Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen Stabæk-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 09, 20:06

Det er usikkert, etter hva jeg har skjønt. Han må undersøkes osv. først.

Jeg føler at med flaksen til FFK så er det et brudd. Likevel så det ikke ut som han lå og vred seg i kolossale smerter, så det kan godt være noe annet. Kanskje leddbåndene? Det er jo ille i seg selv, men mer gunstig enn brudd.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 okt 09, 20:07

Opprinnelig postet av TheJester

Til Plankekæll: En av FFKs spillere har meldt seg inn i FB-gruppen "Vekk med Runar Henriksen" :D

Haha. Da har han nok blitt lurt. Håper ikke TV2 lager en sak på dette nå. Er forresten Dominic Adiyiah det er snakk om.

Dette klarer jeg ikke å ta veldig seriøst.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 okt 09, 20:08

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TheJester

Til Plankekæll: En av FFKs spillere har meldt seg inn i FB-gruppen "Vekk med Runar Henriksen" :D

Haha. Da har han nok blitt lurt. Håper ikke TV2 lager en sak på dette nå. Er forresten Dominic Adiyiah det er snakk om.

Dette klarer jeg ikke å ta veldig seriøst.

Han vet sikkert ikke hva det er engang...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 okt 09, 20:09

Kanskje han trodde det betydde følgende:

"Jeg kjenner Runar Henriksen".


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 04 okt 09, 20:09

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TheJester

Til Plankekæll: En av FFKs spillere har meldt seg inn i FB-gruppen "Vekk med Runar Henriksen" :D

Haha. Da har han nok blitt lurt. Håper ikke TV2 lager en sak på dette nå. Er forresten Dominic Adiyiah det er snakk om.

Dette klarer jeg ikke å ta veldig seriøst.

Han vet sikkert ikke hva det er engang...

Nei, han er nok uvitende om gruppens budskap, men det kan jo bli en gladsak ut av dette :P

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 04 okt 09, 20:10

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kanskje han trodde det betydde følgende:

"Jeg kjenner Runar Henriksen".

89 mennesker ville aldri vedkjennet seg det.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 04 okt 09, 20:42

kenny roper ved begge målene i følge opphaug og nordlie,men abbe og vidar hører ikke eller rekker ikke reagere.

Uansett skulle vi tapt 10-1 om fotball hadde vært rettferdig.

Underlig at nordlie venter så lenge med å sette inn gardar. borges var jo anonym hele kampen

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 okt 09, 20:45

Hva er det med TN og bytter? Mystisk trekk å ta ut barsom, sette inn en luntende valencia og trekke Askar inn som indreløper, slik at midtbanen vår blir bestående av to fluevektspillere med null taklingsegenskaper og en sinna gashi som flyr rundt og lukter på kort hele kampen. Også utrolig synd at Borges må bli skada før TN skjønner at gardar var et helt ok alternativ å sette inn på topp siste halvdel av kampen.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 09, 20:52

Barsom var skadet, Sulla. Haltet tydelig rundt og slet.

Ellers er jeg enig. Byttene bør komme tidligere. Dessuten er jeg sterkt uenig i selve laguttaket, men det fungerte jo faktisk bra i 1.omgangen.

En som har fått mye kritikk som nå fortjener ros, er Ramberg. Spiller en bra kamp. Askar bør også få ros for en glimrende scoring!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 okt 09, 21:00

slutter meg fullt ut til de som kritiserer Nordlie for byttene, eller mangel på sådanne.

Borges var etter min mening banens svakeste spiller og burde vært byttet ut med Gardar ( eneste alternativet) tidligere.

Ellers idiotisk heading av barsom ved 1-1 og uflaks av martinsen ved 1-2.

Her er det noe som kanskje enkelte kan gi meg svar på, hvor mange mål har FFK enten sluppet inn siste 3-5 min av 1.omgang og  første 5 i 2. omgang.

Ellers kke så mye å si, FFK blei utspilt av et mye bedre lag, men med flaks hadde FFK kanskje stått for et "kioskran"

Ps: Når Everton er ute er det virkelig ingen som kan holde på ballen, eller sette fart i skikkelige kontringer.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 okt 09, 21:01

Opprinnelig postet av Lemmy

Barsom var skadet, Sulla. Haltet tydelig rundt og slet.

Ok, kan vanskelig krangle på den.

 

 

Ellers var Telenor Arena en særegen opplevelse. Jeg fikk sterke flashbacks til ungdomsskolen og innebandyturneringer i Borgehallen, særlig når det begynte å bre seg en liten god eim av svettelukt nede fra matta. Foretrekker lett åpen stadion med ekte gress.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 okt 09, 21:08

Her er en gjeng med godt betalte fotballspillere og det ytterst få som presterer på et akseptabelt nivå.

I dag fungerte Ophaug bra nok.......tror ikke at det var noen andre....for all del..fremspillet fra Ramberg til Amin var det klasse over (også avslutningen til Amin) men utover det ...meget svakt over hele linja.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 okt 09, 21:17

Opprinnelig postet av hasse33

Her er en gjeng med godt betalte fotballspillere og det ytterst få som presterer på et akseptabelt nivå.

