt enig med Lemmy.

Fortsetter FFK denne neglisjeringen av ungdomsarbeidet, og i tillegg dette klovneriet rundt seniorlaget skjønner jeg godt at spillere heller vil spille for Sarpsborg 08. Hadde jeg vært 15-16 år og lovende fotballspiller hadde jeg IKKE valgt FFK for å si det slik. Da hadde jeg spilt i blåhvitt.

Jeg blir flau over FFK som klubb om dagen.

Lykke til i Sarpsborg både Moi og Eyde. Håper dere lykkes.



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 55 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24