Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribuneinnsatsen på ph-feltet- FFK-Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 09, 21:40
Endret: 26 okt 09, 02:02
Endret av: FFK1903

først så må jeg si at jeg:  Dere BRH er faen så barnslig og at det er så veldig kult og ødlegge stemingen med og rakke ned på Thomas (forsangeren) er så på tryne RÆVA at jeg har ikke ord.

synge kast maskotten i elva er så forbanna barnslig.

ellers var stemingen sånn ok. mye nærver i spill, men jeg klarer ikke og glemme den oppførselen mot Thomas og maskotten våres.

Jeg er så stolt av maskotten.. betyr kjempe mye for barna som er på stadion

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 okt 09, 21:54

En eller annen må få thomas til å gi seg. Makan til latterlig forsanger! Får ikke med seg noen, jaja så kan man si at han gjør sitt beste og blabla, ingen andre vil og blabla. Hjelper ikke. Er bedre med null forsanger enn Thomas.

Forøvrig, kaste maskotten i elven høres fornuftig ut. Maskott er en forferdelig uting. Kanskje litt drastisk å kaste han i elva, men å utestenge han fra stadion eller noe:) ja!!

Kan forøvrig tillegge, jeg var ikke på kamp idag! Og kommer heller ikke til å gå på kamp før det udugelige styret med henriksen i spissen er borte!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 25 okt 09, 22:07

var max 10 stykk på stadion som klappa for den nye maskoten ...

 

1: den så helt tragisk ut

2: navnet  ? hva faen flisa ? flisebyen ?

3:  maskoter er noe man har i usa , usa har igjen den værste tribunekulturen i verden !!!!!!!!!   det i seg selv er grund nok til å ikke ha maskot .

 

det her var dessvere, nok et desperat forsøk fra ffk ledelsen til å engasjere i pausen . dommen min er at de strøk nok engang !!

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 09, 22:25

maskotter er på og i: Aalesund, godset,odd,lsk,RBK og FFK det er dem jeg kommer på i farta.....

Så du barna ? 

 

Til deg Liraren: du er smakløs..  jeg vet veldig godt hvorfor dere vil fjerne Thomas... dere for ikke styre deres eget show og har vell kanskje problemer med og akseptere ting ?

Thomas gjør en kjempe jobb

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 25 okt 09, 22:38
Endret: 25 okt 09, 22:38
Endret av: Norip

Er så dritt lei av all klaginga di Keiko, se å bruk energien på å synge istedenfor !
tribunelivet får ikke karakter i det hele tatt av meg, var for dårlig...

Thomas er ubrukelig, heldigvis blir det nye tider...

MASKOTT ER RÆVA, ÅÅÅÅ MASKOTT ER RÆVA !

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 okt 09, 22:53
Endret: 25 okt 09, 22:56
Endret av: FFK1903

Maskoten var ikke videre pen, det tror jeg de fleste er enige om, men er det virkelig så mye å ta på veien for?

Tror enkelte at fotballkamper er ment kun for dem selv og deres interesser? At alt som ikke er innenfor sine egne rammer skal blankt forraktes? Det finnes familier, barn, eldre og gudene vet hva på stadion. Skal alt handle om hva "dere" vil?

Jeg og mine behov først! Resten kan vi bare drite i!

Har ikke noe til overs for maskoter selv, men så er da heller ikke de ment for meg. Den er ment for ungene på stadion - mest sannsynlig. Er man faktisk så selvsentrerte at man ikke ønsker ungene noe ekstra i pausen? Skal alt være til for enkelte som ser på seg selv som de eneste ekte supporterne?

Seriøst, dette blir like dumt som å dra på barnebursdag og klage på at klovnen ikke er underholdende. Den er ment for ungene, som maskoten. Så får det heller være at det i enkeltes øyne er flaut, kommersielt og amerikansk.

Fredrikstad stadion skal være litt for alle. Det betyr at ikke alle er like fornøyd med absolutt alt. De bidrar til å fylle opp stadion de også. De bidrar med sårt tiltrengte penger, og klubben gjør vel det de kan for å få folk tilbake. Om ungene vil dra på kampen for å se maskoten, så blir det gjerne slik. Det er ikke slik at disse billettene hadde gått til noen syngende supportere uansett.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 okt 09, 22:56

Syns det er merkelig om man bruker energi på å synge klagesanger mot maskoten istedenfor å synge for laget som sårt trenger poeng. Keiko bruker energi på å klage på forumet etter kampen, mens mange andre bruker fokuset på å klage på maskoten under kampen.

Syns det er mye klaging om ubrukelig tribuneplassering, ubrukelige vegger, ubrukelig forsanger og ubukelig maskot. Kanskje man bør gå i seg selv i stedet?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 09, 23:02
Endret: 25 okt 09, 23:14
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av Norip

Er så dritt lei av all klaginga di Keiko, se å bruk energien på å synge istedenfor !

 

tribunelivet får ikke karakter i det hele tatt av meg, var for dårlig...

jeg synger som faen, men jeg blir så forbanna kvalm av dere.. IQ på frysepunkte hele gjengen.

 

Til lemmy.. tro på meg når jeg sier at jeg reagerte på oppføselen mot Thomas og maskotten... tro på meg når jeg sier at jeg synger og støtter det jeg kan Wink

Mod(Lemmy): Så så så.. Grunnet tidligere erfaringer tror jeg vi roer ned personkarakteristikken her før nok en tråd blir ødelagt. Hold saklighetsnivået akseptabelt!

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Larzola

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 09
Innlegg: 13

Lagt til: 25 okt 09, 23:16

IQ er vel ikke noe du bør snakke om keiko..