I dag fungerte Ophaug bra nok.......tror ikke at det var noen andre....for all del..fremspillet fra Ramberg til Amin var det klasse over (også avslutningen til Amin) men utover det ...meget svakt over hele linja.

Vet ikke om du la merke til det, men det var 11 karer i stripete drakter som gjorde alt de kunne for å ødelegge for våre gutter. De var faktisk så gode at en skulle tro de hadde øvd, ja faktisk så en skulle tro de fikk betalt for det.

Spøk til side. jeg synes faktisk det var en ok kamp i dag. Stabæk kommer ikke til veldig mange store sjanser i denne kampen, og faktisk færre enn de pleier. ja de har mye ball, men skaper ikke så mye. Baklengsmålene fikser vi liksom på egenhånd, og er ikke noe Stabæk skaper.

Synd vi har så lite å komme med på kontringene. Det var tydeligvis planen til Nordlie at Andersson skulle kontre, men ham lyktes heller ikke i dag som kantspiller. En stor sjanse som han også denne gangen kommer til når han trekker inn sentralt i banen. Det blir forutsigbart når vi spiller uten venstrekant(eller uten venstrekant som funker). Valencia sitt innhopp var vel heller ingen suksess.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 09, 21:32

Nokså godt i Telenor Arena

Synd vi ikke utnytter mulighetene når Stabæk sløser sånn med sjansene. Det er jo slik enkelte lag har vunnet mot oss på Fredrikstad stadion denne sesongen. Utrolig dårlig timet de to baklengsmålene, men det burde ikke være grunn nok til å slippe Stabæk til så mange muligheter for det. Ligger man under 2-1, så har man ikke så veldig mye å tape. Jeg tror nemlig ikke målforskjellen blir avgjørende her, til det er Glimts målforskjell for dårlig, og Godset sin for bra. Må være om vi havner a poeng med Aafk i så fall.

Alt virker jo så lyst da Sandefjord gikk opp i ledelsen. Fem minutter senere hadde det kommet tre mål, og alle gjorde ting verre for oss. Helt utrolig.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 okt 09, 21:36

Denne kampen scorer vi 3 mål, stabæk ingen. dette her er faen meg ikke mulig. Når skal vi ha flaks.... og en ting til. NÅR SKAL RAMBERG SLUTTE Å JOGGE ETTER MOTSPILLERENE HJEM....

 

---------------------------

Heia FFK


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 04 okt 09, 21:37

Det hjelper ikke med klasseredninger når de grove feilene allerede er gjort! Men det kunne virke som om han ropte i forkant av begge målene. Hadde vi allikevel hatt en keeper som laget kunne stole på hadde dise målene vært unngått, men vår keeper er ikke til å stole på!!

Synd med Borges` skade. Ille å se en mann få så lite hjelp og støtte, men vi har jo en midtbane som f... ikke orker å løpe!! Da går det ikke an å spille 433.

Må dessverre si at det lukter adecco av dette laget.

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 okt 09, 21:38

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Spøk til side. jeg synes faktisk det var en ok kamp i dag. Stabæk kommer ikke til veldig mange store sjanser i denne kampen, og faktisk færre enn de pleier. ja de har mye ball, men skaper ikke så mye. Baklengsmålene fikser vi liksom på egenhånd, og er ikke noe Stabæk skaper.

Hehe, du lever i bakvendtland. Wink

To skudd i tverrlegger og fem-seks 100%-sjanser. Minst.

Vi ble rundspilt i dag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 okt 09, 21:42

Om keeper ikke greier og hoppe høyere med strake armer enn barsom`s hode er det dårlig stelt. det var vel det at han ropte at han hadde ballen og barsom ikke hørte det, hehe...ere mulig...skål....grav øl på meg

---------------------------

Heia FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 okt 09, 21:43

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Spøk til side. jeg synes faktisk det var en ok kamp i dag. Stabæk kommer ikke til veldig mange store sjanser i denne kampen, og faktisk færre enn de pleier. ja de har mye ball, men skaper ikke så mye. Baklengsmålene fikser vi liksom på egenhånd, og er ikke noe Stabæk skaper.

Hehe, du lever i bakvendtland. Wink

To skudd i tverrlegger og fem-seks 100%-sjanser. Minst.

Vi ble rundspilt i dag.

På ingen måte enig. Synes vi storte sett har god kontroll. Stabæk har maks 5-6 sjanser, som du sier. Men scorer ikke på noen av dem. 5-6 sjanser i mot borte er da ikke å bli rundspilt? Stabæk har mye ball, men får ikke til alt for mye.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 09, 21:47

Du kan ikke si noe på at Stabæk rundspilte oss i 2.omgang. Redning på strek, to i tverliggeren, flere farlige innlegg og ballprosent som sikkert lå på 80-20%.

Vi hadde målet, Gardar sin og en på Andersson i 1.omgang.

Fullt fortjent seier til Stabæk, men jeg vil si at det er flere lysglimt å ta med seg videre for FFK sin del.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24