Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 06 nov 09, 21:10

Det er baren ting å si: TRIST

Vi bør benytte anledningen til å gjøre som Stabæk gjorde da de rykka ned for noen år siden. Rydde opp i klubben, bygge opp et lag og rykke rett opp igjen. Naturligvis komer en del spillere til å forsvinne, håper derimot dette kan tvinge oss til å satse mer på lokale talenter. Lurer på hva spillere som Borges, Piiroja, Gashi og Wallace tenker nå. Håper vi klarer å beholde Piiroja. Borges kan gjerne leies ut, men tviler på at noen av de andre klubbene i TL har råd til å kjøpe han. Håper vi får en slant for Wallace, der har vi en god erstatter i Thomassen. Det ser imidlertid ut til at vi blir nødt til å spille uten spiss til neste år (hvis ikke Trulsen holder Adecco-nivå da)


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 06 nov 09, 21:13

Enkelte på dette forumet mangler fullstendig ydmykhet!, det ble til og med startet en tråd som het "Jeg vet hvem jeg ønsker i finalen.. Hvem ønsker du"? før man i det hele tatt hadde spilt kampen mot Sarpsborg, jeg ble nedsablet av enkelte fordi jeg ymtet noe om respekt og ydmykhet for motstanderen, "what goes around, comes around" er det noe som heter. Jeg vil bare si at hvis noen skal være stolte i denne møkkasessongen så må det være FFK publikumet, jeg tar av meg hatten!!, et snitt på over 10.000 når vi blir servert skitfotball fra den overbetalte gjengen ut på der er bare imponerende. Vi fansen har møtt opp og støttet laget, samme hvor elendig de har prestert, denne gjengen fortjener ikke å ha oss som publikum.

---------------------------

alexx


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 06 nov 09, 21:16

Fryktelig trist, og jeg tror dessverre vi fort kan ta en HamKam.

Klubben er vannstyrt fra topp til bunn. En fra før dårlig økonomi er ødelagt av en håpløs og dessverre fruktløs redningsaksjon. Vi ha flere gode spillere som vi ikke har råd til å beholde, og de har strengt tatt ikke råd til å spille i adecco heller.


Utberg

Bedriftsspiller

Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 7

Lagt til: 06 nov 09, 21:22

Blir morro med løkaloppgjør tell året!.......gleder meg sinnsyktLaughing (blir jo 6p gratis tell Moss det!)  En trøst er vel at dere sitter med Adeccoligaens fineste stadion!Laughing

---------------------------

GULT ER KULT !


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 06 nov 09, 21:26

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over det du lirer av deg, jeg skal skrive det på kontoen for "øyeblikksfrustrasjon", men mener du seriøst at Borges og Everton ikke spiller godt nok fordi de ikke er lokale gutter????? Du verden! Everton er vel den spilleren som sammen med Gashi(ikke lokal han heller)og Mikael Røn på Sarpsborg løper mest ut på der, Borges er den spilleren på FFK som det lukter mål av(uheldig i og udyktig i dag) Tror neppe Ramberg hadde løpt noe mer enn everton i dag!!! Har full forståelse for din frustrasjon, er frustrert selv, men prøv å holde deg unna billige og lettvinte forklaringer!!

---------------------------

alexx


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 06 nov 09, 21:29

Hundre prosent enig med Alexx!!

 

Til Kråka over her; hvor mange poeng ble det på dere sist vi spilte i samme divisjon??

---------------------------

-Elsker alle-


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 06 nov 09, 21:34

Trist og leit, men kanskje nyttig

FFK trneger en opprydding. Vi trenger å få vekk en muldvarp som forsurer miljøet (det var det fineste jeg kunne komme på å skrive om den eller de som er i administrasjon eller styre og som lekker)

Vi må få vekk de som setter seg selv før klubben og ikke er lojale.

Vi må få vekk spillere som syter og bruker media som sutreplass

Et opphold i adecco gir oss muligheter til å legge et nytt fundament med yngre spillere i samspill med noen eldre og dyktige.