---------------------------

Supras, Supras, Supras Fredrikstad!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 okt 09, 23:24

Dette blir nok også en stor tråd.

Uten å leke moderator her så har vi vel forstått sakens kjerne og klarer oss fint uten nok en "stor" tribunelivtråd... Undecided


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 09, 23:30

Opprinnelig postet av Larzola

IQ er vel ikke noe du bør snakke om keiko..

nei kanksje du har rett, men så vet jeg at og støtte opp om en forsanger..

ang maskotten syns jeg vi alle skulle klappa, for høfflighetens skyld sånn som jeg gjordet Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 25 okt 09, 23:32

Opprinnelig postet av Lemmy

Syns det er merkelig om man bruker energi på å synge klagesanger mot maskoten istedenfor å synge for laget som sårt trenger poeng. Keiko bruker energi på å klage på forumet etter kampen, mens mange andre bruker fokuset på å klage på maskoten under kampen.



Det var vel heller ingen som sang det under kamper. Var bare litt spontane rop når han surra rundt utpå der før kampen og i pausa.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 okt 09, 00:20

Opprinnelig postet av keiko99

maskotter er på og i: Aalesund, godset,odd,lsk,RBK og FFK det er dem jeg kommer på i farta.....

Så du barna ? 

 

Til deg Liraren: du er smakløs..  jeg vet veldig godt hvorfor dere vil fjerne Thomas... dere for ikke styre deres eget show og har vell kanskje problemer med og akseptere ting ?

Thomas gjør en kjempe jobb

Keiko keiko keiko. Jeg er ingen dere, jeg er liraren. Jeg er ingen flere. Har ingen tilknyttning til noen som helst gruppe! Og uansett om jeg hadde hatt det, så legg merke til underskriften min! Snakker kun for meg selv, og ingen andre!

Og når det gjelder thomas, han er ubrukelig som forsanger! Åja, jeg er sikker på at jeg kunne gjort en bedre jobb selv. Før noen skal kommentere det, kan jeg slenge inn at jeg ikke kan være forsanger pga jeg bor i en regnby med folk som skarrer på r'n! Ikke at jeg har lyst heller!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 okt 09, 00:50
Endret: 26 okt 09, 00:51
Endret av: Martin_

Opprinnelig postet av keiko99

først så må jeg si at jeg:  Dere BRH er faen så barnslig og at det er så veldig kult og ødlegge stemingen med og rakke ned på Thomas (forsangeren) er så på tryne RÆVA at jeg har ikke ord.

synge kast maskotten i elva er så forbanna barnslig.

ellers var stemingen sånn ok. mye nærver i spill, men jeg klarer ikke og glemme den oppførselen mot Thomas og maskotten våres.

Jeg er så stolt av maskotten.. betyr kjempe mye for barna som er på stadion

Helt enig, hårreisende oppførsel å synge at en skal kaste maskoten i elva. Neste gang bør de synge at du skal kaste deg selv elva.

---------------------------

Nord


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 09, 01:01

martin_ syng om meg dere for det er en vane og en ære Kiss

Til liraren: du for meg til og drømme vondt i natt når du sier at du kan bedre.. skjønner ikke ditt problem med Thomas. Han bør forsette vidre og jeg gleder meg til møter med PH fremover.. kjenner at det trengs også for vi se da om hva som skjer der Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 okt 09, 01:10

Opprinnelig postet av keiko99

martin_ syng om meg dere for det er en vane og en ære Kiss

Til liraren: du for meg til og drømme vondt i natt når du sier at du kan bedre.. skjønner ikke ditt problem med Thomas. Han bør forsette vidre og jeg gleder meg til møter med PH fremover.. kjenner at det trengs også for vi se da om hva som skjer der Wink

hvis du drømmer vondt, pga fakta etter min mening om thomas, starter jeg å lure på om du er forelsket i han eller noe? "han bør forsette vidre og jeg gleder meg til møter med PH fremover"?  kjenner at det trengs også for vi se da om hva som skjer der;)"? hva mener du?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 okt 09, 01:10

Opprinnelig postet av keiko99

martin_ syng om meg dere for det er en vane og en ære Kiss

Til liraren: du for meg til og drømme vondt i natt når du sier at du kan bedre.. skjønner ikke ditt problem med Thomas. Han bør forsette vidre og jeg gleder meg til møter med PH fremover.. kjenner at det trengs også for vi se da om hva som skjer der Wink

For der kommer du til å møte opp og holde tidenes tordentale? Tipper at alle arbeidsoppgavene der hjemme i Mysen holder deg tilbake som vanlig, og at du heller foretrekker å slenge med kjeften på nettet der ingen kan motsi deg uansett?

Sov godt. Om jeg drømmer om deg vet jeg hvertfall om en som våkner kaldsvett av vemmelse imorgen.

---------------------------

Nord


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 okt 09, 01:56
Endret: 26 okt 09, 02:02
Endret av: FFK1903

Da tror jeg vi setter strek for denne gang. Ser igjen at de som kritiserer debattene for å bli useriøse ikke akkurat er med å bidra til at nivået heves, snarere tvert imot. Når selv en diskusjon om en maskot ender i barnslige personangrep fra begge sider så kan man jo lure på om det er noe vits å dra i gang diskusjoner som drar inn de to motpolene fremover. Alternativet er å starte litt mer konstruktivt...

Seriøst folkens, dere er vel ikke ni år heller? Av og til føles det ut som at regjeringen i hvert fall har oppnådd full barnehagedekning her inne.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24