I dag er vi skuffet - i morgen er vi skuffet - deretter er det tid for å brette opp armene.

Ingenting ville gledet meg mer enn om halvparten av de som bruker dette forumet for fremheve seg selv ved å sleng dritt om andre, også forsvinner

Kanskje et år (forhåpentligvis ikke lenger) i adeccoligaen kan gjøre FFK sterkere på sikt.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 nov 09, 21:34

Plankehaugen rykka ned i Adeccon allerede forrige helg så dette måtte jo skje.  S08 gjorde rett og slett en veldig god kamp idag og jeg håper de rykker opp.  2 lokaloppgjør neste år og mht hvordan FFK har gjort det der de siste årene tåler ikke FFK om de skal opp igjen.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 06 nov 09, 21:35

Stabæk, Odd, Sandefjord og Start hadde jo godt av et år i Adecco. Kanskje vi har godt av et år med opprydding


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 06 nov 09, 21:36

Alle lokale spillere skulle spille på en dag som denne! Og........Tom kan komme seg til h.....e vekk fra Fredrikstad

 

---------------------------

VærsteUltras


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 nov 09, 21:40

Er ikke nordli sin feil alt sammen.Er de jævla spillerne som ikke gjør jobben sin.Vi kommer tilbake sterkt tilbake.

Men med lønn og alt annet så er vell ffk snart konkurs??

Og henriksen detta var lotto spill dette:P

---------------------------

You'll Never Walk Alone


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 nov 09, 21:48

Man lærer av sine feil. I så fall må FFK være Norges mest kunnskapsrike klubb etter denne sesongen, for makan til pil råtne valg klubben har gjort igjennom hele sesongen...

Det er bare en ting å gjøre nå. Flerre opp det pil råtne treet og så et nytt et. Og ikke gjør samme feilene en gang til.

Det var en ting ved Nordlies ansettelse jeg syns var positivt, og det var i hvert fall kortsiktig suksess. Nå skjedde ikke det en gang. Blir spennende å se om Nordlie er kapabel til å bygge opp et nytt lag. For fremtiden, ikke en eller to sesonger.

 


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 06 nov 09, 21:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er utrolig at lokale spillere som Ramberg, Pål Andrè, Kviksvik og Joachim ikke får spille siden de vet hva som betyr et lokalderby. Borges, Wallce, Everton, de har ikke har snørring på hva det dreier seg om og spiller deretter.

 

enig som satan,men everton og borges var ikke de som skulle vært benket. valencia har vært gjennomgående svak og anderson var ræva idag sammen med Barsom.de skulle vært byttet ut i pausen og valencia skulle aldrig kommet innpå

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 06 nov 09, 21:53

Vi har ikke "godt av" et år i gjørma, og heller ikke økonomi til det.

Minnes med gru 84, og ingen selvfølge å rykke opp igjen.

 

Men ryddes bør det. Må tynnes veldig i adm.

Nå når vi først har ansatt TN bør han i det minste få et helt år å vise ting på.

Gi han gjerne det fulle sportslige ansvaret og ansvaret for den delen av økonomien som angår spillerstallen.

 

Bort med Tjernås (herregud for en ansettelse) , Henriksen, .... og inn med ildsjeler.

 

Faan, er helt i sjokk og vantro...

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 06 nov 09, 21:58

Betyr dette at FFK 2 også rykker ned?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 nov 09, 21:59

Ja

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 06 nov 09, 22:00

Dessverre så gjør det vel det.. Herregud for et elende..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 06 nov 09, 22:12

I gode og onde dager vil de trofast møte opp.


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 nov 09, 22:13
Endret: 06 nov 09, 22:15
Endret av: kjellemann

Jeg svikter ikke FFK selv om de svikter oss:(

Men nå får de faen rydde opp iden klubben.Er en ting som må gjøres og det er å gå rett opp neste år.

Ut med henriksen for guds skyld og barsom!!!Og tjernås er vell å kaste penger rett i dass det oxo.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 06 nov 09, 22:15

Når legges sesongkortene for neste år, ut for salg? Og blir prisen lik?

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3